is leuk om er op te hebben maar heeft weinig toegevoegde waarde. Heb het er zelf ook even op gehadquote:
als je zoveel problemen hebt is het dan niet tijd voor een hard reset? heb ik van de wek ook gedaan loopt nu weer als een zonnetje.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:56 schreef Survivalism het volgende:
En ik heb (weer) een probleem.
In je hoofscherm heb je bovenaan toch je battery icoon zitten? Ik had een nieuwe panel geïnstalleerd, en nu staan er 2 battery iconen. Ik dacht eerst dat het wel handig was, en had van 1 icoon een tijdicoon gemaakt. Maar nu blijkt het dat elke keer dat ik een sms krijg, dat icoon niet komt omdat daar nu eentje van de battery zit.
Iemand die hier een oplossing voor weet?
Raak ik dan niet mijn contacten kwijt?quote:Op maandag 30 maart 2009 09:26 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
als je zoveel problemen hebt is het dan niet tijd voor een hard reset? heb ik van de wek ook gedaan loopt nu weer als een zonnetje.
Ja, als deze op de telefoon zelf staan. Nee, als deze op de sim staan.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:12 schreef Survivalism het volgende:
[..]
Raak ik dan niet mijn contacten kwijt?
Maar het probleem is al opgelost, heb gewoon dat programma eraf gehaald en op zoek gegaan naar een andere versie. Nu werkt het prima.
Welke panel gebruiken jullie het meest btw? Ik vind die van Spb echt superhandig.
Ow god...ff kijken:quote:Op maandag 30 maart 2009 16:23 schreef Gewoonik het volgende:
Wat ik me meer af vraag zijn de aps die iedereen erop heeft staan.
Nergens last van.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:28 schreef YuckFou het volgende:
fucked...
Het is zomertijd, overal op mn xperia is t zomertijd, behalve bij t today screen wat ik gebruik, iemand enig idee waarom niet?
meer dan zatquote:Op maandag 30 maart 2009 17:46 schreef Gewoonik het volgende:
Mwa je hebt zat zo te zien.
Maar bedoel er meer mee dat er best nog wel eens iets handig kan zijn dat ik er nog niet op gegooid heb daar dit mijn eerste winmobile telefoon is.
Ja ik had dat probleem ook, kon de optie zomertijd maar niet vinden maar in het scherm welk plaats/land je wil, kun je zomertijd aanvinken. Het nadeel is dat er dan een lelijk zonnetje bij de tijd komt te staanquote:Op maandag 30 maart 2009 17:28 schreef YuckFou het volgende:
fucked...
Het is zomertijd, overal op mn xperia is t zomertijd, behalve bij t today screen wat ik gebruik, iemand enig idee waarom niet?
even zoeken, ik heb het probleem ook.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:31 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ja ik had dat probleem ook, kon de optie zomertijd maar niet vinden maar in het scherm welk plaats/land je wil, kun je zomertijd aanvinken. Het nadeel is dat er dan een lelijk zonnetje bij de tijd komt te staan.
Welk scherm is dat?quote:Op maandag 30 maart 2009 18:31 schreef UncleSam het volgende:
in het scherm welk plaats/land je wil, kun je zomertijd aanvinken.
kies de sony ericsson panel. met die grote analoge klok. dan op de tekst linksboven het klokje klikken, dan op plaats 1 dan daarin zomertijd aanvinken.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:08 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Welk scherm is dat?
zonnetje kan me niet schelen
Zooo simpel!! dank U!!quote:Op maandag 30 maart 2009 19:40 schreef fraubitch het volgende:
kies de sony ericsson panel. met die grote analoge klok. dan op de tekst linksboven het klokje klikken, dan op plaats 1 dan daarin zomertijd aanvinken.
Installeren en aanzettenquote:
Hoe bedoel je 'activeren' ?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:12 schreef Pupp3t het volgende:
Voor degene die geen 4 Gb geheugenkaartje konden krijgen omdat de actie was afgelopen ( 4 gb sd card met film Hancock ).
Nieuwe actie is gaande. Even je xperia 'activeren' en je ontvangt een 8 Gb sd kaartje !!!
http://www.xperia-membership.nl/
done! tnxquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:12 schreef Pupp3t het volgende:
Voor degene die geen 4 Gb geheugenkaartje konden krijgen omdat de actie was afgelopen ( 4 gb sd card met film Hancock ).
Nieuwe actie is gaande. Even je xperia 'activeren' en je ontvangt een 8 Gb sd kaartje !!!
http://www.xperia-membership.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |