14 november dus.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:42 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik vroeg me al af wanneer dat was.
tja, iemand moet het vierenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:42 schreef Tabloid het volgende:
het thema Celebrating 10 years of Domino Day.
wat gaat de tijd toch snel. helaas is er geen ijs-vereiste want er is vaker domino day dan een elfstedentochtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:48 schreef Tabloid het volgende:
[..]
En het is geen eens tien jaar want in 1988 was er al domino day.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:07 schreef DaFrenk het volgende:
En dan vergeet ik die Hans Kraaij Jr. bijna
Kijken en er ondertussen iets anders tussendoor doen, de strijk ofzo. Dat is altijd nog beter dan domme dozen met belspelletjes en H Kraay junior. Ennn je hebt het gelijk aan kant.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:06 schreef DaFrenk het volgende:
Oh noes.. weer die kut belspelletjes tussendoorReden genoeg om achteraf een samenvatting te kijken, die bouwwerken zijn namelijk wel de moeite waard om te kijken. Maar al dat geneuzel er omheen
Belspelletjes mogen niet meerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:06 schreef DaFrenk het volgende:
Oh noes.. weer die kut belspelletjes tussendoorReden genoeg om achteraf een samenvatting te kijken, die bouwwerken zijn namelijk wel de moeite waard om te kijken. Maar al dat geneuzel er omheen
Inderdaad, volgens mij mag dat nog wel. Maar hoop het natuurlijk van niet..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:37 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Wel van die korte spelletjes toch? Die je vaak bij voetbalwedstrijden ziet.
Van die reclames waar je naar een bepaald nummer moet sms'en om een bepaalde prijs te winnen? Dat mag volgensmij idd nog wel, zie het ook nog wel bij Formule 1. Maar zulke spelletjes van 'welke dominosteen moet er omdraaien?' die ze de vorige keren altijd hadden mogen toch helemaal niet meer?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:37 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Wel van die korte spelletjes toch? Die je vaak bij voetbalwedstrijden ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |