s'avonds een vent s'ochtends een ventquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:10 schreef Noorsbloed het volgende:
Dario![]()
En Vikingen zijn niet dood, ik ben het levende bewijs!![]()
En ik ben geen huillie.
Het is alleen niet zon prettig gevoel.
Het is alsof er 130 stoere Noorse goden in mijn hoofd een zware party aan het houden zijn.
En nu met stoelen tegen de muren slaan
Sorry Gers.quote:
Valt best mee dusquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:10 schreef Noorsbloed het volgende:
Dario![]()
En Vikingen zijn niet dood, ik ben het levende bewijs!![]()
En ik ben geen huillie.
Het is alleen niet zon prettig gevoel.
Het is alsof er 130 stoere Noorse goden in mijn hoofd een zware party aan het houden zijn.
En nu met stoelen tegen de muren slaan
WTF gast, dat is zieke shit gek, hou dat ff voor je in het vervolg!quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mijn oma heeft een nieuwe vriend () en die vent wordt dus 80.
maakt niet uitquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sorry Gers.![]()
Ik zal het niet meer doen
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:11 schreef gers het volgende:
[..]
s'avonds een vent s'ochtends twee vrouwen![]()
whehe en mn opa (ze zijn dus gescheiden) heeft een vriendin van 12 jaar jonger gehosseldquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
WTF gast, dat is zieke shit gek, hou dat ff voor je in het vervolg!![]()
En Noorsbloed, laat je gewoon vollopen met water als je thuiskomt, heb je 's ochtends nergens last van
Niet echtquote:
Oeh, heb je nog chicka's gehosselt gister ?quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:13 schreef gers het volgende:
[..]
maakt niet uit![]()
ik heb ook een kleine kater
Ik lag half buiten de deurquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
WTF gast, dat is zieke shit gek, hou dat ff voor je in het vervolg!![]()
En Noorsbloed, laat je gewoon vollopen met water als je thuiskomt, heb je 's ochtends nergens last van
nee sorryquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Niet echt
[..]
Oeh, heb je nog chicka's gehosselt gister ?
Hehehe.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het enigste wat ik kon bereiken was de wc pot.
En daar ga ik niet uit drinken.
Vertelquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:20 schreef afcajos het volgende:
Jordeeeh was gister de chicks gek aan het maken
FALER!!!quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:21 schreef RickoKun het volgende:
kanker ik heb gewoon een sma laten zitten die me hard aan het seinen was om met haar te copuleren
Gelukkig las ik nog net op tijd het woordje 'jonger'quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
whehe en mn opa (ze zijn dus gescheiden) heeft een vriendin van 12 jaar jonger gehosseld
En ik maar denken dat je zo'n stoere viking was.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik lag half buiten de deur![]()
Het enigste wat ik kon bereiken was de wc pot.
En daar ga ik niet uit drinken.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:24 schreef afcajos het volgende:
Er was gister een meisje boos op mijik liet een glas vallen en dat veiligheidsglas kaatste via de vloer weer omhoog tegen haar aan
![]()
![]()
hier wat jailbait om je op te vrolijkenquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:21 schreef RickoKun het volgende:
kanker ik heb gewoon een sma laten zitten die me hard aan het seinen was om met haar te copuleren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |