Ik heb hem succesvol laten unlocken via www.htccode.com. Je betaalt éénmalig rond de ¤18 (via Paypal), krijgt een code per e-mail die je invult wanneer je de simkaart er in doet die je wilt gebruiken en klaar is kees.quote:Op maandag 15 december 2008 18:28 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb hem sinds afgelopen zaterdag
Kom ik er achter dat er een simlock op zit, en mijn nieuwe abonnement pas in maart 2009 in gaat.. nu moet hij 3 maanden in de kast liggen, of heeft iemand tips hem simlock vrij te maken?
Jep, je behoudt gewoon je garantie.quote:Op maandag 15 december 2008 21:40 schreef UncleSam het volgende:
Bedankt voor je reactie, ik heb inmiddels gevonden dat het bij
Vodafone 100 euro kost. Ik heb het zojuist bij HTCcode.com gedaan. De garantie geldt toch nog steeds? Ze kunnen toch niet achterhalen waar die code vandaan komt?
dat is met firmware 12 opgelost en ik kan met opera gewoon youtube kijken normale you tube geen mobile maar wel ook de hd versiesquote:
jawel heb nu de case bij de reclame code commisie liggen. Imode video streaming zetten ze dan Mooi op je hi en kpn factuur.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:54 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet? Als je een onbeperkt internet ding hebt toch niet?
Maar er staat toch duidelijk aangegeven dat streaming apart betaald moet worden? Ook in de voorwaarden kan je dat terug vinden.quote:Op maandag 22 december 2008 04:54 schreef liveandlearn het volgende:
[..]
jawel heb nu de case bij de reclame code commisie liggen. Imode video streaming zetten ze dan Mooi op je hi en kpn factuur.
Ik ga ervanuit van wel, voor alle WM5/6 toestellen is een patch beschikbaar voor het support van SDHC. Het is namelijk een driver.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:27 schreef contactdoos het volgende:
Iemand enig idee welke MicroSD kaartjes hier in kunnen? ben mijn speurtocht gestart, maar op de ene site staat dat er wel SDHC, en op andere sites staat echter weer dat er geen sdhc kaartjes in kunnen.. maar omdat je een 4gb 'nageleverd' kan krijgen, vraag ik mij af wat er nu wel en niet mee kan... Kan iemand mij hier uitsluitsel over geven? (het wachten op de 4gb met hancock duurt me te lang)
Groet Contactdoos
moet je bericht rapport instellenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:02 schreef UncleSam het volgende:
Weet iemand hoe je kan achter halen HOE LAAT een sms bericht is ontvangen. Bij mij staat er alleen de datum bij, dus bijvoorbeeld 25/12.
Maar ik zie nergens waar ik de uitgebreidere berichtgegevens kan zien?
ik heb een se w800i en bij mij staat hij onder sms opties -> bericht rapport afleveren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:42 schreef UncleSam het volgende:
Wat bedoel je daar precies mee? Waar zit die optie?
Bij mij verschijnt dat gewoon boven in beeld maar ik heb geen Windows mobile, ik zou eens bij bericht details kijken daar kan ik zelfs zien hoelaat degene het verstuurd heeft richting mij en hoe laat ik hem binnen heb gekregenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:46 schreef UncleSam het volgende:
Nee dat bedoel ik niet. Ik bedoel hoe laat ikzelf een sms bericht heb ontvangen van iemand anders.
Nu je het zegt, inderdaad. Ik kan het ook nergens vinden. Ik zie alleen de datum staan, verder niets.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:46 schreef UncleSam het volgende:
Nee dat bedoel ik niet. Ik bedoel hoe laat ikzelf een sms bericht heb ontvangen van iemand anders.
Inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:32 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Nu je het zegt, inderdaad. Ik kan het ook nergens vinden. Ik zie alleen de datum staan, verder niets.
Loop eens door de binnenstad en kijk naar winkeltjes waar GSM REPARATIE op de ramen staat.quote:Op maandag 15 december 2008 18:28 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb hem sinds afgelopen zaterdag
Kom ik er achter dat er een simlock op zit, en mijn nieuwe abonnement pas in maart 2009 in gaat.. nu moet hij 3 maanden in de kast liggen, of heeft iemand tips hem simlock vrij te maken?
Spuit elf geeft ook nog modder.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:39 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Loop eens door de binnenstad en kijk naar winkeltjes waar GSM REPARATIE op de ramen staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |