Same herequote:Op maandag 20 oktober 2008 16:34 schreef Etcetera het volgende:
ik kom er altijd genadig van af bij de tandartsserieus, ik poets nou niet bepaald goed (1x per dag is de max eigenlijk) maar heb nog nooit gaatjes gehad
oeh nicequote:
Niet hier geweest? damnquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:28 schreef DaFrenk het volgende:
Kom ik dan met 5134 posts.. nu 5135 trouwens..
Gemiddeld 3 per dag sinds 2003 ergens, maar ben dan wel een paar jaar niet @ Fok geweest dus dan is dat ook niet gek.
quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:26 schreef Piles het volgende:
Ruim 32.000, waarvan de helft in 1 SC![]()
Middag mensen
Neequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:29 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Niet hier geweest? damn
Naja, nog veel opzich hoor
90% van de users hier op fok heeft minder, gok ik zo (mensen die enkel een keer reggen enzo, of 1 keer iets vragen)
Er zijn een 62.5 miljoen posts gemaakt, procentueel valt het wel meequote:
Damn, hobby's!!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:32 schreef Piles het volgende:
[..]
En dat in 7 maanden
Gemiddeld 73 posts per dag
Okquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Oehh, daar wil je op dit moment niet over beginnen![]()
Daarom vraag ik verder ook niets meerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, kun je ook niet weten
Heel goedquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:39 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Daarom vraag ik verder ook niets meer![]()
![]()
Ik ga Star Wars 4, 5 en 6 eindelijk eens op DVD kijkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:29 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Nog even een TV-TIP voor vanavond.
[TV-TIP] Vanavond - You Only Live Twice
Je mist niet veel hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:46 schreef Piles het volgende:
Wat kijk ik toch eigenlijk weinig films
Star Wars, James Bond, Indiana Jones, allemaal nog bijna niks van gezien
die zit in de baggerlayout gewoon ingebouwd hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:33 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Damn, hobby's!!!
(ik wil quick reply terug)
Goedeavondquote:
wat was Indi 4 slechtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:50 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Je mist niet veel hoorStar Wars en Indiana Jones zijn eigenlijk reclamefilms voor de bedrijfjes van George Lucas en missen een hoop originaliteit
James Bond heb ik eigenlijk nooit echt gevolgd, alleen de laatste paar films met Brosnan en nu die Craig.
Ehm, gisteren met gsm naar fok gegaan. Sindsdien heb ik dat, even naar opties: banner na 1e post uigezet, en qq is weer terugquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die zit in de baggerlayout gewoon ingebouwd hoor
dat is heul raarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:51 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Heb ook altijd al baggerlayout (sinds die er is ja) maar sinds vandaag geen qq meer :S
Niets veranderd aan instellingen of wat dan ook, gisteren wel met gsm naar fok gegaan, maar daar kan het niet aan liggen lijkt me
Zometeen maar eens weeds verder kijken
hoe raar het is, is inmiddels opgelost, op een of andere manier banner na 1e post teruggekomen, en daarmee de qq weggegaan.... naja, is wieder terugquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat is heul raar
ik heb nog steeds QQkan me voorstellen dat je het terug wilt hebben
Haha, echt hequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:10 schreef Etcetera het volgende:
hear hear!
Bonessoms vraag ik me af of ik naar een comedy zit te kijken ipv een crime serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |