Topic killerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 05:53 schreef ProbeerMe het volgende:
Toch maar speciaal even een account aangemaakt, ondanks dat ik al zo'n 4-5 jaar op fok lurk
Ik neem aan dat de meet tot in de nachtelijke uurtjes doorgaat, in dat geval zal deze (anonieme) fokker
wel aanwezig zijn
Wie, dat zakje wiet?quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:04 schreef pussydeluxe het volgende:
Voor de duidelijkheid he, deze slet dus![]()
[ afbeelding ]
Ik reis wel lekker mee vanuit Den Haag dan, happen we met z'n allen een burgertje onderweg ofzo. PB maar voor MSN, ben haast nooit online.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Treiners Den Haag
adminraal_anaal
El_Matador
enter
Berenanus
Hoi_Piepeloi
NymphomaniacPhantasy
outsidr
Poepsnoet
Als er verder niks te prikken is, prik ik misschien wel een vorkje mee.quote:
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:47 schreef opa het volgende:
[..]
Als er verder niks te prikken is, prik ik misschien wel een vorkje mee.
Opa wordt verwacht voor 17:00. Daarna worden de oudjes eruit geveegd en wordt het gezellig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:47 schreef opa het volgende:
[..]
Als er verder niks te prikken is, prik ik misschien wel een vorkje mee.
Hou je even koest met je newbie-accountquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Opa wordt verwacht voor 17:00. Daarna worden de oudjes eruit geveegd en wordt het gezellig.
Geriatrische sex...
Moet u niet allang slapen, opa?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Hou je even koest met je newbie-account
Ik ga trouwens alleen terug naar Den Haag, de heenweg kom ik van Arnhemquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Treiners Den Haag
adminraal_anaal
El_Matador
enter
Berenanus
Hoi_Piepeloi
NymphomaniacPhantasy
outsidr
Poepsnoet
De stairway gaat pas om "laat" dicht, dus ze wachten wel op jouquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:39 schreef Paramnesia het volgende:
Overwerk dreigt, latertje ook. Maar goed. Niet fataal toch?
ik trein ook, met Dark_killah, kijk maar in mijn fobo voor msn, dan kan ik even kijken hoe laat ed jullie gaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Treiners Den Haag
adminraal_anaal
El_Matador
enter
Berenanus
Hoi_Piepeloi
NymphomaniacPhantasy
outsidr
Poepsnoet
Jullie komen zeker?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik trein ook, met Dark_killah, kijk maar in mijn fobo voor msn, dan kan ik even kijken hoe laat ed jullie gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |