Statistieken,van deze reeks, gemaakt door Piles, staan hier.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dus alleen de topicsluiter mag een nieuw topic openen, behalve als het binnen 5 minuten nog niet gedaan is.
quote:Top 10 Posters
1 Tabloid - 365
2 Etcetera - 276
3 Piles - 244
4 DaFrenk - 207
5 Tinuzzz_Talpa - 196
6 amaranta - 137
7 Yesse - 83
8 Opperkwal - 73
9 ItaloDancer - 56
10 vdvorst - 40
Jeeuj.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hierna nog 1 voor de 200 dus.
Een film zeker?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Jeeuj.
Om toch nog OT te blijven: Ik ga morgen naar Eagle Eye.
Nee.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Jep, is dat legaal in deze reeks?
Alles is legaal in een SCquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik nog niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:24 schreef Etcetera het volgende:
die stats zijn leukmaar ik kijk er zelden hoor, zag het toevallig in de OP staan
en ik ga zo eens slapen denk ik
er moet een film sc komenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Slaap zacht.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Maar ik ga slapen, welterusten iedereen!
Dank u wel.quote:Veel plezier met je vrije dag, Tabloid.
En volgende week wanneer wij uitslapen zit jij weer lekker te leren op school.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:38 schreef Opperkwal het volgende:
vroeg het bed in, o wacht je hebt geen vakantie net als iken
zijn zo verwarrend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:39 schreef Tabloid het volgende:
[..]
En volgende week wanneer wij uitslapen zit jij weer lekker te leren op school.
ik werk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:41 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
ik werk ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat doe je dan.![]()
per plantje of per uur betaald, bij mij werkte dat per plantje systeem nooit zo goed, kwam ik uiteindelijk op een paar euro uitquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:51 schreef Tabloid het volgende:
Het is ook vrij saai want ik doe op dit moment, maar ik heb in tegenstelling tot andere bijna nooit gezeik.
Poeh.. even denken.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:51 schreef vdvorst het volgende:
Ik had trouwens ergens op internet (overigens oud) topic gevonden waarbij ze de 5 top personages noemden (en waar ze uit kwamen: serie).
Dat vind ik wel een leuk idee, dus bij deze
1. Barney Stinson (how i met your mother)
2. Joey (friends)
3. John Locke (lost)
4. Andy Botwin (weeds)
5. Ted Mosby (how i met your mother)
(hier is niet echt lang over nagedacht + ken niet veel series)
quote:
Die was ik nog vergetenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:22 schreef Etcetera het volgende:
Lijstjes makenik zal proberen om niet 2 van dezelfde serie te pakken
4. Steven Hyde - That 70s Show
Ja! Lijkt me ook weer erg leuk!quote:
Ik dacht begin november.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:13 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja! Lijkt me ook weer erg leuk!Wanneer begint het weer?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:18 schreef Tabloid het volgende:
Zo, weer twee episode's van wipeout er door heen gejaagd.
Woei! Da's al lekker snel!quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:42 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Fantastische show! Heerlijk om ze allemaal op hun bek te zien gaan
![]()
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:27 schreef Tabloid het volgende:
Ik zat niet echt op te letten.
Alleen dat moment met mevrouw Keyl die geen kut durfde te zeggen.
Paul: ''Wat zegt de regisseur al zijn de opnames afgelopen?''
quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:15 schreef Tabloid het volgende:
De Nederlandse wipeout komt volgende maand op tv.![]()
http://endemol.nl/Producties/default.aspx?fID=6370&overig=0&rID=315&prodfiltertype=0&prodfilterseizoen=0&pageno=1
Same herequote:Op maandag 20 oktober 2008 16:34 schreef Etcetera het volgende:
ik kom er altijd genadig van af bij de tandartsserieus, ik poets nou niet bepaald goed (1x per dag is de max eigenlijk) maar heb nog nooit gaatjes gehad
oeh nicequote:
Niet hier geweest? damnquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:28 schreef DaFrenk het volgende:
Kom ik dan met 5134 posts.. nu 5135 trouwens..
Gemiddeld 3 per dag sinds 2003 ergens, maar ben dan wel een paar jaar niet @ Fok geweest dus dan is dat ook niet gek.
quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:26 schreef Piles het volgende:
Ruim 32.000, waarvan de helft in 1 SC![]()
Middag mensen
Neequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:29 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Niet hier geweest? damn
Naja, nog veel opzich hoor
90% van de users hier op fok heeft minder, gok ik zo (mensen die enkel een keer reggen enzo, of 1 keer iets vragen)
Er zijn een 62.5 miljoen posts gemaakt, procentueel valt het wel meequote:
Damn, hobby's!!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:32 schreef Piles het volgende:
[..]
En dat in 7 maanden
Gemiddeld 73 posts per dag
Okquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Oehh, daar wil je op dit moment niet over beginnen![]()
Daarom vraag ik verder ook niets meerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, kun je ook niet weten
Heel goedquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:39 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Daarom vraag ik verder ook niets meer![]()
![]()
Ik ga Star Wars 4, 5 en 6 eindelijk eens op DVD kijkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:29 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Nog even een TV-TIP voor vanavond.
[TV-TIP] Vanavond - You Only Live Twice
Je mist niet veel hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:46 schreef Piles het volgende:
Wat kijk ik toch eigenlijk weinig films
Star Wars, James Bond, Indiana Jones, allemaal nog bijna niks van gezien
die zit in de baggerlayout gewoon ingebouwd hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:33 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Damn, hobby's!!!
(ik wil quick reply terug)
Goedeavondquote:
wat was Indi 4 slechtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:50 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Je mist niet veel hoorStar Wars en Indiana Jones zijn eigenlijk reclamefilms voor de bedrijfjes van George Lucas en missen een hoop originaliteit
James Bond heb ik eigenlijk nooit echt gevolgd, alleen de laatste paar films met Brosnan en nu die Craig.
Ehm, gisteren met gsm naar fok gegaan. Sindsdien heb ik dat, even naar opties: banner na 1e post uigezet, en qq is weer terugquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die zit in de baggerlayout gewoon ingebouwd hoor
dat is heul raarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:51 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Heb ook altijd al baggerlayout (sinds die er is ja) maar sinds vandaag geen qq meer :S
Niets veranderd aan instellingen of wat dan ook, gisteren wel met gsm naar fok gegaan, maar daar kan het niet aan liggen lijkt me
Zometeen maar eens weeds verder kijken
hoe raar het is, is inmiddels opgelost, op een of andere manier banner na 1e post teruggekomen, en daarmee de qq weggegaan.... naja, is wieder terugquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat is heul raar
ik heb nog steeds QQkan me voorstellen dat je het terug wilt hebben
Haha, echt hequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:10 schreef Etcetera het volgende:
hear hear!
Bonessoms vraag ik me af of ik naar een comedy zit te kijken ipv een crime serie
Oh it was bad indeed..quote:
Hey Tabquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:24 schreef Tabloid het volgende:
Alles goed?Maar natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat afleveringen van het eerste Try Before You Die seizoen zitten kijken
Oehquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:34 schreef Tabloid het volgende:
Ik heb trouwens een programmaidee. Maar eens uitwerken en verkopen voor veel geld.Kan je een tipje van de sluier oplichten?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Nouja, geld is prima hoor. Maar vroegâh kon je nog een wasmachine of een keuken winnenquote:
Hmja, geef mij dan maar Hans Kazan met z'n Prijzenslagquote:
Ik vind het leuk deal or no deal.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:13 schreef Etcetera het volgende:
Carlo en Irene zijn tof samen
en ik vind Deal or No Deal maar dom
Daar ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:57 schreef DaFrenk het volgende:
Miljoenenjacht is leukerOok al is het hetzelfde spelletje
Ik vind hem wel goed.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:52 schreef Etcetera het volgende:
ik vind Beau om te
en het hele spelconcept verschrikkelijke saai
kun je tenminste zelf meedoen met die vragenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:57 schreef DaFrenk het volgende:
Miljoenenjacht is leukerOok al is het hetzelfde spelletje
Bij Deal or No Deal is ook een vraag.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kun je tenminste zelf meedoen met die vragen
jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:57 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Bij Deal or No Deal is ook een vraag.
ohquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:59 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Nietes.![]()
![]()
een beginvraag en daaruit kiezen ze wie er mag spelen en wie niet.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh
kun je na gaan hoe goed ik dat programma heb gekeken![]()
maar dan nog vind ik het saai
Wow, wel een lange vakantiequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:06 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ook.![]()
Ik moet morgen nog werken en dan heb ik zondag me eerste en laatste dag vakantie.
Hmz, gaan ze nu alles weer opnieuw maken? Nouja.. de originele ideeën raken een beetje op geloof ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:10 schreef Tabloid het volgende:
Rad van Fortuin komt misschien terug op tv.
dat was altijd zo mooiquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:10 schreef Tabloid het volgende:
Rad van Fortuin komt misschien terug op tv.
Ah damn, net te laatquote:
Dat was ik ook nog van plan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:45 schreef DaFrenk het volgende:
Ow! Die moet ik ook nog verder uitpluizenEerst al die TBYD afleveringen terug kijken
Zit heel wat te lachen én indrukwekkends tussen.. Katja in Tsjernobyl.. brrr..quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:00 schreef Etcetera het volgende:
oh god dat weer![]()
vorig jaar hebben ze het lekker niet gehaald
De bouwwerken en het vallen ervanquote:
Ik kijk het live en die belspelletjes zijn inderdaad erg. Vorig jaar was het echt erg die spelletjes.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:07 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
De bouwwerken en het vallen ervan![]()
Die kut belspelletjes en die Hans Kraaij![]()
![]()
Ik kijk het achteraf wel terug
Nouja, ligt er ook aan wat er nog meer op is. Ik zie welquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:17 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik kijk het live en die belspelletjes zijn inderdaad erg. Vorig jaar was het echt erg die spelletjes.
Hmjaquote:
Haha, That 70's Showquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:48 schreef Etcetera het volgende:
nou vooruit
het zij je vergeven
Ik zit te twijfelen of ik Warhammer ga spelen of That 70's Show ga kijken
Heb ze ook eens gedownloaded, maar eigenlijk ben ik toen niet ver gekomen. Ter meer omdat ik ze niet wilde branden en ik te weinig ruimte begon te krijgenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:08 schreef Etcetera het volgende:
het is Warhammer geworden vanmiddag, nu nog een paar afleveringen That 70s Showis idd leuk
en ik ben gelukkig niet afhankelijk van televisie
quote:
Nu weet ik wie er uit is.quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:25 schreef DaFrenk het volgende:
Nouja, zie m'n posttijd van hierbovenBen in m'n normale ritme wakker, alleen nu is dat een uur vroeger
![]()
Ah! Heb zin in ER vanavond, hoop dat Geert terug komt op de een of andere manierWant het is nu echt triest..
Uh ja..quote:
King of Queens!quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:45 schreef amaranta het volgende:
Ik denk erover na om mijn man voor sinterklaas de dvds van 'king of queens' te geven.
Maar wellicht zijn ze over een tijdje nog goedkoper.
Hm, dit is de US versie: http://www.amazon.com/King-Queens-Complete/dp/B000VECAE4 maar volgens mij is de Duitse toch iets anders, in ieder geval niet zo'n in elkaar gedrukt autotjequote:
Alweer uitgeleerd dan?quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:13 schreef Tabloid het volgende:
Een keer doorgelezen en geen zin meer.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:35 schreef DaFrenk het volgende:
Gaat over een klein station die mogelijk gesloten gaat worden. Daar ik best gek op treinen ben bleef ik kijkenIntussen de rest op DVD gedownloaded
Op de Belg, de 1e geloof ik.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Oh wacht, ik had hier al gepost.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:12 schreef Etcetera het volgende:
vandaag naar de tandarts geweest. kwamen we daar bleken we morgen te moeten
[TV SC #8] Waar we rustig doorgaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:11 schreef DaFrenk het volgende:
We kunnen alvast gaan denken over een nieuwe TT...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |