Mja, of de N96 of de Omnia.. Ik ben d'r ook nog niet uit.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:50 schreef Antony1989 het volgende:
Ik hoor hier dat ie best wel langzaam is, zoals als je in panel mode zit, en dan toetsenbord uitschuift, dat gaat langzaam dat het scherm mee draaid, en als je foto's in een rij ziet , en er door heen wilt scrollen met je vinger.
Ik weet het nog steeds niet, deze of de Touch HD
Heb ik totaal (nog?) geen last van eigenlijkquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:50 schreef Antony1989 het volgende:
Ik hoor hier dat ie best wel langzaam is, zoals als je in panel mode zit, en dan toetsenbord uitschuift, dat gaat langzaam dat het scherm mee draaid, en als je foto's in een rij ziet , en er door heen wilt scrollen met je vinger.
Ik weet het nog steeds niet, deze of de Touch HD
Omnia is de meest 'zwakke' van alle 4quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Mja, of de N96 of de Omnia.. Ik ben d'r ook nog niet uit.
Nou, ik heb hem ongeveer 10 minuten vast gehad, en vond de touch bediening, met je vinger, best wel snel werken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:04 schreef Cahir het volgende:
[..]
Omnia is de meest 'zwakke' van alle 4
Meneer, u moet eerst door de clichéstraat lopen, dan linksaf bij cafe "de trendhoer" en dan loop je zo (nadat je rechts vuilstortplaats "de appel" gepasseerd bent) tegen de iPhone aan.. succesquote:
Juist en betalen voor alles wat je met dat ding wilt of wilt installerenquote:
zeg, wanneer krijg ik weer eens een boobmmsje van je?quote:Op zondag 30 november 2008 14:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Juist en betalen voor alles wat je met dat ding wilt of wilt installeren
Kunt er niet eens mee mms'en![]()
heb je er niet al genoeg van?quote:Op zondag 30 november 2008 17:41 schreef timbob het volgende:
[..]
zeg, wanneer krijg ik weer eens een boobmmsje van je?
N96 is ook onwerkbaar traag.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:04 schreef Cahir het volgende:
[..]
Omnia is de meest 'zwakke' van alle 4
is dat een retorische vraag?quote:
ja, ze vind ze altijd erg mooiquote:Zal je vriendin blij mee zijn
quote:Op zondag 30 november 2008 00:50 schreef mie_at_work het volgende:
sinds vrijdagavond in het bezit van een xperia
een paar stomme vragen, ben echt een noob omtrent WM en eigenlijk qua alle technische dingen
- hoe doen jullie dat soft reset en hard reset eigenlijk?
- ik heb eerder in dit topic gezien dat youtube niet werkt, bij de IE klopt dit idd, maar ik kan echter wel youtubefilmpjes via de Opera Browser kijken. Nu zegt men dat je Flashlite of zo dient te installeren voor het kijken van youtube filmpjes, is dit dan nog nodig? en waarom?
- iemand tomtom 7 er al opgekregen? of iemand al ervaringen met de wayfinder? heb het namelijk nog niet geïnstalleerd
- hebben jullie al toffen panels kunnen vinden? er zijn er volgens mij nog niet zoveel
Tuurlijk niet? Als je een onbeperkt internet ding hebt toch niet?quote:Op vrijdag 28 november 2008 04:44 schreef liveandlearn het volgende:
zowiso blijf je voor steaming video en muziek betalen
Schijnt dat je voor KPN wel voor alle streaming moet betalen. Echter bij Vodafone en T-mobile en nog wel meer providers hoef je er niet extra voor te betalen. Wel is het zo dat het verbuik aan internet binnen een normale norm moet zitten dus als je teveel download en streamt dat je moet bijbetalen. Volgens mij wordt je hiervoor gewaarschuwd, als je verbruik uit de hand loopt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:54 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet? Als je een onbeperkt internet ding hebt toch niet?
Idd, gewoon fair use policy. Al heb ik nog nooit een waarschuwing of extra rekening gehad bij T-mobile.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:51 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
Schijnt dat je voor KPN wel voor alle streaming moet betalen. Echter bij Vodafone en T-mobile en nog wel meer providers hoef je er niet extra voor te betalen. Wel is het zo dat het verbuik aan internet binnen een normale norm moet zitten dus als je teveel download en streamt dat je moet bijbetalen. Volgens mij wordt je hiervoor gewaarschuwd, als je verbruik uit de hand loopt.
Volgens de Fair Use Policy van KPN Mobiel Totaal betaal je wel extra voor streaming (Youtube e.d.):quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:54 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet? Als je een onbeperkt internet ding hebt toch niet?
Ik heb hem succesvol laten unlocken via www.htccode.com. Je betaalt éénmalig rond de ¤18 (via Paypal), krijgt een code per e-mail die je invult wanneer je de simkaart er in doet die je wilt gebruiken en klaar is kees.quote:Op maandag 15 december 2008 18:28 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb hem sinds afgelopen zaterdag
Kom ik er achter dat er een simlock op zit, en mijn nieuwe abonnement pas in maart 2009 in gaat.. nu moet hij 3 maanden in de kast liggen, of heeft iemand tips hem simlock vrij te maken?
Jep, je behoudt gewoon je garantie.quote:Op maandag 15 december 2008 21:40 schreef UncleSam het volgende:
Bedankt voor je reactie, ik heb inmiddels gevonden dat het bij
Vodafone 100 euro kost. Ik heb het zojuist bij HTCcode.com gedaan. De garantie geldt toch nog steeds? Ze kunnen toch niet achterhalen waar die code vandaan komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |