quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.
Nu ook in de OP.quote:
Jou sla ik niet want jij bent een meisje. Jij mag mijn piemel vasthouden.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:14 schreef Breathtaking het volgende:
LEKKER
Maar ik ga nu echt even. Stom brood
Wat ben jij druk vandaag, speed gehad of zo?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Mag dit topic ook de Boem-Dikket SC heten? Ik vind dit een kutnaam.
Wat vriendelijk van jequote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jou sla ik niet want jij bent een meisje. Jij mag mijn piemel vasthouden.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat vriendelijk van jemaar doe ns lief
toe.
Zou jij geen brood halen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat vriendelijk van jemaar doe ns lief
toe.
Tegen de tijd dat ze brood gaat halen is het al op.quote:
Whehehe, nu ben je Breadtakingquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:14 schreef Breathtaking het volgende:
LEKKER
Maar ik ga nu echt even. Stom brood
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:23 schreef remlof het volgende:
afcajos, KPD materiaal posten buiten KPD, tot over twee dagen.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:27 schreef remlof het volgende:
behangplakker, idem maar dan nog ranziger en hij had er net een 48u ban opzitten, dus mail maar over een week.
quote:
Remlof.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:30 schreef Sackboy het volgende:
En het is weer druk in de bankantine zie ik.
[..]
[..]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:35 schreef Sackboy het volgende:
Haha, als je KLB SC intypt bij Google Images dan krijg je min of meer een visuele samenvatting van alle KLB SC delen
Meer dan 15 plaatjes zijn het niet, of wel?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:35 schreef Sackboy het volgende:
Haha, als je KLB SC intypt bij Google Images dan krijg je min of meer een visuele samenvatting van alle KLB SC delen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:35 schreef Sackboy het volgende:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA. en ik heb het al inmiddels
2,5 melkbruin en 1/2 VK Authentiek? Ofzoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
wat veur brood is het vandaag?
watquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
2,5 melkbruin en 1/2 VK Authentiek? Ofzo
Achter de lidle na 6 uur, word het gratis weggeven.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
wat
Ik haal mijn brood gewoon van de AH.
quote:
zozo...u heeft honger....maare VKquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
2,5 melkbruin en 1/2 VK Authentiek? Ofzo
Ik bij de Dekamarkt, die zit lekker dichtbijquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
wat
Ik haal mijn brood gewoon van de AH.
Ik heb een Dekamarkt op 15 minuten lopen, is mij te ver weg.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bij de Dekamarkt, die zit lekker dichtbij
Hahahaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb een Dekamarkt op 15 minuten lopen, is mij te ver weg.Vooral omdat ik 3 Albert Heijns en 1 C1000 op 3-10 minuten loopafstand van m'n huis heb.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bij de Dekamarkt, die zit lekker dichtbij
En Kali-Mist, nouja nu kunnen we eventjes vooruit
Haha ja kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dat is idd waar, ik haal er meestal 1 per keer, weet nooit wat ik wil
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja kan ook natuurlijkwel meer werk
maarja wij zijn met zn 5en thuis, dus dan heb je dit er zo doorheen hoor
En nu ga ik naar school, tot een uurtje of 1!
open er een topic over!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:34 schreef Catch_me het volgende:
Ik mis weer een paar icons, welke kanker drol zit dat te veranderen steeds?
Wut?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:19 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Sackboy, jij had toch een screenshot van die aflevering?
Topics uit SEX en R&P zijn een goede bron van vermaakquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik moet dit topic even onder de aandacht brengen....![]()
![]()
sex met beste vriend
Die met dat 5jequote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Topics uit SEX en R&P zijn een goede bron van vermaak
Mjaquote:
trouwens, die burgers van sponge-bob zijn volgens mij fokking lekker!!!!quote:
quote:
Dude, wtf?!!!!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
WIJF MET BALLEN!
jezus, heb in geen tijden zo'n drukke dag gehad, lekker hoor, dag gaat lekker snel!!!
[ afbeelding ]
Neen.quote:
raar plaatjequote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:50 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Gratis entree voor jullie
Mijn Noorse wilt wel mee denk ikquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:50 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Kali !quote:
"Wonderfull"quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:50 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Je noorse is gisteren met 0-1 gepwned!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mijn Noorse wilt wel mee denk ik
Gezelligquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mijn Noorse wilt wel mee denk ik
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:50 schreef IQM het volgende:
Ik postte dat plaatje - in het groot - een paar seconden voor jou:
Rokende mensen op tankstation
druk man, t/m zondag 0600-1400 gekkenhuis!!quote:
Big Daddy-Kquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:56 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je noorse is gisteren met 0-1 gepwned!
www.says-it.com, wellicht?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:12 schreef Fascination het volgende:
Hoe doen jullie dat met die plaatjes?
quote:
quote:
Ja, maar kom op. Je had niet eens een 'reden' om dát plaatje te posten.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
al het onbewuste is niet per definitie eng...
Oh ik dacht alquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar kom op. Je had niet eens een 'reden' om dát plaatje te posten.
Goedzoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:28 schreef Noorsbloed het volgende:
ik heb toch maar even koffie gehaald
Hoe lang doe je met bier, en hoe lang met een broek?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:32 schreef Noorsbloed het volgende:
Bijdeweg waarin zijn kleren zo tering duur !
Gister twee broeken gekocht.
170 euro kwijt !
( jaja blaat niet duur jank jank blaat blaat )
IK vind het wel walgelijk duur.
Weet je hoeveel bier ik daarvoor kan drinken.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hoe lang doe je met bier, en hoe lang met een broek?
Link?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ok ok, niet perse dat plaatje, ik wilde mijn post gewoon opleuken met eeb gifje en dit was de eerste die ik tegen kwam, maar onbewust koos ik toch voor deze uit een pagina met meer gifjes...
quote:
Wel met een broek doe ik rustig anderhalf jaar.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hoe lang doe je met bier, en hoe lang met een broek?
Anders ga je gewoon naar de H&M inplaats van Levi's te kopenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:32 schreef Noorsbloed het volgende:
Bijdeweg waarin zijn kleren zo tering duur !
Gister twee broeken gekocht.
170 euro kwijt !
( jaja blaat niet duur jank jank blaat blaat )
IK vind het wel walgelijk duur.
Weet je hoeveel bier ik daarvoor kan drinken.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
is die linker nou een chick en naakt of wil ik dat gewoon???
Dat wil je gewoonquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Levi's ?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Anders ga je gewoon naar de H&M inplaats van Levi's te kopen!
quote:
In een hoekje zitten masturberen ?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
goed, dan weet kali al wat hij gaat doen als hij thuis is.....
Fappenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
andere foto, zelfde chickquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel echt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
De link van de pagina met gifjes, natuurlijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
aqui!!
http://s4.tinypic.com/2zjhv86_th.jpg
Overzeasquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Levi's ?
Ik draag overzeas ( omdat ze lekker zitten niet omdat ik zonodig alto moet zijn )
wel n wijfquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Overzeas![]()
Maargoed dat is geen wijf op die foto dat is een magere kerel met lang haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Niets mis met die broeken.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Overzeas![]()
Inderdaad ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Overzeas![]()
Voor de duidelijkheid:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:53 schreef Paaskonijn het volgende:
AHAHAHAHA BROEKEN MET DOODSHOOFDJES, KETTINGEN EN ANDERE ZOOI ERAAN OF EROP![]()
![]()
Echt wel, alle Noren hebben dat!!!!!1111111quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:55 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid:
Ik heb dat dus NIET
Heroes !!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:56 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Heroes.Ik kan niet wachten tot dinsdag.
lijkt mij toch meer n gleufdier toequote:
Dan zou je toch echt eens wat vaker naar Noorwegen moeten gaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Echt wel, alle Noren hebben dat!!!!!1111111
Mij nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lijkt mij toch meer n gleufdier toe
[ afbeelding ]
Betaal jij mijn reis enzo?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dan zou je toch echt eens wat vaker naar Noorwegen moeten gaan.
Gleufdierquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lijkt mij toch meer n gleufdier toe
[ afbeelding ]
Op 1 voorwaarde ..quote:
Er klopt wel meer niet aan dat kaartje, zo staat er MSS, terwijl je waarschijnlijk MRS of MISS bedoelde en er staat BUY YOUR TICKET NOW! maar dat is natuurlijk een beetje vreemd om op de ticket zelf te zettenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wist dat er iets niet klopteen ik wist ook dat iemand erover zou gaan huilen
DEAL!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:01 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Op 1 voorwaarde ..
Als jij van mij wint met zwaardvechten
Ik kots op jouquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:03 schreef Sackboy het volgende:
Volgens mij het wel een chick hoor, ze heeft alleen wat weinig tiet, me dunkt.
[..]
Er klopt wel meer niet aan dat kaartje, zo staat er MSS, terwijl je waarschijnlijk MRS of MISS bedoelde en er staat BUY YOUR TICKET NOW! maar dat is natuurlijk een beetje vreemd om op de ticket zelf te zetten![]()
Verder ben je wel lief hoor
PWND!!!!quote:
quote:
quote:
Vind je dat niet lekker, ala 2girls1cup?quote:
quote:
1GIRL1GUY1CUPquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vind je dat niet lekker, ala 2girls1cup?
quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk, zo horen we dat nou graag
Wel! Godverdomme nu diss je me keihardquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jenkies bestaan niet, en het is GEEN grappig woord. EN JE VOORHOOFD IS LELIJK
Jij begonquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel! Godverdomme nu diss je me keihard.
Je weet dat ik een geboren Samoerai ben?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je weet wel dat ik al jaren aan zwaardvechten doe he ?![]()
http://www.zwaardvechten.nl/content.php?option=viewitem&id=6
Weet niet wat een jenkie is maar ik ben het me je eens!quote:
Ik vraag mij af of je uberhaupt ooit een zwaard hebt vastgehad.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je weet dat ik een geboren Samoerai ben?
Nee, dat was mijn voorhuid.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi jij hebt ook een voorhoofdik heb het zelf gezien.
Maak jij ook zo'n foto als ik van die oortjes voor je koop?quote:
Oke, stuur maar opquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maak jij ook zo'n foto als ik van die oortjes voor je koop?
Ik kan ze alleen met bunny oren vindenquote:
Dat moet ik niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik kan ze alleen met bunny oren vinden
I knowquote:
Neequote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:58 schreef BigKahuna het volgende:
Oh en BT, heb je gisteren a walk to remember gezien?![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:58 schreef BigKahuna het volgende:
Oh en BT, heb je gisteren a walk to remember gezien?![]()
NIET HIERRRRRRRRRRquote:
Alsof jij in het so called 'buiten' komtquote:
Ja echt. Ik heb eerst 16 jaar lang wel eens stiekem uit het raam gekeken, maar ik durfde nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Alsof jij in het so called 'buiten' komt
Om te voorkomen dat je haar lastig gaat vallen heb ik het maar even gevraagd, en ze zei dat ze van Buy Costumes kwamen, maar dat model hebben ze niet meer, ze raad voor BT deze aan, maar dan wel het hele setje:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
I know![]()
Heeft iemand het telefoonnummer van dat meisje om te vragen waar ze hem gekocht heeft?
(en om wat andere dingen te vragen)
Zullen we die film een keer samen kijken, BT? Wel een doos Kleenex kopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Schattig pakjequote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat je haar lastig gaat vallen heb ik het maar even gevraagd, en ze zei dat ze van Buy Costumes kwamen, maar dat model hebben ze niet meer, ze raad voor BT deze aan, maar dan wel het hele setje:
[ afbeelding ]
http://www.buycostumes.co(...)6/ProductDetail.aspx
quote:
Ik vond die andere oortjes leukerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat je haar lastig gaat vallen heb ik het maar even gevraagd, en ze zei dat ze van Buy Costumes kwamen, maar dat model hebben ze niet meer, ze raad voor BT deze aan, maar dan wel het hele setje:
[ afbeelding ]
http://www.buycostumes.co(...)6/ProductDetail.aspx
Ja, hallo, mij niet gezien. Allemaal groene dingen zoals bomen en van die gevaarlijke auto's..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja echt. Ik heb eerst 16 jaar lang wel eens stiekem uit het raam gekeken, maar ik durfde nieten ik heb onlangs de stap gezet, nou het is super
je zou het moeten proberen!
doei veel plezier enzoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Schattig pakje
Maar ik ga! Ik ga straks uit eten, en vanavond een schoolfeestfijne dag/avond allemaal
Okee, dan vraag ik wel of ze die oortjes van haar naar BT stuurt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik vond die andere oortjes leuker
Ja het schijnt dus niet zo gevaarlijk te zijn hequote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, hallo, mij niet gezien. Allemaal groene dingen zoals bomen en van die gevaarlijke auto's..
Puik plan!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Okee, dan vraag ik wel of ze die oortjes van haar naar BT stuurt.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:17 schreef Lakitu het volgende:
De baas van de game is weer terug, jongens.
Misschien heeft ze moeite met het openen van een blik bonen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:21 schreef Lakitu het volgende:
OMFG, ik hoor op dit moment m'n buurmeisje luid kreunen![]()
![]()
Ik denk niet dat ze daar minutenlang over doet.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Misschien heeft ze moeite met het openen van een blik bonen?
ga eens even met je camera een kopje suiker lenen danquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:21 schreef Lakitu het volgende:
OMFG, ik hoor op dit moment m'n buurmeisje luid kreunen![]()
![]()
Ze is helemaal niet zo spang. Anders was ze m'n buurmeisje niet, maar m'n vriendin.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ga eens even met je camera een kopje suiker lenen dan
Ik zie Mr. Mime.quote:
Die is geweldigquote:
http://www.flabber.nl/archief/025337.phpquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:35 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.flabber.nl/archief/025337.php
Ja, gast, dat nummer postte je net toch ook?quote:
idd, maar zie die gast eens dansenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, gast, dat nummer postte je net toch ook?
Eenschquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:26 schreef BigKahuna het volgende:
RHYTHM IS FAN VAN A WALK TO REMEMBER![]()
![]()
![]()
Rhythm...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:34 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Eensch.
Die gast was wel een meesterplayer, met z'n creatieve verrassingen. En dat meisje was lief
![]()
.
BigKahuna...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Rhythm...
Your love is like the wind. I can't see it, but I can always feel it.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:41 schreef Rhythm het volgende:
[..]
BigKahuna...
Weet je nog, toen je vertelde dat je de zwaartekracht haatte? Je wilde vliegen. Ik moest je van het dak afhalen..
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:42 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
afblijven van bk ik zag hem als eerst
vond het vrij matig de wedstrijdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:43 schreef Rhythm het volgende:
[..]HIJ IS MIJN JAMIE
.
Gers, heb je gisteren ook gekeken?
I told you not to fall in love with me.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:41 schreef Rhythm het volgende:
[..]
BigKahuna...
Weet je nog, toen je vertelde dat je de zwaartekracht haatte? Je wilde vliegen. Ik moest je van het dak afhalen..
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:42 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
afblijven van bk ik zag hem als eerst
O IE OE A A A TING TING WALLEWALEE BING BINGquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:45 schreef Rhythm het volgende:
Ik trakteer jullie even op dit nummer en dan peer ik hem naar voetbal:
HEY WITCH DOCTOR.. GIVE US THE MAGIC WORD!
..
..
..
nee hoorquote:
Jullie "vechten" om bkquote:
moeten we dan om jouw vechten ?quote:
Vechten om iemand op het internet die je alleen kent via het internet.quote:
Jeps ..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:27 schreef gers het volgende:
NOORSBLOED![]()
ONZE TROTSE VIKING![]()
jullie hadden gisteren ook best wat kansen
Nee, doe maar nietquote:
"Vechten."quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vechten om iemand op het internet die je alleen kent via het internet.
allochtoonquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jeps ..
Ik en mijn Noorse schone waren aan het eten in de stairway toen het voetbal erop was.![]()
En ik blijf trots op mijn land !
Alleen weet ik soms niet bij welk land ik hoor.![]()
Neen, ik heb een Nederlands paspoort.quote:
noors paspoort aanvragenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:33 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen, ik heb een Nederlands paspoort.
Maar voel me Noors ..
Wat nu ?![]()
Moet ook ik dan maar gaan rellen ?
Het was super gezelligquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:38 schreef gers het volgende:
[..]
noors paspoort aanvragen![]()
was het trouwens wel gezellig met je noorse
maar helemaal van het oosten naar utrecht gaan![]()
Lol true ..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:42 schreef gers het volgende:
bovendien ben je over jaar noors als je getrouwd bent
misschien kan je dan zelfs in dienstquote:
Moah dat hoeft nou ook weer niet zoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:47 schreef gers het volgende:
[..]
misschien kan je dan zelfs in dienst
Schone kleren mee mocht de gangbang uit de hand lopen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:56 schreef Cypress_Hill het volgende:
Is er naast het feit dat de meet bij jos is en we gaan bbqen nog wat gekend?
*lurktquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:13 schreef Cypress_Hill het volgende:
LoL, waar is iedereen?
Stiekem een meet zeker?
Heb ik ze weer weggejaagd?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:13 schreef Cypress_Hill het volgende:
LoL, waar is iedereen?
Stiekem een meet zeker?
wie is u dan?quote:
GVD, je ondermijnt deze SC!quote:
quote:
Jaaaaa, dat roept herinneringen opquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
wie is u dan?
De man die in mn fietstas heeft gekost? Reeeeeeeeeeeeeeeeeedddddddddddddddsssss
vrij naar Sjef van Oekel
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Jaaaaa, dat roept herinneringen op
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/9wX8uZLRwNk&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/9wX8uZLRwNk&hl=en&fs=1" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
daar ben ik te jong voorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Jaaaaa, dat roept herinneringen op
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/9wX8uZLRwNk&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/9wX8uZLRwNk&hl=en&fs=1" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |