Hij is zombie dus hij moet er bij kreunen imo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
-SG- moet toch zijn klep houden
eindeloos gepraat --> iemand die vaak in SC post ---> PS?quote:Nadat een van de leden eindelijk zijn eindeloze gepraat had gestopt, kwam de leider ter zake
Slowchat is niet het eerste waar ik aan denk bij eindeloos gepraatquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:54 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
eindeloos gepraat --> iemand die vaak in SC post ---> PS?
Een reeks(eindeloos) waarin je met elkaar chat (gepraat). Dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Slowchat is niet het eerste waar ik aan denk bij eindeloos gepraat
Inderdaad en wie had er dus gelijk.....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:27 schreef MaJo het volgende:
Nog wel even kudos voor de nachtwakerAl was die patathint wel heel duidelijk. Dat er nog mensen waren die niet op mij stemde
![]()
Succes dan straks hè met het proberen van de hints op mij te richtenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:48 schreef SiestaGuru het volgende:
Klasse nachtwaker! Ik zat ook vooral aan met mayo idee te denken, flauw haast dat je dan iemand wil lynchen die wel echt maffia is maar om de verkeerde reden.
Jammer dat de serie eruit is, ik vindt dat toch een interessant onderdeel van het spel.
Ik heb nog werk te doen (jaja!) dus ik ga wat later hints zoeken, veel geluk alvast.
Laten we eerst maar eens hints vinden voor we daar over nadenkenquote:
Wat ik me nu afvraag, hebben ze wouser nu gedood omdat hij op dreef was, of hebben ze hem vermoord in de hoop dat wij dan zouden denken dat hij op dreef was (en daarmee zijn hint oplossingen serieuzer nemen).quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:21 schreef Sheepcidus het volgende:
Wousers post kunnen ook nog sommige hints kloppen.
Dat zal niet zo moeilijk zijn hoor! Stoute jongen!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:14 schreef PrincePolly het volgende:![]()
[..]
Succes dan straks hè met het proberen van de hints op mij te richten
Hoezo is dat interessant? Daar maak je geen mafia mee afquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:27 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Wat ik me nu afvraag, hebben ze wouser nu gedood omdat hij op dreef was, of hebben ze hem vermoord in de hoop dat wij dan zouden denken dat hij op dreef was (en daarmee zijn hint oplossingen serieuzer nemen).
Of hebben ze hem gewoon vermoord omdat hij actief is, en denk ik te moeilijk.
Nog interessanter is de vraag waarom ze krul hebben vermoordDie kerel heeft geen woord gesproken.
Was wel duidelijk dat hij dorp was voor iedereen, maffia laat meestal mensen die beetje verdacht over komen leven. Hij heeft die hints naar Majo toch gevonden, dus die kloppen wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:27 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Wat ik me nu afvraag, hebben ze wouser nu gedood omdat hij op dreef was, of hebben ze hem vermoord in de hoop dat wij dan zouden denken dat hij op dreef was (en daarmee zijn hint oplossingen serieuzer nemen).
Of hebben ze hem gewoon vermoord omdat hij actief is, en denk ik te moeilijk.
Nou, misschien hebben ze daar een goeie reden voor gevonden, als we die reden weten, komen we misschien wat te weten over de maffia. MAar laten we ons idd maar focussen op de hints.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoezo is dat interessant? Daar maak je geen mafia mee af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |