Het zijn er te weinig om voor te reserveren, regel maar ad hocquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:16 schreef juiced het volgende:
Ik kom ook eten! Voor de derde keer. Tjiezus Krijst.
maar ik kom kats van de andere kantquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oke, wie zijn nou precies allemaal treiners! Ik vind dat we een msnorgie moeten houden over welke trein we met zijn allen nemen
Treiners vanaf Den Haag CS danquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ik kom kats van de andere kant
ik had al zo'n donkerbruin vermoedenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Treiners vanaf Den Haag CS dan
Oshiro is een huppelkut, als hij te laat is gewoon zonder hem weggaan!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:14 schreef Jimbo het volgende:
Remlof, waar is het eten en hoelaat precis ? zal kijken of ik ook komen kan (dat is als oshiro t haalt)
zoek maar eens op joeptoep voor fok meet filmpjes..quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:45 schreef Bomil het volgende:
Wie gaat het opnemen ? Ik wil namelijk wel beelden zien van 50 Lachende nerds die een cafe binnenkomen
Onder welke steen heb jij gelegenquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:45 schreef Bomil het volgende:
Wie gaat het opnemen ? Ik wil namelijk wel beelden zien van 50 Lachende nerds die een cafe binnenkomen
Wie dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:27 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Aan die woordkeuze kan iedereen zien met wie je omgaat
Ga je met me mee naar de Mac?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:16 schreef juiced het volgende:
Ik kom ook eten! Voor de derde keer. Tjiezus Krijst.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik had al zo'n donkerbruin vermoeden
ik moet daar niet aan denkenquote:
Ik!quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oke, wie zijn nou precies allemaal treiners! Ik vind dat we een msnorgie moeten houden over welke trein we met zijn allen nemen
Die gaan er zekerzz komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |