quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.
Zou je notes nog maar eens natellen +1 voor jouquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
godver m'n pc viel uit toen ik bijna klaar was met een nieuwe
het is je vergeven....quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
godver m'n pc viel uit toen ik bijna klaar was met een nieuwe
Mooie post-id: 62.500.000quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
het is je vergeven....
Darioquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:23 schreef KingOfPop het volgende:
Moet morgen vroeg uit en als vandaag tot 1600 slaap, kan ik vanavond niet slapen en dus morgen niet vroeg uit bed
als ut goed is heb ik morgen alweer een vrije dag, fijn hoor zo'n school-roosterquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
bekend probleem, bij ons in het rooster zit ook zoiets...
loop je vrijdag nachtdiesnt (2200-0600) maar op zondag moet je wel om 0600 weer beginnen....
op zaterdag uitslapen zit er dan dus niet in, ik moet echt al om 1200 opstaan wil ik 's avonds nog in slaap komen
Mja, beetje verstoord dag/nachtritme.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
als ut goed is heb ik morgen alweer een vrije dag, fijn hoor zo'n school-rooster
Idd, ik heb je de hele nacht al vermoeid met oeverloos gelul.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Idd, ik heb je de hele nacht al vermoeid met oeverloos gelul.
Ik vond het wel grappigquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Idd, ik heb je de hele nacht al vermoeid met oeverloos gelul.
Tuurlijk, je bent nachtmens of je bent het nietquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:54 schreef Broekpaling het volgende:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Denk het niet, moet over een uurtje alweer wegquote:
Waarom ben je zoquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Denk het niet, moet over een uurtje alweer weg
Ach, het is niet mn eigen familie. Mijn oma heeft een nieuwe vriend (quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Waarom ben je zoHeb je het niet zo op je familie?
FUCKING HUILLIEquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:05 schreef Noorsbloed het volgende:
KATER![]()
Goedemiddag vrienden, vriendinnen en puntkin where ever you may be
s'avonds een vent s'ochtends een ventquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:10 schreef Noorsbloed het volgende:
Dario![]()
En Vikingen zijn niet dood, ik ben het levende bewijs!![]()
En ik ben geen huillie.
Het is alleen niet zon prettig gevoel.
Het is alsof er 130 stoere Noorse goden in mijn hoofd een zware party aan het houden zijn.
En nu met stoelen tegen de muren slaan
Sorry Gers.quote:
Valt best mee dusquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:10 schreef Noorsbloed het volgende:
Dario![]()
En Vikingen zijn niet dood, ik ben het levende bewijs!![]()
En ik ben geen huillie.
Het is alleen niet zon prettig gevoel.
Het is alsof er 130 stoere Noorse goden in mijn hoofd een zware party aan het houden zijn.
En nu met stoelen tegen de muren slaan
WTF gast, dat is zieke shit gek, hou dat ff voor je in het vervolg!quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mijn oma heeft een nieuwe vriend () en die vent wordt dus 80.
maakt niet uitquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sorry Gers.![]()
Ik zal het niet meer doen
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:11 schreef gers het volgende:
[..]
s'avonds een vent s'ochtends twee vrouwen![]()
whehe en mn opa (ze zijn dus gescheiden) heeft een vriendin van 12 jaar jonger gehosseldquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
WTF gast, dat is zieke shit gek, hou dat ff voor je in het vervolg!![]()
En Noorsbloed, laat je gewoon vollopen met water als je thuiskomt, heb je 's ochtends nergens last van
Niet echtquote:
Oeh, heb je nog chicka's gehosselt gister ?quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:13 schreef gers het volgende:
[..]
maakt niet uit![]()
ik heb ook een kleine kater
Ik lag half buiten de deurquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
WTF gast, dat is zieke shit gek, hou dat ff voor je in het vervolg!![]()
En Noorsbloed, laat je gewoon vollopen met water als je thuiskomt, heb je 's ochtends nergens last van
nee sorryquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Niet echt
[..]
Oeh, heb je nog chicka's gehosselt gister ?
Hehehe.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het enigste wat ik kon bereiken was de wc pot.
En daar ga ik niet uit drinken.
Vertelquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:20 schreef afcajos het volgende:
Jordeeeh was gister de chicks gek aan het maken
FALER!!!quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:21 schreef RickoKun het volgende:
kanker ik heb gewoon een sma laten zitten die me hard aan het seinen was om met haar te copuleren
Gelukkig las ik nog net op tijd het woordje 'jonger'quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
whehe en mn opa (ze zijn dus gescheiden) heeft een vriendin van 12 jaar jonger gehosseld
En ik maar denken dat je zo'n stoere viking was.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik lag half buiten de deur![]()
Het enigste wat ik kon bereiken was de wc pot.
En daar ga ik niet uit drinken.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:24 schreef afcajos het volgende:
Er was gister een meisje boos op mijik liet een glas vallen en dat veiligheidsglas kaatste via de vloer weer omhoog tegen haar aan
![]()
![]()
hier wat jailbait om je op te vrolijkenquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:21 schreef RickoKun het volgende:
kanker ik heb gewoon een sma laten zitten die me hard aan het seinen was om met haar te copuleren
ha ha 2 - 0quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Zo, ik leef ook weer.
owja appelvlaaiquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
2-1Ik spreek jou ook nog wel op 1 november.
haha 2-1.quote:
Fietsenquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:09 schreef afcajos het volgende:
Mijn familieNiemand wilt bobben naar dat kutfeest dus moeten we fietsen.
Of met de tram...quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Of niet dan, echte losers reizen met de trein
Groningen is zowat Scandinavie, wat denk je zelf ?quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:08 schreef RickoKun het volgende:
WANNEER KOMT ER EEN FOK MEETING IN GRONINGEN GODVERDOMME
MOETEN ER WEL JAILBAIT SLETJES ZIJN ANDERS KOM IK NIETquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:08 schreef RickoKun het volgende:
WANNEER KOMT ER EEN FOK MEETING IN GRONINGEN GODVERDOMME
Nee joh, laten we het in Den Haag en jij vervolgens niet komt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Groningen is zowat Scandinavie, wat denk je zelf ?
3,5 uur - 4 uurquote:
Ohw ja, vergetenquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee joh, laten we het in Den Haag en jij vervolgens niet komt.
komt omdat je altijd failt met het OV-quote:
En bedankt hehquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:26 schreef gers het volgende:
[..]
komt omdat je altijd failt met het OV-
Mislukte aansluitingenquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:27 schreef KingOfPop het volgende:
Die kanker NS faalt altijdIk moet een uur voor op schema weg gaan, en dan ben ik vaak nog net op tijd..
Oehhhquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:29 schreef KingOfPop het volgende:
Wat doe ik? Zit ik hier op zondagmiddag genetica-theorie te lezen
quote:
Jaquote:
zijn die derquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Maar gelukkig zijn er zat dingen waar ik niet in faal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |