Ja ik wil liever gezelligheid in de trein, gewoon met zijn allen enzo, iedereen die vanaf den haag moet, dan daar eten! Dan eet ik ook wel gewoon iets in de trein ofzo, en bier!quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik eet niet mee, maakt mij niet uit hoelaat we gaan, ik eet wel wat onderweg ofzo, subway, macdonalds, burgerking ofzo
Die van mij gaan ook nooit hangen, dat kan tegenwoordig voorkomen worden door iets dat plastische chirurgie heet. Maar goedquote:Op maandag 20 oktober 2008 02:23 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Hahaha! Nouja die tieten zijn bij mij niet zo groot dus erg in de weg zitten ze ook niet, bijkomend voordeel daaraan is dat ze zeker niet zullen gaan hangen
Ach zeur toch niet manquote:Op maandag 20 oktober 2008 02:25 schreef admiraal_anaal het volgende:vrouwen die kleinzerig zijn
en piepen om ieder probleempje
Ah dat voelde lekker zeg!quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:25 schreef admiraal_anaal het volgende:vrouwen die kleinzerig zijn
en piepen om ieder probleempje
quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:25 schreef oshiro het volgende:
Weten we meteen waar nog meer bagger is. Is dit ook een baggermeet btw?
Nousquote:Op maandag 20 oktober 2008 02:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo! Daar had ik even zin in.
Waarom geef je je huisarts de schuld?quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik bloed doodbuikpijn
Kankerhuisarts
Daar moest telefoon staan, want die laadt niet goed opquote:Op maandag 20 oktober 2008 02:38 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Waarom geef je je huisarts de schuld?
En een andere huisarts dan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Daar moest telefoon staan, want die laadt niet goed op
Maar dat van de huisarts is wel terechtop vrijdag niet bereikbaar zijn
komop!
![]()
Het is sowieso ALTIJD een ramp om erdoor te komenen als je dan eindelijk denkt: JOEPIE HIJ GAAT OVER
krijg je dat antwoordapparaat
![]()
.
Oh, en het is wel de fout van de huisarts dat ik buikpijn hebik kon ze niet bereiken omdat ze vast weereens op vakantie zijn en ik wil een mirena en godverdomme wel nu
!!!!
Tuurlijk wel, maar dan moet je wel willen veranderen van huisarts.. Heb ik ook gedaan. Er zijn best nog wel huisartsen die nog patienten aannemenquote:Op maandag 20 oktober 2008 02:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je kan toch niet zomaar naar een andere huisarts?
ik kom uit zmeer, tel je dat ook mee?quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nemen we alleen bier mee in de trein? Den Haag vertrekkers?
Nee, als je uit smeer kwam wel.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik kom uit zmeer, tel je dat ook mee?
Ja! Is het massale afzeggen al begonnen?quote:
Niemand gaat afmelden!quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:47 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja! Is het massale afzeggen al begonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |