Kan je het beter? doe het dan zelf!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:12 schreef rinzzz het volgende:
kijk, daar heb ik wat aan! Nu had ik alleen wel wat meer verwacht van de google panel, echt werkbaar is het niet en de kalender is ook alleen view-only. Het is vooralsnog niet mogelijk google te integreren in de Xperia toch?
volgens mij is er een apparaatje voor die alles over kan zetten zoals smsjes en nummers en dergelijke. Weet alleen niet precies meer wat dat ook alweer wasquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:13 schreef mstr het volgende:
Is het mogelijk om smsjes op de een of andere manier van een K810 te krijgen en op de Xperia te zetten?
Apparaatje of programma'tje?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:16 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
volgens mij is er een apparaatje voor die alles over kan zetten zoals smsjes en nummers en dergelijke. Weet alleen niet precies meer wat dat ook alweer was
Waarom zou je dat in godsnaam willen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:13 schreef mstr het volgende:
Is het mogelijk om smsjes op de een of andere manier van een K810 te krijgen en op de Xperia te zetten?
Dat is toch totaal niet relevant?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:27 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam willen?
overtypen op je pc zetten, uitprinten i dunno >.<quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Wil ze graag bewaren omdat ze belangrijk zijn![]()
Kloptquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:45 schreef Survivalism het volgende:
Ik zag het vandaag liggen, en ik ben gelijk helemaal verliefd!
Maar onderhand, mensen die mij hem kunnen aan/afraden? Of kan iemand mij een vergelijkbare telefoon aanraden.
Overigens, zag ik nou een 3.5 mm jack plug bij de Xperia? Zou betekenen dat ik gewoon mijn ipod weg kan geven aan mijn pa.
quote:
Dan nog een vraag van mijn kant :quote:Het gebruik van streaming audio en video zijn onderdeel van de Surf&Mail Totaal bundel. Hier hoef je dus niet apart voor te betalen.
Dan lijkt mij dit toch de meest ideale optie? Kan ik er ook nog gelijk een garantiebewijs bijnemen, en eindeloos internet+smsverdubbelaar, en dan na 3 maandjes lekker goedkoop verdergaan.quote:
Werkt hier perfect in internet en opera. In opera mini helaas niet... Je zou skyfire browser kunnen proberen als je perseflash filpmjes wilt afspelen. Of je kijkt evenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:43 schreef Pupp3t het volgende:
Van de kpn site :
[..]
Dan nog een vraag van mijn kant :
Ik probeer filmpjes van Dumpert af te spelen. Flashlite 3.1 erop gegooid,maar helaas zonder enig resultaat. Wie weet hoe ik dit kan oplossen ?
Dat is volgens mij een bug?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:59 schreef Survivalism het volgende:
Touchflo 3D op me Xperia gezet, maar elke keer als ik mijn toetsenbord uitschuif dan pakt hij maar een deel van het scherm mee.![]()
Iemand die mij hiermee kan helpen?
Ligt het in ieder geval niet aan mij.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een bug?
Want ik heb het ook
Even tweakers checken hiervoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:59 schreef Survivalism het volgende:
Touchflo 3D op me Xperia gezet, maar elke keer als ik mijn toetsenbord uitschuif dan pakt hij maar een deel van het scherm mee.![]()
Iemand die mij hiermee kan helpen?
Of kijk ff op het xda forum.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:20 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Even tweakers checken hiervoor
Ik zou de opvolgende topics daar ook even doorspitten aangezien ik zeker weet dat daar in staat hoe dat je 't breedbeeld probleem kunt oplossen.
Of je zoekt zelf even luie zakquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:10 schreef Gruning3r het volgende:
Weet iemand waar ik goedkoopst de sony ericsson xperia x1 abbo kan krijgen met 2 jarig contract met internet?
alvast bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |