Het kan aan de foto liggen, maar ik vind dat deze outfit haar minder mooi afkleedt dan haar andere outfits.quote:
Hahaha, inclusief knot haal ik de 80quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou zo denken dat je 76 was, gezien die foto. Sorry![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:45 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Hahaha, inclusief knot haal ik de 80
Welke schoenen draag je daar??quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:54 schreef NoelGallagher het volgende:
knip/
Laatste twee:
Zonnebril:
[ afbeelding ]
NoelGallagher:
[ afbeelding ]
Game on
serieus?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nice, alleen die broeken vind ik vreselijk lopen helaas.
Jij Sietske?
laat jij eens zien hoe jij eruit ziet dan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 04:04 schreef FictionalFenna het volgende:
Iedereen ziet er hetzelfde uit
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:35 schreef PartyHardy het volgende:
vandaag;
[ afbeelding ]
+vestje.
geen zin in te veel shit.
Ikke?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
wat leuk!!!!
waar heb je die gekocht?
Thanxquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
ja jij
valt lekker ruim maar creeert toch taille![]()
maar best duur ja
Mooiste tot nu toe!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:58 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
laat jij eens zien hoe jij eruit ziet dan.
--
vandaag;
[ afbeelding ]
+vestje.
geen zin in te veel shit.
quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:27 schreef MrBrightside het volgende:
Ik snap wat je bedoelt maar ik ben niet zo van de stropdassen.. Heb ook nooit de hele dag tbovenste knoopje dichtt, dus dat is dan weer zo'n gedoe.
Het is bruin, en het is lelijk. Zag het thuis was, een soort van leren flap in de zak.Ga nog even kijken of ik het eruit kan halen.
geen stropdas nodig dus :-)quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:16 schreef MrBrightside het volgende:
Ok, die vind ik best vet eigenlijk.
Coole serie ook.
Hmm nee als het echt een harem broek is (lees kruis op je knieenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:57 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
serieus?
ik vind ze juist heerlijk lopen.
lekker los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |