quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
dat schattige plaatje van Q zag ik ook gewoon
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow ik had mijn eigen slam FM vanavond
Cosmic Gate, Jordan & Baker, Blank & Jones, Darude, Barthezz, ATB etc etc etc
maar geen kat dus?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zie al die tijd gewoon plaatjes. Usericons zie ik gewoon en dat schattige plaatje van Q zag ik ook gewoon
trustequote:Op maandag 27 oktober 2008 22:50 schreef Qwea het volgende:
zo, ik ga ook slapen.
Morgen weer hard aan de studie![]()
Sjah, verbaast me helemaal nietsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:13 schreef Qwea het volgende:
mogguh.
Net ff snel bij kruidvat 2 flanel pyama's gehaald. Van snoopy. P/s maar 10 euro
Vet druk daar en iedereen liep in die bak te graaien
Sexyquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:13 schreef Qwea het volgende:mogguh.
Net ff snel bij kruidvat 2 flanel pyama's gehaald. Van snoopy. P/s maar 10 euro
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Dus het record snelbehangen is niet verbroken?![]()
Zou ik laten zitten. Head made in Hollandquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee.
En nu moet ik ook nog pleisterwerk herstellen. Op de plek waar ik met mn domme kop tegen het plafond ben gebotst._!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:17 schreef draculettetje het volgende:
jippie mn internet en foon doen het weer! kom ik weer wat vaker buurten hier!
was het maar zo...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:23 schreef Frutsel het volgende:
Draculette, Birdie![]()
is het al bijna weekend?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:19 schreef Dipkip het volgende:
Nee! Geen weekend! Het moet nog minstens 3 weken duren voor het weekend wordt!!
wel vrijdag vrij, morgen moet ik nog 8 uurquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:15 schreef Qwea het volgende:
ja, weekend.
Morgen wel vrij
Maar vrijdag moet ik nog 3.5u
Maar ik moet nog een keuken en een badkamer maken en gordijnen en tegelvloeren en schilderen en kasten maken en de krabpaal in elkaar schroeven voor de poesjes komenquote:
die krabpaal is veruit het belangrijkstequote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:02 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar ik moet nog een keuken en een badkamer maken en gordijnen en tegelvloeren en schilderen en kasten maken en de krabpaal in elkaar schroeven voor de poesjes komen
Prima gegaan. test gaf het verwachte beeld ook aan. Ik heb ook steeds de makkelijkste kindjes als ik iets voor het eerst officieel moet doen. Mazzel dusquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:35 schreef Morretje het volgende:
Greyssie is op vakaaaansie![]()
Nok, ik wens je vertrouwen toe voor de test..![]()
Dip, waarom mag het geen weekend worden?
80 euro trouwens ook hierquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:47 schreef Qwea het volgende:
En niet alleen dat trouwens hoor. Ik betaalde voor Baloe zijn hypoallergeen voer 77 euro. Haal ik het afgelopen Donderdag, is er even in 1x!!! 5 euro bij op gekomenPer zak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |