3 dagen met intensief gebruik.quote:Op maandag 17 november 2008 15:05 schreef Intrepidity het volgende:
Hoe lang gaat bij julie de accu mee? Ik ben een telefoon gewend die 2 weken meegaat op een volle accu, en de accuduur van de X1 lijkt nu echt belachelijk kort..
Het blijft Windows Mobile...quote:Op maandag 17 november 2008 14:33 schreef SCwookie het volgende:
is al opgelost
gewoon soft reset, maar probleem was wel heel raar. ik had het toch wel goed ingesteld. precies zelfde als na soft reset![]()
hopelijk komt het niet nog eens voor.
quote:heb ik ook last van, ik hoop dat dit ergens te veranderen is.
hoe ik msn werkend heb gekregen op mijn t-mobile branded versie:
- eerst Windows Live 10.6.0034.0800 (Fixed).zip geinstalleerd.
- soft reset.
- Windows_Live_10.6.39.1300_by_LazaPasi.cab geinstalleerd.
- soft reset
- inloggen op msn lukt niet, krijg connectie error.
- Windows Live 10.6.0034.0800 (Fixed).zip opnieuw geinstalleerd (dus niet verwijderen, weer installeren)
- soft reset
- inloggen en het werkt!
hoop dat het ook bij jullie werkt.
Youtube werkt niet op Xperia, deze kent geen Flash. Zover is de enige mobieltje die op Youtube kan kijken de Iphone.quote:Op zondag 23 november 2008 12:38 schreef Superheld het volgende:
Ik zoek een duidelijke omschrijving + download links hoe ik MSN en Youtube werkend op mijn (tmobile) Xperia krijg, anyone?
De nieuwe HTC's wel overigens, maar Xperia ook dusquote:Op zondag 23 november 2008 15:46 schreef Cahir het volgende:
[..]
Youtube werkt niet op Xperia, deze kent geen Flash. Zover is de enige mobieltje die op Youtube kan kijken de Iphone.
Ja, das dus kutquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:33 schreef fraubitch het volgende:
Toch al een paar nadeeltjes ontdekt, misschien niet zo heel belangrijk maar voor mij persoonlijk wel storend.
Op de toetsenbord zitten geen pijltjes, dus als je een spatie vergeet bij het typen moet je met de stylus
ertussendoor gaan tikken of via de veel te gevoelige joystickpad gaan werken.
Dat moet haast wel een bug zijn. Anders zou die telefoon sowieso afvallen bij mij.quote:De klok loopt niet verder als de telefoon uitstaat, zodra je hem weer aanzet moet je de klok opnieuw instellen.
quote:Telefoonboek sorteert op achternaam
hoe werkt dat dan? ik dacht dat je al standaard youtube erop kon kijken, maar niet dusquote:Op zondag 23 november 2008 16:11 schreef Superheld het volgende:
Heb YouTube al werkend gekregen dmv de manier die op Tweakers staat, ik ga die MSN nu even proberen... Bedankt!
Dit volgen:quote:Op zondag 23 november 2008 16:36 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
hoe werkt dat dan? ik dacht dat je al standaard youtube erop kon kijken, maar niet dus![]()
ik ben ook van plan om de x1 te halen
zwarte versie is toch al beschikbaar ofnie?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:26 schreef knep het volgende:
Mooie telefoon, ik wacht nog even met de aanschaf totdat duidelijk wordt hoe het met die barst bij de stylus zit en tot de zwarte versie beschikbaar is.
quote:Op zondag 23 november 2008 15:46 schreef Cahir het volgende:
[..]
Youtube werkt niet op Xperia, deze kent geen Flash. Zover is de enige mobieltje die op Youtube kan kijken de Iphone.
Ik ben zwak en voor de zilvere gegaan. Ook doordat mijn abbo al een tijdje was afgelopen en ik voor drie keer niks aan het betalen was.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:26 schreef knep het volgende:
Mooie telefoon, ik wacht nog even met de aanschaf totdat duidelijk wordt hoe het met die barst bij de stylus zit en tot de zwarte versie beschikbaar is.
Nope begin 2009(hoewel sommige sites ook december melden).quote:Op donderdag 27 november 2008 01:14 schreef Viro het volgende:
[..]
zwarte versie is toch al beschikbaar ofnie?

In Nederland nog nietquote:Op donderdag 27 november 2008 01:14 schreef Viro het volgende:
[..]
zwarte versie is toch al beschikbaar ofnie?
Al een harde reset geprobeerd?quote:Op donderdag 27 november 2008 20:08 schreef fraubitch het volgende:
En de mijne vertoont nu al mankementen, Beeldscherm gaat niet helemaal uit en blijft gloeien, en als ie dan uiteindelijk uit is gaat hij niet meer aan.....
Batterij erin en eruit halen werkt niet.
Batterij eruit en erin en dan aan de oplader werkt wel.
Nu doet ie soms zodra ik hem van de toetsenblokkering afzet alsof er een toets blijft hangen [ afbeelding ]
Kloteding =(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |