Ja ik wil liever gezelligheid in de trein, gewoon met zijn allen enzo, iedereen die vanaf den haag moet, dan daar eten! Dan eet ik ook wel gewoon iets in de trein ofzo, en bier!quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik eet niet mee, maakt mij niet uit hoelaat we gaan, ik eet wel wat onderweg ofzo, subway, macdonalds, burgerking ofzo
Die van mij gaan ook nooit hangen, dat kan tegenwoordig voorkomen worden door iets dat plastische chirurgie heet. Maar goedquote:Op maandag 20 oktober 2008 02:23 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Hahaha! Nouja die tieten zijn bij mij niet zo groot dus erg in de weg zitten ze ook niet, bijkomend voordeel daaraan is dat ze zeker niet zullen gaan hangen
Ach zeur toch niet manquote:Op maandag 20 oktober 2008 02:25 schreef admiraal_anaal het volgende:vrouwen die kleinzerig zijn
en piepen om ieder probleempje
Ah dat voelde lekker zeg!quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:25 schreef admiraal_anaal het volgende:vrouwen die kleinzerig zijn
en piepen om ieder probleempje
quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:25 schreef oshiro het volgende:
Weten we meteen waar nog meer bagger is. Is dit ook een baggermeet btw?
Nousquote:Op maandag 20 oktober 2008 02:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo! Daar had ik even zin in.
Waarom geef je je huisarts de schuld?quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik bloed doodbuikpijn
Kankerhuisarts
Daar moest telefoon staan, want die laadt niet goed opquote:Op maandag 20 oktober 2008 02:38 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Waarom geef je je huisarts de schuld?
En een andere huisarts dan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Daar moest telefoon staan, want die laadt niet goed op
Maar dat van de huisarts is wel terechtop vrijdag niet bereikbaar zijn
komop!
![]()
Het is sowieso ALTIJD een ramp om erdoor te komenen als je dan eindelijk denkt: JOEPIE HIJ GAAT OVER
krijg je dat antwoordapparaat
![]()
.
Oh, en het is wel de fout van de huisarts dat ik buikpijn hebik kon ze niet bereiken omdat ze vast weereens op vakantie zijn en ik wil een mirena en godverdomme wel nu
!!!!
Tuurlijk wel, maar dan moet je wel willen veranderen van huisarts.. Heb ik ook gedaan. Er zijn best nog wel huisartsen die nog patienten aannemenquote:Op maandag 20 oktober 2008 02:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je kan toch niet zomaar naar een andere huisarts?
ik kom uit zmeer, tel je dat ook mee?quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nemen we alleen bier mee in de trein? Den Haag vertrekkers?
Nee, als je uit smeer kwam wel.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik kom uit zmeer, tel je dat ook mee?
Ja! Is het massale afzeggen al begonnen?quote:
Niemand gaat afmelden!quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:47 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja! Is het massale afzeggen al begonnen?
En Metallicaquote:
*Streept.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nee, outsidr en ik hebben besloten niet te komen
.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen de oudere layouts, maar weggehaald dus
Wijs plan, half 8?quote:
MOOI NIET RAVI!quote:
vlak bij het CS. easy to find. als je gewoon afspreek met wat mensen op t CS kom je er welquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
waar is de stairway eigenlijk? ik ken alleen Utrecht CS
Pak het niet teveel inquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Past in het tijdsbeeld van tegenwoordig![]()
Ik neem wel iets lekkers voor je mee Remlof
Yvonne?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:58 schreef pussydeluxe het volgende:
Komt Hare Koninklijke FOK!heid nog?
Stommerd!quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nee, outsidr en ik hebben besloten niet te komen
Neeee we komen gewoon hoor drol!quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:10 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Stommerd!
Wat is dat nou? Eerst roepen dat je het zo je het zo leuk vind dat ik kom en nou afzeggen
Okej schrok alquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Neeee we komen gewoon hoor drol!
Alleen we gaan niet eten daar!
Had het idd een beetje duidelijker mogen zeggen
Newbiequote:Op maandag 20 oktober 2008 22:45 schreef Bomil het volgende:
Wie gaat het opnemen ? Ik wil namelijk wel beelden zien van 50 Lachende nerds die een cafe binnenkomen
Je bent nog nooit naar een FOK!orgie geweest?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:45 schreef Bomil het volgende:
Wie gaat het opnemen ? Ik wil namelijk wel beelden zien van 50 Lachende nerds die een cafe binnenkomen
Gelukkig maar, jouw soort willen we ook niet hebben, verpest de goede sfeer en de geur van het bier enzoquote:
Je doet mijn hart pijnquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Gelukkig maar, jouw soort willen we ook niet hebben, verpest de goede sfeer en de geur van het bier enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:05 schreef rulerofdeath het volgende:
ow, ik sta al bij de komers
dan moet ik wel komen dusJep! Ik dacht dat ik wel even de rol van dictatrice uit kon hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn meesteresquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jep! Ik dacht dat ik wel even de rol van dictatrice uit kon hangen
ik moet nog steeds even zien hoe ik precies gaquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
nog maar een paar dagen
ik heb er echt weer zin in
Het zijn er te weinig om voor te reserveren, regel maar ad hocquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:16 schreef juiced het volgende:
Ik kom ook eten! Voor de derde keer. Tjiezus Krijst.
maar ik kom kats van de andere kantquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oke, wie zijn nou precies allemaal treiners! Ik vind dat we een msnorgie moeten houden over welke trein we met zijn allen nemen
Treiners vanaf Den Haag CS danquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ik kom kats van de andere kant
ik had al zo'n donkerbruin vermoedenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Treiners vanaf Den Haag CS dan
Oshiro is een huppelkut, als hij te laat is gewoon zonder hem weggaan!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:14 schreef Jimbo het volgende:
Remlof, waar is het eten en hoelaat precis ? zal kijken of ik ook komen kan (dat is als oshiro t haalt)
zoek maar eens op joeptoep voor fok meet filmpjes..quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:45 schreef Bomil het volgende:
Onder welke steen heb jij gelegenquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:45 schreef Bomil het volgende:
Wie dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:27 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Aan die woordkeuze kan iedereen zien met wie je omgaat
Ga je met me mee naar de Mac?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:16 schreef juiced het volgende:
Ik kom ook eten! Voor de derde keer. Tjiezus Krijst.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik had al zo'n donkerbruin vermoeden
ik moet daar niet aan denkenquote:
Ik!quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oke, wie zijn nou precies allemaal treiners! Ik vind dat we een msnorgie moeten houden over welke trein we met zijn allen nemen
Die gaan er zekerzz komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |