quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.
Zou je notes nog maar eens natellen +1 voor jouquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
godver m'n pc viel uit toen ik bijna klaar was met een nieuwe
het is je vergeven....quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
godver m'n pc viel uit toen ik bijna klaar was met een nieuwe
Mooie post-id: 62.500.000quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
het is je vergeven....
Darioquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:23 schreef KingOfPop het volgende:
Moet morgen vroeg uit en als vandaag tot 1600 slaap, kan ik vanavond niet slapen en dus morgen niet vroeg uit bed
als ut goed is heb ik morgen alweer een vrije dag, fijn hoor zo'n school-roosterquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
bekend probleem, bij ons in het rooster zit ook zoiets...
loop je vrijdag nachtdiesnt (2200-0600) maar op zondag moet je wel om 0600 weer beginnen....
op zaterdag uitslapen zit er dan dus niet in, ik moet echt al om 1200 opstaan wil ik 's avonds nog in slaap komen
Mja, beetje verstoord dag/nachtritme.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
als ut goed is heb ik morgen alweer een vrije dag, fijn hoor zo'n school-rooster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |