Yvonne?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:58 schreef pussydeluxe het volgende:
Komt Hare Koninklijke FOK!heid nog?
Stommerd!quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nee, outsidr en ik hebben besloten niet te komen
Neeee we komen gewoon hoor drol!quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:10 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Stommerd!
Wat is dat nou? Eerst roepen dat je het zo je het zo leuk vind dat ik kom en nou afzeggen
Okej schrok alquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Neeee we komen gewoon hoor drol!
Alleen we gaan niet eten daar!
Had het idd een beetje duidelijker mogen zeggen
Newbiequote:Op maandag 20 oktober 2008 22:45 schreef Bomil het volgende:
Wie gaat het opnemen ? Ik wil namelijk wel beelden zien van 50 Lachende nerds die een cafe binnenkomen
Je bent nog nooit naar een FOK!orgie geweest?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:45 schreef Bomil het volgende:
Wie gaat het opnemen ? Ik wil namelijk wel beelden zien van 50 Lachende nerds die een cafe binnenkomen
Gelukkig maar, jouw soort willen we ook niet hebben, verpest de goede sfeer en de geur van het bier enzoquote:
Je doet mijn hart pijnquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Gelukkig maar, jouw soort willen we ook niet hebben, verpest de goede sfeer en de geur van het bier enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:05 schreef rulerofdeath het volgende:
ow, ik sta al bij de komers
dan moet ik wel komen dusJep! Ik dacht dat ik wel even de rol van dictatrice uit kon hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn meesteresquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jep! Ik dacht dat ik wel even de rol van dictatrice uit kon hangen
ik moet nog steeds even zien hoe ik precies gaquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
nog maar een paar dagen
ik heb er echt weer zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |