dankje!quote:
zo'n grote van oozoo.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:46 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Wat voor horloge heb je om? staat goed
thnks!quote:
dus? mn kont hoeft er ook niet lekker uit te zien, dat scheelt.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:15 schreef Modus het volgende:
Je broek hangt op half 7 en je kont wordt er zo ook niet veel lekkerder van..
Leuheukquote:Op zondag 2 november 2008 17:15 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Nomandsland - H&M - Dept - fred de la bretoniere
zitten er nou vlekken op je shirt?quote:Op zondag 2 november 2008 17:15 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Nomandsland - H&M - Dept - fred de la bretoniere
Hehe, ik wist dat die ging komen. Gelukkig mijn kamer niet, crash een paar dagen in de kamer van een vriend die even in het buitenland is. Had volgens mij geen zin om op te ruimen.quote:
Haha, misschien zou die het leuk vinden als jij het opruimtquote:Op maandag 3 november 2008 17:54 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Hehe, ik wist dat die ging komen. Gelukkig mijn kamer niet, crash een paar dagen in de kamer van een vriend die even in het buitenland is. Had volgens mij geen zin om op te ruimen.
bij deze broek die ik op de foto aan heb is dat niet zo hoor.. lijkt misschien zo haha, maar hij is daar een beetje te grootquote:Op maandag 3 november 2008 17:51 schreef Ml-etje het volgende:
Jammer dat die retestrakke broeken ook zo trekken bij het kruis (heb ik zelf ook hoor, je moet je een ongans zoeken om een net zittende te vinden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |