Oh it was bad indeed..quote:
Hey Tabquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:24 schreef Tabloid het volgende:
Alles goed?Maar natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat afleveringen van het eerste Try Before You Die seizoen zitten kijken
Oehquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:34 schreef Tabloid het volgende:
Ik heb trouwens een programmaidee. Maar eens uitwerken en verkopen voor veel geld.Kan je een tipje van de sluier oplichten?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Nouja, geld is prima hoor. Maar vroegâh kon je nog een wasmachine of een keuken winnenquote:
Hmja, geef mij dan maar Hans Kazan met z'n Prijzenslagquote:
Ik vind het leuk deal or no deal.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:13 schreef Etcetera het volgende:
Carlo en Irene zijn tof samen
en ik vind Deal or No Deal maar dom
Daar ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:57 schreef DaFrenk het volgende:
Miljoenenjacht is leukerOok al is het hetzelfde spelletje
Ik vind hem wel goed.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:52 schreef Etcetera het volgende:
ik vind Beau om te
en het hele spelconcept verschrikkelijke saai
kun je tenminste zelf meedoen met die vragenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:57 schreef DaFrenk het volgende:
Miljoenenjacht is leukerOok al is het hetzelfde spelletje
Bij Deal or No Deal is ook een vraag.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kun je tenminste zelf meedoen met die vragen
jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:57 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Bij Deal or No Deal is ook een vraag.
ohquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:59 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Nietes.![]()
![]()
een beginvraag en daaruit kiezen ze wie er mag spelen en wie niet.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh
kun je na gaan hoe goed ik dat programma heb gekeken![]()
maar dan nog vind ik het saai
Wow, wel een lange vakantiequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:06 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ook.![]()
Ik moet morgen nog werken en dan heb ik zondag me eerste en laatste dag vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |