Ja best welquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:01 schreef BoNi het volgende:
Alsof je met een peuk benzine kunt aansteken
Probeer het eens zou ik zeggen...quote:
De warmte en gegloei van de peuk is genoegquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:08 schreef BrtM het volgende:
Er moet eerst een vonk zijn wil benzine in brand vliegen.
Peuk is niet warm genoeg.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:07 schreef Moozzie het volgende:
Als er benzine op de grond ligt en jij legt daar je peuk op dan steekt dat wel degelijk de benzine aan. Als iets maar genoeg warmte afgeeft
niet echt, was een tijdje geleden bij mythbusters, hoe hard ze hun best ook deden met een sigaret die ze rechtstreeks in de benzine gooiden gebeurde er helemaal nietsquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
De warmte en gegloei van de peuk is genoeg
JAWOHLquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:01 schreef BoNi het volgende:
Alsof je met een peuk benzine kunt aansteken
Was dat niet zo dat het vuur hem niet inhaalde.. maar dat wel gewoon in de fik vloog?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet echt, was een tijdje geleden bij mythbusters, hoe hard ze hun best ook deden met een sigaret die ze rechtstreeks in de benzine gooiden gebeurde er helemaal niets
Dudequote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:21 schreef Beauregard het volgende:
HAHAhAhahaHAHA TS gebruikt 'fiets' i.p.v. 'auto'! Echter ligt hij nu te janken omdat - tot deze post - nog niemand er iets over had gezegd!11!!!1!! HAHahhahaHA de hilariteit!!1!!!;d;d ::D ;d
;d
![]()
Dat staken ze aan met een brander, niet met een sigaret.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:21 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Was dat niet zo dat het vuur hem niet inhaalde.. maar dat wel gewoon in de fik vloog?
Moet ik maar eens doen danquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:21 schreef lennartb.nl het volgende:
Kijk eens mythbusters dan! Maar je paint maakt alles goed
dat dusquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat staken ze aan met een brander, niet met een sigaret.
Scherp !quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:29 schreef Runx het volgende:
Jongen die tekening klopt voor geen meterjij zegt dat je aan het fietsen was , ik zie toch echt dat je een auto aan het tanken bent
![]()
Nee het was 5 tegen 1 dus dat leek me niet zo'n goed planquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
WAJOOOO!~!! leipe zhit moozzie!
heb je toen de grootste stoeren jongen even verzocht zijn sigaret uit te doen omdat je anders die slang in zijn oogkas zou drukken?
Niks 'dude'... Gewoon als de sodemieter naar LOI bellen en vragen of ze een snelcursus 'humor' aanbieden.quote:
Doe dit ook even paintenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee het was 5 tegen 1 dus dat leek me niet zo'n goed plan
Dus ik stapte in me auto en reed een paar keer over ze heen
Wat achteraf niet zo slim bleek te zijn want toen lieten hun dus hun peuken vallen en vloog alles in de fik
Maar achteraf bleek dat zoiets niet kon gebeuren door een peuk dus ging het uiteindelijk toch niet fikken.
Eind goed al goed
Zo anders ga jij je last van aambeien even op users afreagerenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:43 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Niks 'dude'... Gewoon als de sodemieter naar LOI bellen en vragen of ze een snelcursus 'humor' aanbieden.
hehequote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:43 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Niks 'dude'... Gewoon als de sodemieter naar LOI bellen en vragen of ze een snelcursus 'humor' aanbieden.
Ik denk dat de peuk gewoon dooft?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet echt, was een tijdje geleden bij mythbusters, hoe hard ze hun best ook deden met een sigaret die ze rechtstreeks in de benzine gooiden gebeurde er helemaal niets
Shitquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:45 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik zie zes stoere gasten in plaats van vijf
Lolquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:52 schreef Bafnek het volgende:
Eerste plaatje: TS drinkt uit de WC.
quote:
benzine brand niet noobquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:07 schreef Moozzie het volgende:
Als er benzine op de grond ligt en jij legt daar je peuk op dan steekt dat wel degelijk de benzine aan. Als iets maar genoeg warmte afgeeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |