Ik zou d'r geen ongelijk geven.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:11 schreef Sigg het volgende:
[..]
Zonnebril staat intussen uitgebreid d'r decolleté te bestuderen
ik zie jou het liefst naakt..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
truitje vanCoolcat
en broek van H&M
simpeltjes
Simpeltjes moet toch ook een keer kunnenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
truitje vanCoolcat
en broek van H&M
simpeltjes
Mutsquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:04 schreef grasmat het volgende:
al gore proof + scheef gezicht:
[ afbeelding ]
ben je nu op elke foto bang dat je nekkramp hebt en test je het toevallig op het moment van de *klik* of verbaas je je elke keer weer dat je tieten hebt?quote:
Leukquote:
nee....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:38 schreef Timhoi het volgende:
Of wil ze niet zo herkenbaar met haar gezicht in beeld komen... Neee.... dat kan het niet zijn...
truiquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:04 schreef grasmat het volgende:
[ afbeelding ]
haha, ik had net nieuwe jas+handschoenen + sjaal even showen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:36 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Leukmaar nu al aan de handschoenen en sjaal
zo koud is het nog niet
Ik moest even van m'n vriendin vragen waar je dat jurkje gekocht hebt?quote:
ok staat iig leukquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:21 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
haha, ik had net nieuwe jas+handschoenen + sjaal even showen.
Dankje!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik moest even van m'n vriendin vragen waar je dat jurkje gekocht hebt?![]()
En goddomme, wat zie je d'r weer appetijtelijk uit zeg.![]()
![]()
M'n vriendin is je eeuwig dankbaarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:36 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Dankje!![]()
Jurkje is van H&M volgens mij staat die als je vroeg opstaat ook nog in de shop.
nope.. "Bij ons Vintage" www.bijons-vintage.nlquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:29 schreef jovink het volgende:
[..]
lekker hoor grasmat. ik gok zipper ik heb van de week ook nog een fijn truitje daar gescoord
http://shop.hm.com/nl/?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_OVR_KLAquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
M'n vriendin is je eeuwig dankbaar. En waar staat ie ergens op die online shop, want ik kom daar nooit
![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:45 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
http://shop.hm.com/nl/?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_OVR_KLA
Hier kun je het wel vinden, als de site meewerkt.
Kleine moeite.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:41 schreef grasmat het volgende:
[..]
nope.. "Bij ons Vintage" www.bijons-vintage.nl
zeker eens gaan checken, is supercheap.. beter dan die belachelijke prijzen die Episode en Zipper tegenwoordig hanteren, komt door al die o zo hippe Blend kids die geld zat hebben door hun krantenwijk.
ja vind je? zo uniek is het daar niet meer hoor.. en 25,- euro voor een 2e hands trui is gewoon duur.. 10,- is voor mij het maximale potdomme!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:50 schreef jovink het volgende:
[..]
episode heb ik nooit wat gevonden de zipper aan de voorhuiden heeft wel mooi spul ertussen soms alleen de prijs.. maar je hebt voor relatief weinig toch wat unieks
Niceequote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:04 schreef grasmat het volgende:
[ afbeelding ]
zit zeker grappig spul tussen en met een beetje combineren heb je wat unieksquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:01 schreef grasmat het volgende:
[..]
ja vind je? zo uniek is het daar niet meer hoor.. en 25,- euro voor een 2e hands trui is gewoon duur.. 10,- is voor mij het maximale potdomme!!
Die trui, waar?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:04 schreef grasmat het volgende:
[ afbeelding ]
w000t grasmat is back. ziet er goed uitquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:04 schreef grasmat het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |