Ik zou d'r geen ongelijk geven.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:11 schreef Sigg het volgende:
[..]
Zonnebril staat intussen uitgebreid d'r decolleté te bestuderen
ik zie jou het liefst naakt..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
truitje vanCoolcat
en broek van H&M
simpeltjes
Simpeltjes moet toch ook een keer kunnenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
truitje vanCoolcat
en broek van H&M
simpeltjes
Mutsquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:04 schreef grasmat het volgende:
al gore proof + scheef gezicht:
[ afbeelding ]
ben je nu op elke foto bang dat je nekkramp hebt en test je het toevallig op het moment van de *klik* of verbaas je je elke keer weer dat je tieten hebt?quote:
Leukquote:
nee....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:38 schreef Timhoi het volgende:
Of wil ze niet zo herkenbaar met haar gezicht in beeld komen... Neee.... dat kan het niet zijn...
truiquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:04 schreef grasmat het volgende:
[ afbeelding ]
haha, ik had net nieuwe jas+handschoenen + sjaal even showen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:36 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Leukmaar nu al aan de handschoenen en sjaal
zo koud is het nog niet
Ik moest even van m'n vriendin vragen waar je dat jurkje gekocht hebt?quote:
ok staat iig leukquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:21 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
haha, ik had net nieuwe jas+handschoenen + sjaal even showen.
Dankje!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik moest even van m'n vriendin vragen waar je dat jurkje gekocht hebt?![]()
En goddomme, wat zie je d'r weer appetijtelijk uit zeg.![]()
![]()
M'n vriendin is je eeuwig dankbaarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:36 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Dankje!![]()
Jurkje is van H&M volgens mij staat die als je vroeg opstaat ook nog in de shop.
nope.. "Bij ons Vintage" www.bijons-vintage.nlquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:29 schreef jovink het volgende:
[..]
lekker hoor grasmat. ik gok zipper ik heb van de week ook nog een fijn truitje daar gescoord
http://shop.hm.com/nl/?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_OVR_KLAquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
M'n vriendin is je eeuwig dankbaar. En waar staat ie ergens op die online shop, want ik kom daar nooit
![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:45 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
http://shop.hm.com/nl/?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_OVR_KLA
Hier kun je het wel vinden, als de site meewerkt.
Kleine moeite.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:41 schreef grasmat het volgende:
[..]
nope.. "Bij ons Vintage" www.bijons-vintage.nl
zeker eens gaan checken, is supercheap.. beter dan die belachelijke prijzen die Episode en Zipper tegenwoordig hanteren, komt door al die o zo hippe Blend kids die geld zat hebben door hun krantenwijk.
ja vind je? zo uniek is het daar niet meer hoor.. en 25,- euro voor een 2e hands trui is gewoon duur.. 10,- is voor mij het maximale potdomme!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:50 schreef jovink het volgende:
[..]
episode heb ik nooit wat gevonden de zipper aan de voorhuiden heeft wel mooi spul ertussen soms alleen de prijs.. maar je hebt voor relatief weinig toch wat unieks
Niceequote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:04 schreef grasmat het volgende:
[ afbeelding ]
zit zeker grappig spul tussen en met een beetje combineren heb je wat unieksquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:01 schreef grasmat het volgende:
[..]
ja vind je? zo uniek is het daar niet meer hoor.. en 25,- euro voor een 2e hands trui is gewoon duur.. 10,- is voor mij het maximale potdomme!!
Die trui, waar?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:04 schreef grasmat het volgende:
[ afbeelding ]
w000t grasmat is back. ziet er goed uitquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:04 schreef grasmat het volgende:
[ afbeelding ]
OMG, dat broekje.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:59 schreef grasmat het volgende:
[ afbeelding ]
inclusief vlek op de spiegel
Toch wacht ik nog steeds met smart tot jij eens post wat je draagtquote:
Aan de foto's te zien ben je graatmager, dus laat die fabeltjes over je 'kontje' maar achterwege.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:49 schreef grasmat het volgende:
[..]
heb ik wel een heel strak kontje in hoor![]()
dat vind je toch lekker?
Alsof magere mensen geen kont kunnen hebben? Ik ken ook een meisje dat echt graatmager is, maar een kont heeft ze wel, dus.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:53 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Aan de foto's te zien ben je graatmager, dus laat die fabeltjes over je 'kontje' maar achterwege.
En wijs me even aan waar je hebt gelezen dat ik dat lekker zou vinden.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Alsof magere mensen geen kont kunnen hebben? Ik ken ook een meisje dat echt graatmager is, maar een kont heeft ze wel, dus.
Mooie foto , SiESKE ! En lef om bijna het gezicht achter de usernaam prijs te geven op internet.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:07 schreef Sinarades het volgende:
[..]
Mooie foto , SiESKE ! En lef om bijna het gezicht achter de usernaam prijs te geven op internet.
Als model voor de Ellegirl ben je dat wel gewend.
Een knot zou perfect passen hierbijquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:41 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Saaie bedoeling
Zara - Twin-set - Minnetonka
Kut kwaliteit trouwens, stelletje fuckers hebben mijn telefoon gejat.
goh, ik heb ook knot inquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een knot zou perfect passen hierbij
Sjonge jonge, jij hebt altijd van die mooie kleding aanquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:56 schreef Japin het volgende:
Zonnebril: vandaag is leuker dan gisteren![]()
Ik waag wederom geen foto aan mijn brakke tentamenoutfit.
ach, er zijn hier vast genoeg mannen die je wel even willen helpen met zoekenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:13 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Hahaha, dat is ook niet zo moeilijk. Ik ben mijn stijl mojo een beetje kwijt.
Leuk outfit , alleen die schoenen met al die kleurtjesquote:
Haha dikke lolquote:
Nice, alleen die broeken vind ik vreselijk lopen helaas.quote:
Het kan aan de foto liggen, maar ik vind dat deze outfit haar minder mooi afkleedt dan haar andere outfits.quote:
Hahaha, inclusief knot haal ik de 80quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou zo denken dat je 76 was, gezien die foto. Sorry![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:45 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Hahaha, inclusief knot haal ik de 80
Welke schoenen draag je daar??quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:54 schreef NoelGallagher het volgende:
knip/
Laatste twee:
Zonnebril:
[ afbeelding ]
NoelGallagher:
[ afbeelding ]
Game on
serieus?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nice, alleen die broeken vind ik vreselijk lopen helaas.
Jij Sietske?
laat jij eens zien hoe jij eruit ziet dan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 04:04 schreef FictionalFenna het volgende:
Iedereen ziet er hetzelfde uit
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:35 schreef PartyHardy het volgende:
vandaag;
[ afbeelding ]
+vestje.
geen zin in te veel shit.
Ikke?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
wat leuk!!!!
waar heb je die gekocht?
Thanxquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
ja jij
valt lekker ruim maar creeert toch taille![]()
maar best duur ja
Mooiste tot nu toe!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:58 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
laat jij eens zien hoe jij eruit ziet dan.
--
vandaag;
[ afbeelding ]
+vestje.
geen zin in te veel shit.
quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:27 schreef MrBrightside het volgende:
Ik snap wat je bedoelt maar ik ben niet zo van de stropdassen.. Heb ook nooit de hele dag tbovenste knoopje dichtt, dus dat is dan weer zo'n gedoe.
Het is bruin, en het is lelijk. Zag het thuis was, een soort van leren flap in de zak.Ga nog even kijken of ik het eruit kan halen.
geen stropdas nodig dus :-)quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:16 schreef MrBrightside het volgende:
Ok, die vind ik best vet eigenlijk.
Coole serie ook.
Hmm nee als het echt een harem broek is (lees kruis op je knieenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:57 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
serieus?
ik vind ze juist heerlijk lopen.
lekker los.
Die krijg je nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:36 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Wow, sexy outfit!![]()
Wat is je msn!?!?!?
thnks!quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:17 schreef denimfanatism het volgende:
[ afbeelding ]
beste tot nu toe!
zit je op the fashion spot?
Daarvoor hebben we de nederlandse mijngarderobe.nl toch?quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:58 schreef denimfanatism het volgende:
the fashion spot is een invite only community,
About who should be invited... For the time being we are an invitation only community (see announcement). Our goal is to have members that are fashion influencers. That means they directly influence fashion because they work in the fashion industry or are the type of person that constantly stays up-to-date on fashion trends and typically influences or educates their friends on what is going on in the world of fashion.
check je pm, ik stuur je een invite.
haha wat is dat nou weer voor onzin link, alsof dat iets zegtquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:34 schreef denimfanatism het volgende:
nou, ik zou zeggen dat the fashion spot een internationaal erkend modeforum is. Check beide sites maar eens via de volgende link;
http://directory.sootle.com/website-worth/
/failquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zara - H&M - H&M - Hema - Zara
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, want het zal mij zoveel interesseren wat jij er van denkt.
Waarom post je dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, want het zal mij zoveel interesseren wat jij er van denkt.
Ik snap die bolero erboven niet zo..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:14 schreef Enchanter het volgende:
Op zich wel aardig , maar die schoenen
Misschien leuk met kerst als je als elfje verkleed bent
Vrouwen houden van laagjes, hoe kouder hoe meer laagjes.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 03:56 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ik snap die bolero erboven niet zo..
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:17 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
kouuud. en een vieze broek (':
nu weer leren leren leren leren, bleh.
Doe eens liefquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Om te laten zien wat ik draag? Ik vraag niet voor commentaar verder, of wel dan?
wat reageer je toch lekker vrouwelijk...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Om te laten zien wat ik draag? Ik vraag niet voor commentaar verder, of wel dan?
Die ketting! Post je op ellegirl? =Pquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:28 schreef SiETSKE. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
thnks!quote:
haha yes.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Die ketting! Post je op ellegirl? =P
haha dacht ik al, kwam die ketting al een keer tegen!quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:28 schreef SiETSKE. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg toffe broek.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:28 schreef SiETSKE. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dankje!quote:
zo'n grote van oozoo.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:46 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Wat voor horloge heb je om? staat goed
thnks!quote:
dus? mn kont hoeft er ook niet lekker uit te zien, dat scheelt.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:15 schreef Modus het volgende:
Je broek hangt op half 7 en je kont wordt er zo ook niet veel lekkerder van..
Leuheukquote:Op zondag 2 november 2008 17:15 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Nomandsland - H&M - Dept - fred de la bretoniere
zitten er nou vlekken op je shirt?quote:Op zondag 2 november 2008 17:15 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Nomandsland - H&M - Dept - fred de la bretoniere
Hehe, ik wist dat die ging komen. Gelukkig mijn kamer niet, crash een paar dagen in de kamer van een vriend die even in het buitenland is. Had volgens mij geen zin om op te ruimen.quote:
Haha, misschien zou die het leuk vinden als jij het opruimtquote:Op maandag 3 november 2008 17:54 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Hehe, ik wist dat die ging komen. Gelukkig mijn kamer niet, crash een paar dagen in de kamer van een vriend die even in het buitenland is. Had volgens mij geen zin om op te ruimen.
bij deze broek die ik op de foto aan heb is dat niet zo hoor.. lijkt misschien zo haha, maar hij is daar een beetje te grootquote:Op maandag 3 november 2008 17:51 schreef Ml-etje het volgende:
Jammer dat die retestrakke broeken ook zo trekken bij het kruis (heb ik zelf ook hoor, je moet je een ongans zoeken om een net zittende te vinden)
quote:Op maandag 3 november 2008 18:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
bij deze broek die ik op de foto aan heb is dat niet zo hoor.. lijkt misschien zo haha, maar hij is daar een beetje te groot
Bekend jurkje, wel een topje eronder?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:50 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Euh ja, ik had het koud
Dankuquote:
En jij vond het nodig om op Fok! te zettenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:23 schreef n8n het volgende:
[..]
Mn meisje kon zich weer eens niet gedragen
Right, je wou gewoon even stoer doenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:47 schreef n8n het volgende:
Ik wist niet dat een in mijn mening onschuldige foto zoveel ophef zou veroorzaken. hihihihi
![]()
Hij is niet obsceen maar zielig dat is het probleemquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:52 schreef n8n het volgende:
Ow stoer ja, had er 3 gemaakt maar de anderen waren nóg onscherper. Buiten dat is het niet eens een bijster obscene foto, net of niemand dit ooit overkomt, grow up people. Fok-bezoekende bible-belt?
Jullie zien het allemaal verkeerd, zn vriendin maakt de foto, en hij grijpt zn kruis vast met een spot on luie Michael Jackson imitatie.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:48 schreef Maisnon het volgende:
Watzijzei, dat ziet er leuk uit
Bonuspunten voor de haarcloseupfoto en natuurlijk de ketting die stiekem gewoon een klassieke ogende ode aan Flavor Flav is.![]()
[ afbeelding ] yeah boyyyy
Van de H&M, dank je wel!quote:Op woensdag 5 november 2008 23:21 schreef bluejean het volgende:
[..]
Oh, dat vestje is echt niceee! Welk merk / waar vandaan?![]()
![]()
Ik vind jou er altijd zo leuk uitzien!quote:
Oejoo! daar was ik vorig jaar hihi. Neem maar lekk0r eten voor me meequote:Op donderdag 6 november 2008 18:49 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Morgen naar Balishoppuhhhhh en chilluhhh
Ehm .. JIJ ziet het toch echt verkeerdquote:Op woensdag 5 november 2008 16:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jullie zien het allemaal verkeerd, zn vriendin maakt de foto, en hij grijpt zn kruis vast met een spot on luie Michael Jackson imitatie.
Hapquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:52 schreef lauraah01 het volgende:
[..]
Ehm .. JIJ ziet het toch echt verkeerd
Dat dus. Jezus zeg.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:20 schreef verregentmeisje het volgende:
Boehoe, wat een ophef over een onschuldig fotootje
lelijke Gant (opa merk) trui.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trui: Gant
Overhemd: TH
Jeans: We Are Replay
Schoenen: Manfield
Iddquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Opa merk![]()
![]()
Vind die truien altijd wel tof
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 november 2008 12:23 schreef Sinarades het volgende:
[..]
Trui, jeans en schoenen staan je goed, leuk die blouse eronder.
Goede smaak en keuze.
bleghquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 november 2008 16:50 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Nice!![]()
[ afbeelding ]
Zenggi - H&M - Stylesnob.
Jeans zijn echt super gaaf. Maar vind die Trui echt niet geweldig. Maar dat komt misschien omdat ik grote merken niet mooi vind (op de kleding bedoel ik dan). <3 the jeans!quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is inderdaad Shirt by hand.quote:Op zondag 9 november 2008 22:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Die broek kan mij wel bekoren
SbH = shirt by hand?
3-knoops boord isquote:Op zondag 9 november 2008 23:36 schreef Dolichologofobie het volgende:
Zie ik nu een vreselijke 3-knoops boord?
kleur trui is prima, jammer van het model. Diepere v-hals of cardigan was imo beter geweest.quote:Op zondag 9 november 2008 21:46 schreef Gimmick het volgende:
Dagje Scandinavië:
[ afbeelding ]
Broek: Filippa K
Trui: H&M
Shirt: Sbh
Schoenen: Magnanni
Goede suggestie, ben ook nog niet helemaal tevreden over de trui. Al zit hij op de foto wel iets slordiger dan normaal.quote:Op maandag 10 november 2008 00:10 schreef MooieLuL het volgende:
[..]
kleur trui is prima, jammer van het model. Diepere v-hals of cardigan was imo beter geweest.
Een 3-knoops boord is voor het plebs dat totaal geen smaak heeft. Het is gewoon een wanstaltige vertoning die typisch is voor het Nederlands volk, dat nogal moeite heeft zichzelf fatsoenlijk te kleding zonder er als een clown bij te lopen.quote:
Wat jij nou eigenlijk neerpent, is dat wanneer zij zich fatsoenlijk kleden ze er als een clown bijlopen?quote:Op maandag 10 november 2008 17:57 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Een 3-knoops boord is voor het plebs dat totaal geen smaak heeft. Het is gewoon een wanstaltige vertoning die typisch is voor het Nederlands volk, dat nogal moeite heeft zichzelf fatsoenlijk te kleding zonder er als een clown bij te lopen.
Post eens een foto van wat jij draagt dan, heldquote:Op maandag 10 november 2008 17:57 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Een 3-knoops boord is voor het plebs dat totaal geen smaak heeft. Het is gewoon een wanstaltige vertoning die typisch is voor het Nederlands volk, dat nogal moeite heeft zichzelf fatsoenlijk te kleding zonder er als een clown bij te lopen.
Nee, dat was ik nietquote:Op maandag 10 november 2008 13:49 schreef jovink het volgende:
@noel trui is gewoon lelijk als er boorklyn op stond was het net zo lelijk geweest, liep afgelopen donderdag ook zon randdebiel uit te gaan in dezelfde trui was jij toch niet?
@ Gimmick leuk spul maar trui bij de broek in of kleiner kopen ziet er zo slungelig uit.
dikke kus jovink de stijlkoning
Ja, want ik móet natuurlijk een foto posten van wat ik draag om commentaar te mogen hebben, clown.quote:Op maandag 10 november 2008 21:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Post eens een foto van wat jij draagt dan, held
Beetje commentaar leveren wat nergens op slaat, maar zelf veilig achter je pc zitten. Kneusjequote:Op dinsdag 11 november 2008 16:08 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Ja, want ik móet natuurlijk een foto posten van wat ik draag om commentaar te mogen hebben, clown.
Jij hebt nog nooit positief commentaar geleverd. Lekker veilig he, achter je putertje. Kneus.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:08 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Ja, want ik móet natuurlijk een foto posten van wat ik draag om commentaar te mogen hebben, clown.
Niet, beetje ongegrond reacties geven die nergens op slaan, maar zelf niks posten, heldquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:20 schreef seto het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk.
En dat LEKKER VEILIG ACHTER JE COMPUTER HEHE slaat ook nergens op, jullie doen precies hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |