Hmz, gaan ze nu alles weer opnieuw maken? Nouja.. de originele ideeën raken een beetje op geloof ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:10 schreef Tabloid het volgende:
Rad van Fortuin komt misschien terug op tv.
dat was altijd zo mooiquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:10 schreef Tabloid het volgende:
Rad van Fortuin komt misschien terug op tv.
Ah damn, net te laatquote:
Dat was ik ook nog van plan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:45 schreef DaFrenk het volgende:
Ow! Die moet ik ook nog verder uitpluizenEerst al die TBYD afleveringen terug kijken
Zit heel wat te lachen én indrukwekkends tussen.. Katja in Tsjernobyl.. brrr..quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:00 schreef Etcetera het volgende:
oh god dat weer![]()
vorig jaar hebben ze het lekker niet gehaald
De bouwwerken en het vallen ervanquote:
Ik kijk het live en die belspelletjes zijn inderdaad erg. Vorig jaar was het echt erg die spelletjes.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:07 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
De bouwwerken en het vallen ervan![]()
Die kut belspelletjes en die Hans Kraaij![]()
![]()
Ik kijk het achteraf wel terug
Nouja, ligt er ook aan wat er nog meer op is. Ik zie welquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:17 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik kijk het live en die belspelletjes zijn inderdaad erg. Vorig jaar was het echt erg die spelletjes.
Hmjaquote:
Haha, That 70's Showquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:48 schreef Etcetera het volgende:
nou vooruit
het zij je vergeven
Ik zit te twijfelen of ik Warhammer ga spelen of That 70's Show ga kijken
Heb ze ook eens gedownloaded, maar eigenlijk ben ik toen niet ver gekomen. Ter meer omdat ik ze niet wilde branden en ik te weinig ruimte begon te krijgenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:08 schreef Etcetera het volgende:
het is Warhammer geworden vanmiddag, nu nog een paar afleveringen That 70s Showis idd leuk
en ik ben gelukkig niet afhankelijk van televisie
quote:
Nu weet ik wie er uit is.quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:25 schreef DaFrenk het volgende:
Nouja, zie m'n posttijd van hierbovenBen in m'n normale ritme wakker, alleen nu is dat een uur vroeger
![]()
Ah! Heb zin in ER vanavond, hoop dat Geert terug komt op de een of andere manierWant het is nu echt triest..
Uh ja..quote:
King of Queens!quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:45 schreef amaranta het volgende:
Ik denk erover na om mijn man voor sinterklaas de dvds van 'king of queens' te geven.
Maar wellicht zijn ze over een tijdje nog goedkoper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |