?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:25 schreef Viro het volgende:
Blijkt dat dus deze smartphone ook divx playback ondersteund ? True or False ?
wat kostte ie?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:41 schreef fraubitch het volgende:
Bij vodafone. Een callcenterslet belde me dat ik mijn abo mocht verlengen met korting en blabla.
Na 3 keer mij terug gebeld te hebben en 20 min aan de lijn gehangen te hebben heb ik een erg goede deal afgesloten met ze
Alleen helaas Vodafonesimlock erop nu.
Wat ik dus heb gehoord is dat ie al divx ondersteund, alleen weet ik niet of dit waar is vandaar dat ik mijn vraag ook hier stelquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
?
Je kan er toch gewoon een afspeelprogramma voor Divx opzetten en klaar?
Niet veelquote:
Ik heb hem over 3 wekenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:58 schreef Bobsch het volgende:
Maar ik neem aan dat je nog niet precies weet wanneer 'ie komt?
klopt, alleen dan een stukje beterquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:16 schreef Rejected het volgende:
Mooi ding, vergelijk met een Touch Pro lijkt mij?
Dat is overigens niet zo, maar werkt wel gewoon met Coreplayer.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat ik dus heb gehoord is dat ie al divx ondersteund, alleen weet ik niet of dit waar is vandaar dat ik mijn vraag ook hier stel
Wat vind je daar grappig aan?quote:
Hoezo 25cpm voor youtube? Data is toch dataquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:58 schreef ABombali het volgende:
Bij Hi kom je over 2 jaar gezien gemiddeld het goedkoopst uit, maar geen streaming....25 cent per minuut voor radio en youtube is teveel...Dus voor dit toestel moet je bij t-mobile of vodafone kijken
Ik vind 40e per maand niet heel goedkoopquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:24 schreef ABombali het volgende:
Bij Hi-shop, is de xperia icm een abbo+internet, heel goedkoop....bij 1 en ook 2 jaars abonnementen
Bij 2 jaars zelfs gratis...Ik heb betere aanbiedingen dan Hi niet gezien....
Alleen 1 nadeel van Hi is...geen youtube en radio
Ik denk dat het binnen 7 a 10 dagen wel geleverd gaat worden
Stylusquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:08 schreef Repeat het volgende:
Maar het belangrijkste is; heeft deze een stylus, of is het puur vingerwerk?
Kutding dus. Jammer, gemiste kans. Ik ga toch niet met een stylus aan mn telefoon zitten pielenquote:
Mooizo, des te meer toestellen blijven er over voor degene die wel de combinatie vingers + stylus aandurvenquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
Kutding dus. Jammer, gemiste kans. Ik ga toch niet met een stylus aan mn telefoon zitten pielen
Daarom ga ik nu ook niet voor een smartphone. Elke smartphone die ik ken heeft accuduur problemen. Misschien dat dat in de toekomst veranderd qua techniek maar het is nu net alsof je in een dikke Mercedes rijdt maar bij elk dorp moet stoppen om te tanken.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:53 schreef baba_ganesh_ het volgende:
Flinke review op:
http://www.reghardware.co(...)_ericsson_xperia_x1/
Samenvatting:
Like Madonna, the X1 is quite good looking and very well connected, but living with it can sometimes seem like hard work.
--
![]()
The X1's battery life isn't anything to write home about. We just about got a couple of days out of it, but with optional juice guzzlers like HSDPA and Wi-Fi switched on and the screen brightness optimiser switched off, that time was reduced to about a day.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:07 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Daarom ga ik nu ook niet voor een smartphone. Elke smartphone die ik ken heeft accuduur problemen. Misschien dat dat in de toekomst veranderd qua techniek maar het is nu net alsof je in een dikke Mercedes rijdt maar bij elk dorp moet stoppen om te tanken.
Ik gooi nu al elke avond mijn telefoon aan de oplader. Dus ik denk niet dat dit een probleem wordt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:07 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Daarom ga ik nu ook niet voor een smartphone. Elke smartphone die ik ken heeft accuduur problemen. Misschien dat dat in de toekomst veranderd qua techniek maar het is nu net alsof je in een dikke Mercedes rijdt maar bij elk dorp moet stoppen om te tanken.
Wat ze beschrijven is eerder een generiek probleem. Als je laptop ook constant aanstaat met Wi-Fi eet het ook meer batterijen dan normaal.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:07 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hmmm ... hoop het. Wil zondag verlengen dus ik moet snel beslissen of ik nou toch of wel niet voor een smartphone ga.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
Wat ze beschrijven is eerder een generiek probleem. Als je laptop ook constant aanstaat met Wi-Fi eet het ook meer batterijen dan normaal.
Dus als je nu gewoon handmatig opstart is er niets aan het handje.
HTC Touch HD!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:18 schreef dennisw het volgende:
Beter dan HTC touch (diamond etc.) maar ik gebruik geen toetsenbord. De zoektocht gaat verder.. (iemand adviezen?)
Hier nog een. Voel weer een nieuwe aankoop aankomenquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:59 schreef LasTeR het volgende:
Ik heb echt spijt dat ik met mijn N95 heb gehaald, maar goed...
True, Truequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:56 schreef staticdata het volgende:
Toch beetje onnodig om deze specs hier te plaatsen
op windows mobile kan je gewoon tomtom draaienquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:45 schreef Intrepidity het volgende:
Zo, ik heb mijn xperia zojuist besteld dmv een contractverlening bij Hi
Heb wat weinig ervaring met windows mobile, dus ik vraag me het volgende af: zijn er ook 3rd party navigatieapplicaties? Kun je gewoon route66 ofzo draaien op de X1? Het lijkt me een beetje irritant als het ding steeds maps van internet in moet laden, en daarnaast is google maps niet zo handig als je stap-voor-stap instructies à la tomtom wilt..
Hoezo, je kunt er toch gewoon eentje los kopen zonder abo erbij?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wil er ook wel 1 maar zit nog een jaar vast aan mijn w880i
Zijn ze nog niet leverbaar dan? Ik heb er al verschillende in m'n handen gehad namelijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:32 schreef LordLynx het volgende:
Hopelijk deze week de eerste exemplaren in NL uitgeleverd, ben erg benieuwd naar deze aangezien ik me steeds meer irriteer aan mijn TYTN2.
En wat mag dat ding los kosten?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:02 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Hoezo, je kunt er toch gewoon eentje los kopen zonder abo erbij?
Als het goed is krijg ik hem in december van m'n werkquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:49 schreef Gewoonik het volgende:
Ik wacht lekker tot hij in nederland uit is voordat ik hem bestel.
Volgens de Hi-website issie vanaf 29 oktober leverbaar..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:49 schreef Gewoonik het volgende:
Ik wacht lekker tot hij in nederland uit is voordat ik hem bestel.
€600+ ik heb het gedl wel maar dat vind ik ook weer zoietsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:02 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Hoezo, je kunt er toch gewoon eentje los kopen zonder abo erbij?
Kan je daar een (aantal) voorbeeld(en) van geven? Ik ben niet echt een expert op dat gebied...quote:Op zondag 2 november 2008 17:26 schreef Intrepidity het volgende:
Alleen de grafische prestaties van de X1 schijnen belabberd te wezen t.o.v. de concurrentie..
Bijvoorbeeld beeld krijgen na het aanraken van een 'panel' schijnt lang te duren, dat zijn tekenen dat de grafische kracht wat achterblijft bij de rest. Ik weet zelf ook nog niet helemaal wat de gevolgen daarvan zijn, ik leid het af uit de tests die tweakers.net op het toestel heeft uitgevoerd:quote:Op zondag 2 november 2008 17:52 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Kan je daar een (aantal) voorbeeld(en) van geven? Ik ben niet echt een expert op dat gebied...
Bij sim only betaal ik voor flex 40(wat ik nu heb) 19 euro ipv de normaal 40 (met toestel) een los toestel is op de goedkoopste plek die ik heb kunnen vinden 625 euro.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:06 schreef Intrepidity het volgende:
dus dan betaal je 300+(30*12) voor de telefoon en beltegoed, dat is dus 660 euro.. volgensmij is het toestel los al duurder.. Of krijg je bij sim only ook korting?
Is wel duurder.. dan ben je na een jaar dus 625+(12*19)=853 kwijt.. maarja, als je dat overhebt voor een simlockvrij toestel..quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:14 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Bij sim only betaal ik voor flex 40(wat ik nu heb) 19 euro ipv de normaal 40 (met toestel) een los toestel is op de goedkoopste plek die ik heb kunnen vinden 625 euro.
En er zitten nog wel wat voordeeltjes aan. Hij is simlock vrij. geen meuk die een provider er mogenlijk op gooit.
Heb de e71 ook sinds een tijd en het is echt een prachtdingquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:20 schreef Snakey het volgende:
Verschillende reviews gelezen van de X1 en de E71, ik ben er wel uit. Ik ga voor de E71.
True true. Maar bellen moet ik toch.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:14 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Is wel duurder.. dan ben je na een jaar dus 625+(12*19)=853 kwijt.. maarja, als je dat overhebt voor een simlockvrij toestel..
Dit kan pas na een jaar bij vodafone. ik heb het nagevraagd voor mijn toestel..quote:Op maandag 3 november 2008 13:52 schreef NoizEkick het volgende:
OK, bedankt voor de info. Het zal me overigens niet al te veel tegenhouden in mijn keuze voor de X1.
Ik heb nu een HTC S710, dus dit zal sowieso een grote verbetering zijn.
Maar ik zit wel met iets anders;
ik zit nu bij T-Mobile en wil overstappen naar Vodafone, die hebben nu een zeer scherpe aanbieding, waarbij de X1 gratis is.
Alleen loopt mijn T-mobile contract per 22 februari 2009 af, dus moet ik voor 22 november bij T-mobile opzeggen/overstappen met nummerbehoud. Maar aangezien de X1 dan een Vodafone simlock heeft kan ik deze tot 22 februari dus niet gebruiken. Vodafone heeft geen optie met een tijdelijk nummer. o.i.d. en pre-paid vind ik zonde van het geld.
Weet iemand hoe snel men tegenwoordig is met de mogelijkheid tot unlocken bij nieuwe toestellen? En dan bedoel ik niet via de normale weg, via de provider. Ik vraag dus niet om een unlock-code, maar hoe snel na uitgave van nieuwe toestellen dit mogelijk is.
Excuses voor deze ietwat offtopic vraag.
Ja, dat is standaard voor alle providers/telefoon, dat weet ik. Daarom zei ik ook "En dan bedoel ik niet via de normale weg, via de provider."quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:00 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Dit kan pas na een jaar bij vodafone. ik heb het nagevraagd voor mijn toestel..
Ik heb 'm besteld bij Vodafone. Ze zeggen dat hij 11 november binnen is, maar dat moet ik nog maar zien...quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:22 schreef fraubitch het volgende:
ik heb hem overigens nog steeds niet ontvangen...
ik zou hem eind oktober ontvangenquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:33 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ik heb 'm besteld bij Vodafone. Ze zeggen dat hij 11 november binnen is, maar dat moet ik nog maar zien...
Oh dat gaat vrij snel vaak hoorquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:05 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ja, dat is standaard voor alle providers/telefoon, dat weet ik. Daarom zei ik ook "En dan bedoel ik niet via de normale weg, via de provider."
Mjin vraag luidt dus; hoe lang duurt het voordat de unlock codes voor nieuwe telefoons beschikbaar zijn, buiten de provider om?
Ok, dan weet ik dat. Bedankt.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh dat gaat vrij snel vaak hoorMaandje ongeveer?
Gewoon goed zoeken, dan vind je het snel genoegquote:
Ik weet het, hoop hem over een jaartje te kunnen halen als mijn abo verloopt, net verlengd.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:54 schreef fraubitch het volgende:
OMG IK HEB HEM BINNEN EN HIJ IS MOOOOOOOI HIJG
ik ga er nu mijn simkaart in plaatsen. hou je op de hoogtequote:Op donderdag 6 november 2008 12:17 schreef J.A.N.A. het volgende:
Maar is hij ook gebruiksvriendelijk en snel in gebruik?
Heb je hem bij een abo gekregen? Zo ja, welke provider?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:54 schreef fraubitch het volgende:
Van vodafone...quote:Op donderdag 6 november 2008 12:59 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Heb je hem bij een abo gekregen? Zo ja, welke provider?
Ik kreeg vandaag namelijk een mailtje van Vodafone dat hij vertraagd is (wordt waarschijnlijk 11 nov.).
* Ezechielk is jaloers, hij wil hem ookquote:Op donderdag 6 november 2008 11:54 schreef fraubitch het volgende:
Ja? Dat is inderdaad in mijn geval erg mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:30 schreef fraubitch het volgende:
Ow ja je kunt hem ook gebruiken zonder simkaart. Groot pluspunt.
Ik wel, gisteren kwam de vriendelijke postbode m'n X1 brengenquote:Op woensdag 12 november 2008 13:28 schreef fraubitch het volgende:
En hebben jullie hem inmiddels al binnen?
Nekpijn van met een telefoon lopen te kutten?quote:Op woensdag 12 november 2008 17:11 schreef SCwookie het volgende:
ik heb ook xperiaik heb nu nekpijn van hele tijd dingen uitproberen.
ik snap het ook niet, het werkt wel een beetje maar niet precies genoeg.(marge is ong 300 meter)quote:Op woensdag 12 november 2008 17:49 schreef Intrepidity het volgende:
Heeft iemand de GPS al een beetje aan de praat in gmaps/wayfinder? google maps weet alleen dat ik ergens in Amersfoort ben (ook met GPS optie uit het menu geselecteerd), en wayfinder denkt dat ik in Parijs zitQuickGPS is up-to-date..
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:49 schreef Intrepidity het volgende:
Heeft iemand de GPS al een beetje aan de praat in gmaps/wayfinder? google maps weet alleen dat ik ergens in Amersfoort ben (ook met GPS optie uit het menu geselecteerd), en wayfinder denkt dat ik in Parijs zitQuickGPS is up-to-date..
hoe vind je ervan?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:07 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb hem ook. De zilvere. Heel cool issie
wat is OP?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:09 schreef Cahir het volgende:
Ik wou de zilveren nemen... todat ik de OP zag
quote:
quote:OP afkorting voor OpeningsPost; algemene aanduiding voor post waarmee een topic wordt geopend.
je kan wel ander dingen bij mobiel doen, bijv veranderen in een soort touch diamond of iphone(menu's)quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
Kutding dus. Jammer, gemiste kans. Ik ga toch niet met een stylus aan mn telefoon zitten pielen
ik heb het werkend gekregen. beste is gewoon eerst buiten te staan, dan pikt mobiel gpssatelietten beter op.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:01 schreef fraubitch het volgende:
[..]
niet echt last, alleen de allereerste 'fix' duurde erg lang, zelf onder zolderdak binnen nog een fix, wel met afwijking van ca. 50 m. (in google maps)
http://www.trackr.nl/ werkt ook...
3 dagen met intensief gebruik.quote:Op maandag 17 november 2008 15:05 schreef Intrepidity het volgende:
Hoe lang gaat bij julie de accu mee? Ik ben een telefoon gewend die 2 weken meegaat op een volle accu, en de accuduur van de X1 lijkt nu echt belachelijk kort..
Het blijft Windows Mobile...quote:Op maandag 17 november 2008 14:33 schreef SCwookie het volgende:
is al opgelost
gewoon soft reset, maar probleem was wel heel raar. ik had het toch wel goed ingesteld. precies zelfde als na soft reset![]()
hopelijk komt het niet nog eens voor.
quote:heb ik ook last van, ik hoop dat dit ergens te veranderen is.
hoe ik msn werkend heb gekregen op mijn t-mobile branded versie:
- eerst Windows Live 10.6.0034.0800 (Fixed).zip geinstalleerd.
- soft reset.
- Windows_Live_10.6.39.1300_by_LazaPasi.cab geinstalleerd.
- soft reset
- inloggen op msn lukt niet, krijg connectie error.
- Windows Live 10.6.0034.0800 (Fixed).zip opnieuw geinstalleerd (dus niet verwijderen, weer installeren)
- soft reset
- inloggen en het werkt!
hoop dat het ook bij jullie werkt.
Youtube werkt niet op Xperia, deze kent geen Flash. Zover is de enige mobieltje die op Youtube kan kijken de Iphone.quote:Op zondag 23 november 2008 12:38 schreef Superheld het volgende:
Ik zoek een duidelijke omschrijving + download links hoe ik MSN en Youtube werkend op mijn (tmobile) Xperia krijg, anyone?
De nieuwe HTC's wel overigens, maar Xperia ook dusquote:Op zondag 23 november 2008 15:46 schreef Cahir het volgende:
[..]
Youtube werkt niet op Xperia, deze kent geen Flash. Zover is de enige mobieltje die op Youtube kan kijken de Iphone.
Ja, das dus kutquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:33 schreef fraubitch het volgende:
Toch al een paar nadeeltjes ontdekt, misschien niet zo heel belangrijk maar voor mij persoonlijk wel storend.
Op de toetsenbord zitten geen pijltjes, dus als je een spatie vergeet bij het typen moet je met de stylus
ertussendoor gaan tikken of via de veel te gevoelige joystickpad gaan werken.
Dat moet haast wel een bug zijn. Anders zou die telefoon sowieso afvallen bij mij.quote:De klok loopt niet verder als de telefoon uitstaat, zodra je hem weer aanzet moet je de klok opnieuw instellen.
quote:Telefoonboek sorteert op achternaam
hoe werkt dat dan? ik dacht dat je al standaard youtube erop kon kijken, maar niet dusquote:Op zondag 23 november 2008 16:11 schreef Superheld het volgende:
Heb YouTube al werkend gekregen dmv de manier die op Tweakers staat, ik ga die MSN nu even proberen... Bedankt!
Dit volgen:quote:Op zondag 23 november 2008 16:36 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
hoe werkt dat dan? ik dacht dat je al standaard youtube erop kon kijken, maar niet dus![]()
ik ben ook van plan om de x1 te halen
zwarte versie is toch al beschikbaar ofnie?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:26 schreef knep het volgende:
Mooie telefoon, ik wacht nog even met de aanschaf totdat duidelijk wordt hoe het met die barst bij de stylus zit en tot de zwarte versie beschikbaar is.
quote:Op zondag 23 november 2008 15:46 schreef Cahir het volgende:
[..]
Youtube werkt niet op Xperia, deze kent geen Flash. Zover is de enige mobieltje die op Youtube kan kijken de Iphone.
Ik ben zwak en voor de zilvere gegaan. Ook doordat mijn abbo al een tijdje was afgelopen en ik voor drie keer niks aan het betalen was.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:26 schreef knep het volgende:
Mooie telefoon, ik wacht nog even met de aanschaf totdat duidelijk wordt hoe het met die barst bij de stylus zit en tot de zwarte versie beschikbaar is.
Nope begin 2009(hoewel sommige sites ook december melden).quote:Op donderdag 27 november 2008 01:14 schreef Viro het volgende:
[..]
zwarte versie is toch al beschikbaar ofnie?
In Nederland nog nietquote:Op donderdag 27 november 2008 01:14 schreef Viro het volgende:
[..]
zwarte versie is toch al beschikbaar ofnie?
Al een harde reset geprobeerd?quote:Op donderdag 27 november 2008 20:08 schreef fraubitch het volgende:
En de mijne vertoont nu al mankementen, Beeldscherm gaat niet helemaal uit en blijft gloeien, en als ie dan uiteindelijk uit is gaat hij niet meer aan.....
Batterij erin en eruit halen werkt niet.
Batterij eruit en erin en dan aan de oplader werkt wel.
Nu doet ie soms zodra ik hem van de toetsenblokkering afzet alsof er een toets blijft hangen [ afbeelding ]
Kloteding =(
Mja, of de N96 of de Omnia.. Ik ben d'r ook nog niet uit.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:50 schreef Antony1989 het volgende:
Ik hoor hier dat ie best wel langzaam is, zoals als je in panel mode zit, en dan toetsenbord uitschuift, dat gaat langzaam dat het scherm mee draaid, en als je foto's in een rij ziet , en er door heen wilt scrollen met je vinger.
Ik weet het nog steeds niet, deze of de Touch HD
Heb ik totaal (nog?) geen last van eigenlijkquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:50 schreef Antony1989 het volgende:
Ik hoor hier dat ie best wel langzaam is, zoals als je in panel mode zit, en dan toetsenbord uitschuift, dat gaat langzaam dat het scherm mee draaid, en als je foto's in een rij ziet , en er door heen wilt scrollen met je vinger.
Ik weet het nog steeds niet, deze of de Touch HD
Omnia is de meest 'zwakke' van alle 4quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Mja, of de N96 of de Omnia.. Ik ben d'r ook nog niet uit.
Nou, ik heb hem ongeveer 10 minuten vast gehad, en vond de touch bediening, met je vinger, best wel snel werken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:04 schreef Cahir het volgende:
[..]
Omnia is de meest 'zwakke' van alle 4
Meneer, u moet eerst door de clichéstraat lopen, dan linksaf bij cafe "de trendhoer" en dan loop je zo (nadat je rechts vuilstortplaats "de appel" gepasseerd bent) tegen de iPhone aan.. succesquote:
Juist en betalen voor alles wat je met dat ding wilt of wilt installerenquote:
zeg, wanneer krijg ik weer eens een boobmmsje van je?quote:Op zondag 30 november 2008 14:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Juist en betalen voor alles wat je met dat ding wilt of wilt installeren
Kunt er niet eens mee mms'en![]()
heb je er niet al genoeg van?quote:Op zondag 30 november 2008 17:41 schreef timbob het volgende:
[..]
zeg, wanneer krijg ik weer eens een boobmmsje van je?
N96 is ook onwerkbaar traag.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:04 schreef Cahir het volgende:
[..]
Omnia is de meest 'zwakke' van alle 4
is dat een retorische vraag?quote:
ja, ze vind ze altijd erg mooiquote:Zal je vriendin blij mee zijn
quote:Op zondag 30 november 2008 00:50 schreef mie_at_work het volgende:
sinds vrijdagavond in het bezit van een xperia
een paar stomme vragen, ben echt een noob omtrent WM en eigenlijk qua alle technische dingen
- hoe doen jullie dat soft reset en hard reset eigenlijk?
- ik heb eerder in dit topic gezien dat youtube niet werkt, bij de IE klopt dit idd, maar ik kan echter wel youtubefilmpjes via de Opera Browser kijken. Nu zegt men dat je Flashlite of zo dient te installeren voor het kijken van youtube filmpjes, is dit dan nog nodig? en waarom?
- iemand tomtom 7 er al opgekregen? of iemand al ervaringen met de wayfinder? heb het namelijk nog niet geïnstalleerd
- hebben jullie al toffen panels kunnen vinden? er zijn er volgens mij nog niet zoveel
Tuurlijk niet? Als je een onbeperkt internet ding hebt toch niet?quote:Op vrijdag 28 november 2008 04:44 schreef liveandlearn het volgende:
zowiso blijf je voor steaming video en muziek betalen
Schijnt dat je voor KPN wel voor alle streaming moet betalen. Echter bij Vodafone en T-mobile en nog wel meer providers hoef je er niet extra voor te betalen. Wel is het zo dat het verbuik aan internet binnen een normale norm moet zitten dus als je teveel download en streamt dat je moet bijbetalen. Volgens mij wordt je hiervoor gewaarschuwd, als je verbruik uit de hand loopt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:54 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet? Als je een onbeperkt internet ding hebt toch niet?
Idd, gewoon fair use policy. Al heb ik nog nooit een waarschuwing of extra rekening gehad bij T-mobile.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:51 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
Schijnt dat je voor KPN wel voor alle streaming moet betalen. Echter bij Vodafone en T-mobile en nog wel meer providers hoef je er niet extra voor te betalen. Wel is het zo dat het verbuik aan internet binnen een normale norm moet zitten dus als je teveel download en streamt dat je moet bijbetalen. Volgens mij wordt je hiervoor gewaarschuwd, als je verbruik uit de hand loopt.
Volgens de Fair Use Policy van KPN Mobiel Totaal betaal je wel extra voor streaming (Youtube e.d.):quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:54 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ik heb hem succesvol laten unlocken via www.htccode.com. Je betaalt éénmalig rond de €18 (via Paypal), krijgt een code per e-mail die je invult wanneer je de simkaart er in doet die je wilt gebruiken en klaar is kees.quote:Op maandag 15 december 2008 18:28 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb hem sinds afgelopen zaterdag
Kom ik er achter dat er een simlock op zit, en mijn nieuwe abonnement pas in maart 2009 in gaat.. nu moet hij 3 maanden in de kast liggen, of heeft iemand tips hem simlock vrij te maken?
Jep, je behoudt gewoon je garantie.quote:Op maandag 15 december 2008 21:40 schreef UncleSam het volgende:
Bedankt voor je reactie, ik heb inmiddels gevonden dat het bij
Vodafone 100 euro kost. Ik heb het zojuist bij HTCcode.com gedaan. De garantie geldt toch nog steeds? Ze kunnen toch niet achterhalen waar die code vandaan komt?
dat is met firmware 12 opgelost en ik kan met opera gewoon youtube kijken normale you tube geen mobile maar wel ook de hd versiesquote:
jawel heb nu de case bij de reclame code commisie liggen. Imode video streaming zetten ze dan Mooi op je hi en kpn factuur.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:54 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Maar er staat toch duidelijk aangegeven dat streaming apart betaald moet worden? Ook in de voorwaarden kan je dat terug vinden.quote:Op maandag 22 december 2008 04:54 schreef liveandlearn het volgende:
[..]
jawel heb nu de case bij de reclame code commisie liggen. Imode video streaming zetten ze dan Mooi op je hi en kpn factuur.
Ik ga ervanuit van wel, voor alle WM5/6 toestellen is een patch beschikbaar voor het support van SDHC. Het is namelijk een driver.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:27 schreef contactdoos het volgende:
Iemand enig idee welke MicroSD kaartjes hier in kunnen? ben mijn speurtocht gestart, maar op de ene site staat dat er wel SDHC, en op andere sites staat echter weer dat er geen sdhc kaartjes in kunnen.. maar omdat je een 4gb 'nageleverd' kan krijgen, vraag ik mij af wat er nu wel en niet mee kan... Kan iemand mij hier uitsluitsel over geven? (het wachten op de 4gb met hancock duurt me te lang)
Groet Contactdoos
moet je bericht rapport instellenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:02 schreef UncleSam het volgende:
Weet iemand hoe je kan achter halen HOE LAAT een sms bericht is ontvangen. Bij mij staat er alleen de datum bij, dus bijvoorbeeld 25/12.
Maar ik zie nergens waar ik de uitgebreidere berichtgegevens kan zien?
ik heb een se w800i en bij mij staat hij onder sms opties -> bericht rapport afleveren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:42 schreef UncleSam het volgende:
Wat bedoel je daar precies mee? Waar zit die optie?
Bij mij verschijnt dat gewoon boven in beeld maar ik heb geen Windows mobile, ik zou eens bij bericht details kijken daar kan ik zelfs zien hoelaat degene het verstuurd heeft richting mij en hoe laat ik hem binnen heb gekregenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:46 schreef UncleSam het volgende:
Nee dat bedoel ik niet. Ik bedoel hoe laat ikzelf een sms bericht heb ontvangen van iemand anders.
Nu je het zegt, inderdaad. Ik kan het ook nergens vinden. Ik zie alleen de datum staan, verder niets.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:46 schreef UncleSam het volgende:
Nee dat bedoel ik niet. Ik bedoel hoe laat ikzelf een sms bericht heb ontvangen van iemand anders.
Inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:32 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Nu je het zegt, inderdaad. Ik kan het ook nergens vinden. Ik zie alleen de datum staan, verder niets.
Loop eens door de binnenstad en kijk naar winkeltjes waar GSM REPARATIE op de ramen staat.quote:Op maandag 15 december 2008 18:28 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb hem sinds afgelopen zaterdag
Kom ik er achter dat er een simlock op zit, en mijn nieuwe abonnement pas in maart 2009 in gaat.. nu moet hij 3 maanden in de kast liggen, of heeft iemand tips hem simlock vrij te maken?
Spuit elf geeft ook nog modder.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:39 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Loop eens door de binnenstad en kijk naar winkeltjes waar GSM REPARATIE op de ramen staat.
Eigenlijk een htd touche HD met toetsenbordquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:17 schreef RudyCarell het volgende:
Even ter info... Deze phone is gemaakt door HTC!
Het scherm ligt inderdaad in het toestel verzonken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:47 schreef Remon het volgende:
[..]
Eigenlijk een htd touche HD met toetsenbord
maar ligt het scherm diep in het toestel?
Heb het al gevonden; je kan als je je sms opent nog naar boven scrollen, daar staat de tijd erbij.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:30 schreef UncleSam het volgende:
[..]
InderdaadErg vervelend!
Bij smsjes van dezelfde dag staat het overigens wel bij, maar van gisteren en daarvoor alleen een datum dag/maand.
Ik krijg geen scroll balk te zien, maar ik gebruik idd die conversation style, hoe zit ik die uit?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:13 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Heb het al gevonden; je kan als je je sms opent nog naar boven scrollen, daar staat de tijd erbij.
Heb je de SMS/MMS "Conversation-style" disabled? Ik wel in ieder geval.
Je kan op www.cliffords.nu Xperia Tweak downloaden. Daar kan je veel dingen aanpassen waaronder de SMS-style. Als het goed is heb je nu een soort van chat-achtige vorm van SMS-en (vond ik zelf erg onhandig), en met Xperia Tweak kan je dat uitzetten zodat je gewoon SMSjes krijgt en verstuurt zoals het standaard gaat.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:50 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ik krijg geen scroll balk te zien, maar ik gebruik idd die conversation style, hoe zit ik die uit?
quote:Omdat het het mooiste toestel van nu is...
Omdat de kwaliteit er vanaf druipt...
Omdat er meer panels moeten komen...
Omdat de X factor er standaard bijgeleverd word...
Omdat er nog geen topic over was
SPECS
Algemeen
Afmetingen: 52.6 x 110.5 x 17 millimeter
Gewicht: 158 gram (incl. batterij)
Kleuren: Solid black & Steel silver
Software
Operating System: Microsoft® Windows® Mobile® 6.1 Professional AKU 1.2.0
Processor
Microprocessor: 32-bit Qualcomm MSM7201A
CPU Core: ARM1136EJ-S RISC
CPU Instruction set: ARMv6
Special Features: ARM9 coprocessor, Embedded QDSP4000 and QDSP5000 DSP
(GSM, GPRS/EGPRS Multislot Class 12, EDGE, UMTS/WCDMA, HSDPA, HSUPA, MBMS baseband),
Embedded gpsOne GPS module, Qcamera, Qtv, Qcamcorder, Qvideophone
Geheugen, opslagcapaciteit
ROM: 512 MB (357.29 MB bruikbaar) (NAND Flash)
RAM: Tot 400MB (SDRAM) (ongeveer 191 MB beschikbaar)
Display
Type: Color transflective TFT (WVGA), 65536 kleuren
Resolutie: 480 x 800 pixels
Diagonaal: 3 inch (7.62 cm)
Geluid
Microfoon: Mono
Speaker: Mono (wordt waarschijnlijk stereo)
Aansluiting: 3.5mm plug
Mobiele telefoon
Netwerken: GSM850, GSM900, GSM1800, GSM1900, UMTS800, UMTS850,
UMTS1900, UMTS2100
Data types: CSD, HSCSD, GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA, HSUPA
Communicatie-
mogelijkheden: - SMS (T9 woordenherkenning)
- MMS (T9 woordenherkenning)
- Push e-mail
- POP3-mail
- Instant Messaging (Windows Live Messenger Mobile)
Browser-
mogelijkheden - HTML 4.01, XHTML Basic 1.01 (met enige uitzonderingen)
- WAP 1.2.1, WAP 2.0
- CSS Level 1, 2 (gedeeltelijk), Mobile Profile 1.0, Wireless (WAP) CSS 1.1
- JScript 5.6, DOM Level 0, 1 (gedeeltelijk), 2 (gedeeltelijk)
- cHTML
- Ondersteuning voor progressive download bij video-bestanden.
- XML: MSXML 3.0, XMLHTTP, XML Stylesheet Support
Controls
Postioning: Touchscreen
Keyboard: Slide-out 42-toetsen QWERTY-keyboard
Directional: 4-way joystick (blokje onderaan)
Scroll: Via D-pad mogelijk
Interfaces
Cardslot: microSD, microSDHC, TransFlash, SDIO
USB: USB2.0 client (Full-Speed: 12 Mbit/s)
USB Series Mini-B (mini-USB) connector
Wordt in Windows herkend als een MASS Storage Device
Infrarood: Niet aanwezig
Bluetooth: Bluetooth™ 2.0
(GAP, SDAP, GOEP, A2DP, AVRCP, HFP, HSP, HID, PAN, OPP, SPP)
Wireless LAN: 802.11b, 802.11g
GPS: aGPS en GPS
Multimedia
Analoge Radio: FM Radio Receiver
Audio & Video
Service Formaten Extensies
Audio MP3, AAC, AAC+, EAAC+, WMA v9, AMR, MIDI .m4a, .m4b, .m4p, .m4v, .aac, .3gp, .mp4, .mp3, .mid, .wma
Video MPEG-4, H.263, H.264, WMV .3gp, .mp4, .wmv
Video
Encoding MP4, AMR-NBSimple Profile, H.263 Profile, H.264 Baseline (weer niet voor X1a) .3gp
Audio
Encoding AAC, AAC+, EAAC+ .mp4, .amr
Audio
Decoding MPEG-4 AAC Low Complexity Profile, MPEG-4 AAC LTP en AAC-LC ER Profile, MPEG-1 Audio Layer 3, AMR-NB .mp4, .mp3, .3g2, .k3g
Images JPEG, GIF87a, GIF89a, BMP, PNG
Camera
Type: CMOS sensor, 3.2 MegaPixels
Videocall-camera: Aanwezig (QCIF) (176x144)
AutoFocus: Aanwezig
Optische Zoom: 1 x
Flits: Mobile light (LED)
Foto-capturing: 3MP (2048x1536)
3 MP Wide (2048x1280)
2 MP (1600x1200)
2 MP Wide (1600x992)
1 MP (1024x768)
1 MP Wide (1024x640)
VGA (640x480)
VGA Wide (640x400)
QVGA (320x240)
QVGA Wide (320x192)
Video-recording: MPEG-4: 30 fps @ VGA
H.263: 30 fps @ VGA
H.264: 15 fps @ VGA (niet voor X1a-model)
Batterij
Type: Lithium-Ion Polymeer, verwijder- en vervangbaar
Capaciteit: 1500 mAh
Laadtijd: 3.5 uur
Standbytijd:
GSM: 580 uur (best case)
UMTS: 833 uur (best case)
Gesprekstijd:
GSM: 10 uur (best case)
UMTS: 6.5 uur (best case)
Video: 3.1 uur (best case)
Officiële Sony-Ericsson page
XDA-dev forum
alle panels als .CAB file
Traag in vergelijking waarmee?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:03 schreef Steve-O het volgende:
Is dat WM nou echt zo traag want ik zit ook naar zoiets te kijken (Touch Hd is ook een optie )?
Symbian/ Iphonequote:
Symbian kan ik je niet vertellen, hoewel een treo 650, draait op Palm OS is dat symbian alike?quote:
Ik heb die van mij ook weggebracht, maar dan vanwege een software-fout (telefoon deed gewoon niets meer). Toen heb ik binnen 10 dagen een hele nieuwe telefoon gekregen (productieweek 3, januari). Dus als je geluk hebt nemen ze de moeite niet om hem te repareren, maar geven ze je gewoon een nieuwe. In dat geval moet je hem wel binnen max. twee weken terug hebben. Dan ben je wel al je gegevens kwijt, maargoed.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:31 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
gister de mijne weggebracht aangezien hij ook was gaan barsten, 3 tot 4 weken wegGelukkig is er nog de iphone
weet iemand of het echt zo lang duurt of kan het ook zijn dat je hem eerder terugkrijgt?
dan hoop ik dat ook maarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:49 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ik heb die van mij ook weggebracht, maar dan vanwege een software-fout (telefoon deed gewoon niets meer). Toen heb ik binnen 10 dagen een hele nieuwe telefoon gekregen (productieweek 3, januari). Dus als je geluk hebt nemen ze de moeite niet om hem te repareren, maar geven ze je gewoon een nieuwe. In dat geval moet je hem wel binnen max. twee weken terug hebben. Dan ben je wel al je gegevens kwijt, maargoed.
bron/tutorial?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:17 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
De software die er origineel opstaat is ook bagger en erg sloom, je moet de aangepaste software van de htc touch hd erop zetten. Die loopt echt als een zonnetje!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:22 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
bron/tutorial?Kun je dan evengoed nog van de Xperia-specifieke functies zoals FM radio/panels gebruik maken?
ja wel met internetten en alle andere programma's alleen niet de touch flo software die over windows mobile staat en die nieuwe versie die ik poste heeft het volgens mij wel dus heb je der helemaal geen last meer vanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:41 schreef Intrepidity het volgende:
No landscape = no goDat is toch wel verrekte handig met internetten e.d.
Ik heb al eerder naar die HTCboel zitten kijken maar scheelt dat echt zoveel? ik heb nog geen touchfloHTC in mn handen gehad? wat kan ik ervan verwachten?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:40 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Zag nu ook dat er weer een nieuwe versie is uitgebracht met landscape mode:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=485624
Ten eerste reageert touchflo naar mijn mening veel beter op aanraking, alles is eigelijk gemaakt om zonder stylus te kunnen bedienen. Ten tweede zijn de programma's die daarstaan optimaal gestript zodat alle zinloze programma's en overbodige dingen eruit zijn gehaald wat geheugen scheelt en wat heel de software een stuk sneller maakt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:43 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik heb al eerder naar die HTCboel zitten kijken maar scheelt dat echt zoveel? ik heb nog geen touchfloHTC in mn handen gehad? wat kan ik ervan verwachten?
de originele software op de xperia gaat ook over de windows bende heen en zoals ik al zei in mijn vorige post, is de software, die ze op dat forum maken, geoptimaliseerd zodat het soepel en snel draait.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:45 schreef Remon het volgende:
die touchflo bende draait over je windows mobile os heen en vertraagt juist de boel
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat panelgebeuren helemaal niks vind.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:03 schreef NoizEkick het volgende:
Dan kan je beter Spb Mobile Shell gebruiken. Ook geoptimaliseerd om zonder stylus te gebruiken en een stuk sneller dan TouchFlo3D. Ik heb beide geprobeerd en uiteindelijk vond ik Spb een stuk fijner en sneller werken. TouchFlo maakte inderdaad mijn hele toestel alleen maar haperiger en langzamer, iets waar ik bij SPB totaal geen last van heb.
Op de één of andere manier kan je Spb gratis als panel van de SE-site downloaden.
Werkt perfect.
Ik vind het wel handig op zich. Zo kan je altijd makkelijk het uiterlijk veranderen. Maargoed, de enige keer dat ik het gebruik is wanneer ik mijn telefoon opnieuw opstart of aanzet, om vervolgens de Spb panel aan te zetten. Verder niet eigenlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:11 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat panelgebeuren helemaal niks vind.En de software die ik erop heb gehad werkte bij mij wel perfect. Maar zo heeft ieder zijn eigen voorkeur
volgens mij staat dat google panel er gewoon standaard op en anders moet je even naar de xperia site gaan en hem daar downloadenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:54 schreef rinzzz het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ik google panel installeer op de Xperia? Verschillende fora bewandeld, maar tot nu toe nog niet tot een oplossing gekomen...
Heb je een branded versie?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:38 schreef rinzzz het volgende:
Staat er niet op... ook niet te vinden op de Xperia site.
Alle panels in .cabquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:38 schreef rinzzz het volgende:
Staat er niet op... ook niet te vinden op de Xperia site.
Kan je het beter? doe het dan zelf!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:12 schreef rinzzz het volgende:
kijk, daar heb ik wat aan! Nu had ik alleen wel wat meer verwacht van de google panel, echt werkbaar is het niet en de kalender is ook alleen view-only. Het is vooralsnog niet mogelijk google te integreren in de Xperia toch?
volgens mij is er een apparaatje voor die alles over kan zetten zoals smsjes en nummers en dergelijke. Weet alleen niet precies meer wat dat ook alweer wasquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:13 schreef mstr het volgende:
Is het mogelijk om smsjes op de een of andere manier van een K810 te krijgen en op de Xperia te zetten?
Apparaatje of programma'tje?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:16 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
volgens mij is er een apparaatje voor die alles over kan zetten zoals smsjes en nummers en dergelijke. Weet alleen niet precies meer wat dat ook alweer was
Waarom zou je dat in godsnaam willen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:13 schreef mstr het volgende:
Is het mogelijk om smsjes op de een of andere manier van een K810 te krijgen en op de Xperia te zetten?
Dat is toch totaal niet relevant?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:27 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam willen?
overtypen op je pc zetten, uitprinten i dunno >.<quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Wil ze graag bewaren omdat ze belangrijk zijn![]()
Kloptquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:45 schreef Survivalism het volgende:
Ik zag het vandaag liggen, en ik ben gelijk helemaal verliefd!
Maar onderhand, mensen die mij hem kunnen aan/afraden? Of kan iemand mij een vergelijkbare telefoon aanraden.
Overigens, zag ik nou een 3.5 mm jack plug bij de Xperia? Zou betekenen dat ik gewoon mijn ipod weg kan geven aan mijn pa.
quote:
Dan nog een vraag van mijn kant :quote:Het gebruik van streaming audio en video zijn onderdeel van de Surf&Mail Totaal bundel. Hier hoef je dus niet apart voor te betalen.
Dan lijkt mij dit toch de meest ideale optie? Kan ik er ook nog gelijk een garantiebewijs bijnemen, en eindeloos internet+smsverdubbelaar, en dan na 3 maandjes lekker goedkoop verdergaan.quote:
Werkt hier perfect in internet en opera. In opera mini helaas niet... Je zou skyfire browser kunnen proberen als je perseflash filpmjes wilt afspelen. Of je kijkt evenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:43 schreef Pupp3t het volgende:
Van de kpn site :
[..]
Dan nog een vraag van mijn kant :
Ik probeer filmpjes van Dumpert af te spelen. Flashlite 3.1 erop gegooid,maar helaas zonder enig resultaat. Wie weet hoe ik dit kan oplossen ?
Dat is volgens mij een bug?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:59 schreef Survivalism het volgende:
Touchflo 3D op me Xperia gezet, maar elke keer als ik mijn toetsenbord uitschuif dan pakt hij maar een deel van het scherm mee.![]()
Iemand die mij hiermee kan helpen?
Ligt het in ieder geval niet aan mij.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een bug?
Want ik heb het ook
Even tweakers checken hiervoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:59 schreef Survivalism het volgende:
Touchflo 3D op me Xperia gezet, maar elke keer als ik mijn toetsenbord uitschuif dan pakt hij maar een deel van het scherm mee.![]()
Iemand die mij hiermee kan helpen?
Of kijk ff op het xda forum.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:20 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Even tweakers checken hiervoor
Ik zou de opvolgende topics daar ook even doorspitten aangezien ik zeker weet dat daar in staat hoe dat je 't breedbeeld probleem kunt oplossen.
Of je zoekt zelf even luie zakquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:10 schreef Gruning3r het volgende:
Weet iemand waar ik goedkoopst de sony ericsson xperia x1 abbo kan krijgen met 2 jarig contract met internet?
alvast bedankt
ik denk omdat de webcamfunctie niet in windows live messenger voor windows mobile zit.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:58 schreef YuckFou het volgende:
Hallo mede xperia-hebberts
Is er iemand die weet hoe, of anders waarom niet, je de kleine camera aan de voorkant bij msn als webcam kan gebruiken....ik kan msn'en, ik kan filmen&foto's nemen met dat cameratje, 1+1=2 zou je zo zeggen, maar nee dus, the 1million dollar question...waarom niet???
is leuk om er op te hebben maar heeft weinig toegevoegde waarde. Heb het er zelf ook even op gehadquote:
als je zoveel problemen hebt is het dan niet tijd voor een hard reset? heb ik van de wek ook gedaan loopt nu weer als een zonnetje.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:56 schreef Survivalism het volgende:
En ik heb (weer) een probleem.
In je hoofscherm heb je bovenaan toch je battery icoon zitten? Ik had een nieuwe panel geïnstalleerd, en nu staan er 2 battery iconen. Ik dacht eerst dat het wel handig was, en had van 1 icoon een tijdicoon gemaakt. Maar nu blijkt het dat elke keer dat ik een sms krijg, dat icoon niet komt omdat daar nu eentje van de battery zit.
Iemand die hier een oplossing voor weet?
Raak ik dan niet mijn contacten kwijt?quote:Op maandag 30 maart 2009 09:26 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
als je zoveel problemen hebt is het dan niet tijd voor een hard reset? heb ik van de wek ook gedaan loopt nu weer als een zonnetje.
Ja, als deze op de telefoon zelf staan. Nee, als deze op de sim staan.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:12 schreef Survivalism het volgende:
[..]
Raak ik dan niet mijn contacten kwijt?
Maar het probleem is al opgelost, heb gewoon dat programma eraf gehaald en op zoek gegaan naar een andere versie. Nu werkt het prima.
Welke panel gebruiken jullie het meest btw? Ik vind die van Spb echt superhandig.
Ow god...ff kijken:quote:Op maandag 30 maart 2009 16:23 schreef Gewoonik het volgende:
Wat ik me meer af vraag zijn de aps die iedereen erop heeft staan.
Nergens last van.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:28 schreef YuckFou het volgende:
fucked...
Het is zomertijd, overal op mn xperia is t zomertijd, behalve bij t today screen wat ik gebruik, iemand enig idee waarom niet?
meer dan zatquote:Op maandag 30 maart 2009 17:46 schreef Gewoonik het volgende:
Mwa je hebt zat zo te zien.
Maar bedoel er meer mee dat er best nog wel eens iets handig kan zijn dat ik er nog niet op gegooid heb daar dit mijn eerste winmobile telefoon is.
Ja ik had dat probleem ook, kon de optie zomertijd maar niet vinden maar in het scherm welk plaats/land je wil, kun je zomertijd aanvinken. Het nadeel is dat er dan een lelijk zonnetje bij de tijd komt te staanquote:Op maandag 30 maart 2009 17:28 schreef YuckFou het volgende:
fucked...
Het is zomertijd, overal op mn xperia is t zomertijd, behalve bij t today screen wat ik gebruik, iemand enig idee waarom niet?
even zoeken, ik heb het probleem ook.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:31 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ja ik had dat probleem ook, kon de optie zomertijd maar niet vinden maar in het scherm welk plaats/land je wil, kun je zomertijd aanvinken. Het nadeel is dat er dan een lelijk zonnetje bij de tijd komt te staan.
Welk scherm is dat?quote:Op maandag 30 maart 2009 18:31 schreef UncleSam het volgende:
in het scherm welk plaats/land je wil, kun je zomertijd aanvinken.
kies de sony ericsson panel. met die grote analoge klok. dan op de tekst linksboven het klokje klikken, dan op plaats 1 dan daarin zomertijd aanvinken.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:08 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Welk scherm is dat?
zonnetje kan me niet schelen
Zooo simpel!! dank U!!quote:Op maandag 30 maart 2009 19:40 schreef fraubitch het volgende:
kies de sony ericsson panel. met die grote analoge klok. dan op de tekst linksboven het klokje klikken, dan op plaats 1 dan daarin zomertijd aanvinken.
Installeren en aanzettenquote:
Hoe bedoel je 'activeren' ?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:12 schreef Pupp3t het volgende:
Voor degene die geen 4 Gb geheugenkaartje konden krijgen omdat de actie was afgelopen ( 4 gb sd card met film Hancock ).
Nieuwe actie is gaande. Even je xperia 'activeren' en je ontvangt een 8 Gb sd kaartje !!!
http://www.xperia-membership.nl/
done! tnxquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:12 schreef Pupp3t het volgende:
Voor degene die geen 4 Gb geheugenkaartje konden krijgen omdat de actie was afgelopen ( 4 gb sd card met film Hancock ).
Nieuwe actie is gaande. Even je xperia 'activeren' en je ontvangt een 8 Gb sd kaartje !!!
http://www.xperia-membership.nl/
ik ga hem even proberenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:54 schreef Survivalism het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met zo andere ROM erop zetten?
Ik lees nu wat dingen over Touchit 4.0, er ik moet zeggen dat het er aardig grappig uitziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |