Vetquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:39 schreef Etcetera het volgende:
8b. Gij zult zoveel mogelijk producten van Lush uitproberen
AKQ SC 480 Waar LB went aan een omhoogstaande toiletbril
die waren van mijquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:45 schreef Etcetera het volgende:
daarna veranderd naar resp. Icesave en Schotse Whisky
prima hoor, heb gewerkt en zit nu te ontspannenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:14 schreef Etcetera het volgende:
jepsstraks ff naar de kroeg, zit nu naar een clip van een kwartier te kijken van AC/DC
hoe is het met jou?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb gvd een boete van 150 euro!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
teringpolitie.....
Ik reed 's avonds in de nieuwe auto van mn vriend, in de regen, en hij had me net gewaarschuwd dat de rem nogal stug was. Bij een stoplicht had ik iemand achter me, dus toen die op oranje vloog durfde ik niet zo goed zomaar te remmen, en reed door![]()
![]()
*FLITS*
altijd fijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
prima hoor, heb gewerkt en zit nu te ontspannen
Het vervelende van die flitsers is dat ze geen rekening houden met verkeerssituaties.... als er een agent had gestaan had ik het wel uit kunnen leggenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
da's minder. Erg vervelend, die boetes. Ben zelf ook een beetje bang, vandaag had ik de auto van m'n ouders geleend, en ik zag zo'n aanhanger-met-ingebouwd-flitsapparaat te laat, ik denk dat ik rond de 60 reed, maar er was veel verkeer, dus misschien ben ik niet gepakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |