Ja, ik dus!quote:Op zondag 26 oktober 2008 @ 14:25 schreef Susi het volgende:
Vraagje: Heeft er iemand van jullie wel eens een oude asielkat gehaald, om die een fijne oude dag te geven ? En wat zijn jullie ervaringen er dan mee ? Positief, of vond je het een heel gedoe met dierenarts en onderzoeken en ziektes van het beestje e.d. ?
Een kat waar je in ieder geval niet meer zo veel achteraan hoeft te lopen als een jong beestje, maar ook omdat ik het leuk vind om een ouder beestje te nemen in plaats van een jonkie. En dan niet voor tig jaar, maar voor als een beestje gezien de leeftijd/ziekte nog maar 1 of 2 jaar te leven heeft.
Oh jeetje, beterschap!quote:Op zondag 26 oktober 2008 @ 11:44 schreef Dipkip het volgende:
Nog een week en dan heb ik weer beestjens![]()
-knip-
Top, bedankt voor je verhaal ! Ik ben er nog niet over uit, en op zich duurt het heel lang voordat het weer van toepassing is, maar ik studeer nog. Ben op zich wel vaak thuis, het is echt niet zo dat ik elke avond weg ben, vandaar het liefst een oudere. Gewoon om het idee van die nog een fijne laatste tijd te geven.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik dus!
Vorig jaar naar het asiel gegaan voor een kat van 1 jaar ofzo en ik kwam met oma Ziggy thuis
Ze zag er niet zo oud uit (want heel klein) en toen ik al verliefd was, zeiden ze pas dat ze 16 was.
Ik wist niet van haar ziektes, pas na 3 weken ben ik naar de dierenarts geweest voor oormijt en toen bleek dat ze ook een te snel werkende schildklier heeft. Dus elke ochtend en avond een pilletje door het eten, kleine moeite.
Nu een jaar later heeft ze ook een slechte nierfunctie (dat werd onderdrukt door de snelle schildklier, maar is nu wel duidelijk) en artrose (stijfheid), dus dat betekent speciaal dieetvoer en nog een medicijn door haar avondeten.
Het kost je 5 minuten extra per dag en een boel geld (relatief dan, voor voer en medicijnen) maar ik heb er totaal geen spijt van hoorIk ben heel blij met Ziggy en het feit dat we haar een fijne oude dag gunnen.
In het asiel was ze al dood geweest waarschijnlijk want ze hadden haar schildkliergedoe niet opgemerkt. Ik heb dus ook nog haar leven gered![]()
Je hoeft er idd niet zo veel achteraan te lopen, want ze slaapt het grootste deel van de dag, dus lekker rustigWel moet ze vaak per dag eten want ze eet maar kleine hapjes per keer.
Ik zeg: DOEN
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:42 schreef Qwea het volgende:
ik heb mij aangemeld voor mijn theorie examen!
16december om 10:30
Ja, nu nog lerenquote:
Das een algemeen bekende issuequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:29 schreef nokwanda het volgende:
Ik zou mijn eigen advies eens op moeten volgen
Het is geen beslissing die je zomaar moet nemen inderdaad. Maar áls je dus een kat neemt, is een ouwetje wel een leuke keuzequote:Op zondag 26 oktober 2008 @ 19:44 schreef Susi het volgende:
[..]
Top, bedankt voor je verhaal ! Ik ben er nog niet over uit, en op zich duurt het heel lang voordat het weer van toepassing is, maar ik studeer nog. Ben op zich wel vaak thuis, het is echt niet zo dat ik elke avond weg ben, vandaar het liefst een oudere. Gewoon om het idee van die nog een fijne laatste tijd te geven.
Voor dat er aanvallen komen () ; ben er dus nog zeker niet over uit en vrees niet, ik zou pas zo'n kat nemen als ik eerst weet hoe ik woon en leef.
het is ook AL oktoberquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:06 schreef Qwea het volgende:
neuj
Ik wil alvast kerstinkopen voor MikeyMo doen. Maar z'n dvd op blu-ray die die zo graag wil hebben komt pas in December uit, en voor de rest weet ik niks te kopen
Ja, boeie dat het oktober is. Ik verveel me, dan heb ik iig wat te doenquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
het is ook AL oktober![]()
Doe hem een kaartje :"Sorry, je kado is er nog niet, koop het lekker zelf, was getekend Qwea, 27 oktober"
klaar
quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, boeie dat het oktober is. Ik verveel me, dan heb ik iig wat te doen
Er is vaak een reden waarom mensen in het doel staan en normaal gesproken niet tegen ballen trappenquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Er is vaak een reden waarom mensen in het doel staan en normaal gesproken niet tegen ballen trappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |