quote:Op zondag 9 november 2008 16:50 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Nice!![]()
[ afbeelding ]
Zenggi - H&M - Stylesnob.
Jeans zijn echt super gaaf. Maar vind die Trui echt niet geweldig. Maar dat komt misschien omdat ik grote merken niet mooi vind (op de kleding bedoel ik dan). <3 the jeans!quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trui: Gant
Overhemd: TH
Jeans: We Are Replay
Schoenen: Manfield
Is inderdaad Shirt by hand.quote:Op zondag 9 november 2008 22:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Die broek kan mij wel bekoren
SbH = shirt by hand?
3-knoops boord isquote:Op zondag 9 november 2008 23:36 schreef Dolichologofobie het volgende:
Zie ik nu een vreselijke 3-knoops boord?
kleur trui is prima, jammer van het model. Diepere v-hals of cardigan was imo beter geweest.quote:Op zondag 9 november 2008 21:46 schreef Gimmick het volgende:
Dagje Scandinavië:
[ afbeelding ]
Broek: Filippa K
Trui: H&M
Shirt: Sbh
Schoenen: Magnanni
Goede suggestie, ben ook nog niet helemaal tevreden over de trui. Al zit hij op de foto wel iets slordiger dan normaal.quote:Op maandag 10 november 2008 00:10 schreef MooieLuL het volgende:
[..]
kleur trui is prima, jammer van het model. Diepere v-hals of cardigan was imo beter geweest.
Een 3-knoops boord is voor het plebs dat totaal geen smaak heeft. Het is gewoon een wanstaltige vertoning die typisch is voor het Nederlands volk, dat nogal moeite heeft zichzelf fatsoenlijk te kleding zonder er als een clown bij te lopen.quote:
Wat jij nou eigenlijk neerpent, is dat wanneer zij zich fatsoenlijk kleden ze er als een clown bijlopen?quote:Op maandag 10 november 2008 17:57 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Een 3-knoops boord is voor het plebs dat totaal geen smaak heeft. Het is gewoon een wanstaltige vertoning die typisch is voor het Nederlands volk, dat nogal moeite heeft zichzelf fatsoenlijk te kleding zonder er als een clown bij te lopen.
Post eens een foto van wat jij draagt dan, heldquote:Op maandag 10 november 2008 17:57 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Een 3-knoops boord is voor het plebs dat totaal geen smaak heeft. Het is gewoon een wanstaltige vertoning die typisch is voor het Nederlands volk, dat nogal moeite heeft zichzelf fatsoenlijk te kleding zonder er als een clown bij te lopen.
Nee, dat was ik nietquote:Op maandag 10 november 2008 13:49 schreef jovink het volgende:
@noel trui is gewoon lelijk als er boorklyn op stond was het net zo lelijk geweest, liep afgelopen donderdag ook zon randdebiel uit te gaan in dezelfde trui was jij toch niet?
@ Gimmick leuk spul maar trui bij de broek in of kleiner kopen ziet er zo slungelig uit.
dikke kus jovink de stijlkoning
Ja, want ik móet natuurlijk een foto posten van wat ik draag om commentaar te mogen hebben, clown.quote:Op maandag 10 november 2008 21:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Post eens een foto van wat jij draagt dan, held
Beetje commentaar leveren wat nergens op slaat, maar zelf veilig achter je pc zitten. Kneusjequote:Op dinsdag 11 november 2008 16:08 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Ja, want ik móet natuurlijk een foto posten van wat ik draag om commentaar te mogen hebben, clown.
Jij hebt nog nooit positief commentaar geleverd. Lekker veilig he, achter je putertje. Kneus.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:08 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Ja, want ik móet natuurlijk een foto posten van wat ik draag om commentaar te mogen hebben, clown.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |