OMG, dat broekje.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:59 schreef grasmat het volgende:
[ afbeelding ]
inclusief vlek op de spiegel
Toch wacht ik nog steeds met smart tot jij eens post wat je draagtquote:
Aan de foto's te zien ben je graatmager, dus laat die fabeltjes over je 'kontje' maar achterwege.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:49 schreef grasmat het volgende:
[..]
heb ik wel een heel strak kontje in hoor![]()
dat vind je toch lekker?
Alsof magere mensen geen kont kunnen hebben? Ik ken ook een meisje dat echt graatmager is, maar een kont heeft ze wel, dus.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:53 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Aan de foto's te zien ben je graatmager, dus laat die fabeltjes over je 'kontje' maar achterwege.
En wijs me even aan waar je hebt gelezen dat ik dat lekker zou vinden.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Alsof magere mensen geen kont kunnen hebben? Ik ken ook een meisje dat echt graatmager is, maar een kont heeft ze wel, dus.
.
Mooie foto , SiESKE ! En lef om bijna het gezicht achter de usernaam prijs te geven op internet.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:07 schreef Sinarades het volgende:
[..]
Mooie foto , SiESKE ! En lef om bijna het gezicht achter de usernaam prijs te geven op internet.
Als model voor de Ellegirl ben je dat wel gewend.
Een knot zou perfect passen hierbijquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:41 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Saaie bedoeling
Zara - Twin-set - Minnetonka
Kut kwaliteit trouwens, stelletje fuckers hebben mijn telefoon gejat.
goh, ik heb ook knot inquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een knot zou perfect passen hierbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |