Zou ook niet kunnen, bodyguardsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:48 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Je gaat je burgemeester niet laten killen als maffia lijkt me.

quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:48 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Je gaat je burgemeester niet laten killen als maffia lijkt me.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:50 schreef timmmmm het volgende:
even voor de duidelijkheid, dit heb ik trouwens al gezegd, maar blijkbaar luisteren jullie niet, de maffia heeft geen enkele invloed over naar wie er hints komen, dat gebeurt bij mij random, zodat ik de verhaaltjes van te voren kan maken

Ik bedoel kills uitvoeren, maar blijkbaar is dat anders als toen Ladidadida SL was.quote:

Maar we hebben niet alle hints grondig onderzocht, misschien staat er nog wat tegen hara in.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:50 schreef timmmmm het volgende:
even voor de duidelijkheid, dit heb ik trouwens al gezegd, maar blijkbaar luisteren jullie niet, de maffia heeft geen enkele invloed over naar wie er hints komen, dat gebeurt bij mij random, zodat ik de verhaaltjes van te voren kan maken

dus het kan niet zo zijn dat 1 maffia niet killed en buiten schot blijft met hints?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:50 schreef timmmmm het volgende:

Dit dusquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:52 schreef wendytje het volgende:
[..]
dus het kan niet zo zijn dat 1 maffia niet killed en buiten schot blijft met hints?
des te gunstiger voor ons, dan kunnen we dus alle maffia pakken!

Ze kan geluk hebben gehad gisternacht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:51 schreef -SG- het volgende:

Oh echt? Dacht dat het altijd zo was dat er bepaalde maffia op mensen afgestuurd werden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:50 schreef timmmmm het volgende:

Uh?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:52 schreef yosander het volgende:
Whahaha!
Probeer je er nu nog maar uit te lullen MaJo.

Moah, een maffia burgemeester kan erg gevaarlijk zijn, ik snap de angst wel, maar het moet natuurlijk geen heksenjacht worden waar we ons alleen maar focussen op hara en al het andere vergeten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:53 schreef MaJo het volgende:
Vind het een beetje suf om nu hara om te leggen terwijl er geen hints richting haar zijn. Neig nu naar bloodysunday maar laten we de hints van vanavond afwachtenEn kijken of we het uberhaupt overleven

*ontwijkt oogcontact*quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:55 schreef Ladidadida het volgende:
DuTank! Wie kwam er met de patathints..

Wouser volgens mijquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:55 schreef Ladidadida het volgende:

Dat dusquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:56 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Moah, een maffia burgemeester kan erg gevaarlijk zijn, ik snap de angst wel, maar het moet natuurlijk geen heksenjacht worden waar we ons alleen maar focussen op hara en al het andere vergeten.
Maar laten we maar wachten tot 22.00 dan kunnen we meer zeggen.
mijn verdachten lijstje atm:
1. PP
2. Majo
3. Bloodysunday
4. Hara

Jij vieze, vuile....!quote:

quote:

Dus wat je probeert te zeggen is, is dat je gewoon wat hints zoekt naar gewoon een paar willekeurige maffios? En de maffia zegt dus ook niet in de PM naar jou...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:50 schreef timmmmm het volgende:

Hara, ik kwam met de patat hints tegenover MaJo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:55 schreef Ladidadida het volgende:

Is dat echt zo? Vind dat maar raar, als de velddokter dus iemand meeneemt het graaf in dan bepaalt timmmm willekeurig wie?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:59 schreef Wouser het volgende:
[..]
Dus wat je probeert te zeggen is, is dat je gewoon wat hints zoekt naar gewoon een paar willekeurige maffios? En de maffia zegt dus ook niet in de PM naar jou...
Hara -> Silentalarm
Wouser -> PP
wendy -> boswachter
Begrijp ik dat correct?

We begonnen met 26 man, dus 20 dorp. 4 dorp zijn gesneuveld dus het staat nu 6-16, en dus 6-13 na de moorden (even de nachtwaker en serie vergetend).quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:59 schreef Ladidadida het volgende:
Is het nu 18 dorp - 6 mobs? Hoe staan we ervoor?

Bedoel je nu de bom?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Vind dat maar raar, als de velddokter dus iemand meeneemt het graaf in dan bepaalt timmmm willekeurig wie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |