Nee, hij is nieuw. Want ik zie hem pas sinds gisteren bewegenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:23 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb deze avatar al best lang
Of een variatie op het MB-logo dan
Nou, hij plakt wel jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:42 schreef nokwanda het volgende:
en sindsdien zit je vastgeplakt aan je tobo, maar snap je met je half dronken kop maar niet waarom precies?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:39 schreef nokwanda het volgende:
De monsters hier zijn de laatste dagen echt extreem knuffelig.
Ook naar elkaar. Zelfs Spicy laat het zomaar toe dat Kareltje dicht tegen haar aan komt liggen.
Purrr zit ineens ook weer 5x per dag op schoot en doet de Kittendance
Deur intrappenquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:40 schreef bigbird het volgende:
Wat een verhaal zeg morretje. Idd, er zal maar wat ernstigs zijn! Onze overbuurman heeft parkinson en die heeft helemaal geen extra maatregelen behalve een aantal keer per dag hulp. Maar als er een keer iets is zonder dat de hulp er is, wordt het ook moeilijk. Niemand in de straat heeft een reservesleutel
Die had ik al es gezien ja!quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:22 schreef nokwanda het volgende:
ik vond dat deze hier ook wel een plekkie verdiende. For all you hardworking catpeople: nu weet je waraom je 's morgens moe bent
http://www.dumpert.nl/med(...)_bed_time_lapse.html
Voor die kat wel jaquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:36 schreef Morretje het volgende:Wat een enorm zielig verhaal ook weer..
hij ligt nu naast me te slapenquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:55 schreef Frutsel het volgende:
nou..
frutsel is erg blij met zijn nieuwe mandje
helemaal nix hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:11 schreef Ingetje79 het volgende:
*probeert te voorkomen dat Fruts 4 op een rij haalt![]()
Wat is er erg aan een dekentje dan?
neeeeeeeee, niet weer. Dat zou pas onverantwoordelijk zijn.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
helemaal nix hoor
maar zijn mandje is nieuw, vind ik leuk als ie daarin kruipt
en ik was niet eens op weg naar 4
Neuj....wij zorgen er wel voor dat het huis katproof is....en nemen haken in het bankstel en overal haar en het feit dat we de ramen nooit es helemaal open kunnen zetten gewoon voor liefquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:28 schreef nokwanda het volgende:
Jij BENT niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |