Nee, hij is nieuw. Want ik zie hem pas sinds gisteren bewegenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:23 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb deze avatar al best lang
Of een variatie op het MB-logo dan
Nou, hij plakt wel jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:42 schreef nokwanda het volgende:
en sindsdien zit je vastgeplakt aan je tobo, maar snap je met je half dronken kop maar niet waarom precies?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:39 schreef nokwanda het volgende:
De monsters hier zijn de laatste dagen echt extreem knuffelig.
Ook naar elkaar. Zelfs Spicy laat het zomaar toe dat Kareltje dicht tegen haar aan komt liggen.
Purrr zit ineens ook weer 5x per dag op schoot en doet de Kittendance
Deur intrappenquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:40 schreef bigbird het volgende:
Wat een verhaal zeg morretje. Idd, er zal maar wat ernstigs zijn! Onze overbuurman heeft parkinson en die heeft helemaal geen extra maatregelen behalve een aantal keer per dag hulp. Maar als er een keer iets is zonder dat de hulp er is, wordt het ook moeilijk. Niemand in de straat heeft een reservesleutel
Die had ik al es gezien ja!quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:22 schreef nokwanda het volgende:
ik vond dat deze hier ook wel een plekkie verdiende. For all you hardworking catpeople: nu weet je waraom je 's morgens moe bent
http://www.dumpert.nl/med(...)_bed_time_lapse.html
Voor die kat wel jaquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:36 schreef Morretje het volgende:Wat een enorm zielig verhaal ook weer..
hij ligt nu naast me te slapenquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:55 schreef Frutsel het volgende:
nou..
frutsel is erg blij met zijn nieuwe mandje
helemaal nix hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:11 schreef Ingetje79 het volgende:
*probeert te voorkomen dat Fruts 4 op een rij haalt![]()
Wat is er erg aan een dekentje dan?
neeeeeeeee, niet weer. Dat zou pas onverantwoordelijk zijn.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
helemaal nix hoor
maar zijn mandje is nieuw, vind ik leuk als ie daarin kruipt
en ik was niet eens op weg naar 4
Neuj....wij zorgen er wel voor dat het huis katproof is....en nemen haken in het bankstel en overal haar en het feit dat we de ramen nooit es helemaal open kunnen zetten gewoon voor liefquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:28 schreef nokwanda het volgende:
Jij BENT niet zo
Tja....maar tisnieleuk als Poezz doodgaat.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:44 schreef nokwanda het volgende:
Liever niet. Dan moet er nog iemand anders voor zorgen. Dan gun ik hen lekker de continuiteit van altijd dezelfde mens die gek op hen is.
hey lieverdquote:
Normaal ligt Mudhle ook echt helemaal tegen me aangedrukt en Bijoux aan mijn voeten. Nu een keer andersom.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hey lieverd![]()
![]()
![]()
lekker in slaap vallen is dat he?![]()
Bij mij liggen ze vaak in het begin aan het voeteneind, maar de kans is groot dat als ik midden in de nacht wakker wordt ik ineens klem lig
quote:
ghehe egniequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Normaal ligt Mudhle ook echt helemaal tegen me aangedrukt en Bijoux aan mijn voeten. Nu een keer andersom.Het is maar goed dat ik geen lover heb. Die past er gewoon ook niet bij. (lees, dat gezeik van niet kunnen slapen met de katten....zucht, dus die moeten dan maar wijken? )
Of als het zomer is en je onder een lakentje ligt, je ineens een springende kat op je voet hebt die je teen zag bewegenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:52 schreef bigbird het volgende:
[..]
![]()
Heel soms als we heeeeel weinig tijd thuis kunnen besteden slapen we 's nachts beneden in de woonkamer voor de katten. (Aangezien ze bij ons niet boven mogen.) Het helpt wel, alleen slaapt het niet echt geweldigDaarintegen is het wel weer erg leuk om ineens midden in je slaap een knuffel te krijgen
Het lijkt me wel vrij lastig als je eens een keer stevig van bil wilt gan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Of als het zomer is en je onder een lakentje ligt, je ineens een springende kat op je voet hebt die je teen zag bewegenAU
![]()
Dat jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Of als het zomer is en je onder een lakentje ligt, je ineens een springende kat op je voet hebt die je teen zag bewegenAU
![]()
Dat doen we dan gewoon niet daar hequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het lijkt me wel vrij lastig als je eens een keer stevig van bil wilt gan.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het lijkt me wel vrij lastig als je eens een keer stevig van bil wilt gan.
We?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:59 schreef bigbird het volgende:
[..]
Dat doen we dan gewoon niet daar he
whehehe, nee BigBil en ik gaan wel ergens anders van bilquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
We?
Ik dacht even dat het Frutsel was die dit schreef. Moest 2x kijken
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehehe, nee BigBil en ik gaan wel ergens anders van bil
Hallow!!quote:
ow lekker ben jij. Doe je het nu ook al met Bigbil?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehehe, nee BigBil en ik gaan wel ergens anders van bil
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow lekker ben jij. Doe je het nu ook al met Bigbil?
Ik heb foto's van muisquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:19 schreef bigbird het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hallow!!
Had je Muis nog gezien?![]()
Wat een schatjequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb foto's van muis
Muis is een deugniet. Muis krijgt regelmatig een timeout omdat hij sommige poesjes die hij niet mag, bitchslapt
Hij keek echt heel sneu toen die een timeout kreegquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:08 schreef bigbird het volgende:
[..]
Wat een schatje![]()
Zou hem echt heel graag willen, maar ja... als het niet kan, moet je het niet doen he?
5 kattenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Jullie hadden toch al 5 katten BB? Waarvan ook nog eentje het hele huis als toilet gebruikt?![]()
Dan zou ik ook niet aan nog een kat beginnen gok ik...
Ja, we hebben er al 5, en aangezien de lieve sproeier dit lijkt te doen uit stress, lijkt het ons niet verstandig idd om er nog 1 bij te doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Jullie hadden toch al 5 katten BB? Waarvan ook nog eentje het hele huis als toilet gebruikt?![]()
Dan zou ik ook niet aan nog een kat beginnen gok ik...
quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:41 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]muis
Voor BigBird
een wittequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:41 schreef Qwea het volgende:
en idd, ik heb ze niet bewerkt. Daar had ik even geen zin in
Muis is coolquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
een witte![]()
die zit ook vaak in mijn tuin en dan ruzie te zoeken met mijn beesten, maar Frutsel wil dan alleen maar spelen en geeft kopjes tegen het raam vande achterdeur.
Iedere keer als ik op msn kom slaat de rest van mijn compje op hol en kan ik haast niets anders meer doen dan alleen mar op msn zitten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]Kom dan maar eens vaker op msn/mail ofzo
samenwonen ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Iedere keer als ik op msn kom slaat de rest van mijn compje op hol en kan ik haast niets anders meer doen dan alleen mar op msn zitten.
kunnen altijd zien wat er mogelijk isquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:08 schreef nokwanda het volgende:
Kom je dan ook mijn laptopje upgraden?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]Wat een leuk stripje!
En dankjewelWe boffen inderdaad erg met hem.
Hoewel we er nu aan denken hem om te dopen van Boris naar Tony Blèr
Als hij aandacht wil: Moehoehoeeeeeeeewaaaaaaauwwwwwwwwww
Goedemorgenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:03 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen. Lekker geslapen?
Ik wel, maar erg kort. Kon niet in slaap komen opeens. Heb het iig nog 2 uur zien worden.
Itha snoozebutton
Jij doelt op de versie waar je 2 gelijken moet zoeken en zon pyramide moet afbouwen ofzo?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:32 schreef nokwanda het volgende:
De originele vorm ken ik nieteens. Vind het gewoon wel een leuk denkspel
Mahjong rulezquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat wel. Gisteravond een paar uurtjes een bordspelletje MahYong gespeeld en daarna naar de film geweest. eenmaal thuis kon ik ook niet echt in slaap komen
Op internet doe ik het dan weer nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:41 schreef nokwanda het volgende:
ja, zoiets. Je kunt een pyramide afbouwen of een andere vorm. Maar combinaties leveren dan wel meer punten op en bepaalde stenen in een bepaalde volgorde ook. Ik speel het vaker op internet, want dan hoef ik zelf lekker niet te rekenen
dat dan weer wel !quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Op internet doe ik het dan weer niet![]()
[..]
dat dan weer wel !![]()
Bird![]()
de versie met steentjes, dus op tafel??quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:19 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik doe het vaak met mijn partner en ouders
Leuk is dat
Morrquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:44 schreef Morretje het volgende:
![]()
Ik mahjong ook wel eens online.. das inderdaad makkelijk qua rekenen..
Er is een goed boek met een aantal richtlijnen die je zou kunnen kopen. De handleiding van die van ons is "vergaan" helaas. Het boek heet "Het groot mahjong boek, ISBN10 = 9043903965 en ISBN13 =quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
de versie met steentjes, dus op tafel??
heb jij daar een goede handleiding bij?
werk, etentje, make-up party bij mijn moeder thuisquote:
gezelligquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:51 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Ik ga vanavond uit eten met mijn vriendinnetjes Greys en die met de schotse lover. Gezellig
middagquote:
Echt? Bahquote:
Vanaf hier --> De atmosfeer staat op ontploffen #261 Herfst in aantocht!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:03 schreef Qwea het volgende:
knmi kan niks vinden hoorEn daarbij, volgende week donderdag
weet je hoe onvoorspelbaar dat nog is
in DE gaat kijken
je moet niksquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:54 schreef Qwea het volgende:
Ik snap daar heel niks van. Als er dan donderdag sneeuw ligt, is het dan vrijdag weer weg?
Ik moet vrijdag naar MM
Ik snap echt geen flikker van die kaarten enzoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je moet niks![]()
Geen idee, denk het... maar es kijken, zal wel een ietsiepietsie sneeuw worden
ik ook maar halfquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik snap echt geen flikker van die kaarten enzo
oew, niet nice.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:54 schreef bigbird het volgende:
Hoofdpijn, buikpijn en misselijkheid, vanacht niet meer dan een uur geslapen door de buikpijn en misselijkheid
Dank je wel. Vandaag wel naar werk gegaan vanwege een belangrijke training vanmiddag. Morgen en zondag maar rustig aan doen. Maandag gesprek met een fotograaf om te kijken of het wat is voor onze bruiloftquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
oew, niet nice.
Hoop dat dat de komende nacht beter gaat. Beterschap, grote vogel
Omg, wat een nachtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:32 schreef nokwanda het volgende:
wat een kutnacht.
Gister waren er 3 van de 7 katten buiten het hek om mijn tuin. Bleek kapot te zijn opeens. Toevallig aan de kant van de buurvrouw waar ook heel leuk een schoteltje met melk en vlees stond. Met veel moeite en geduld allemaal weer binnen gekregen. met eten lokken werkt dan natuurlijk niet
Hek min of meer gefixed (niet echt goed aangezien het inmiddels al donker was) en kattenluik gebarricadeerd. Blijkbaar niet goed genoeg, want Mudhle was buiten en had ook toch nog een gaatje in het hek gevonden. Daar kwam ik pas rond middernacht achter aangezien ik haar miste. Ze kwam me niet halen. Toen ik haar riep riep ze terug dat ze de tuin niet in kon. Ik dus via de tuin van de buurvrouw Mudhle daar gepakt. Opeens vond ze dat geen goed idee dus ik lijk nu op een emopuber.
Kattenluik maar extra goed dichtgemaakt en naar bed. Door de adrenaline pas om een uur of 3 in slaap gevallen. Om 5 uur hoor ik geroep onder mijn slaapkamerraam. Ik denk: huh? Mudhle die mij buiten roept? Hoe kan dat nou? Blijkbaar toch nog een gaatje van 2 cm gevonden tussen het kattenluik en de opbergdozen die ik ervoor had gezet. Ze waren niet verschoven, maar met poezige lenigheid kon zij er blijkbaar net door. Of er is opeens een ander gat in mijn huis waar ik geen weet van heb
Nou ja..... moest haar weer naar binnen lokken, want eenmaal beneden is ze dan weer over de zeik en durft ze niet zomaar naar binnen. Daar moet je dan ook goed bij opletten, anders gaan de andere katten weer naar buiten. Heb nu een plank voor het kattenluik gezet en die dozen er strak tegenaan.
Straks maar naar de Gamma en kijken wat gaaspanelen kosten. En een paar uur slapen.
Joa, en het was ook een enerverende dag.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Klinkt als een eh...enerverende nacht Nok![]()
En Q...getsie!
Goed initiatief!quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:25 schreef Susi het volgende:
Vraagje: Heeft er iemand van jullie wel eens een oude asielkat gehaald, om die een fijne oude dag te geven ? En wat zijn jullie ervaringen er dan mee ? Positief, of vond je het een heel gedoe met dierenarts en onderzoeken en ziektes van het beestje e.d. ?
Een kat waar je in ieder geval niet meer zo veel achteraan hoeft te lopen als een jong beestje, maar ook omdat ik het leuk vind om een ouder beestje te nemen in plaats van een jonkie. En dan niet voor tig jaar, maar voor als een beestje gezien de leeftijd/ziekte nog maar 1 of 2 jaar te leven heeft.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:44 schreef Dipkip het volgende:
Nog een week en dan heb ik weer beestjens![]()
Helaas schiet de verbouwing voor geen flikker opde keuken is nog niet af, het behangen en schilderen in de kamers boven is nog niet af, er hangen nergens gordijnen, de badkamer heeft nog geen water en omdat ik haast probeerde te maken door snel een trap op te rennen voor een nieuw record snel behangen moest ik met een nekkraag worden afgevoerd en door allemaal scans in het ziekenhuis
bij de nieuwe trap zit er een hele solide houten balk op een plek waar de oude dat niet had. Nu zit ik me thuis te vervelen omdat ik niet weet wat ik kan doen zonder te bukken. Ik heb goede pijnstillers en eigenlijk geen last van de hersenschudding zolang ik mn hoofd rechtop hou. Maar zodra ik buk of mn hoofd scheef hou ga ik braken
zo frustrerend! Want ik vergeet het ook gewoon, tot het weer misgaat. Ik wil behangen!!
Ja, ik dus!quote:Op zondag 26 oktober 2008 @ 14:25 schreef Susi het volgende:
Vraagje: Heeft er iemand van jullie wel eens een oude asielkat gehaald, om die een fijne oude dag te geven ? En wat zijn jullie ervaringen er dan mee ? Positief, of vond je het een heel gedoe met dierenarts en onderzoeken en ziektes van het beestje e.d. ?
Een kat waar je in ieder geval niet meer zo veel achteraan hoeft te lopen als een jong beestje, maar ook omdat ik het leuk vind om een ouder beestje te nemen in plaats van een jonkie. En dan niet voor tig jaar, maar voor als een beestje gezien de leeftijd/ziekte nog maar 1 of 2 jaar te leven heeft.
Oh jeetje, beterschap!quote:Op zondag 26 oktober 2008 @ 11:44 schreef Dipkip het volgende:
Nog een week en dan heb ik weer beestjens![]()
-knip-
Top, bedankt voor je verhaal ! Ik ben er nog niet over uit, en op zich duurt het heel lang voordat het weer van toepassing is, maar ik studeer nog. Ben op zich wel vaak thuis, het is echt niet zo dat ik elke avond weg ben, vandaar het liefst een oudere. Gewoon om het idee van die nog een fijne laatste tijd te geven.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik dus!
Vorig jaar naar het asiel gegaan voor een kat van 1 jaar ofzo en ik kwam met oma Ziggy thuis
Ze zag er niet zo oud uit (want heel klein) en toen ik al verliefd was, zeiden ze pas dat ze 16 was.
Ik wist niet van haar ziektes, pas na 3 weken ben ik naar de dierenarts geweest voor oormijt en toen bleek dat ze ook een te snel werkende schildklier heeft. Dus elke ochtend en avond een pilletje door het eten, kleine moeite.
Nu een jaar later heeft ze ook een slechte nierfunctie (dat werd onderdrukt door de snelle schildklier, maar is nu wel duidelijk) en artrose (stijfheid), dus dat betekent speciaal dieetvoer en nog een medicijn door haar avondeten.
Het kost je 5 minuten extra per dag en een boel geld (relatief dan, voor voer en medicijnen) maar ik heb er totaal geen spijt van hoorIk ben heel blij met Ziggy en het feit dat we haar een fijne oude dag gunnen.
In het asiel was ze al dood geweest waarschijnlijk want ze hadden haar schildkliergedoe niet opgemerkt. Ik heb dus ook nog haar leven gered![]()
Je hoeft er idd niet zo veel achteraan te lopen, want ze slaapt het grootste deel van de dag, dus lekker rustigWel moet ze vaak per dag eten want ze eet maar kleine hapjes per keer.
Ik zeg: DOEN
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:42 schreef Qwea het volgende:
ik heb mij aangemeld voor mijn theorie examen!
16december om 10:30
Ja, nu nog lerenquote:
Das een algemeen bekende issuequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:29 schreef nokwanda het volgende:
Ik zou mijn eigen advies eens op moeten volgen
Het is geen beslissing die je zomaar moet nemen inderdaad. Maar áls je dus een kat neemt, is een ouwetje wel een leuke keuzequote:Op zondag 26 oktober 2008 @ 19:44 schreef Susi het volgende:
[..]
Top, bedankt voor je verhaal ! Ik ben er nog niet over uit, en op zich duurt het heel lang voordat het weer van toepassing is, maar ik studeer nog. Ben op zich wel vaak thuis, het is echt niet zo dat ik elke avond weg ben, vandaar het liefst een oudere. Gewoon om het idee van die nog een fijne laatste tijd te geven.
Voor dat er aanvallen komen () ; ben er dus nog zeker niet over uit en vrees niet, ik zou pas zo'n kat nemen als ik eerst weet hoe ik woon en leef.
het is ook AL oktoberquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:06 schreef Qwea het volgende:
neuj
Ik wil alvast kerstinkopen voor MikeyMo doen. Maar z'n dvd op blu-ray die die zo graag wil hebben komt pas in December uit, en voor de rest weet ik niks te kopen
Ja, boeie dat het oktober is. Ik verveel me, dan heb ik iig wat te doenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
het is ook AL oktober![]()
Doe hem een kaartje :"Sorry, je kado is er nog niet, koop het lekker zelf, was getekend Qwea, 27 oktober"
klaar
quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, boeie dat het oktober is. Ik verveel me, dan heb ik iig wat te doen
Er is vaak een reden waarom mensen in het doel staan en normaal gesproken niet tegen ballen trappenquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Er is vaak een reden waarom mensen in het doel staan en normaal gesproken niet tegen ballen trappen
Viswijfquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:01 schreef nokwanda het volgende:
Vandag lag er op het net dat er nu hangt een haring in zuur in het zakje. Ik probeerde het eraf te halen en het zakje lekte opeens. Nu ruik ik naar een zure haring
Dat laatste ; Fijn pletten met een mes.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Zeg Nok....nou heb ik voor het eerst in mijn 29 jaren verse knoflookboldingetjes gekocht.
Hoe pel ik die dingen en heel belangrijk...hoeveel moet er af en last but not least; hoe verwerk ik die dingen als ik geen knoflookpers heb?
En wat leer ik hieruit? Dat ik met de betreffende TS niet ga zoenenquote:
De rest gewoon bij je deurposten hangen. Weert vampiers en ziektesquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx Q![]()
En is 1 teentje genoeg voor 500 gr. gehakt? En hoe lang blijven die andere teentjes dan goed?
* Ingetje79 is kookn00b
Knoflook geur uit je mond verwijderen...quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En wat leer ik hieruit? Dat ik met de betreffende TS niet ga zoenen
why?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:11 schreef Frutsel het volgende:
lastig pjoeteren nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik welquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:22 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
It's Orgazmo!!!!
@fruts, ikke niks zien?
vage shit... iemand op msn ziet de plaatjes welquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:24 schreef Qwea het volgende:
Ik zie enkel [afbeelding]
en als ik erop klik krijg ik ;
http://fileserver7.jpghos(...)c8f73c0937e3a644.jpg
Met een blank page.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:28 schreef nokwanda het volgende:
Het is net alsof jullie een taal schrijven die ik niet begrijp
ja doemaarquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:32 schreef Qwea het volgende:
jup, nu zowel in FF als in IE. Moet ik Chrome ook nog proberen? En safari?
en dat is?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:01 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een mailtje van Kristel van eijk.
DJ van slam FM. Ik had een mailtje gestuurd over het onderwerp van de avondquote:
ow ik had mijn eigen slam FM vanavondquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
DJ van slam FM. Ik had een mailtje gestuurd over het onderwerp van de avond
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:04 schreef Qwea het volgende:
Ik had tandpasta aan mn vinger, en jeuk in mn oor.... afijn, dat brandt best wel
Ik zie al die tijd gewoon plaatjes. Usericons zie ik gewoon en dat schattige plaatje van Q zag ik ook gewoonquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zie je nog altijd geen plaatjes dan?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
wees blij dat je je oorsmeer niet op je tandenborstel deed
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
dat schattige plaatje van Q zag ik ook gewoon
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow ik had mijn eigen slam FM vanavond
Cosmic Gate, Jordan & Baker, Blank & Jones, Darude, Barthezz, ATB etc etc etc
maar geen kat dus?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zie al die tijd gewoon plaatjes. Usericons zie ik gewoon en dat schattige plaatje van Q zag ik ook gewoon
trustequote:Op maandag 27 oktober 2008 22:50 schreef Qwea het volgende:
zo, ik ga ook slapen.
Morgen weer hard aan de studie![]()
Sjah, verbaast me helemaal nietsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:13 schreef Qwea het volgende:
mogguh.
Net ff snel bij kruidvat 2 flanel pyama's gehaald. Van snoopy. P/s maar 10 euro
Vet druk daar en iedereen liep in die bak te graaien
Sexyquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:13 schreef Qwea het volgende:mogguh.
Net ff snel bij kruidvat 2 flanel pyama's gehaald. Van snoopy. P/s maar 10 euro
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Dus het record snelbehangen is niet verbroken?![]()
Zou ik laten zitten. Head made in Hollandquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee.
En nu moet ik ook nog pleisterwerk herstellen. Op de plek waar ik met mn domme kop tegen het plafond ben gebotst._!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:17 schreef draculettetje het volgende:
jippie mn internet en foon doen het weer! kom ik weer wat vaker buurten hier!
was het maar zo...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:23 schreef Frutsel het volgende:
Draculette, Birdie![]()
is het al bijna weekend?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:19 schreef Dipkip het volgende:
Nee! Geen weekend! Het moet nog minstens 3 weken duren voor het weekend wordt!!
wel vrijdag vrij, morgen moet ik nog 8 uurquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:15 schreef Qwea het volgende:
ja, weekend.
Morgen wel vrij
Maar vrijdag moet ik nog 3.5u
Maar ik moet nog een keuken en een badkamer maken en gordijnen en tegelvloeren en schilderen en kasten maken en de krabpaal in elkaar schroeven voor de poesjes komenquote:
die krabpaal is veruit het belangrijkstequote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:02 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar ik moet nog een keuken en een badkamer maken en gordijnen en tegelvloeren en schilderen en kasten maken en de krabpaal in elkaar schroeven voor de poesjes komen
Prima gegaan. test gaf het verwachte beeld ook aan. Ik heb ook steeds de makkelijkste kindjes als ik iets voor het eerst officieel moet doen. Mazzel dusquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:35 schreef Morretje het volgende:
Greyssie is op vakaaaansie![]()
Nok, ik wens je vertrouwen toe voor de test..![]()
Dip, waarom mag het geen weekend worden?
80 euro trouwens ook hierquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:47 schreef Qwea het volgende:
En niet alleen dat trouwens hoor. Ik betaalde voor Baloe zijn hypoallergeen voer 77 euro. Haal ik het afgelopen Donderdag, is er even in 1x!!! 5 euro bij op gekomenPer zak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |