Wat moet ik daar dan voor doen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je mag ook een breezertje hoor
25.. mwah valt toch mee?quote:
Ik doe geen tjikkies die breezers doenquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Moet je bij relmof zijn, ik doe geen tsjikkies
We hebben wel eens een opkomst van 50 gehadquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
25.. mwah valt toch mee?
Meer is beter natuurlijk! Maar toch.
En als er mensen bij de komers staan die uiteindelijk niet komen; zoek maar een mooie schuilkelder want ik kom je halen!!
Ga jij je eigen fftjes fijn aftrekken in een hoekje terwijl je daaraan denkt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We hebben wel eens een opkomst van 50 gehad
Misschien kan Hoi_Piepeloi me even helpenquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:45 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ga je je eigen fftjes fijn aftrekken in een hoekje terwijl je daaraan denkt.
neem ik ze wel, lekker makkelijk.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik doe geen tjikkies die breezers doen
Zeg, ik regel een lekkere tsjik voor je en dan ga je lopen zeurenquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik doe geen tjikkies die breezers doen
Vraag het haar even.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Misschien kan Hoi_Piepeloi me even helpen
Ik stuur zo wel een foto met mijn ganz geyle bril op, dat moet voldoende zijnquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Misschien kan Hoi_Piepeloi me even helpen
Ja ja jaquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik stuur zo wel een foto met mijn ganz geyle bril op, dat moet voldoende zijn
Hossel dat eens even.quote:
als het even kan.quote:
Komerquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]! Nee daar heb ik lekker veel aan.
Komer/misschiener?
Halen we je morgen weer van het lijstje afquote:
Optimistquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:12 schreef outsidr het volgende:
[..]
Halen we je morgen weer van het lijstje af
Strontzakquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]! Nee daar heb ik lekker veel aan.
Komer/misschiener?
dat dusquote:
is goedquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:12 schreef outsidr het volgende:
[..]
Halen we je morgen weer van het lijstje af
LIEFquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:17 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je snapt het niet?
Als het even kan
EN DOE LIEF!
Ga toch heen manquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:16 schreef Meki het volgende:
Ik sta nog niet in de OP.
Ik kom misschien. als de veiligheid van mij kan worden gegarandeert
Aightquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:33 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oeps!Vind het heel tof dat je komt btw!
Aan z'n nekharenquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:34 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
AightWe gaan gewoon dik lol hebben daaro en ik slaap Paramnesia ook mee
Hij zal er geen nekhaar aan overhoudenquote:
Ja vrijdag niet meerquote:
Hey hey hey!quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Liever aan je schaamharen dan?
Wil je dat niet eens doen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:04 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Hey hey hey!Ik ben degene die em moet meeslepen he
Neequote:
Oh, het leek me wel grappigquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:06 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Neehoe lief ik Param ook vind, dat gedeelte blijf ik liever bij uit de buurt
Hoi lul! Kom je evens op die emesen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:55 schreef pussydeluxe het volgende:
Gatverdamme. Haar. Haar in je eten. Haar in je pizza... Haar![]()
Hoi! Tevens TVP.
Doe haar de groetenquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:55 schreef pussydeluxe het volgende:
Gatverdamme. Haar. Haar in je eten. Haar in je pizza... Haar![]()
Hoi! Tevens TVP.
Kan niet! Kiertje is wakkerquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hoi lul! Kom je evens op die emesen?
Tim laat ook scheten die heel erg stinken, die verdrink ik toch ook niet!quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kan niet! Kiertje is wakker![]()
Maar... uh... ze laat scheten... en die stinken echt heeeeeel erg
![]()
Wat denken jullie? Verdrinken? Of een kans geven?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:04 schreef pussydeluxe het volgende:
Voor de duidelijkheid he, deze slet dus![]()
[ afbeelding ]
Wat zou jij als jong dier doen! Saaie lettertjes kijken of toffe felle kleurtjes en dingen die heel de tijd bewegen en veel geluid!!!quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:08 schreef pussydeluxe het volgende:
Dat begrijp ikZe is zoooooo lief
Helaas is ze echt helemaal weg van dat belachelijke scherm van Erwinen zit ze de hele tijd op zijn schoot
Ik staar wat voor me uit, tot de meat zich aandient.quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
In welke toestand verkeer je nu dan?
Iedereen die mij wil meaten PM't mij maar!quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
ga anders iedereen een PM sturen die je graag zou willen meeten vrijdag? Zo word het misschien drukker en besteed jij je tijd nuttig
Je leert het beestje wel vroeg kennismaken met verdovende middelenquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[ afbeelding ]
warcraft ?quote:Op zondag 19 oktober 2008 @ 23:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[afbeelding]
Kratje HJ!quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nemen we alleen bier mee in de trein? Den Haag vertrekkers?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oja, en het is kut om een meisje te zijn.
Buikpijnniet kunnen slapen van buikpijn
UIT JE KUT BLOEDEN
![]()
![]()
Naai er bij mij maar een piemel aan
Same herequote:Op maandag 20 oktober 2008 02:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oja, en het is kut om een meisje te zijn.
Buikpijnniet kunnen slapen van buikpijn
UIT JE KUT BLOEDEN
![]()
![]()
Naai er bij mij maar een piemel aan
Ik eet niet mee, maakt mij niet uit hoelaat we gaan, ik eet wel wat onderweg ofzo, subway, macdonalds, burgerking ofzoquote:Op maandag 20 oktober 2008 02:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik meld me btw wel af voor het eten als iedereen pas 's avonds naar de meet gaat, treiners?
Wij hebben 1 voordeel op mannen, tieten. En of je daar nou zo blij mee moet zijnquote:Op maandag 20 oktober 2008 02:12 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Same hereIk haat meisje zijn..
Nouja.. soms dan
Hahaha! Nouja die tieten zijn bij mij niet zo groot dus erg in de weg zitten ze ook niet, bijkomend voordeel daaraan is dat ze zeker niet zullen gaan hangenquote:Op maandag 20 oktober 2008 02:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wij hebben 1 voordeel op mannen, tieten. En of je daar nou zo blij mee moet zijndie dingen zitten altijd in de weg
. Bah.
Oh en ongesteld zijn en overemotioneel zijnpf. Tijdje terug met engels literatuurles zitten janken om Frankenstein!!
_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |