Wat moet ik daar dan voor doen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je mag ook een breezertje hoor
25.. mwah valt toch mee?quote:
Ik doe geen tjikkies die breezers doenquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Moet je bij relmof zijn, ik doe geen tsjikkies
We hebben wel eens een opkomst van 50 gehadquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
25.. mwah valt toch mee?
Meer is beter natuurlijk! Maar toch.
En als er mensen bij de komers staan die uiteindelijk niet komen; zoek maar een mooie schuilkelder want ik kom je halen!!
Ga jij je eigen fftjes fijn aftrekken in een hoekje terwijl je daaraan denkt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We hebben wel eens een opkomst van 50 gehad
Misschien kan Hoi_Piepeloi me even helpenquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:45 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ga je je eigen fftjes fijn aftrekken in een hoekje terwijl je daaraan denkt.
neem ik ze wel, lekker makkelijk.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik doe geen tjikkies die breezers doen
Zeg, ik regel een lekkere tsjik voor je en dan ga je lopen zeurenquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik doe geen tjikkies die breezers doen
Vraag het haar even.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Misschien kan Hoi_Piepeloi me even helpen
Ik stuur zo wel een foto met mijn ganz geyle bril op, dat moet voldoende zijnquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Misschien kan Hoi_Piepeloi me even helpen
Ja ja jaquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik stuur zo wel een foto met mijn ganz geyle bril op, dat moet voldoende zijn
Hossel dat eens even.quote:
als het even kan.quote:
Komerquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]! Nee daar heb ik lekker veel aan.
Komer/misschiener?
Halen we je morgen weer van het lijstje afquote:
Optimistquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:12 schreef outsidr het volgende:
[..]
Halen we je morgen weer van het lijstje af
Strontzakquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]! Nee daar heb ik lekker veel aan.
Komer/misschiener?
dat dusquote:
is goedquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:12 schreef outsidr het volgende:
[..]
Halen we je morgen weer van het lijstje af
LIEFquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:17 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je snapt het niet?
Als het even kan
EN DOE LIEF!
Ga toch heen manquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:16 schreef Meki het volgende:
Ik sta nog niet in de OP.
Ik kom misschien. als de veiligheid van mij kan worden gegarandeert
Aightquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:33 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oeps!Vind het heel tof dat je komt btw!
Aan z'n nekharenquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:34 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
AightWe gaan gewoon dik lol hebben daaro en ik slaap Paramnesia ook mee
Hij zal er geen nekhaar aan overhoudenquote:
Ja vrijdag niet meerquote:
Hey hey hey!quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Liever aan je schaamharen dan?
Wil je dat niet eens doen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:04 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Hey hey hey!Ik ben degene die em moet meeslepen he
Neequote:
Oh, het leek me wel grappigquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:06 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Neehoe lief ik Param ook vind, dat gedeelte blijf ik liever bij uit de buurt
Hoi lul! Kom je evens op die emesen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:55 schreef pussydeluxe het volgende:
Gatverdamme. Haar. Haar in je eten. Haar in je pizza... Haar![]()
Hoi! Tevens TVP.
Doe haar de groetenquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:55 schreef pussydeluxe het volgende:
Gatverdamme. Haar. Haar in je eten. Haar in je pizza... Haar![]()
Hoi! Tevens TVP.
Kan niet! Kiertje is wakkerquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hoi lul! Kom je evens op die emesen?
Tim laat ook scheten die heel erg stinken, die verdrink ik toch ook niet!quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kan niet! Kiertje is wakker![]()
Maar... uh... ze laat scheten... en die stinken echt heeeeeel erg
![]()
Wat denken jullie? Verdrinken? Of een kans geven?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:04 schreef pussydeluxe het volgende:
Voor de duidelijkheid he, deze slet dus![]()
[ afbeelding ]
Wat zou jij als jong dier doen! Saaie lettertjes kijken of toffe felle kleurtjes en dingen die heel de tijd bewegen en veel geluid!!!quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:08 schreef pussydeluxe het volgende:
Dat begrijp ikZe is zoooooo lief
Helaas is ze echt helemaal weg van dat belachelijke scherm van Erwinen zit ze de hele tijd op zijn schoot
Ik staar wat voor me uit, tot de meat zich aandient.quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
In welke toestand verkeer je nu dan?
Iedereen die mij wil meaten PM't mij maar!quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
ga anders iedereen een PM sturen die je graag zou willen meeten vrijdag? Zo word het misschien drukker en besteed jij je tijd nuttig
Je leert het beestje wel vroeg kennismaken met verdovende middelenquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[ afbeelding ]
warcraft ?quote:Op zondag 19 oktober 2008 @ 23:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[afbeelding]
Kratje HJ!quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nemen we alleen bier mee in de trein? Den Haag vertrekkers?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oja, en het is kut om een meisje te zijn.
Buikpijnniet kunnen slapen van buikpijn
UIT JE KUT BLOEDEN
![]()
![]()
Naai er bij mij maar een piemel aan
Same herequote:Op maandag 20 oktober 2008 02:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oja, en het is kut om een meisje te zijn.
Buikpijnniet kunnen slapen van buikpijn
UIT JE KUT BLOEDEN
![]()
![]()
Naai er bij mij maar een piemel aan
Ik eet niet mee, maakt mij niet uit hoelaat we gaan, ik eet wel wat onderweg ofzo, subway, macdonalds, burgerking ofzoquote:Op maandag 20 oktober 2008 02:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik meld me btw wel af voor het eten als iedereen pas 's avonds naar de meet gaat, treiners?
Wij hebben 1 voordeel op mannen, tieten. En of je daar nou zo blij mee moet zijnquote:Op maandag 20 oktober 2008 02:12 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Same hereIk haat meisje zijn..
Nouja.. soms dan
Hahaha! Nouja die tieten zijn bij mij niet zo groot dus erg in de weg zitten ze ook niet, bijkomend voordeel daaraan is dat ze zeker niet zullen gaan hangenquote:Op maandag 20 oktober 2008 02:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wij hebben 1 voordeel op mannen, tieten. En of je daar nou zo blij mee moet zijndie dingen zitten altijd in de weg
. Bah.
Oh en ongesteld zijn en overemotioneel zijnpf. Tijdje terug met engels literatuurles zitten janken om Frankenstein!!
_!
Ja ik wil liever gezelligheid in de trein, gewoon met zijn allen enzo, iedereen die vanaf den haag moet, dan daar eten! Dan eet ik ook wel gewoon iets in de trein ofzo, en bier!quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik eet niet mee, maakt mij niet uit hoelaat we gaan, ik eet wel wat onderweg ofzo, subway, macdonalds, burgerking ofzo
Die van mij gaan ook nooit hangen, dat kan tegenwoordig voorkomen worden door iets dat plastische chirurgie heet. Maar goedquote:Op maandag 20 oktober 2008 02:23 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Hahaha! Nouja die tieten zijn bij mij niet zo groot dus erg in de weg zitten ze ook niet, bijkomend voordeel daaraan is dat ze zeker niet zullen gaan hangen
Ach zeur toch niet manquote:Op maandag 20 oktober 2008 02:25 schreef admiraal_anaal het volgende:vrouwen die kleinzerig zijn
en piepen om ieder probleempje
Ah dat voelde lekker zeg!quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:25 schreef admiraal_anaal het volgende:vrouwen die kleinzerig zijn
en piepen om ieder probleempje
quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:25 schreef oshiro het volgende:
Weten we meteen waar nog meer bagger is. Is dit ook een baggermeet btw?
Nousquote:Op maandag 20 oktober 2008 02:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo! Daar had ik even zin in.
Waarom geef je je huisarts de schuld?quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik bloed doodbuikpijn
Kankerhuisarts
Daar moest telefoon staan, want die laadt niet goed opquote:Op maandag 20 oktober 2008 02:38 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Waarom geef je je huisarts de schuld?
En een andere huisarts dan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Daar moest telefoon staan, want die laadt niet goed op
Maar dat van de huisarts is wel terechtop vrijdag niet bereikbaar zijn
komop!
![]()
Het is sowieso ALTIJD een ramp om erdoor te komenen als je dan eindelijk denkt: JOEPIE HIJ GAAT OVER
krijg je dat antwoordapparaat
![]()
.
Oh, en het is wel de fout van de huisarts dat ik buikpijn hebik kon ze niet bereiken omdat ze vast weereens op vakantie zijn en ik wil een mirena en godverdomme wel nu
!!!!
Tuurlijk wel, maar dan moet je wel willen veranderen van huisarts.. Heb ik ook gedaan. Er zijn best nog wel huisartsen die nog patienten aannemenquote:Op maandag 20 oktober 2008 02:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je kan toch niet zomaar naar een andere huisarts?
ik kom uit zmeer, tel je dat ook mee?quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nemen we alleen bier mee in de trein? Den Haag vertrekkers?
Nee, als je uit smeer kwam wel.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik kom uit zmeer, tel je dat ook mee?
Ja! Is het massale afzeggen al begonnen?quote:
Niemand gaat afmelden!quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:47 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja! Is het massale afzeggen al begonnen?
En Metallicaquote:
*Streept.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nee, outsidr en ik hebben besloten niet te komen
.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen de oudere layouts, maar weggehaald dus
Wijs plan, half 8?quote:
MOOI NIET RAVI!quote:
vlak bij het CS. easy to find. als je gewoon afspreek met wat mensen op t CS kom je er welquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
waar is de stairway eigenlijk? ik ken alleen Utrecht CS
Pak het niet teveel inquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Past in het tijdsbeeld van tegenwoordig![]()
Ik neem wel iets lekkers voor je mee Remlof
Yvonne?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:58 schreef pussydeluxe het volgende:
Komt Hare Koninklijke FOK!heid nog?
Stommerd!quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nee, outsidr en ik hebben besloten niet te komen
Neeee we komen gewoon hoor drol!quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:10 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Stommerd!
Wat is dat nou? Eerst roepen dat je het zo je het zo leuk vind dat ik kom en nou afzeggen
Okej schrok alquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Neeee we komen gewoon hoor drol!
Alleen we gaan niet eten daar!
Had het idd een beetje duidelijker mogen zeggen
Newbiequote:Op maandag 20 oktober 2008 22:45 schreef Bomil het volgende:
Wie gaat het opnemen ? Ik wil namelijk wel beelden zien van 50 Lachende nerds die een cafe binnenkomen
Je bent nog nooit naar een FOK!orgie geweest?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:45 schreef Bomil het volgende:
Wie gaat het opnemen ? Ik wil namelijk wel beelden zien van 50 Lachende nerds die een cafe binnenkomen
Gelukkig maar, jouw soort willen we ook niet hebben, verpest de goede sfeer en de geur van het bier enzoquote:
Je doet mijn hart pijnquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Gelukkig maar, jouw soort willen we ook niet hebben, verpest de goede sfeer en de geur van het bier enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:05 schreef rulerofdeath het volgende:
ow, ik sta al bij de komers
dan moet ik wel komen dusJep! Ik dacht dat ik wel even de rol van dictatrice uit kon hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn meesteresquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jep! Ik dacht dat ik wel even de rol van dictatrice uit kon hangen
ik moet nog steeds even zien hoe ik precies gaquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
nog maar een paar dagen
ik heb er echt weer zin in
Het zijn er te weinig om voor te reserveren, regel maar ad hocquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:16 schreef juiced het volgende:
Ik kom ook eten! Voor de derde keer. Tjiezus Krijst.
maar ik kom kats van de andere kantquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oke, wie zijn nou precies allemaal treiners! Ik vind dat we een msnorgie moeten houden over welke trein we met zijn allen nemen
Treiners vanaf Den Haag CS danquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ik kom kats van de andere kant
ik had al zo'n donkerbruin vermoedenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Treiners vanaf Den Haag CS dan
Oshiro is een huppelkut, als hij te laat is gewoon zonder hem weggaan!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:14 schreef Jimbo het volgende:
Remlof, waar is het eten en hoelaat precis ? zal kijken of ik ook komen kan (dat is als oshiro t haalt)
zoek maar eens op joeptoep voor fok meet filmpjes..quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:45 schreef Bomil het volgende:
Onder welke steen heb jij gelegenquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:45 schreef Bomil het volgende:
Wie dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:27 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Aan die woordkeuze kan iedereen zien met wie je omgaat
Ga je met me mee naar de Mac?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:16 schreef juiced het volgende:
Ik kom ook eten! Voor de derde keer. Tjiezus Krijst.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik had al zo'n donkerbruin vermoeden
ik moet daar niet aan denkenquote:
Ik!quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oke, wie zijn nou precies allemaal treiners! Ik vind dat we een msnorgie moeten houden over welke trein we met zijn allen nemen
Die gaan er zekerzz komenquote:
Topic killerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 05:53 schreef ProbeerMe het volgende:
Toch maar speciaal even een account aangemaakt, ondanks dat ik al zo'n 4-5 jaar op fok lurk
Ik neem aan dat de meet tot in de nachtelijke uurtjes doorgaat, in dat geval zal deze (anonieme) fokker
wel aanwezig zijn
Wie, dat zakje wiet?quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[ afbeelding ]
Ik reis wel lekker mee vanuit Den Haag dan, happen we met z'n allen een burgertje onderweg ofzo. PB maar voor MSN, ben haast nooit online.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Treiners Den Haag
adminraal_anaal
El_Matador
enter
Berenanus
Hoi_Piepeloi
NymphomaniacPhantasy
outsidr
Poepsnoet
Als er verder niks te prikken is, prik ik misschien wel een vorkje mee.quote:
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:47 schreef opa het volgende:
[..]
Als er verder niks te prikken is, prik ik misschien wel een vorkje mee.
Opa wordt verwacht voor 17:00. Daarna worden de oudjes eruit geveegd en wordt het gezellig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:47 schreef opa het volgende:
[..]
Hou je even koest met je newbie-accountquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Opa wordt verwacht voor 17:00. Daarna worden de oudjes eruit geveegd en wordt het gezellig.
Geriatrische sex...
Moet u niet allang slapen, opa?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Hou je even koest met je newbie-account
Ik ga trouwens alleen terug naar Den Haag, de heenweg kom ik van Arnhemquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Treiners Den Haag
adminraal_anaal
El_Matador
enter
Berenanus
Hoi_Piepeloi
NymphomaniacPhantasy
outsidr
Poepsnoet
De stairway gaat pas om "laat" dicht, dus ze wachten wel op jouquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:39 schreef Paramnesia het volgende:
Overwerk dreigt, latertje ook. Maar goed. Niet fataal toch?
ik trein ook, met Dark_killah, kijk maar in mijn fobo voor msn, dan kan ik even kijken hoe laat ed jullie gaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Treiners Den Haag
adminraal_anaal
El_Matador
enter
Berenanus
Hoi_Piepeloi
NymphomaniacPhantasy
outsidr
Poepsnoet
Jullie komen zeker?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik trein ook, met Dark_killah, kijk maar in mijn fobo voor msn, dan kan ik even kijken hoe laat ed jullie gaan.
gastquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 05:53 schreef ProbeerMe het volgende:
ondanks dat ik al zo'n 4-5 jaar op fok lurk
Neem ik de kaarsjes mee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ga je met me mee naar de Mac?Ik trakteer
Opa komt weerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:47 schreef opa het volgende:
[..]
zo vroeg!quote:
ja!quote:
hoezoquote:
Ik zal er vroeg bij zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Als je dan toch gaat seksen moet je het niet afraffelen
neequote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
kun je snel verdwalen van utrecht CS naar stairway?
ohja, dat is zoquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Als je dan toch gaat seksen moet je het niet afraffelen
Voor jouw soort mensen is Google Maps uitgevonden.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:12 schreef Jimbo het volgende:
hoog catherijne verdwaal ik altijd
maarja ik ben dan ook een anti sociaal stuk tuig dat nooit daglicht ziet laat staan met de trein gaat of aan mensen durft te vragen waar ie heen moet.
en fok! meetings !quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor jouw soort mensen is Google Maps uitgevonden.
Wat dacht je van buitenom lopen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en fok! meetings !
(aangezien google maps niet indoors kijken kan bij hoog cat.)
Damn kom je voor het eerst in de buitenwereld ofzeauquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
kun je snel verdwalen van utrecht CS naar stairway?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:52 schreef GGMM het volgende:
Jullie kunnen hier toch gewoon over me praten? Daar hoef je geen meeting voor te organiseren.
Niemand wil ons bij die meet hebbenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:24 schreef Red_Cat het volgende:
Olep, GGMM jullie gaan toch wel komen he? Ik wel namelijk
Ik welquote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:25 schreef Olep het volgende:
[..]
Niemand wil ons bij die meet hebben
Ja? Dus...quote:
JA !quote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:28 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja? Dus...Gaat hij je in elkaar slaan dan
Ik wil iedereen bij de meet hebben!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:25 schreef Olep het volgende:
[..]
Niemand wil ons bij die meet hebben
echt ?quote:
Mooiquote:
De trein doet er ongeveer 40 minuten over, dus dat lijkt me sterkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Astublaft!
Maar ik zou al 2 uur geleden gaan slapendus latuh!
Oh en treiners, intercity richting Arnhem die om 20:50 vertrekt vanaf Den Haag CS?
Dan komen we om 21:15 aan
Te vroegquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De trein doet er ongeveer 40 minuten over, dus dat lijkt me sterk
Wattebout de trein van 19:36 op CS? Dan zijn we om 20:16 op Utreg CS en om 20:25 aan het Bavariabier.
Waarom te vroeg?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Te vroeg![]()
20:30 vertrekt hij trouwens iddmaar het was laat toen ik het typte!
Ik moet ook rekening houden met mijn rijles en ik ben pas om 19:00 klaar, bovendien lijk 21:15 me een mooie tijdquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom te vroeg?
Ik zie het dan wel, hoe laat ik ga.
Goed plan!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Juicyhill, Lisszledinges, D_A zullen half 8 verzamelen op CS. Mocht je mee willen onder het reclame bord daar ergens bij de AH
Tof.quote:
wie?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Juicyhill, Lisszledinges, D_A zullen half 8 verzamelen op CS. Mocht je mee willen onder het reclame bord daar ergens bij de AH
JIJquote:
en die ander?quote:
Oh een andere usert.quote:
Als je niet komt mag je nooit meer Pixel zienquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:19 schreef Memento-Mori het volgende:
schop mij maar van zeker naar misschien
heb er totaal geen zin in nog![]()
Als ik kijk naar je bikinifoto wel jaquote:
das fijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Als ik kijk naar je bikinifoto wel ja
Trio!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:25 schreef oshiro het volgende:
Poedeliewoepsie en ik zijn er zo rond kwart voor 8 denk ik, en wss komt Jimbo ook met me mee.
Keihard.quote:
Betraptquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:55 schreef paultjuhhh het volgende:
HOAX Poedeliewoepsie komt heul niet eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |