Ik zou d'r geen ongelijk geven.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:11 schreef Sigg het volgende:
[..]
Zonnebril staat intussen uitgebreid d'r decolleté te bestuderen
ik zie jou het liefst naakt..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
truitje vanCoolcat
en broek van H&M
simpeltjes
Simpeltjes moet toch ook een keer kunnenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
truitje vanCoolcat
en broek van H&M
simpeltjes
Mutsquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:04 schreef grasmat het volgende:
al gore proof + scheef gezicht:
[ afbeelding ]
ben je nu op elke foto bang dat je nekkramp hebt en test je het toevallig op het moment van de *klik* of verbaas je je elke keer weer dat je tieten hebt?quote:
Leukquote:
nee....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:38 schreef Timhoi het volgende:
Of wil ze niet zo herkenbaar met haar gezicht in beeld komen... Neee.... dat kan het niet zijn...
truiquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:04 schreef grasmat het volgende:
[ afbeelding ]
haha, ik had net nieuwe jas+handschoenen + sjaal even showen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:36 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Leukmaar nu al aan de handschoenen en sjaal
zo koud is het nog niet
Ik moest even van m'n vriendin vragen waar je dat jurkje gekocht hebt?quote:
ok staat iig leukquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:21 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
haha, ik had net nieuwe jas+handschoenen + sjaal even showen.
Dankje!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik moest even van m'n vriendin vragen waar je dat jurkje gekocht hebt?![]()
En goddomme, wat zie je d'r weer appetijtelijk uit zeg.![]()
![]()
M'n vriendin is je eeuwig dankbaarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:36 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Dankje!![]()
Jurkje is van H&M volgens mij staat die als je vroeg opstaat ook nog in de shop.
nope.. "Bij ons Vintage" www.bijons-vintage.nlquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:29 schreef jovink het volgende:
[..]
lekker hoor grasmat. ik gok zipper ik heb van de week ook nog een fijn truitje daar gescoord
http://shop.hm.com/nl/?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_OVR_KLAquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
M'n vriendin is je eeuwig dankbaar. En waar staat ie ergens op die online shop, want ik kom daar nooit
![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:45 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
http://shop.hm.com/nl/?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_OVR_KLA
Hier kun je het wel vinden, als de site meewerkt.
Kleine moeite.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:41 schreef grasmat het volgende:
[..]
nope.. "Bij ons Vintage" www.bijons-vintage.nl
zeker eens gaan checken, is supercheap.. beter dan die belachelijke prijzen die Episode en Zipper tegenwoordig hanteren, komt door al die o zo hippe Blend kids die geld zat hebben door hun krantenwijk.
ja vind je? zo uniek is het daar niet meer hoor.. en 25,- euro voor een 2e hands trui is gewoon duur.. 10,- is voor mij het maximale potdomme!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:50 schreef jovink het volgende:
[..]
episode heb ik nooit wat gevonden de zipper aan de voorhuiden heeft wel mooi spul ertussen soms alleen de prijs.. maar je hebt voor relatief weinig toch wat unieks
Niceequote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:04 schreef grasmat het volgende:
[ afbeelding ]
zit zeker grappig spul tussen en met een beetje combineren heb je wat unieksquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:01 schreef grasmat het volgende:
[..]
ja vind je? zo uniek is het daar niet meer hoor.. en 25,- euro voor een 2e hands trui is gewoon duur.. 10,- is voor mij het maximale potdomme!!
Die trui, waar?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:04 schreef grasmat het volgende:
[ afbeelding ]
w000t grasmat is back. ziet er goed uitquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:04 schreef grasmat het volgende:
[ afbeelding ]
OMG, dat broekje.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:59 schreef grasmat het volgende:
[ afbeelding ]
inclusief vlek op de spiegel
Toch wacht ik nog steeds met smart tot jij eens post wat je draagtquote:
Aan de foto's te zien ben je graatmager, dus laat die fabeltjes over je 'kontje' maar achterwege.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:49 schreef grasmat het volgende:
[..]
heb ik wel een heel strak kontje in hoor![]()
dat vind je toch lekker?
Alsof magere mensen geen kont kunnen hebben? Ik ken ook een meisje dat echt graatmager is, maar een kont heeft ze wel, dus.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:53 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Aan de foto's te zien ben je graatmager, dus laat die fabeltjes over je 'kontje' maar achterwege.
En wijs me even aan waar je hebt gelezen dat ik dat lekker zou vinden.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Alsof magere mensen geen kont kunnen hebben? Ik ken ook een meisje dat echt graatmager is, maar een kont heeft ze wel, dus.
Mooie foto , SiESKE ! En lef om bijna het gezicht achter de usernaam prijs te geven op internet.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:07 schreef Sinarades het volgende:
[..]
Mooie foto , SiESKE ! En lef om bijna het gezicht achter de usernaam prijs te geven op internet.
Als model voor de Ellegirl ben je dat wel gewend.
Een knot zou perfect passen hierbijquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:41 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Saaie bedoeling
Zara - Twin-set - Minnetonka
Kut kwaliteit trouwens, stelletje fuckers hebben mijn telefoon gejat.
goh, ik heb ook knot inquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een knot zou perfect passen hierbij
Sjonge jonge, jij hebt altijd van die mooie kleding aanquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:56 schreef Japin het volgende:
Zonnebril: vandaag is leuker dan gisteren![]()
Ik waag wederom geen foto aan mijn brakke tentamenoutfit.
ach, er zijn hier vast genoeg mannen die je wel even willen helpen met zoekenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:13 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Hahaha, dat is ook niet zo moeilijk. Ik ben mijn stijl mojo een beetje kwijt.
Leuk outfit , alleen die schoenen met al die kleurtjesquote:
Haha dikke lolquote:
Nice, alleen die broeken vind ik vreselijk lopen helaas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |