Topic killerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 05:53 schreef ProbeerMe het volgende:
Toch maar speciaal even een account aangemaakt, ondanks dat ik al zo'n 4-5 jaar op fok lurk
Ik neem aan dat de meet tot in de nachtelijke uurtjes doorgaat, in dat geval zal deze (anonieme) fokker
wel aanwezig zijn
Wie, dat zakje wiet?quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:04 schreef pussydeluxe het volgende:
Voor de duidelijkheid he, deze slet dus![]()
[ afbeelding ]
Ik reis wel lekker mee vanuit Den Haag dan, happen we met z'n allen een burgertje onderweg ofzo. PB maar voor MSN, ben haast nooit online.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Treiners Den Haag
adminraal_anaal
El_Matador
enter
Berenanus
Hoi_Piepeloi
NymphomaniacPhantasy
outsidr
Poepsnoet
Als er verder niks te prikken is, prik ik misschien wel een vorkje mee.quote:
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:47 schreef opa het volgende:
[..]
Als er verder niks te prikken is, prik ik misschien wel een vorkje mee.
Opa wordt verwacht voor 17:00. Daarna worden de oudjes eruit geveegd en wordt het gezellig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:47 schreef opa het volgende:
[..]
Hou je even koest met je newbie-accountquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Opa wordt verwacht voor 17:00. Daarna worden de oudjes eruit geveegd en wordt het gezellig.
Geriatrische sex...
Moet u niet allang slapen, opa?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Hou je even koest met je newbie-account
Ik ga trouwens alleen terug naar Den Haag, de heenweg kom ik van Arnhemquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Treiners Den Haag
adminraal_anaal
El_Matador
enter
Berenanus
Hoi_Piepeloi
NymphomaniacPhantasy
outsidr
Poepsnoet
De stairway gaat pas om "laat" dicht, dus ze wachten wel op jouquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:39 schreef Paramnesia het volgende:
Overwerk dreigt, latertje ook. Maar goed. Niet fataal toch?
ik trein ook, met Dark_killah, kijk maar in mijn fobo voor msn, dan kan ik even kijken hoe laat ed jullie gaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Treiners Den Haag
adminraal_anaal
El_Matador
enter
Berenanus
Hoi_Piepeloi
NymphomaniacPhantasy
outsidr
Poepsnoet
Jullie komen zeker?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik trein ook, met Dark_killah, kijk maar in mijn fobo voor msn, dan kan ik even kijken hoe laat ed jullie gaan.
gastquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 05:53 schreef ProbeerMe het volgende:
ondanks dat ik al zo'n 4-5 jaar op fok lurk
Neem ik de kaarsjes mee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ga je met me mee naar de Mac?Ik trakteer
Opa komt weerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:47 schreef opa het volgende:
[..]
zo vroeg!quote:
ja!quote:
hoezoquote:
Ik zal er vroeg bij zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Als je dan toch gaat seksen moet je het niet afraffelen
neequote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
kun je snel verdwalen van utrecht CS naar stairway?
ohja, dat is zoquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Als je dan toch gaat seksen moet je het niet afraffelen
Voor jouw soort mensen is Google Maps uitgevonden.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:12 schreef Jimbo het volgende:
hoog catherijne verdwaal ik altijd
maarja ik ben dan ook een anti sociaal stuk tuig dat nooit daglicht ziet laat staan met de trein gaat of aan mensen durft te vragen waar ie heen moet.
en fok! meetings !quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor jouw soort mensen is Google Maps uitgevonden.
Wat dacht je van buitenom lopen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en fok! meetings !
(aangezien google maps niet indoors kijken kan bij hoog cat.)
Damn kom je voor het eerst in de buitenwereld ofzeauquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
kun je snel verdwalen van utrecht CS naar stairway?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:52 schreef GGMM het volgende:
Jullie kunnen hier toch gewoon over me praten? Daar hoef je geen meeting voor te organiseren.
Niemand wil ons bij die meet hebbenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:24 schreef Red_Cat het volgende:
Olep, GGMM jullie gaan toch wel komen he? Ik wel namelijk
Ik welquote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:25 schreef Olep het volgende:
[..]
Niemand wil ons bij die meet hebben
Ja? Dus...quote:
JA !quote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:28 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja? Dus...Gaat hij je in elkaar slaan dan
Ik wil iedereen bij de meet hebben!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:25 schreef Olep het volgende:
[..]
Niemand wil ons bij die meet hebben
echt ?quote:
Mooiquote:
De trein doet er ongeveer 40 minuten over, dus dat lijkt me sterkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Astublaft!
Maar ik zou al 2 uur geleden gaan slapendus latuh!
Oh en treiners, intercity richting Arnhem die om 20:50 vertrekt vanaf Den Haag CS?
Dan komen we om 21:15 aan
Te vroegquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De trein doet er ongeveer 40 minuten over, dus dat lijkt me sterk
Wattebout de trein van 19:36 op CS? Dan zijn we om 20:16 op Utreg CS en om 20:25 aan het Bavariabier.
Waarom te vroeg?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Te vroeg![]()
20:30 vertrekt hij trouwens iddmaar het was laat toen ik het typte!
Ik moet ook rekening houden met mijn rijles en ik ben pas om 19:00 klaar, bovendien lijk 21:15 me een mooie tijdquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom te vroeg?
Ik zie het dan wel, hoe laat ik ga.
Goed plan!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Juicyhill, Lisszledinges, D_A zullen half 8 verzamelen op CS. Mocht je mee willen onder het reclame bord daar ergens bij de AH
Tof.quote:
wie?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Juicyhill, Lisszledinges, D_A zullen half 8 verzamelen op CS. Mocht je mee willen onder het reclame bord daar ergens bij de AH
JIJquote:
en die ander?quote:
Oh een andere usert.quote:
Als je niet komt mag je nooit meer Pixel zienquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:19 schreef Memento-Mori het volgende:
schop mij maar van zeker naar misschien
heb er totaal geen zin in nog![]()
Als ik kijk naar je bikinifoto wel jaquote:
das fijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Als ik kijk naar je bikinifoto wel ja
Trio!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:25 schreef oshiro het volgende:
Poedeliewoepsie en ik zijn er zo rond kwart voor 8 denk ik, en wss komt Jimbo ook met me mee.
Keihard.quote:
Betraptquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:55 schreef paultjuhhh het volgende:
HOAX Poedeliewoepsie komt heul niet eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |