Statistieken,van deze reeks, gemaakt door Piles, staan hier.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dus alleen de topicsluiter mag een nieuw topic openen, behalve als het binnen 5 minuten nog niet gedaan is.
quote:Top 10 Posters
1 Tabloid - 365
2 Etcetera - 276
3 Piles - 244
4 DaFrenk - 207
5 Tinuzzz_Talpa - 196
6 amaranta - 137
7 Yesse - 83
8 Opperkwal - 73
9 ItaloDancer - 56
10 vdvorst - 40
Jeeuj.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hierna nog 1 voor de 200 dus.
Een film zeker?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Jeeuj.
Om toch nog OT te blijven: Ik ga morgen naar Eagle Eye.
Nee.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Jep, is dat legaal in deze reeks?
Alles is legaal in een SCquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik nog niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:24 schreef Etcetera het volgende:
die stats zijn leukmaar ik kijk er zelden hoor, zag het toevallig in de OP staan
en ik ga zo eens slapen denk ik
er moet een film sc komenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Slaap zacht.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Maar ik ga slapen, welterusten iedereen!
Dank u wel.quote:Veel plezier met je vrije dag, Tabloid.
En volgende week wanneer wij uitslapen zit jij weer lekker te leren op school.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:38 schreef Opperkwal het volgende:
vroeg het bed in, o wacht je hebt geen vakantie net als iken
zijn zo verwarrend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:39 schreef Tabloid het volgende:
[..]
En volgende week wanneer wij uitslapen zit jij weer lekker te leren op school.
ik werk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:41 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
ik werk ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat doe je dan.![]()
per plantje of per uur betaald, bij mij werkte dat per plantje systeem nooit zo goed, kwam ik uiteindelijk op een paar euro uitquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:51 schreef Tabloid het volgende:
Het is ook vrij saai want ik doe op dit moment, maar ik heb in tegenstelling tot andere bijna nooit gezeik.
Poeh.. even denken.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:51 schreef vdvorst het volgende:
Ik had trouwens ergens op internet (overigens oud) topic gevonden waarbij ze de 5 top personages noemden (en waar ze uit kwamen: serie).
Dat vind ik wel een leuk idee, dus bij deze
1. Barney Stinson (how i met your mother)
2. Joey (friends)
3. John Locke (lost)
4. Andy Botwin (weeds)
5. Ted Mosby (how i met your mother)
(hier is niet echt lang over nagedacht + ken niet veel series)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |