abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63610840
Ik hoor hier dat ie best wel langzaam is, zoals als je in panel mode zit, en dan toetsenbord uitschuift, dat gaat langzaam dat het scherm mee draaid, en als je foto's in een rij ziet , en er door heen wilt scrollen met je vinger.

Ik weet het nog steeds niet, deze of de Touch HD
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_63612621
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:50 schreef Antony1989 het volgende:
Ik hoor hier dat ie best wel langzaam is, zoals als je in panel mode zit, en dan toetsenbord uitschuift, dat gaat langzaam dat het scherm mee draaid, en als je foto's in een rij ziet , en er door heen wilt scrollen met je vinger.

Mja, of de N96 of de Omnia.. Ik ben d'r ook nog niet uit.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2008 01:02:42 ]
pi_63617347
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:50 schreef Antony1989 het volgende:

Heb ik totaal (nog?) geen last van eigenlijk

Vrienden van me met de Touch HD zijn trouwens wel redelijk enthousiast ook, de Omnia hoor ik veel klachten over..
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_63617688
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 01:02 schreef gelly het volgende:

[..]

Mja, of de N96 of de Omnia.. Ik ben d'r ook nog niet uit.
Omnia is de meest 'zwakke' van alle 4
pi_63618304
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 13:04 schreef Cahir het volgende:

[..]

Nou, ik heb hem ongeveer 10 minuten vast gehad, en vond de touch bediening, met je vinger, best wel snel werken.
pi_63624468
Is het mogelijk om op de Xperia met Opera een flashgame te spelen? Ik heb wel flashlite.3.1.CAB erop gezet. Maar als ik dat open geeft ie de melding: Er is geen bijbehorende toepassing voor 'flashlite'. Start eerst de toepassing en open dit bestand vervolgens in de toepassing.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik flash werkend krijg!

Groetjes!
pi_63625748
iPhone FTW!
Eens een Baaron, altijd een Baaron!
pi_63628266
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 20:35 schreef Foppema het volgende:
iPhone FTW!
Meneer, u moet eerst door de clichéstraat lopen, dan linksaf bij cafe "de trendhoer" en dan loop je zo (nadat je rechts vuilstortplaats "de appel" gepasseerd bent) tegen de iPhone aan.. succes
pi_63632043
Maar dan heb je ook wat!
Eens een Baaron, altijd een Baaron!
pi_63632603
sinds vrijdagavond in het bezit van een xperia

een paar stomme vragen, ben echt een noob omtrent WM en eigenlijk qua alle technische dingen
- hoe doen jullie dat soft reset en hard reset eigenlijk?
- ik heb eerder in dit topic gezien dat youtube niet werkt, bij de IE klopt dit idd, maar ik kan echter wel youtubefilmpjes via de Opera Browser kijken. Nu zegt men dat je Flashlite of zo dient te installeren voor het kijken van youtube filmpjes, is dit dan nog nodig? en waarom?
- iemand tomtom 7 er al opgekregen? of iemand al ervaringen met de wayfinder? heb het namelijk nog niet geïnstalleerd
- hebben jullie al toffen panels kunnen vinden? er zijn er volgens mij nog niet zoveel
  FOK!fotograaf zondag 30 november 2008 @ 14:11:26 #161
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_63643194
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 20:35 schreef Foppema het volgende:
iPhone FTW!
Juist en betalen voor alles wat je met dat ding wilt of wilt installeren
Kunt er niet eens mee mms'en
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  zondag 30 november 2008 @ 17:41:10 #162
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_63647589
quote:
Op zondag 30 november 2008 14:11 schreef fraubitch het volgende:

[..]

Juist en betalen voor alles wat je met dat ding wilt of wilt installeren
Kunt er niet eens mee mms'en
zeg, wanneer krijg ik weer eens een boobmmsje van je?

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  FOK!fotograaf zondag 30 november 2008 @ 18:07:18 #163
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_63648124
quote:
Op zondag 30 november 2008 17:41 schreef timbob het volgende:

[..]

zeg, wanneer krijg ik weer eens een boobmmsje van je?
heb je er niet al genoeg van?
Zal je vriendin blij mee zijn
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  zondag 30 november 2008 @ 19:57:13 #164
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_63650396
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 13:04 schreef Cahir het volgende:

[..]

N96 is ook onwerkbaar traag.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  zondag 30 november 2008 @ 19:58:19 #165
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_63650428
Oh, en de X1 is weer HTC bouwkwaliteit, knopjes voelen goedkoop aan.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  maandag 1 december 2008 @ 00:00:50 #166
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_63657488
quote:
Op zondag 30 november 2008 18:07 schreef fraubitch het volgende:

[..]

heb je er niet al genoeg van?
is dat een retorische vraag?
quote:
Zal je vriendin blij mee zijn
ja, ze vind ze altijd erg mooi

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  maandag 1 december 2008 @ 07:55:07 #167
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_63659937
quote:
Op zondag 30 november 2008 00:50 schreef mie_at_work het volgende:
sinds vrijdagavond in het bezit van een xperia

een paar stomme vragen, ben echt een noob omtrent WM en eigenlijk qua alle technische dingen
- hoe doen jullie dat soft reset en hard reset eigenlijk?
- ik heb eerder in dit topic gezien dat youtube niet werkt, bij de IE klopt dit idd, maar ik kan echter wel youtubefilmpjes via de Opera Browser kijken. Nu zegt men dat je Flashlite of zo dient te installeren voor het kijken van youtube filmpjes, is dit dan nog nodig? en waarom?
- iemand tomtom 7 er al opgekregen? of iemand al ervaringen met de wayfinder? heb het namelijk nog niet geïnstalleerd
- hebben jullie al toffen panels kunnen vinden? er zijn er volgens mij nog niet zoveel

- Hardreset en softreset
- je hoeft er geen flash op te gooien wanneer youtube al werkt. en je het niet in de weg zit verder.
- Tomtom 7 of wayfinder heb ik helaas niet op want ik heb mijn xperia nog niet.
- er zijn tot nu toe maar vijf panels, zes als je touchflow 3d meeneemt.

Vanmiddag ga ik hem ophalen.
Heb al flink wat programmatjes voor mijn eerste wm telefoon klaar staan.

Edit: in het tweakersforum staan veel antwoorden op je vragen.

Het is vroeg geen klachten over mijn spelling dan wel grammatica!

[ Bericht 3% gewijzigd door Gewoonik op 01-12-2008 08:02:15 ]
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_63663613
Uh, standaard staan er 7 panels op (WM home, wereldklok, vissen, ??, mediaspeler, radio en google), en je kunt SPB Mobile Shell toevoegen als nummer 8 http://www.spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/?nl
  maandag 1 december 2008 @ 21:48:05 #169
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_63680466
heb hem net binnen en ben lekker aan het tweaken
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_63709108
Hey gewoonik, bedankt voor je antwoorden.

De hardware reset manier lukte niet, maar je kan het ook via start -> instelling -> systeem tab en dan opslag wissen doen :-) deze methode lukte wel bij mij.
zit nog steeds te wachten op nieuwe panels.

btw, heb na tig keer uitproberen tomtom7 erop kunnen krijgen emt kaart. hij wou de kaart maar niet herkennen, gelukkig alsnog gelukt

minpunt: batterij gaat erg kort mee lijkt het, maar heb hem dan ook afgelopen dagen erg intensief gebruikt.
pi_63711542
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 04:44 schreef liveandlearn het volgende:
zowiso blijf je voor steaming video en muziek betalen
Tuurlijk niet? Als je een onbeperkt internet ding hebt toch niet?
pi_63713564
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 22:54 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Schijnt dat je voor KPN wel voor alle streaming moet betalen. Echter bij Vodafone en T-mobile en nog wel meer providers hoef je er niet extra voor te betalen. Wel is het zo dat het verbuik aan internet binnen een normale norm moet zitten dus als je teveel download en streamt dat je moet bijbetalen. Volgens mij wordt je hiervoor gewaarschuwd, als je verbruik uit de hand loopt.
pi_63713727
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 23:51 schreef mie_at_work het volgende:

[..]

Schijnt dat je voor KPN wel voor alle streaming moet betalen. Echter bij Vodafone en T-mobile en nog wel meer providers hoef je er niet extra voor te betalen. Wel is het zo dat het verbuik aan internet binnen een normale norm moet zitten dus als je teveel download en streamt dat je moet bijbetalen. Volgens mij wordt je hiervoor gewaarschuwd, als je verbruik uit de hand loopt.
Idd, gewoon fair use policy. Al heb ik nog nooit een waarschuwing of extra rekening gehad bij T-mobile.
  woensdag 3 december 2008 @ 00:34:57 #174
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_63714683
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 22:54 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Volgens de Fair Use Policy van KPN Mobiel Totaal betaal je wel extra voor streaming (Youtube e.d.):

"4. Bij gebruik in het buitenland en voor streaming audio en video verkeer worden extra
verkeerskosten in rekening gebracht.
"

Hetzelfde geldt voor Eindeloos Online van HI (is ook van KPN, dus niet zo gek):

"In een Eindeloos Online bundel zit geen streaming inbegrepen.
Voor streaming betaal je ¤0,25 per mb. Dit bedrag geldt alleen als je een Eindeloos Online bundel hebt. Streaming gebruik wordt achteraf berekend en in rekening gebracht via je maandelijkse factuur.
"

Dat is voor mij dus een goede reden geweest om naar Vodafone te gaan; 3,6 Mbps (max.) en geen extra kosten voor streaming.
  woensdag 3 december 2008 @ 23:32:50 #175
4180 Hare
Come fly with me!
pi_63742232
Ik heb een probleem:

Als ik aan het bellen ben wordt de verbinding geregeld verbroken. Soms kan ik zo 10-tallen minuten zonder problemen bellen, soms wordt de verbinding meerdere keren achter elkaar in de eerste minuten al verbroken.

Ik heb al gecontroleerd of het aan het scherm ligt. Of ik het misschien aanraak en de verbinding daardoor wordt verbroken. Ik heb dit gecontroleerd door iemand mij te laten bellen en vervolgens het scherm aan te raken en alle knoppen in te drukken. Afgezien van de ophangtoets reageert het toestel nooit met het verbreken van de verbinding.

Het verbreken van de verbinding gebeurt niet specifiek bij 1 persoon.

Heeft niemand anders hier last van? En heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Ik hoop echt dat iemand een oplossing heeft, want voor de rest is het echt een geweldig toestel!
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_64036541
Ik heb hem sinds afgelopen zaterdag

Kom ik er achter dat er een simlock op zit, en mijn nieuwe abonnement pas in maart 2009 in gaat.. nu moet hij 3 maanden in de kast liggen, of heeft iemand tips hem simlock vrij te maken?
  maandag 15 december 2008 @ 20:10:10 #177
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_64039167
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:28 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb hem sinds afgelopen zaterdag

Kom ik er achter dat er een simlock op zit, en mijn nieuwe abonnement pas in maart 2009 in gaat.. nu moet hij 3 maanden in de kast liggen, of heeft iemand tips hem simlock vrij te maken?
Ik heb hem succesvol laten unlocken via www.htccode.com. Je betaalt éénmalig rond de ¤18 (via Paypal), krijgt een code per e-mail die je invult wanneer je de simkaart er in doet die je wilt gebruiken en klaar is kees.
Is verder niet illegaal omdat er niets wordt gewijzigd aan de software e.d.
pi_64042021
Bedankt voor je reactie, ik heb inmiddels gevonden dat het bij
Vodafone 100 euro kost. Ik heb het zojuist bij HTCcode.com gedaan. De garantie geldt toch nog steeds? Ze kunnen toch niet achterhalen waar die code vandaan komt?
  maandag 15 december 2008 @ 22:56:50 #179
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_64044593
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:40 schreef UncleSam het volgende:
Bedankt voor je reactie, ik heb inmiddels gevonden dat het bij
Vodafone 100 euro kost. Ik heb het zojuist bij HTCcode.com gedaan. De garantie geldt toch nog steeds? Ze kunnen toch niet achterhalen waar die code vandaan komt?
Jep, je behoudt gewoon je garantie.
pi_64048855
Vandaag krijg ik m'n Xperia
Hopelijk is er iemand thuis als de postbode voor de deur staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')