probeer dit eens:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:26 schreef rinzzz het volgende:
Als ik nu eens zou weten hoe ik weer terug zou kunnen naar het oude systeem
voor de mensen die het doosje niet meer hebben (voor het IMEI-nummer) hij staat ook in je toestel zelf, onder apparaatinformatiequote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:36 schreef Pupp3t het volgende:
Voor degene die geen 4 Gb geheugenkaartje konden krijgen omdat de actie was afgelopen ( 4 gb sd card met film Hancock ).
Nieuwe actie is gaande. Even je xperia 'activeren' en je ontvangt een 8 Gb sd kaartje !!!
http://www.xperia-membership.nl/
Nee, die TouchIt Rom is als het ware een nieuw besturingssysteem, dus een hard reset brengt de instellingen weer terug naar de basis van dit besturingssysteem. Ik ben nu overigens al een poosje langer aan het pielen en ik moet zeggen dat het toch wel went, en het op zich toch ook wel veel voordelen biedt met name dat praktisch alles gewoon met je vingers te bedienen is.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:53 schreef fraubitch het volgende:
[..]
probeer dit eens:
Start
Instellingen
systeem
programma's verwijderen
en anders
via de advanced configuration een soft reset.
en er was nog een programma wat alles terugzette naar de fabrieksinstellingen, maar die kan ik zo snel niet vinden
neen. heb hem gewoon verzekerd. gaat ie kapot krijg ik een nieuwe.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:26 schreef Dionysiou het volgende:
Gebruiken jullie trouwens cases/hoesjes of andere beschermende mindelen voor jullie Xperia X1? Die leather cases maakt dat ding meteen zo dik!
Waar?quote:Op woensdag 1 april 2009 02:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
neen. heb hem gewoon verzekerd. gaat ie kapot krijg ik een nieuwe.
Heb ik ook gedaan, zeker die 2,35 ofzo bij Vodafone?quote:Op woensdag 1 april 2009 02:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
neen. heb hem gewoon verzekerd. gaat ie kapot krijg ik een nieuwe.
Heb je überhaupt wel gelezen wat Vervangend Toestel Service VIP inhoudt? Denk je echt dat je voor ¤ 2,38 per maand een splinternieuw toestel krijgt?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:30 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, zeker die 2,35 ofzo bij Vodafone?
Maar als er bijv. veel krassen opzitten kan je hem toch niet terugbrengen?
EDIT: Vervangend Toestel Service VIP ¤ 2,38 per maand.
Stel dat je mobiel defect is krijg je meteen een nieuwe (geen reparatie dus maar wel een splinternieuw toestel). Dat is 29 euro voor 1 jaar, en er gaat wel eens wat kapot aan zo'n mobieltje.
Ik heb t net ff geprobeerd, maar als ik in Opera bij Gmail een PDF wil downloaden krijg ik een scherm waarin titel van de PDF, bestandstype en locatie voor opslag (hoofdgeheugen/mem card) word gevraagd, dus ik zou je niet kunnen vertellen wat je fout doet....quote:Op woensdag 1 april 2009 22:37 schreef UncleSam het volgende:
Weet iemand of je een bijlage die een in mailtje staan, kan opslaan naar je telefoon/opslagkaart?
Als ik bijvoorbeeld met Opera naar m'n gmail ga, en ik een pdf bestand wil opslaan, lukt me dat niet. Iemand die weet of dat kan, en zoje hoe?
als je er op klikt opent hij de website, als je dat venster open laat staan en nogmaals op de activatielink klikt, dan doet hij het wel. Ik had hetzelfde probleemquote:Op woensdag 1 april 2009 22:50 schreef mirelia het volgende:
Ik heb de 8GBkaart besteld maar dan krijg ik een mailtje met een verificatielink erin en die doet het niet.
Ook niet na plakken in zowel IE als FF.
Hebben meer mensen dit probleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |