abonnement Unibet Coolblue
pi_62393077
Welkom in het centrale topic over Pro Wrestling!

Is veel van dat worstelen nou echt, of is het nep
Veel van dit alles is wel ingestudeerd. Toch zijn er een hoop dingen echt. Als iemand van een ladder af springt of van een kooi wordt dat natuurlijk gevoeld. Het bloed is ook altijd echt.

Wat zijn nu de grootste organisaties tegenwoordig
Op dit moment zijn er 2 grote worstel organisaties, de WWE en TNA. Verder zijn er ook nog verschillende kleinere organisaties:

Word Wrestling Entertainment [WWE]

Dit is op dit moment de allergrootste worstel organisatie. De WWE heeft 3 brands op het moment, bestaande uit:

RAW

Het Live programma, in principe wordt dit als de beste show van de WWE gezien, omdat hier de grote namen zitten en hier meer aandacht aan wordt besteed.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de RAW site.

RAW wordt elke maandag in Amerika uitgezonden.

Raw champions:



Smackdown!

Smackdown! is de 2de show van WWE. Deze is niet live maar wordt eerder opgenomen. Smackdown! wordt vaak gezien als de show waar het nieuwe talent zit dat dan vervolgens naar RAW gaat als ze genoeg ervaring hebben.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de Smackdown! site.

Smackdown! wordt elke vrijdag in Amerika uitgezonden.

Smackdown Champions:



Extreme Championship Wrestling [ECW]

Het oude ECW ging failliet, maar WWE heeft de rechten gekocht en het weer teruggebracht onder de WWE vlag. Het grote verschil met de nieuwe en oude ECW is dat de nieuwe ECW standaard regels heeft bij elke match, in tegenstelling tot de oude ECW waar elke wedstrijd Extreme Rules was.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de ECW site.

ECW wordt elke dinsdag in Amerika uitgezonden.

ECW Champions:



Meer informatie over de WWE kan je vinden op de WWE site.

Total Nonstop Action [TNA]

Dit is de andere grote organisatie. Deze organisatie is verhuist naar het kanaal waar eerst de WWE zat die nu verhuist naar een ander tv station. De show duurt nu dan eindelijk 2 uur, waar ze een lange tijd op hebben gewacht. Het wachten is op de ratings die omhoog gaan. De enige show van TNA heet Impact en wordt elke donderdagavond uitgezonden in Amerika. Verder hebben ze net zoals de WWE maandelijkse pay per views.

Meer informatie over TNA kan je vinden op de TNA site

TNA Champions:


Ring of Honor [ROH]

ROH is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstel federatie die "pure" matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorrang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE).

Laat je daardoor overigens niet van de wijs brengen, want ze hebben er zeker ook wel aardige storylines. Op dit moment zijn ze zeer snel in opkomst, wat ook doet denken aan ECW. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat ze de fans iets geven wat de twee groten niet geven: echte wrestling matches. In ROH is het de bedoeling dat je met eer worstelt. Dus geen regels breekt. Indien dat wel gebeurd, kan je tegenstander een "bloodfued" aanvragen, waarbij de ere-regels niet gelden.

Sinds kort heeft ROH ook PPV's. Deze worden opgenomen en een maand later uitgezonden, dus er zit wel wat vertraging in.

Meer informatie over de Ring Of Honor kan je vinden op de Ring Of Honor site.

Ring Of Honor Champions:

Ring Of Honor World Champion: Nigel Mcguinnis

Ring Of Honor World Tag Team Champions: The Briscoe Brothers

Florida Championship Wrestling [FCW]



Nadat OVW stopte met het trainingskamp zijn van de WWE, nam FCW het stokje over. In een nieuwe arena worden de nieuwe sterren van de WWE getrained en klaargemaakt voor hun grote debuut. FCW heeft nu ook eindelijk een TV deal gekregen en komt nu wekelijks lokaal op TV.

Florida Championship Wrestling Champions:

Heavyweight Champion: Sheamus O'Shaunessy

Tag Team Champions: Sebastian Slater and Joe Hennig

Womans Champion: TBD

Wrestling Society X [WSX]

WSX was een worstel programma van MTV, en verschilt in veel dingen van alle andere shows. Ten eerste worden de afleveringen allemaal opgenomen en wordt dit als een seizoen uitgezonden. Ook kan je hier elkaar in het hele gebouw pinnen. Het idee erachter is dat het een geheime worstel club is en dat dit plaats vindt in een ondergrondse bunker.

Ook traden er iedere show bands op en geven die commentaar op de wedstrijden. Er zijn al een paar afleveringen van uitgezonden maar MTV weet niet precies of ze het nou willen houden of niet. WSX was ook een paar weken op NL TV te zien, maar voorlopig zal WSX niet terugkeren en is het geflopt.

WSX Champions:

WSX Champion: Ricky Banderas

Independents (Indy's)
Verder zijn er ook nog Indy's. Dit zijn worstel matches voor kleinere organisaties die meestal eenmalig zijn en daardoor verhaal lijnen missen. Als je niet vaak kijkt blijft dit toch erg vermakelijk en vaak worden er meer zogenaamde high-risk moves uitgehaald. Meer spektakel dus. Het zijn vaak clubs die alleen maar bekend zijn in 1 stad/dorp. Het is vooral een goed begin om wat ervaring op te doen voordat je groter wilt gaan.

Backyard Wrestling
Als laatste is er ook nog backyard wrestling. Dit is worstelen wat meestal gedaan wordt door jongeren bij iemand in de tuin (backyard). Hier worden de meest krankzinnige dingen uitgehaald en om te zien dat dat niet goed altijd goed gaat zijn er voldoende filmpjes op internet te vinden. Van gebroken nekken tot aan bizarre acties met gras maaiers.

Ik weet nog steeds niet genoeg en heb nog een hoop vragen
Stel ze in dit topic. Er zitten hier een aantal mensen die er veel vanaf weten en altijd bereid zijn om je te helpen

Veel plezier hier!

Vaste klanten:






Info Sites:

Obsessed with wrestling
Wrestling Titles
PW Insider

Wrestling Merchandise:

WWE Shop
WWE Euro Shop*
TNA Shop

*Een shop die de rechten heeft voor WWE spullen, persoonlijk ga ik toch voor de normale WWE shop.

Worstel Vrouwen/Babes:

WWE Diva's
TNA Knockouts

De nieuws sites: *let op, op de meeste sites staan vaak spoilers!*

Impactwrestling
Lords Of Pain
Pro Wrestling.com
Wrestling Inc
PWMania
24 Wrestling

De vorige topics:

[centraal] Pro-Wrestling topic
[centraal] Pro-Wrestling topic #2
[centraal] Pro-Wrestling topic #3
[centraal] Pro-Wrestling topic #4: WM 22 in Chicago
[centraal] Pro-Wrestling topic #5: Voor Eddie
[centraal] Pro-Wrestling topic #6: LIVE !
[centraal] Pro-Wrestling topic #7 - 4, 6 of 8 kanten?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #8 - Biggest Party Of The Summer
[Centraal] Pro-Wrestling topic #9 Cena Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #10 All hail King Booker!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #11 DAMN!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #12 TNA vs WWE
[Centraal] Pro-Wrestling topic #13 Game Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #14 The Road To WrestleMania
[Centraal] Pro-Wrestling topic #15 All Grown Up
[Centraal] Pro-Wrestling topic #16 Wrestlemania 23!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #17 The New Road Begins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #18 Dead Man Walking?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #19 Draft Time!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #20
[Centraal] Pro-Wrestling topic #21 Ongeloof
[Centraal] Pro-Wrestling topic #22 Time for a bash!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #23 The Party Is Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #24 Game And 619 On!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #25 Mark Henry Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #26 save_us.222
[Centraal] Pro-Wrestling topic #27 HBK! HBK! HBK!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #28 upon_us?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #29 Raw's 15th anniversary!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #30 Ready To Rumble!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #31 Hardy's #1 Swanton bomb
[Centraal] Pro-Wrestling topic #32 The Road Begins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #33 No Way Out
[Centraal] Pro-Wrestling topic #34 Wrestlemania XXIV
[Centraal] Pro-Wrestling topic #35 Wrestlemania XXIV - II
[Centraal] Pro-Wrestling topic #36 Thank you Flair! Woooo!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #37 Mike Adamle de beste!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #38 Regal - Lights Out
[Centraal] Pro-Wrestling topic #39 Draft time!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #40 Punk wins! Punk wins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #41 Is he alive or dead!?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #42 The Biggest Blockbuster!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #43 Have A Nice Day!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #44 No Mercy voor Don West!

De OP kan je hier vinden.
pi_62393103
Tvp

Tevens Fipo !!!!!
pi_62393916
Ik verlaat jullie niet! Jullie houden me op de hoogte (H)
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  Redactie Games woensdag 15 oktober 2008 @ 02:21:21 #4
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62394501
BFG
.....Kennedy
  Redactie Games woensdag 15 oktober 2008 @ 02:36:09 #6
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62394599
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 02:29 schreef Unstoppable het volgende:
Dikke T V P
Vind je het na een week nog steeds leuk ?
.....Kennedy
pi_62394739
RAW is echt! Smackdown niet.

TVP
pi_62394756
TVP

Net terug van Impact, was een beetje laat dus moest op de staanplaatsen staan. Stond ongeveer 4 meter van Hector Guerrero, hij lijkt echt op Eddie

Ik mik morgen wel een boel pics hier, de impact zone is trouwens echt klein, op TV lijkt het véél groter
pi_62394797
Had ik ook in Engeland. Echt vreemd als je opeens voor de ring staat en de entrance en zo.
pi_62394878
WWE was op zijn best toen The Rock enzo er nog waren. In 2002 dus.
pi_62395370
tvp
Narf!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 09:34:38 #12
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62396687
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 05:47 schreef -Marcel het volgende:
WWE was op zijn best toen The Rock enzo er nog waren. In 2002 dus.
Wie?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 09:38:53 #13
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_62396757
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 05:47 schreef -Marcel het volgende:
WWE was op zijn best toen The Rock enzo er nog waren. In 2002 dus.
kthnxbai
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 15 oktober 2008 @ 10:45:57 #14
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_62398286
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 05:47 schreef -Marcel het volgende:
WWE was op zijn best toen The Rock enzo er nog waren. In 2002 dus.
Fail.
pi_62401649
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 05:47 schreef -Marcel het volgende:
WWE was op zijn best toen The Rock enzo er nog waren. In 2002 dus.
pi_62401764
Ik kijk zelf nu meer naar dit

Madman Pondo vs. Necro Butcher - 200 Lighttubes Video



  woensdag 15 oktober 2008 @ 13:04:26 #17
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_62402000
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 12:56 schreef Afgoderij het volgende:
Ik kijk zelf nu meer naar dit

Madman Pondo vs. Necro Butcher - 200 Lighttubes Video



Het woord 'teringmongooltjes' is dan het eerste wat in me opkomt.
pi_62402049
Waar komen al die noobs opeens vandaan?
pi_62402163
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 02:36 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Vind je het na een week nog steeds leuk ?
Gedeeltelijk. De matches bij WWE zelf kunnen me vaak echt niet boeien, maar stuff als Best of the X-Division, HiaC, Ultimate matches van TNA etc is wel sweet natuurlijk
pi_62402282
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 13:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Waar komen al die noobs opeens vandaan?
Hoeveel tel jij er? ik pas 1 totdat KidKash er is dan
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  woensdag 15 oktober 2008 @ 13:29:30 #21
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_62402631
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 13:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Waar komen al die noobs opeens vandaan?
Dat krijg je hè, met die PG-13.
pi_62402902
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 13:29 schreef Wes_FR het volgende:

[..]

Dat krijg je hè, met die PG-13.
Het is nu juist voor iedereen, het WAS PG-13 (of 14 )
  woensdag 15 oktober 2008 @ 14:06:45 #23
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_62403736
TVP

ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  woensdag 15 oktober 2008 @ 14:18:35 #24
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_62404126
Trouwens nu nog ff dit

As reported on PWInsider.com Oct. 13, both Johnny Devine and Karen Angle have been released from the company. It was cited that there were no creative plans for Karen Angle, who filed for divorce from Kurt Angle a few weeks ago. Devine, however, requested his release a few weeks back. Both of their profiles have since been removed from the roster on TNA’s Web site.

Voor Devine is dit denk ik wel beter, aangezien hij werd gebruikt als een heel jobber, terwijl hij toch best goed is. Ik zou hem terug willen zien in de WWE.
Karen Angle is wel logisch. Mis er niet veel aan.

The following is from WWE.com:

Lance Cade released
Written: October 14, 2008

World Wrestling Entertainment has come to terms on the release of Raw Superstar Lance Cade as of October 14, 2008. WWE wishes Lance the best in all future endeavors.


Dit zag ik niet meteen aankomen. Las het nu net pas, en vind het erg zonde. Ze hebben hem gewoon gebruikt als opvulling in de Jericho / Michaels feud. Jammer.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_62404275
Stond allebei al in vorige topic.

Jammer van Devine wegens talent, jammer van Karen omdat ik er graag naar kijk

Cade blijft vreemd. Vraag me nog steeds af wat de echte reden nou is.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 14:29:24 #26
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_62404425
oooh niet gezien, mijn fout.

Tja Karen zag er idd wel leuk uit. Deed Angle toch wel goed.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  woensdag 15 oktober 2008 @ 17:11:26 #27
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_62409509
Ik had persoonlijk al wel verwacht dat het niks zou worden met Cade toen ze hem en Murdoch (die overigens veel getalenteerder is) opsplitsten, maar de release komt dan wel weer redelijk vanuit het niets. Wellicht is er backstage iets gebeurd.
pi_62410657
Er waren op irc al mensen die Triple H de schuld gaven omdat Cade een pedigree niet goed nam of zo
  woensdag 15 oktober 2008 @ 18:31:08 #29
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62411548
Ik zie persoonlijk zelf ook veel liever Murdoch om zijn redneck style, maar volgens mij is Cade toch een stukje beter wrestling technisch of niet?

Cade heb ik zelf nooit wat aangevonden, veel te saai en nietszeggend
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_62411941
Nee man, Murdoch is overall tien keer beter dan Cade (mijn mening dan..) dus ook worsteltechnisch. Maar goed ik moet toegeven dat ik de laatste tijd niet heel veel van Cade heb gezien, dus ik weet neit hoe erg hij veranderd is in de tussentijd..
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_62414172
ECW:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 20:24:03 #32
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_62414483
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 18:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik zie persoonlijk zelf ook veel liever Murdoch om zijn redneck style, maar volgens mij is Cade toch een stukje beter wrestling technisch of niet?

Cade heb ik zelf nooit wat aangevonden, veel te saai en nietszeggend
Juist niet, maar Cade zou zijn gepushed omdat hij de juiste looks had van de twee.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:40:42 #33
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62419042
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:24 schreef Wes_FR het volgende:

[..]

Juist niet, maar Cade zou zijn gepushed omdat hij de juiste looks had van de twee.
Ow naja, wat je looks noemt

ik zal hem iig niet missen..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games donderdag 16 oktober 2008 @ 11:31:28 #34
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62429635
quote:
Ross wrote: "Lance Cade was dismissed from the WWE because, like many humans, he made a major league mistake while utilizing bad judgment that cost him his job. This included Lance having a seizure on an airplane and having to have emergency medial care. Luckily, Lilian Garcia was on the same flight and was instrumental in helping Lance get taken to a hospital where a battery of tests were run that luckily determined that there was nothing seriously wrong with the young man such as a brain tumor, etc.

Everyone makes mistakes, Lord knows I have made plenty in my career, but in this day and time some mistakes just simply can't be condoned. To some fans, Lance Cade will likely still be perceived as the victim in this matter and his punishment too harsh.

Under the circumstances of the situation, I don't know what other decision the WWE could have made. I'm just relieved that it wasn't me in my former role that would have had to address this matter. I really like this kid and hope that he continues to follow his dreams. Second chances are not foreign in the wrestling business so perhaps that could be in Lance's future but that's just a personal observation."
Heeft dus wat genomen op het vliegtuig?
.....Kennedy
  Redactie Games donderdag 16 oktober 2008 @ 14:21:56 #35
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62434170
Trouwens, Cyber Sunday

Altijd die kut keuze's, no hold bars, falls count anywhere, wat is het verschil?

Doe dan TLC, Ironman, Steel Cage, dát zijn keuze's.
Dan heb je ook zin in zo'n PPV, hiermee niet echt, het is gewoon een 2e Unforgiven maar nu met andere match type's.
.....Kennedy
pi_62440236
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:21 schreef Wessiej het volgende:
Trouwens, Cyber Sunday

Altijd die kut keuze's, no hold bars, falls count anywhere, wat is het verschil?

Doe dan TLC, Ironman, Steel Cage, dát zijn keuze's.
Dan heb je ook zin in zo'n PPV, hiermee niet echt, het is gewoon een 2e Unforgiven maar nu met andere match type's.
Keuze worden dan te duidelijk. Tussen TLC, Steel Cage en Iron Man kiest iedereen voor TLC. (lijkt mij iig) En al doen ze dat niet. Dan moeten ze 3 hele verschillende dingen gaan schrijven ervoor. Terwijl het met bv de stips van Kane vs Mysterio erg makkelijk te doen is om daarmee verder te gaan.

Althans, zo denk ik erover. En ze kunnen niet weer een TLC match doen zo snel nadat Jericho vs HBK het gedaan hebben.(ook al was dat een "normale" ladder match)

Spelen veel dingen in mee
  donderdag 16 oktober 2008 @ 18:49:55 #37
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62441022
Ik heb sowieso het idee dat er gekut wordt met de stemmen..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_62442977
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:49 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik heb sowieso het idee dat er gekut wordt met de stemmen..
Denk het niet, daar houden ze niet zo van in Amerika. Krijg je zo boetes voor wegens fraude. Zijn al meer van dat soort zaken geweest. En er valt weinig mee te sjoemelen. Bij match types maakt het weinig uit. En bij tegenstanders is er meestal een grote favoriet anyway
  Redactie Games vrijdag 17 oktober 2008 @ 03:28:14 #39
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62450885
Card van Cyber Sunday is compleet en een heel erge mehhh

Nog bijgevoegde matches:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
pi_62455626
tvp
  Redactie Games vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:36:59 #41
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62460669
Trouwens, als ik het goed had gezien, komt er op 14 december de ppv Armageddon, en ook een TNA ppv

Alleen Armageddon begint een kwartiertje eerder
.....Kennedy
pi_62461677
Is al verplaats hoor, als het goed is.

According to the Viewers' Choice Canada website, the TNA Final Resolution pay-per-view will be held on December 7th, 2008 in Orlando. The event was originally going to take place on December 14th, 2008 but the WWE Armageddon pay-per-view got moved to that date.

Smackdown was ok
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 56% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 17-10-2008 17:36:02 ]
pi_62475064
Ik ben nog steeds geen vaste klant?

Naja, afgelopen week niet kunnen kijken. Morgen ofzo alles maar eens inhalen
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_62475362
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 00:14 schreef renwan het volgende:
Ik ben nog steeds geen vaste klant?

Naja, afgelopen week niet kunnen kijken. Morgen ofzo alles maar eens inhalen
Je stond er eerst wel in, maar ben overnieuw begonnen omdat alles outdated was. En toen ben ik een heel topic door gegaan en gezegd dat je het hier moest melden. Je bent er nu alleen een beetje laat mee, want kan de OP niet meer editen.
  Redactie Games zaterdag 18 oktober 2008 @ 01:04:14 #45
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62476069
Smackdown heeft wel 10 minuten minder gekregen sinds ze naar MyNetworkTV zijn gegaan.
.....Kennedy
pi_62477785
Mijn god, ik vind die Booker T nog steeds helemaal niks. Kan zelfs wel zeggen dat het flink erger is geworden in TNA. Echt, die gare accenten en elke match/move met hem is gewoon voorspelbaar. Zijn moveset is zo ongelooflijk beperkt en herhaalt zichzelf constant

Die 3-way bij BfG vond ik ook totaal verneukt door hem. Ze moeten maar steeds wat klaar staan voor hem om een move te doen, en hij is altijd te laat. Hij laat zelf wrestlers als AJ en Christian er slecht uitzien

[ Bericht 31% gewijzigd door Unstoppable op 18-10-2008 05:28:15 ]
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 09:25:56 #47
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62478453
Dat krijg je gewoon met die achterlijke kut move.. zie Rey Mysterio of de alom populaire R-Truth
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_62478679
Wie is die ene nieuwe Rus in Smackdown die het tegen iedereen opneemt? Laatst vocht hij nog met Triple H en Jeff Hardy.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 09:57:47 #49
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62478796
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 09:49 schreef -Marcel het volgende:
Wie is die ene nieuwe Rus in Smackdown die het tegen iedereen opneemt? Laatst vocht hij nog met Triple H en Jeff Hardy.
Ik denk dat je Nikolai Volkoff bedoelt
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 12:47:18 #50
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_62481670
toch wel mooi om te lezen dat niet iedereen het echt volgt.

TNA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SD
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Dirt Sheet is trouwens ook wel weer lollig.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:11:15 #51
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62482082
Zaterdag is de premiere van Hogan's celeb wrestling zag er belachelijk lomp uit allemaal
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_62483159
Vond Impact echt fantastisch, zo grappig vooral het eerste uur
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 14:34:03 #53
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62483552
Foley wordt de nieuwe commissioner van TNA ik voel het gewoon!!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_62484242
Misschien een soort afwisseling tussen hem en Cornette? Ene week Foley en andere week Cornette. Of gewoon samenwerken.

Iets anders zou ik me niet kunnen voorstellen eigenlijk.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:26:41 #55
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62484551
Ik denk dat Foley de 'dagelijkse' gang van zaken mag afhandelen.

Voorbeeld:
Team 3D bemoeit zich met de match tussen Morgan/Abyss vs. Beer Money Inc.
Foley maakt een match voor de week erna; Morgan/Abyss vs. Team 3D

3D gaat huilend naar Cornette die het nu eindelijk heerlijk rustig heeft in zijn kantoortje en zegt dat ze niet bij hem moeten komen klagen maar het verder met Foley moeten afhandelen omdat hij vanaf nu de operational manager voor Impact! is
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:46:20 #56
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62484924
Kizarny (oftwel Sinn Bowdee )
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_62487274
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 15:46 schreef kidkash19 het volgende:
Kizarny (oftwel Sinn Bowdee )
Ik las dat er promos waren geweest voor hem. Maar ik heb ze nog niet gezien Wel bij FCW gezien
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:19:15 #58
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62490770
Speaking of FCW....

fotos van de show van 9-10













The suspended (not so Natural Nick Nemeth blijkbaar)








Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:24:23 #59
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62490904
en van de 8-10 show (terug van vakantie dus loop wat achter )























Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_62491772
Heb je de shows al gekeken Kidkash?
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 21:17:50 #61
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62492097
Shows van FCW of shows van WWE

FCW niet
WWE heb ik "live" gekeken op mn vakantie
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_62495105
Van FCW bedoel ik. Eerste 2 zijn al uit
  zondag 19 oktober 2008 @ 09:50:29 #63
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62498785
Inmiddels beide Shows gezien, wat opmerkingen

de angle die Sheamus heeft op dit moment ivm Finlay is een leuke om hem mee te laten debuteren als hij nog wat verbeterd is, heeft wel redelijke size en soort van charisma. Finisher is ook leuk en impactvol

Tag Team van Colt en Ortiz zie ik wel zitten, 2 fun loving guys samen kan voor leuke situaties zorgen. Ortiz ziet er trouwens daar een stuk beter uit als wat hij op ECW laat zien (of mag laten zien)

TJ Wilson had een leuke cruiser kunnen zijn als ze die titel nog hadden, weet niet wat ze ermee gaan doen ik hoop met Harry en Natalya samen ofzo

Nic Nemeth is HEEL erg verbeterd sinds zn Spirit Squad dagen, jammer van zn schorsing nu al.....ben benieuwd of hij nog een kans krijgt.

Manu worstelt daar ook een stuk vrijer, ziet er heel goed uit en heeft veel potentie

Hennig heeft een uitstraling, geen idee hoe zn skills zijn, nog niet "Perfect" maar zal heus wel ooit op het roster komen.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zondag 19 oktober 2008 @ 09:58:48 #64
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_62498843
Dat dit nog onder het kopje ''sport'' valt, bewonderingwaardig.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 19 oktober 2008 @ 11:18:33 #65
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62499563
Sheamus en Finlay en dan nog 2 van die Irish looking bastards zoeken om een kleine stable mee te beginnen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_62501968
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 09:50 schreef kidkash19 het volgende:
Inmiddels beide Shows gezien, wat opmerkingen

de angle die Sheamus heeft op dit moment ivm Finlay is een leuke om hem mee te laten debuteren als hij nog wat verbeterd is, heeft wel redelijke size en soort van charisma. Finisher is ook leuk en impactvol
Vind het wel erg veel op het verhaal met Mike Knox lijken trouwens.
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:54:51 #67
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62502200
Ja alleen heeft Sheamus nog een echte daadwerkelijke reden ook aangezien hij ook Iers is en zn afkomst wilt beschermen. Maar goed voorlopig is het niet eens op WWE TV als dat het ooit komt dus waar hebben we het over ?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_62503028
Nou, neem aan dat hij wel snel zal komen. Aangezien wel iets van 80% van FCW op TV is, of is geweest.

Enige verschil is eigenlijk dat hij ook echt een ier is en daarom boos is, maar verder gebruikt hij hetzelfde. Volgens mij wouden ze hem ervoor gebruiken heb ik het idee. Die shows zijn al van een tijdje terug en volgens mij precies zo rond de tijd dat Knox dat verhaal begon.

Gok ik maar hoor
  Redactie Games zondag 19 oktober 2008 @ 14:32:24 #69
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62503179
Ik weet trouwens wel wat er in Bookah T zijn koffertje zit (wel spoilertje)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:41:21 #70
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62507449
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 13:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Zaterdag is de premiere van Hogan's celeb wrestling zag er belachelijk lomp uit allemaal
Oeps, ik had beter eerst kunnen lezen/kijken waar het precies over ging
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_62508194
Heb hem gedownload gisternacht, ga het straks kijken. Lijkt me best grappig
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:31:20 #72
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62508695
Ik dacht dus dat het van die achterlijke celebs waren die meteen gingen worstelen en dat we daar dan heen mochten kijken maar het draait zich dus erom dat ze eerst de basis geleerd krijgen en op het einde een 'show' neerzetten.. elke week valt er iemand af.

Vind het alleen lomp dat Rodman erbij zit aangezien die al de nodige ervaring in de ring heeft
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_62509432
Yep, het is een beetje een mix van American Gladiators stijl van TV maken, gemixed met het concept van The Ultimate Fighter, met een WWE sfeer eraan. Zoiets
  Redactie Games maandag 20 oktober 2008 @ 00:42:24 #74
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62518547
3 november en 22 december krijgen we weer een 3 uur durende RAW
.....Kennedy
pi_62518705
Mooie inleiding voor de Raw waar ik heen ga
pi_62542037
WWE's beste tijd was in 1998 tot 2003. Toen vielen er rake klappen, nu is de sfeer niet meer zo ruig.
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:58:56 #77
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62542320
Tja dat zal wel, toen was het nog allemaal echt, nu is het allemaal nep en vooropgezet (althans dat zeggen ze)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games maandag 20 oktober 2008 @ 23:00:13 #78
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62542350
Ojee de historie vertellers komen ook weer uit hun hol.
.....Kennedy
pi_62542947
D'r wordt hier de laatste tijd teveel gebullshit, ban the n00bs!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_62543424
1 van die noobs PM'de mij al waar ze WWE gratis konden kijken op TV
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:46:30 #81
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_62543551
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:49 schreef -Marcel het volgende:
WWE's beste tijd was in 1998 tot 2003. Toen vielen er rake klappen, nu is de sfeer niet meer zo ruig.
Je hebt geen idee waar je het over hebt, of wel?
pi_62545312
Is het nep :| echt niet ik hep hulk hogan zelf nog gesien toen ie zo zn kleren uitscheurde en op de tekefilm! tis ech niet nep.

Gooi jezelf weg man.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_62546713
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:41 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
1 van die noobs PM'de mij al waar ze WWE gratis konden kijken op TV
niet op TV waar kijk je het dan op
wtf ?!
Narf!
  Redactie Games dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:02:44 #84
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62552019


Zit hier op school, gaat er opeens iemand die ik niet ken naar wwe.com, gadverdamme zie je weer de uitslag van RAW, andere mensen mogen niet wwe kijken
.....Kennedy
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:26:09 #85
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_62554457
haahah ja dat is dan erg lastig...

RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:28:08 #86
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_62554505
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 08:47 schreef Sickert het volgende:

[..]

niet op TV waar kijk je het dan op
wtf ?!
is dit een serieuze vraag?
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_62558523
Raw was leuk, maar de main event was een beetje vreemd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ook raar is, dat ze pas over 2 weken vieren dat ze 800 afleveringen hebben Zal dan wel zijn omdat ze dan 3 uur kunnen doen. Maar je weet dat het gaat komen, doe het dan gewoon op de 800ste aflevering zelf
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:48:02 #88
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62560801
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:28 schreef The_Crippler het volgende:

[..]

is dit een serieuze vraag?
Tuurlijk niet

Ik heb trouwens nog een vette site gevonden voor onze n00bs, best leipe shit allemaal

www.hardcorewwe.com

[ Bericht 9% gewijzigd door Tazmaniac op 21-10-2008 20:06:25 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:17:20 #89
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_62563125
hahahah ja daar kunnen ze maybe nog veel uit leren.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:04:10 #90
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62569036
Erg lompe RAW, haal Ademle aub van tv af.. ik zou nog een betere GM zijn man!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_62569215
CCW

Vond het nog best leuk om te kijken
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:31:58 #92
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62569890
suffe raw...stukjes gezien online....niet waard om te downloaden
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_62570168
Downloaden jullie het?!
Op skysports zijn de pay per views live te volgen! Op RTL9 is Smackdown elke vrijdag om 20:30 te volgen!
@Brahma-Bull: Jij bent zeker een van die fans die pas om de hoek zijn komen kijken Ik keek al sinds WWF toen Stone Cold Steve Austin samen met The Rock, Rob Van Dam en Brock lesnar de boel onveilig maakte, toenertijd was het te volgen op SBS, nu volgens mij niet meer. Anyway.. RAW en Smackdown zijn TV shows hoor! kijk maar op www.wwe.com , daar krijg je te zien hoe laat de shows op TV beginnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door -Marcel op 21-10-2008 23:50:59 ]
pi_62570289
Vladimir koslov op Smackdown is echt fantastisch! Nog geen match verloren sinds zijn debut een paar weken geleden, hij is nu al een van mijn favo superstars.

Ik heb TNA gekeken vandaag, niet live maar toch.. Volgens mij is dat niet de echte Kurt Angle op TNA... Toen hij op smackdown zat had hij blauwe ogen, deze heeft bruine ogen. Raar...
pi_62570348
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:04 schreef Tazmaniac het volgende:
Erg lompe RAW, haal Ademle aub van tv af.. ik zou nog een betere GM zijn man!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja.. Triple H is naar Smackdown getransferd. Volgens mij komt het daardoor.
Eric bishoff was een best goeie GM voor RAW
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:52:42 #96
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62570451
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_62570453
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:58 schreef Tazmaniac het volgende:
Tja dat zal wel, toen was het nog allemaal echt, nu is het allemaal nep en vooropgezet (althans dat zeggen ze)
Nee, haast alles is echt.. heel soms wordt er toneel gespeeld, dat is echt heel soms.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:54:10 #98
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62570480
anyway.. ga maar lekker in een ander topic baggeren..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_62570643
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:54 schreef Tazmaniac het volgende:
anyway.. ga maar lekker in een ander topic baggeren..
Waar heb jij het over?

Jij bent nog altijd degene die offtopic trolt hoor, niet ik
pi_62570723
Marcel Ik weet niet eens of je nou grappig probeert te zijn of niet. Maar wat je ook doet, je doet het slecht.
pi_62570782
die trol
  woensdag 22 oktober 2008 @ 00:09:38 #102
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62570819
Dat zulk soort mensen bestaansrecht hebben

naja, gewoon negeren die hap.. zijn we er zo vanaf
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 00:15:08 #103
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_62570931
hij is 18 jongens, hij kan er ook niks aan doen
Vanaf morgen ga ik 3 raws en 2 smackdowns inhalen

Ik loop ietwat achter
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 22 oktober 2008 @ 00:19:25 #104
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62570999
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 08:50:19 #105
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62573474
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:41 schreef -Marcel het volgende:
Downloaden jullie het?!
Op skysports zijn de pay per views live te volgen! Op RTL9 is Smackdown elke vrijdag om 20:30 te volgen!
@Brahma-Bull: Jij bent zeker een van die fans die pas om de hoek zijn komen kijken Ik keek al sinds WWF toen Stone Cold Steve Austin samen met The Rock, Rob Van Dam en Brock lesnar de boel onveilig maakte, toenertijd was het te volgen op SBS, nu volgens mij niet meer. Anyway.. RAW en Smackdown zijn TV shows hoor! kijk maar op www.wwe.com , daar krijg je te zien hoe laat de shows op TV beginnen.
ahahhahahahaahahahahaHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHHAHAHA

en dan heb je het over PAS om de hoek komen kijken? Dat is 5 tot 8 jaar geleden.......Echt wel tof dat jij toen AL keek zeg wauw......Gelukkig zijn er hier mensen die al iets langer kijken dan dat, ikzelf kijk het al sinds 1991.
Als je geen Sky sports en RTL9 hebt is het lastig om het op tv te zien natuurlijk dus downloaden wij het ja....

Maar toch ben je een stoere jongen hoor
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_62573584
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:46 schreef -Marcel het volgende:
Vladimir koslov op Smackdown is echt fantastisch! Nog geen match verloren sinds zijn debut een paar weken geleden, hij is nu al een van mijn favo superstars.

Ik heb TNA gekeken vandaag, niet live maar toch.. Volgens mij is dat niet de echte Kurt Angle op TNA... Toen hij op smackdown zat had hij blauwe ogen, deze heeft bruine ogen. Raar...
omg

ik ga stuk

Volgens mij ben jij een kloon van brahma of wessiej

dat kan bijna niet anders veeg me op hier
Narf!
  Redactie Games woensdag 22 oktober 2008 @ 10:37:10 #107
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62575867
Ben ik helaas niet, denk gewoon echt dat het een stumpert is
.....Kennedy
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:01:53 #108
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_62578223
Of negeer hem gewoon.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:27:08 #109
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62578975
tis als een soort zwaar auto ongeluk...je wilt niet kijken maar je doet het wel...zo is het bij hem ook

ik ben echt benieuwd naar watvoor onzin hij de volgende x neerzet terwijl ik het eigenlijk niet wil weten
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_62580233
Nou ik ben het echt niet, zo dom wil ik niet eens spelen
pi_62580341
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Nou ik ben het echt niet, zo dom wil ik niet eens spelen
whehe
vond het wel iets voor jullie om een kloon te maken die aan alle punten voldoet precies waar jullie je altijd aan irriteren

hij is echt de perfecte anti held
Narf!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:54:05 #112
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_62581407
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:41 schreef -Marcel het volgende:
Downloaden jullie het?!
Op skysports zijn de pay per views live te volgen! Op RTL9 is Smackdown elke vrijdag om 20:30 te volgen!
@Brahma-Bull: Jij bent zeker een van die fans die pas om de hoek zijn komen kijken Ik keek al sinds WWF toen Stone Cold Steve Austin samen met The Rock, Rob Van Dam en Brock lesnar de boel onveilig maakte, toenertijd was het te volgen op SBS, nu volgens mij niet meer. Anyway.. RAW en Smackdown zijn TV shows hoor! kijk maar op www.wwe.com , daar krijg je te zien hoe laat de shows op TV beginnen.
pijnlijk... geen goed iets om te zeggen.
En waarom zul je het op tv willen kijken, als je het (soms zelfs op HD) kunt downloaden en kijken wanneer jezelf wilt?

ik laat dit wel even aan me voorbij gaan.
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 00:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ziet er zo best wel evil uit.

Anyway

ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  Redactie Games woensdag 22 oktober 2008 @ 14:00:40 #113
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62581597
The Crippler jij komt zeker ook net in het leven kijken, downloaden, blehg, veel te lastig en het komt op tv
Je kan dan gewoon naar wwe.com gaan en dan zie je tv show, sukkel

En MVP vind ik maar een sukkel, hij was 2 maanden geleden nog tof op RTL9, toen die nog champion was, maar hij heeft nu al zovaak verloren, is hij van de doping af ofzo
Wel jammer op RTL9, de nieuwste aflevering is die van 22 augustus.

En Kidkash, hehehe geloof je het zelf dat je worstelen volgt vanaf 1991, toen bestond het nog niet eens.
.....Kennedy
  Redactie Games woensdag 22 oktober 2008 @ 14:00:58 #114
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62581606
Oeps verkeerde account
.....Kennedy
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:03:01 #115
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_62581660
zucht...
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  Redactie Games woensdag 22 oktober 2008 @ 14:04:04 #116
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62581680
Garpje hoor mensen, ik ben het niet.
.....Kennedy
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:06:54 #117
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_62581764
quote:
Wesley says:
NU GAAN MENSEN ZO DENKEN VAN, WHEHEHH HIJ IS HET
Wesley says:
maar toch niet
Wesley says:
neem ik ze dubbel hard
Wesley says:
want dan weten ze het niet meer
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Redactie Games woensdag 22 oktober 2008 @ 14:10:10 #118
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62581852
Die laatste 2 zinnen heb ik niet gezegt
.....Kennedy
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:11:30 #119
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_62581893


Geef nou gewoon toe dat het een kloon is man, dat zei je ook al @ msn
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_62583765
hahahahahaha gooi jezelf weg
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  Redactie Games woensdag 22 oktober 2008 @ 16:20:56 #121
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62585759
Waarom zou ik mij op zondag 7 september 2008 @ 18:13 gaan registreren en eerst 180 post maken voordat ik hier kom trollen.

Gewoon, omdat ik het niet ben
.....Kennedy
pi_62587316
Kloon?!

RAW was matig, live RAW kijken is trouwens bagger met al die commercials
pi_62587843
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 17:13 schreef Cubeforc3 het volgende:
Kloon?!

RAW was matig, live RAW kijken is trouwens bagger met al die commercials
Denk het ook ja. Amerikaanse reclame is echt zo vaak. Lekker downloaden en dan is het er niet
pi_62588667
Heeft iemand smackdown vs raw 2009 voor PS3 gekocht? Ik heb 2008... Viel eigenlijk best tegen, te weinig ruimte om falls count anywhere te spelen. Maar GM mode is dan weer wel een pluspunt
  Redactie Games woensdag 22 oktober 2008 @ 18:05:39 #125
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62588687
Die is nog niet uit kloon
.....Kennedy
pi_62588762
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 18:05 schreef Wessiej het volgende:
Die is nog niet uit kloon
Op youtube laten ze je al filmpjes zien over wat je allemaal kan doen, en nee, het is geen demo.
  Redactie Games woensdag 22 oktober 2008 @ 18:12:14 #127
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62588848
O god je bent nog triester dan ik dacht
.....Kennedy
  woensdag 22 oktober 2008 @ 19:46:49 #128
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62591471
Leah Maivia passes away
quote:
Leah Maivia, whose late husband High Chief Peter Maivia was inducted into WWE's Hall of Fame this past March, passed away on Sunday, Oct. 19, at the age of 81.

A staunch supporter of her husband’s wrestling career, Mrs. Maivia got involved in the promotional end of the business herself. In 1979, Peter Maivia began promoting a group in Hawaii called NWA Polynesian Pro Wrestling. After the High Chief’s death in 1982, Mrs. Maivia assumed the reigns of the promotion and ran the group until 1988.

And in her later years, she beamed with pride as her grandson, Dwayne Johnson, known to WWE fans as "The Rock," attained insurmountable success in the entertainment industry.

World Wrestling Entertainment offers its sincere condolences to the family and friends of Leah Maivia.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_62591774
Hoe goed kan een kloon wel niet zijn
Narf!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 20:01:22 #130
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_62591969
Dat jullie dit WWE-wanproduct nog kunnen kijken, zeg. Ik heb het weer een paar weken geprobeerd te kijken, maar ik blijf toch maar fastforwarden.

Misschien ben ik er gewoon te oud voor geworden. Het is wel duidelijk dat WWE een nieuwe, jongere afzetmarkt probeert te creeren nadat onze generatie helemaal leeggemolken was na de Attitude Era.

Jericho - HBK was leuk zolang het duurde. Maar verder? Ik kan eigenlijk niets noemenswaardig noemen op Santino na, die is hilarisch. Oja, de dames in WWE boeken ook veel vooruitgang (Finlay ), dat is ook wel mooi om te zien.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 20:04:05 #131
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_62592064
En Marcel, laat je niet gek maken. Ik zou willen dat nog zo naar het worstelen kon kijken. Helaas heeft het internet dat bederfd voor me.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_62593487
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 20:04 schreef Mr_Brownstone het volgende:
En Marcel, laat je niet gek maken. Ik zou willen dat nog zo naar het worstelen kon kijken. Helaas heeft het internet dat bederfd voor me.
Het is gewoon een troll, hij is echt geen kind die ernaar kijkt die denkt dat het nog echt is. En zo wel is hij nog triester dan als dat hij een troll zou zijn.

Verder vraag je jezelf af waarom we nog kijken, en daarna noem je een heleboel goeie redenen om nog te kijken wat wil je nou?
  woensdag 22 oktober 2008 @ 20:55:45 #133
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_62593938
3 dingen noem jij een heleboel? Daar moest ik overigens nog best wel ff over nadenken want ik vind het niveau van de uitzendingen bedroevend. Vooral Smackdown. Maargoed, jij kijkt het schijnbaar nog wel wekelijks. Wat vind jij er dan in positieve zin uitspringen?

En nee, iedereen weet wel dat het niet echt is. Maar ik kan me nog herinneren toen ik 18 was (1998/1999, beste tijd om fan te zijn), toen liet ik me ook nog best wel meeslepen in het geheel. En dat is gewoon een stuk leuker dan het zo analyserend bekijken, wat ik doe.

Ik zou willen dat ze CM Punk eens zouden turnen. Die kerel heeft gewoon een de perfecte gimmick om heel te zijn. Ik vond het toen al verbijsterend, toen hij in ECW debuteerde, dat ze hem niet hebben laten feuden met The Sandman. Straight-edge vs. Alcoholic. Hmm... Misschien moeten ze Scott Hall maar weer uit de mottenballen halen
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_62593997
Ik vond RAW wel aardig.

Ze moeten echt is wat met die Tag-teams gaan doen. Team Priceless vind ik opzich wel vet team. Maar er is gewoon totaal geen 'competitie' behalve Crime Time. Zit totaal geen waarde meer aan.

Maarja deze discussie is al vaak genoeg voor bij gekomen, maar blijf het toch echt zonde vinden
  woensdag 22 oktober 2008 @ 21:00:12 #135
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_62594068
Oja, nu ik toch positieve dingen aan het noemen was. THE Brian Kendrick is wel geinig. Doet me denken aan HBK circa 1992. En Cody Rhodes heeft een grote toekomst voor zich
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_62594113
Moet zeggen dat ik Cody Rhodes juist de mindere kant vind van Priceless
pi_62594210
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 20:55 schreef Mr_Brownstone het volgende:
3 dingen noem jij een heleboel? Daar moest ik overigens nog best wel ff over nadenken want ik vind het niveau van de uitzendingen bedroevend. Vooral Smackdown. Maargoed, jij kijkt het schijnbaar nog wel wekelijks. Wat vind jij er dan in positieve zin uitspringen?

En nee, iedereen weet wel dat het niet echt is. Maar ik kan me nog herinneren toen ik 18 was (1998/1999, beste tijd om fan te zijn), toen liet ik me ook nog best wel meeslepen in het geheel. En dat is gewoon een stuk leuker dan het zo analyserend bekijken, wat ik doe.

Ik zou willen dat ze CM Punk eens zouden turnen. Die kerel heeft gewoon een de perfecte gimmick om heel te zijn. Ik vond het toen al verbijsterend, toen hij in ECW debuteerde, dat ze hem niet hebben laten feuden met The Sandman. Straight-edge vs. Alcoholic. Hmm... Misschien moeten ze Scott Hall maar weer uit de mottenballen halen
Als jij niet wekelijkst kijkt de laatste paar jaar snap je ook niet waar ik het over hebt. Bv. Edge alleen al is al reden genoeg om Smackdown te downloaden. Die draagde de show de laatste paar maanden echt enorm. Santino is er ook zo 1, maar dan omdat hij zo grappig is. Verder was/is Jericho vs HBK ook fantastisch. ECW is enorm leuk om naar te kijken omdat alle FCW gasten daar binnen komen en langzaam groot worden. Evan Bourne streeft bijna nog op een title run af ook als hij zo door gaat

Elke show heeft wel wat, het is alleen deze tijd van het jaar altijd wat minder. Cyber Sunday is altijd een slechte PPV, omdat ze toch alles bewaren voor Survivor Series, en dan 2 PPV's later is het Royal Rumble. En dan begint het pas echt weer. Met de road to Wrestlemania

Oh en Scott Hall lijkt me niet zon goed idee trouwens Die komt toch niet opdagen en heeft genoeg problemen de laatste tijd.
pi_62594220
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 20:55 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik zou willen dat ze CM Punk eens zouden turnen. Die kerel heeft gewoon een de perfecte gimmick om heel te zijn. Ik vond het toen al verbijsterend, toen hij in ECW debuteerde, dat ze hem niet hebben laten feuden met The Sandman. Straight-edge vs. Alcoholic. Hmm... Misschien moeten ze Scott Hall maar weer uit de mottenballen halen
Ik snap je wel hoor. Het is totaal niet meer "edgy" maar dat is wat ze ervan willen maken. So be it. Wij als ??wat zal het zijn?? 20+ers zijn totaal niet meer de doelgroep. Dus naar ons luisteren doen ze niet zo gauw meer.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  woensdag 22 oktober 2008 @ 21:18:58 #139
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_62594760
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 21:04 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Als jij niet wekelijkst kijkt de laatste paar jaar snap je ook niet waar ik het over hebt. Bv. Edge alleen al is al reden genoeg om Smackdown te downloaden. Die draagde de show de laatste paar maanden echt enorm. Santino is er ook zo 1, maar dan omdat hij zo grappig is. Verder was/is Jericho vs HBK ook fantastisch. ECW is enorm leuk om naar te kijken omdat alle FCW gasten daar binnen komen en langzaam groot worden. Evan Bourne streeft bijna nog op een title run af ook als hij zo door gaat

Elke show heeft wel wat, het is alleen deze tijd van het jaar altijd wat minder. Cyber Sunday is altijd een slechte PPV, omdat ze toch alles bewaren voor Survivor Series, en dan 2 PPV's later is het Royal Rumble. En dan begint het pas echt weer. Met de road to Wrestlemania

Oh en Scott Hall lijkt me niet zon goed idee trouwens Die komt toch niet opdagen en heeft genoeg problemen de laatste tijd.
M'n Scott Hall opmerking was sarcastisch, hoewel hij inmiddels alweer een tijd clean is (en een stuk dikker).

Ik volg het nog wel, hoor. Ik heb alleen een tijd lang de shows niet meer gedownload. De nieuwssites lees ik nog wel geregeld. Wat Edge betreft ben ik het met je eens. Sinds hij 2/3 jaar geleden z'n eerste titel won is hij echt een dragende kracht geworden. Maar interessante, leuke karakers zijn aardig, maar zonder interessante storylines (en vertellers) hangt het allemaal als los zand aan elkaar. Dat is gewoon wat ik mis. Interessante, edgy storylines. Maar wat ik al zei, ik ben niet meer op wie de WWE zich richt qua marketing e.d.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 21:20:42 #140
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_62594807
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 21:01 schreef Pieter-utd het volgende:
Moet zeggen dat ik Cody Rhodes juist de mindere kant vind van Priceless
We zullen zien wie er gelijk krijgt Maar als ik naar hem kijk, de manier waarop hij zichzelf draagt, ik zie een toekomstige kampioen.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_62594931
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 21:18 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

M'n Scott Hall opmerking was sarcastisch, hoewel hij inmiddels alweer een tijd clean is (en een stuk dikker).

Ik volg het nog wel, hoor. Ik heb alleen een tijd lang de shows niet meer gedownload. De nieuwssites lees ik nog wel geregeld. Wat Edge betreft ben ik het met je eens. Sinds hij 2/3 jaar geleden z'n eerste titel won is hij echt een dragende kracht geworden. Maar interessante, leuke karakers zijn aardig, maar zonder interessante storylines (en vertellers) hangt het allemaal als los zand aan elkaar. Dat is gewoon wat ik mis. Interessante, edgy storylines. Maar wat ik al zei, ik ben niet meer op wie de WWE zich richt qua marketing e.d.
Als je met clean ook nuchter bedoelt is hij dat niet, want in de laatste paar weken al 2 incidenten geweest waar hij flink dronken was. En dik is hij zeker ja

En de interessante storylines zijn een beetje op aan het raken. Ik ben ook niet meer de doelgroep waar WWE zich op richt. Maar gelukkig hebben we ook TNA en ROH om dat gat wat op te vullen. WWE blijft meer leuk voor de grote show.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 21:33:44 #142
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_62595304
Zonde van Hall. Beetje hetzelfde verhaal als Jake Roberts. Als ze nuchter konden blijven zouden ze van grote waarde kunnen zijn in iedere promotion.

Tsja, TNA is niet veel beter Hoewel ik nog wel een beetje hoop heb op de Old vs. Young storyline.
Ik zou inderdaad wel eens wat vaker ROH moeten downloaden.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_62596009
Een kijkje op Smackdown in 2002:
Een andere classic:

Tegenwoordig kijk ik haast alleen nog maar naar Smackdown, veel betere superstars dan RAW: Triple H, Jeff hardy, Edge, Vladimir, Undertaker. De enige goeie RAW superstars zijn Chris Jericho, Shawn michaels, en Batista (ik vergeet er waarschijnlijk wel een paar)

TNA: Waarom wordt Christian, Christian cage genoemd?
pi_62596081
http://www.thesun.co.uk/s(...)n/article1842597.ece

Weer een mooi stukje van Heyman over de problemen van worstelen deze dagen. Zoals hij TNA beschrijft (en vervolgens neerhaalt ook) zou het eigenlijk een dream bedrijf moeten zijn. Maar zoals Heyman al zegt doen ze er te weinig mee.

Ben wel benieuwd naar de Live Impact in HD trouwens. Werd tijd
pi_62598178
Goed stuk van Heyman idd

vooral over morrison/dibiase/rhodes

en over TNA heeft hij helemaal gelijk
de starpower die ze daar hebben is echt ziek maar daar staat weer een ander ziekelijk slecht script tegenover helaas ik vind de stars bij TNA veel boeiender als van de WWE alleen de verhalen zijn bij de WWE weer beter..
Narf!
pi_62598304
Heyman mag klagen, maar hij zou er zelf ook iets aan kunnen doen als ie dat echt wilt. Dus elke keer als hij echt zo klaagt denk ik wel even van: Kerel, jij was onze hoop in bange dagen vroeger, wat let je?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  woensdag 22 oktober 2008 @ 22:51:45 #147
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_62598378
Heyman Iemand die er verstand van heeft. Jammer dat hij dit compenseert met een gebrek aan financieel inzicht.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 22:53:28 #148
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62598451
Even over het kijken van worstelen trouwens. Ik was een week op vakantie in de US zonder internetaansluiting en alles maar wel gewoon TV en ik moet zeggen dat het zonder ook maar iets te weten (nog geen klein detailtje van nieuws of wat dan ook) het echt een stuk leuker was om te kijken ondanks de reclames

ROH is trouwens ook vaak overrated tegenwoordig, met elke goede match hebben ze 3 slechtere hoor. Omdat ze "vrijer" zijn lijkt het allemaal mooier en leuker.

Heyman heeft op veel punten gelijk maar ook weer niet
quote:
So, try some new ideas. Throw some young and progressive concepts out there. Take even more chances on young talent, like WWE is doing on the ECW brand with Evan Bourne.

Don't be afraid to attempt a new concept, and alter it along the way according to public tastes and reactions. Get the audience involved in your search for a new manner in which to present the world's second oldest profession. The crowd always loves to have a say in which direction pro wrestling goes.
Volgens mij zijn er in de afgelopen 3 maanden nooit zoveel nieuwe "concepten" (worstelaars) gedebuteerd. Hij geeft Bourne als voorbeeld en die is inderdaad succesvol maar dat komt vooral omdat hij dingen kan die anderen simpelweg niet kunnen (nee ook niet in Development).
Ortiz is ook een "jong" talent die ze toch tv tijd geven ondanks dat hij qua skills nog niet zo goed is (al is hij beter dan wat hij op ECW mag laten zien).
Jack Swagger is net zo legit als Brock/Lashley qua amateurachtergrond en word al hevig gepushed en heeft de look.
R-Truth is eigenlijk al oud maar is bizar over en gaat richting US gold (en dat komt echt niet omdat men hem van TNA kent)

Ze hebben een nieuw "oud " concept gebruikt met de feud van HBK en Jericho, dus ze zijn er echt wel mee bezig.

Na het Bret Hart boek te hebben gelezen heb je best een beeld van hoe McMahon en de WWE werkt trouwens

[ Bericht 37% gewijzigd door kidkash19 op 22-10-2008 23:08:22 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_62599126
Haha, toen ik naar Jack SWAGGGGERRR keek vandaag moest ik ook aan Brock denken om 1 of andere reden. Al werd Brock toch gelijk al naar de top gegooid, en niet rustig opgebouwd. Arn Anderson en Finlay trainen hem nu allebei. Dus veel hoop hebben ze wel in hem hoor
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:17:32 #150
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62599287
Brock was natuurlijk een heel ander soort worstelaar, zo'n atleet kom je niet snel tegen dus die werd idd meteen omhoog gegooid
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:17:33 #151
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_62599289
Ja, dat Bret Hart boek. Wanneer gaat dat eens buiten Canada uitgebracht worden? Of is dit inmiddels al het geval?
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:19:05 #152
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62599331
Geen idee, had hem gewoon op internet besteld. Dik boek, zo'n 600 bladzijdes ofzo en echt ALLES van zn leven word verteld van geboorte af aan. Leuk om te lezen hoe bepaalde "waarheden" ontkracht worden (als Bret natuurlijk de waarheid spreekt)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:20:22 #153
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_62599364
Hm ja, maar dat zal dan wel weer via een creditcard moeten, of heb je het via een Nederlandse site laten importeren?
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:25:50 #154
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62599541
Nope gewoon via Creditcard op de Canadese Amazon
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:29:42 #155
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_62599667
Sucks to be me then. Geen creditcard.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_62608188
jah
ik vind hogans wrestling bladiebla na het zien van de eerste aflevering wel geinig
Narf!
pi_62610044
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:28 schreef Sickert het volgende:
jah
ik vind hogans wrestling bladiebla na het zien van de eerste aflevering wel geinig
En het doet het ook nog redelijk goed. Het scoort geloof ik lager dan TNA met 3 keer een uitzending op 1 dag. Totaal een 0.9 uit 3 uitzendingen dus. Maar dat is het dubbele van wat dat kanaal normaal heeft. Dus het kanaal is zeker blij ermee.

Lijkt me trouwens wel een leuk idee om de winnaar tegen Hulk Hogan te laten worstelen en dan zo de titel krijgen. Maar goed, het is allemaal al opgenomen, weet niet of ik gelijk heb, maar denk het niet. Hogan houdt niet zo van jobben natuurlijk
  donderdag 23 oktober 2008 @ 14:02:14 #158
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_62610765
Vind het overigens wel vreemd dat ze figuren als Rodman en Butterbean mee laten doen, die killen de rest natuurlijk met gemak..
pi_62617017
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:02 schreef Wes_FR het volgende:
Vind het overigens wel vreemd dat ze figuren als Rodman en Butterbean mee laten doen, die killen de rest natuurlijk met gemak..
die danny bonaduci en frank stallone zijn mijn favoriet op Rodman na
al vond ik dat hij in de eerste aflevering niet echt naar voren kwam qua intervieuws
Narf!
pi_62617166
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:02 schreef Wes_FR het volgende:
Vind het overigens wel vreemd dat ze figuren als Rodman en Butterbean mee laten doen, die killen de rest natuurlijk met gemak..
Ja, maar worstelen is nep hoor!

Maar anyway, op Rodman na die al wat ring evaring heeft (wat dus al helemaal niet eerlijk is omdat hij vriendjes is met Hulk/Bischoff) heeft Butterbean toch alleen maar "echte" evaring. Denk dat het wel moeilijk is om dan opeens wat anders te doen, vooral met zijn gewicht.

Zover ik weet heeft hij alleen maar boksen en mma gedaan. Te lui om op te zoeken of hij ook worstelen heeft gedaan
  donderdag 23 oktober 2008 @ 18:48:09 #161
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62618135
Die mark henry achtige slam van butterbean in ep1 was best goed gedaan imo
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:44:36 #162
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_62629395
quote:
- Vince McMahon has also now apparently banned the term "sports entertainment" and told all WWE announcers to simply refer to WWE as "entertainment."
klik

Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 01:53:35 #163
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_62630412
Net maar weer eens het meesterwerkje Great Sasuke vs. Wild Pegasus (Benoit) Super J Cup '94 opgezet, fantastische match.
pi_62630819
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:44 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

klik

Is niet echt nieuws hoor. Doen ze al jaren.

Onder andere om geen extra belastingen te betalen.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 02:34:42 #165
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_62630848
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 02:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Is niet echt nieuws hoor. Doen ze al jaren.

Onder andere om geen extra belastingen te betalen.
Al jaren? Tot voor kort was het, zover ik weet, toch echt 'sports entertainment' wat de klok sloeg ipv alleen 'entertainment.' Zal ik wel heel slecht op hebben zitten letten. Blijft toch sowieso jammer.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_62630893
Bedoel meer van buitenaf. Dat ze het nu ook op TV moeten zeggen is maar weinig verschil eigenlijk.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 08:38:00 #167
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62632910
Ik snap niet wat er jammer aan is, het is niet alsof het afbreuk doet aan het product
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_62642571
Hoop trouwens dat er snel een HD versie van Impact uitkomt. Wil deze aflevering wel in HD kijken natuurlijk. Maar dat zal dan wel morgen worden heb ik het idee
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:39:13 #169
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_62644527
Hij is er al volgens mij, maarja ik haal alles van nieuwsgroepen af. Daar is hij al wel op 2 cd's.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_62645950
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 15:39 schreef The_Crippler het volgende:
Hij is er al volgens mij, maarja ik haal alles van nieuwsgroepen af. Daar is hij al wel op 2 cd's.
TNA Impact HDTV 2008-10-23 XviD-SC-SDH

Als je die bedoelt. Hij kan niet cappen en dat is geen echte HD. Oversized normale cap is dat.

Ik heb het over een scene release in HD. Niet slechte thuis cappers

Smackdown was trouwens fantastisch
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd naar de rating van deze week.

[ Bericht 35% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 24-10-2008 16:37:53 ]
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:00:05 #171
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_62646876
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 16:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

TNA Impact HDTV 2008-10-23 XviD-SC-SDH

Als je die bedoelt. Hij kan niet cappen en dat is geen echte HD. Oversized normale cap is dat.

Ik heb het over een scene release in HD. Niet slechte thuis cappers

Smackdown was trouwens fantastisch
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd naar de rating van deze week.
ja die zag ik staan, verder nie zo na gekeken. TNA kijk ik laatste tijd toch altijd een btje vluchtig door, dus de kwaliteit maakt me niet zoveel uit.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 18:34:52 #172
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62649020
Brahma hoe was Impact deze week op een schaal van 1-10?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_62649661
Geen idee, ik wacht op de HD release. Zal wel pas morgen komen. Scene houdt niet zo van TNA helaas
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 19:07:52 #174
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62649883
Neej dat moge duidelijk zijn haha

Ik kan hem ook morgen pas kijken maar ik ben errrrrrg benieuwd hoe de story met Foley uitpakt!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_62649939
Heb ondertussen wel de HIAC DVD gekeken 4CD's al.

Heerlijke DVD. Vooral die 6-man match met Kurt Angle vs The Rock vs Stone Cold vs Triple H vs The Undertaker vs Rikishi. Hoe JR helemaal gek word bij al die matches (en vooral die) en oude King blijft gewoon het beste en het leukste om naar te kijken
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:17:35 #176
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_62652890
Ik vind die 6-men HIAC maar een overrated en overbooked geval. Desondanks goede en non-stop actie.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:06:50 #177
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62654347
Ik wilde het niet zeggen maar dat is idd 1 vd meest overrated HIAC die er is maar zo zijn er wel meer die dat zijn, zo vind ik die van Taker-Mankind ook overrated het enige waarom die "goed" is is om die 2 stunts die Foley doet......
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_62655245
Ik vind het meer leuk om naar te kijken van wegen alle namen die erin staan. De match zelf valt best tegen. De cell word er amper gebruikt ook.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:48:31 #179
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_62655531
'Taker - Bossman WM XV
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:25:48 #180
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_62656580
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:48 schreef Mr_Brownstone het volgende:
'Taker - Bossman WM XV
Dat meen je niet hè?
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:06 schreef kidkash19 het volgende:
Ik wilde het niet zeggen maar dat is idd 1 vd meest overrated HIAC die er is maar zo zijn er wel meer die dat zijn, zo vind ik die van Taker-Mankind ook overrated het enige waarom die "goed" is is om die 2 stunts die Foley doet......
Met die ben ik het dan weer niet helemaal eens. Je kunt zeggen wat je wilt over dat het een "2-bump match" was, dat vind ik bullshit, er kwam veel meer bij kijken. Misschien kwam dat zo op je over omdat dat het enige was in de match wat er voor jou uitblonk (en niet onterecht). Dit ging om een MENS.. niet een lappenpop, niet een dummy.. een MENS die door een fysieke hel ging. Hij ging KO. Hij brak zijn ribben. Hij verloor tanden. Ik zou niet weten hoeveel meer hechtingen, wonden en blauwe plekken hij had, maar het feit was dat hij DOORGING. Hij ging zelfs naar het OFFENSIEVE op moment. Hij werd geslammed op punaises, geramt met steel stairs, tegen de cell, piledrived om maar een paar dingen op te noemen en dan ook nog eens het BEKLIMMEN van de cell NADAT hij er zo gruwelijk vanaf werd gegooid door een tafel.

Het was niet alleen historisch maar het maakte de hele wereld aan het praten. Het maakte veel WCW fans geinteresseerd in de WWF. DDP zei het nog het best; "if they weren't going to show it, we would have." Het was goed voor professional wrestling en het was het bepalende moment van Mick Foley's carrière. (En hij heeft er veel gehad)

Dit is zeker niet de BESTE Hell in a Cell (ik zou het desondanks in de top 5 plaatsen voor gewelddadigheid alleen) maar het is zeker de meest historische en zal NOOIT worden vergeten. Nog steeds wordt er dagelijks over gepraat, zoals je nu ziet.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:32:45 #181
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_62656727
Nee, dat meen ik niet.

Wat betreft de HIAC van KOTR '98, een groot compliment moet ook gaan naar the Undertaker, en niet alleen omdat hij met een gebroken enkel liep. Hij heeft Mick een kwartier lang gespoonfeed.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_62656775
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:25 schreef Wes_FR het volgende:
Met die ben ik het dan weer niet helemaal eens. Je kunt zeggen wat je wilt over dat het een "2-bump match" was, dat vind ik bullshit, er kwam veel meer bij kijken. Misschien kwam dat zo op je over omdat dat het enige was in de match wat er voor jou uitblonk (en niet onterecht). Dit ging om een MENS.. niet een lappenpop, niet een dummy.. een MENS die door een fysieke hel ging. Hij ging KO. Hij brak zijn ribben. Hij verloor tanden. Ik zou niet weten hoeveel meer hechtingen, wonden en blauwe plekken hij had, maar het feit was dat hij DOORGING. Hij ging zelfs naar het OFFENSIEVE op moment. Hij werd geslammed op punaises, geramt met steel stairs, tegen de cell, piledrived om maar een paar dingen op te noemen en dan ook nog eens het BEKLIMMEN van de cell NADAT hij er zo gruwelijk vanaf werd gegooid door een tafel.

Het was niet alleen historisch maar het maakte de hele wereld aan het praten. Het maakte veel WCW fans geinteresseerd in de WWF. DDP zei het nog het best; "if they weren't going to show it, we would have." Het was goed voor professional wrestling en het was het bepalende moment van Mick Foley's carrière. (En hij heeft er veel gehad)

Dit is zeker niet de BESTE Hell in a Cell (ik zou het desondanks in de top 5 plaatsen voor gewelddadigheid alleen) maar het is zeker de meest historische en zal NOOIT worden vergeten. Nog steeds wordt er dagelijks over gepraat, zoals je nu ziet.
Eens Hij had ook nog gescheurde organen trouwens. En een hersenschudding. Hij vroeg aan de scheids of hij punaises had gebruikt (terwijl hij er helemaal vol mee zat op dat moment). Ook de reacties van JR/King op de hele match zijn gewoon klassiek en prachtig eigenlijk.

En als je die DVD kijkt merk je echt dat het gewoon 1 groot verhaal is geworden door alle cell matches heen. Het naar buiten komen en naar boven gaan wacht nu steeds iedereen op. En dat komt toch echt door Foley. HBK deed een soortgelijke val. Maar nog lang niet zo hoog als Foley, want HBK hing al half beneden.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:02:39 #183
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62657351
Ik zeg ook niet dat het een 2 bump match was maar het maakt de match nog steeds niet zo goed als dat men doet geloven....was er een shockfactor? ja die was er. Was het iets wat nog nooit vertoond was? Ook dat was het....was de match zelf goed? nee die viel extreem tegen juist door die 2x vallen (waarvan 1 ongepland was).
Waardoor kwam er meer bij kijken? Zn injuries? Die kwamen door die 2 bumps. De hele match heeft 3 dingen die historisch waren....de 2 bumps van de Cell en de Punaises....meer niet omdat hij simpelweg amper nog iets kon

Al de injuries en schade die hij heeft opgelopen maken nog geen goede match.....daarom vind ik hem overrated. Is hij leuk om naar te kijken? dat zeker weten maar het is geen Shawn-Taker, Brock-Taker, Orton-Taker, HHH-Jack, HHH-Michaels (45 min lang!)

Shawn is de pionier Foley zegt zelf in zn boek dat hij met Taker ging praten omdat hij over de val van Shawn heen moest gaan omdat de match anders niks zou zijn, Taker wilde het niet eens doen eigenlijk.

[ Bericht 12% gewijzigd door kidkash19 op 25-10-2008 00:08:09 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:28:45 #184
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_62657873
Jammer dat je in die lijst nou weer HHH/HBK moet noemen.. wat een galbak vond ik dat zeg. Maarja ieder zijn ding.

Overigens is Taker/HBK nog altijd met afstand de beste HIAC match en één van de beste matches aller tijden.
  Redactie Games zaterdag 25 oktober 2008 @ 01:43:49 #185
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62659050
WWE Presents: Cyber Sunday



Ojee wat een feest, het is Cyber Sunday bazen en heren
De jaarlijkse PPV waarbij jij de amerikaan met een telefoon kunnen stemmen! Ja maar dat doen ze toch al met de verkiezingen ? JA MAAR DIT IS BELANGRIJKER.
Nu dat allemaal achter de rug is, kunnen we over 2 dagen toch nog genieten, en ook jij,ja jij paxlie kan stemmen op de match van Kane vs Mysterio, wat een feest



Triple H vs YOU CHOOSE OH MY GAWD voor de WWE Championship
HHH staat nog steeds eenzaam aan de top, en daar staat die nu ook, hmm zullen wij even een lijstje erbij pakken wat HHH heeft gedaan sinds hij bij Smackdown zit?
quote:
HHH 2 brawls met familia, uiteindelijk samen met Batista huisgehouden.
HHH dolt een beetje samen met MVP over Edge en Vickie maakt de wedstrijd tussen Edge en HHH.
HHH bt Chavo
HHH bt Chavo w. Nealy
HHH verpest Edges wedding
HHH Khali face-off
HHH arm wrestling vs Khali, Khali haalt HHH neer.
HHH bt Kenny en gooit Khali uit de ring
HHH bt Shelton, aftermath wordt hij aangevallen door Shelton en daarna Khali.
HHH bt Khali in een lumberjack match, daarna twist of fate door Jeff
HHH face off met Jeff, Jeff nr. 1 contender
HHH bt MVP, Kozlov valt HHH aan
HHH en Jeff bt MVP and Kendrick, met HHH die MVP pint
HHH brawl samen met Jeff tegen Kozlov en Khali, Kozlov en Khali trekken zich terug
HHH bt Matt vs Jericho, na match door Kozlov aangevallen
Big Show vs HHH voor de titel, alsof Show die zou winnen, no contest, na de wedstrijd komt Kozlov weer, Jeff en HHH gooien hem eruit en daarna twist of fate op HHH.

PPV results; HHH bt Cena op NOC
GAB: HHH bt Edge
Summerslam: HHH bt Khali
Unforgiven: HHH wint scramble
No mercy: HHH bt Jeff
Zoals u ziet, Cena is superman. Maar nu naar Cyber Sunday, waar HHH tegen Hardy, Kozlov, of alle 2 moet. En zal het de russian ''I Lov double double e'' man worden die erop zweert dat hij HHH zal verslaan, of mag Jeff Hardy het nog eens proberen, waar hij vorige maand nog zo triest faalde?


Undertaker vs Big Show in een nader te bepalen wedstrijd
Nader te bepalen? Wat zijn de keuze's dan?!?!? Dat zijn een ''I Quit match'' een ''Last Man Standing match'' of een ''Knock out match''. Knock out match is Big Show heer en meester natuurlijk met zijn mooie punch, waarmee die The Undertaker vorige maand nog versloeg. En een I Quit match tussen deze 2 heren, dan zijn wij tijdens Survivor Series nog steeds bezig met deze match, want geen van deze 2 zie ik ooit I Quit roepen, en het is sowieso een kut wedstrijd, met die referee die steeds met zijn mic in hun bek zit te roffelen. Dan is er de laatste en mooiste optie, een last man standing match. Een match waarin 1 van de 2 10 seconden lang op de grond moet blijven liggen wil de ander winnen, en dat levert altijd goede matches op.

Undertaker is natuurlijk nog steeds boos op Vicky voor 5 maanden geleden ofzo, en aangezien Vicky opeens op dikke behaarde mannen valt, en The Big Show haar nieuwe lovertje is, gaat ze ver voor hem, o o o wat een mooie setting voor deze wedstrijd


Jericho vs Batista met special referee voor de WHC
Heuj een nieuw jaar een nieuwe special referee, en nu is de keuze uit Randy Orton HBK en Austin (smileys naar logische wijze neergezet)

Batista, tja, wat kan je daar over zeggen? Its a monkeh, wat doet die op dit niveau? Maar goed, als hij de titel maar niet wint. Y2J is alweer een paar maanden de champ, nadat die die prijs mooi van Batista had afgepakt, maar nu wilt die hem terug. Maar dat kan nogal erg liggen aan de special referee, is het bijv. Orton gebeurt er zeer weinig, Austin weet je het maar nooit, en HBK zal de wedstrijd nog wel kunnen veranderen.
We are going to see it, Liiiiiiiiveeeeee, next!


Kane vs Mysterio
Que? vraagt Mysterio zich af, moet hij nou weer tegen deze grote man? Jawel, alleen nu hoeft hij niet zijn masker af te doen als hij verliest. Het gaat hier om een 2 out of 3 falls match, no holds barred match en een falls count anywhere match (wat is het verschil tussen die laatste 2 ? ). Maar het komt erop neer, 1e is gewone match maar dan 3 achter elkaar, en die laatste 2 zijn hardcore matches, no dq, no holds barred, falls count anywhere, hoe je ze ook wilt noemen, het komt op hetzelfde neer, Mysterio die door een tafel wordt gechockeslammed, hot


Matt Hardy vs ? voor de ECW Championship
Matt Hardy heeft de titel, en nu mogen de amerikanen stemmen, wordt het de supervette cruiserweight Mark Henry, de ierse Evan Bourne of de vette negert Finlay? Als ze een goede match willen, moeten ze natuurlijk voor Bourne kiezen, de nieuwe super high flyer, ITS EVAN AIR-BOURNE MY GAWD HE IS BROKEN IN HAV.


Shelton vs ? voor de US title
Niggahs! Shelton nigger mag het opnemen tegen R-TRUTH, MVP of FESTUS
Wel grappig dat R-TRUTH en Shelton precies hetzelfde op de foto staan, maar dat terzijde.
De King of Bling, WASSUP of de belidioot willen de titel van Benjamin afpakken, die hij een paar maanden geleden mooi won, maar kan dat ze lukken, het is jouw stem!!!?! Natuurlijk moet dit MVP worden en die moet het ook winnen, maar het zal wel Wassup worden


Santino Marella vs ? voor de IC title
Iet issa Santino, who is he up to. Ies iet Goldeduster, the braver man who think he is hot because he is golden. He is really old, just like JR. Or will it be Rodney the piper, o look at me i am irish en wear this stupid pyama. Oh could it be, The honk-a-tonk man, who has been IC champon for 64 weeks, i SANTINO MARELLA, am IC champon for. 10 WEEKS. If you do the mathemath, you see that it is only 54 weeks to go, and than i, SANTINO MARELLA am the greatest champon of world.


Ja, je kan kiezen tussen 3 wedstrijden, welke wil je zien?
Kofi + Punk tegen Priceless voor de titles, M&M vs Cryme Tyme of Regal en bitch vs James en Noble?
Kofi + Punk zitten al een lange tijd tegen team priceless te vechten, en het houdt maar niet op, zal hier dan hun reis eindelijk stoppen, of wordt dit de nieuwe tag team champions? Of de geweldige Miz en Morisson mogen tegen de hoodnegers, Cryme Tyme, incl. bling tanden. Of nog de niet-boeiende-kan-ook-in-10-minuten-op-Raw-match?


EXTRAVAGANZA DAMES EN HEREN, WIJ MOGEN LIVE TIJDENS CYBER SUNDAY WAAR WIJ ALLEN NOG WAKKER ZIJN STEMMEN OP HET BESTE HALLOWEEN PAKJE, EN DAN KUN JE ZO VAN STEMMEN EN DAN HEB JE JE STEM UITGEBRACHT JIPPETEEWOO, DANKU WWE DAT U ONS DEZE KANS GEEFT
.....Kennedy
pi_62659830
Ik heb maar eens wat oude RAW eps gedowload (1999)

Het WWE waar ik nog steeds naar terug verlang. Ik heb elke keer dat ik kijk nog steeds het idee "was het maar zo gaaf als vroeger"

Helaas zal ik me erbij moeten neerleggen dat die gouden tijden niet terug komen en we het hier mee moeten doen

Groot verschil trouwens, nu zijn de storylines meestal zo lame, vroeger was dat juist waarom je keek. Het worstelen was bijzaak, de feuds waren zo gaaf

Toch verschrikkelijk gaaf om terug te kijken

edit/ HHH die bij de Pedigree nog gewoon de armen vast houd en het hoofd tussen zijn dijen houd vastgeklemd. Toen zag die move er toch heel wat indrukwekkender uit

Undertaker die een baseball bat op Big Slow's hoofd kapot slaat werd er wel uitgeknipt, net als JJ die even een gitaar los laat op een random chick, dus kwa censuur weet ik het nog niet

King was toen al even gek op "puppies" en JR had het ook over "whipped as an goverment mule"

Ach het zal ook wel een stukje "jeugd-sentiment" zijn

[ Bericht 12% gewijzigd door Unstoppable op 25-10-2008 04:48:30 ]
pi_62660030
Ik denk dat het ooit nog wel terug komt. Maar precies hetzelfde zal het nooit zijn. Kort door de bocht kijkend, de attitude era was eigenlijk 1 van de meest succesvolle tijden voor de WWE, dat kwam natuurlijk mede omdat er ook grote concurrentie was. Maar de kijkcijfers waren ook gewoon veel hoger omdat alles zo leuk was.

Nu focussen ze meer op kinderen, met Cena en Mysterio en dergelijken. En dat levert dus veel minder kijkcijfers op. Dan denk ik bij mezelf, verzin dan een nieuw soort attitude era. Tuurlijk krijgen we geen Stone Cold vs The Rock op WM meer. Maar die 2 kwamen wel voort uit die tijd. Nu is Amerikaanse TV tegenwoordig zwaar gecensored en dergelijke, misschien dat het daar aan ligt..

Of Vince is een beetje soft aan het worden op zijn oude leeftijd

Ik ga maar eens slapen!
pi_62660100
Kwa censuur zou het nu gemakkelijk kunnen. Ik denk dat vooral drie dingen het verschil maken.

1) Je had absoluut supersterren die alles kwa mic en ringskills gewoon geweldig waren. Worstelaars die de tijd kregen hun perfecte characters te ontwikkelen en te perfectioneren.

2) De feuds die mede daaruit voortkwamen, gedragen door enkele personen vaak. Om maar eens wat te noemen als maandenlange verhalen tussen The Rock en Stone Cold, wars tussen de McMannon's waar de hele lockerroom in meespeelden. Absoluut ook betere writers.

3) Alles zag er ook beter uit. Nu word er geen move meer gedaan in de WWE waar ook maar iemand die niet weet wat hij doet gewond door kan raken. Ze namen de bumps, hoe hard ze ook waren, want het hoorde er bij. Ik zal morgen een kort sample uploaden hoe een Raw is War eindigde. Dat zul je tegenwoordig nooit meer zien. Dat was een bump te vergelijken met wat Abyss deed bij de laatste TNA PPV (slam van de entrance door tafel) zonder het vuur. En dat was nog gewoon op een wekelijkse uitzending.
Het is aan de ene kant natuurlijk maar beter dat ze dat niet meer door, want het is wel duidelijk geworden dat zulk soort extremen mensen levenslang tekenen. Maar toch, ik was al niet de enige die een bepaalde HIAC match geweldig vond gebaseerd op een paar zieke bumps. Dus dat zal ook zeker het specialer hebben gemaakt. Toch wil ik even opmerken dat WWE hier tegenwoordig te ver in gaat en heel veel moves verbied die met wat kunde goed kunnen worden uitgevoerd.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 09:16:25 #189
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62660601
Die gif tussen CS in

* Tazmaniac gaat maarus wat wrestling kijken
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_62660877
Een voorspelling (uiteraard wat ik zou willen zien en niet wat ik denk)

HHH vs Jeff vs Kozlov - HHH zou ik nog mee kunnen leven, aub geen Jeff
UT vs Big Show - maar mag Big Show ook wel worden.
Jericho vs Batista - aub GEEN Batista
Kane vs Rey - couldn't care less, liever geen Rey, maakt het wel heel ongeloofwaardig
Matt vs Bourne -
Shelton vs MVP - Zou leuk vinden als ze keer weer wat serieus doe met MVP (gebeurd toch niet aangezien we in een geweldige storyline zitten dat hij alles moet verliezen ( !))
Santino vs Honky-Tonk Man - deze match had over een jaar gemoeten, als Santino op 62 weken IC zit, en dan laten verliezen van de Honky-Tonk Man.
Priceless - Kofi & Punk - DiBiase (Maar zal wel M&M vs Crime Time worden, ook goed )
Maria, Maryse of James moet winnen! (edit! Kelly Kelly mag ook )

[ Bericht 2% gewijzigd door Pieter-utd op 25-10-2008 11:00:49 ]
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 10:37:06 #191
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62661584
HHH vs. Hardy vs. Kozlov
Kozlov kan perfect in een tripple treat getest worden, hij hoeft de match niet te dragen. Het enige wat van hem verwacht wordt zijn 3 gut kicks en 5 headbutts.. helaas is meneer HHH veel te slim voor Hardy en Kozlov en weet ie met een matige pedigree de title te behouden. Maar Kozlovs 5e headbutt vind plaats na het einde van de wedstrijd waardoor HHH geraakt wordt. Gelukkig is er dan redder in nood Jeff Hardy nog die Kozlov een lesje leert en de hand van HHH kan schudden

The Undertaker vs. Big Show
Dit wordt overduidelijk een last man standing match, of het publiek er nou op stemt of niet

Lange match die volgens mij best saai gaat worden, waarin uiteindelijk Big Show de overwinning pakt nadat UT 6x op de 9e tel zijn sit-up moment doet.

Jericho vs. Batista
Hmmz.. deze is niet zo voorspelbaar als je zou denken.. Batista heeft van de afgelopen 20 title matches waarschijnlijk 18 keer verloren.. er kan vast nog wel een keertij bij. Jericho staat op dit moment heel erg lekker in zijn schoenen en zou het lekkere heat opleveren als hij Batista én HBK weet te screwen en toch op een slinkse manier weet te winnen. Het zou me ook totaal niet verbazen als HBK, Batista op het einde zou naaien..

Kane vs. Reyrey
De perfecte mogelijkheid om een (nieuwe) superstar te introduceren/ te pushen die Reyrey aan een overwinning helpt.. de match tussen Kane en Rey (of het nou een fca of een no dq match is) hebben we al vaak genoeg gezien.. vraag me alleen nog af wie reyrey zou willen helpen...

Hardy vs. Bourne
Een 6minuten durende title match die op en af gaat, Henry komt naar de ring.. duwt Bourne van de top rope af.. hardy denkt dat het een slip was want die zag de reus Mark Henry toevallig niet door een vuiltje in zijn oog waarna hij enkt.. tja.. ik pin hem maar dan mag ik mijn belt behouden..goedzo Matt, je retained!!

Benjamin vs. R-Truth
Wouwzers, een title change!! En dat nog wel op Cyber Sunday.. nou nou, doe maar ruig!!
Arme Shelton zag het helemaal voor zich, de enige neger met een beetje talent in de 'division', hij krijgt de belt en opeens wordt Ron als een gek gepushed.. het zit onzer Shelton ook niet mee

Santino vs. tja.. hmmz.. Goldust gok ik maar op!
Honky Tonky man komt over een jaar denk ik en nu nog niet.. hoe het ook zij: Santino retained the title!!!!!!!
O-M-GUT

Punk/Kofi vs. Priceless
Punk en Kofi hebben de laatste weken niet meer echt wat gewonnen dus ga er maar niet vanuit dat ze op een PPV wel de winst gaan pakken. Priceless bij MURDAH

Kelly Kelly Kelly vs. The World
I wonder who will win
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 10:50:54 #192
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_62661861
leuke preview weer Wes

nu ben ik ook weer op de hoogte
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 11:14:34 #193
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62662331
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 10:50 schreef Paxlie het volgende:
leuke preview weer Wes

nu ben ik ook weer op de hoogte
Ik moest ook hardop lachen

Zijn jullie het trouwens met de volgende stelling eens:
"In een I Quit match moet de loser ook écht quit'n (iig voor een lange periode)"
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 11:29:01 #194
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_62662587
TNA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smackdown
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:17:48 #195
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_62663481
Cyber Sundayy

Ik ga gewoon wat lullen over CS, en over de matches die ik daarin wil zien.
Graag begin ik eerst even met een klein irritatie puntje en dat is: The WWE Universe!!! Echt waar, kan het nog lamer klinken??

WWE Title match
Dit zal hoogstwaarschijnlijk ook de match worden die ik wel wil zien, en dat is natuurlijk de triple treat. Nu ben ik geen groot fan van deze 3 mannen, maar gelukkig weten 2 van de 3 nog wel een goede match neer te zetten. Ik zie HHH als winnaar en op Survivor Series een match tussen HHH en Kozlov.

Undertaker vs Big Show

Een match waar ik niet op zit te wachten, aangezien deze 2 gewoon niet klikken. Weer geen fan van beide, maar ik zie hier Taker als winnaar. Mijn keuze zal de I Quit match zijn, maar ik denk dat het een Last Man Standing word.

World Title Match
Jericho vs Batista met SCSA als de ref.
Dit is een heel gemakkelijk keuze. HBK is dan wel way over bij het publiek, alleen tegen Austin kan hij gewoon niet op. Jericho wint. Stunner op Jericho na de match.

Kane vs Baby Rey Rey
Geef mij hier maar een Falls Count Anywhere match, dit puur omdat als Rey wint, het er niet zo lame uit ziet. Ik ben deze feud ook erg zat, want erg geloofwaardig komt het niet over. Rey wint, maar als het moet maakt Kane hem kapot.

ECW Title Match
Matt Hardy vs Evan Bourne
Het word Bourne, maar maybe ook wel Finlay. Niet iedereen kijkt ECW (snap het ook niet), dus misschien is Bourne wel niet zo bekend. Maargoed als niet iedereen ECW kijkt, zullen ze hun geld ook niet verspillen aan deze match. Bourne mag van mij zeker, en zelfs als winnaar. Matt mag hem ook houden, dit word zeker een goede match tussen deze 2.

(Pre Show Match)
US Title match
Shelton vs Killings
Killings wint de stemmen zeker, ookal heb ik liever MVP. Aangezien dit een pre-show match is, wint Killings de title niet. De matches tussen deze 2 top lui zijn goed, en het mag van mij nog wel even doorgaan. Maybe moet er iets fris tussen komen, zoals The Brian Kendrick. Al met al Shelton houdt zijn title nog wel even vast.
Ooohjah nog iemand kan mee doen... Festus?? Wie??? ik bedoel maar.

IC Title Match
Santino vs Goldust / Piper.
De rede dat ik The Honkey Tonkey Man er niet in heb zitten is dat dit een match in de toekomst zal moeten worden. Om er nog wat van te maken stem ik voor Goldust, aangezien er we dan nog iets te zien krijgen. Rodney The Piper kan deze dagen niet zoveel meer. Santino behoud zijn title door onze Beth Phoenix.

Pick The Tag Match
Mijn stem gaat voor The Dirt Sheet vs Word Up!, deze 2 teams vechten hun ruzie uit op WWE.com, maar dat mag nu wel eindigen. Een andere keus zal zijn dat de Tag Titles op het spel staan. Kunk en Kingston kunnen dit dus ook erg goed gaan winnen (de stemmen, niet de titles).
Mooie Mickie James (en Noble) vs Mooie Layla El (en Regal) mag van mij wel maandag op RAW.

Halloween Costume Contest
Maryse!!!!!

maar natuurlijk wil ik het volgende lijstje ook wel zien:
Mickie, Layla, Kelly Kelly Kelly, Phoenix, Katie Lea, Melina (die zal toch dr comeback maken?) Lena Yada en zelfs Mario wel zien.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_62663953
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 12:17 schreef The_Crippler het volgende:
The WWE Universe!!! Echt waar, kan het nog lamer klinken??
Hahaha precies wat ik ook dacht
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 12:17 schreef The_Crippler het volgende:
Halloween Costume Contest
Maryse!!!!!
[ afbeelding ]


[ Bericht 62% gewijzigd door Pieter-utd op 25-10-2008 12:53:30 ]
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 15:38:18 #197
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62667348
Impact!

wel een paar matige matches deze week
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_62670465
Impact was vet hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 26 oktober 2008 @ 00:27:12 #199
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_62678973
Een paar van jullie zouden toch naar de shows in Manchester gaan? Blijkbaar zijn er wat aanpassingen gemaakt aan het taping schedule, ik zou maar even kijken.
  zondag 26 oktober 2008 @ 00:38:41 #200
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62679181
pffffffffffffffffffffff RESPECT........RESPEEEEEEEECT....mijn god......laat maar

New Blood - Millionaires Club 2......Russo booking.

SD! is op dit moment niet veel beter..Kendrick gaat van (Semi) Main Event naar Super Crazy toe....Festus was dan wel lachen opzich, Michelle the Robot heb ik verder niks over te zeggen. Gelukkig redde Taker - HHH de show nog een klein beetje.
Suffe pop-up van Helms heel de tijd.....ga hem nu alweer haten ook al is het de bedoeling dat ie face is volgens mij.
MVP
Kung-Fu-Naki?? alleen de muziek is kick
Ik wacht op Kizarny....die heeft wel potentie denk ik.

[ Bericht 49% gewijzigd door kidkash19 op 26-10-2008 00:44:14 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_62679396
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 00:27 schreef Wes_FR het volgende:
Een paar van jullie zouden toch naar de shows in Manchester gaan? Blijkbaar zijn er wat aanpassingen gemaakt aan het taping schedule, ik zou maar even kijken.
Alleen ik volgens mij. En welke veranderingen? Bedoel je dat ze Raw + ECW op maandag doen en 2 keer Smackdown op dinsdag?
pi_62707979
Preview match van Shelton:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games maandag 27 oktober 2008 @ 15:28:50 #203
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62720329
Men, die intro van Cyber Sunday

Daar kan je echt 10x ''That's what she said' invullen.
.....Kennedy
  maandag 27 oktober 2008 @ 15:43:34 #204
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_62720770
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:28 schreef Wessiej het volgende:
Men, die intro van Cyber Sunday

Daar kan je echt 10x ''That's what she said' invullen.

hahaha ja dan kijk je zeker te veel The Office US
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_62721518
Eerste 3 matches waren best vermakelijk..
pi_62721857
Tiffany is wel een aanwinst misschien toch maar eens ECW kijken
  maandag 27 oktober 2008 @ 18:24:18 #207
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_62725787
Cyber Sunday
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  maandag 27 oktober 2008 @ 18:40:02 #208
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_62726483
plaatjes zijn met de oude layout altijd te zien
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  maandag 27 oktober 2008 @ 18:57:42 #209
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_62727108
is toch niet bepaald een spoiler ofwel... en ik heb de winnaar niet gezegd
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  maandag 27 oktober 2008 @ 20:57:33 #210
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_62731487
neuh, en erg is het ook niet
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Redactie Games maandag 27 oktober 2008 @ 20:59:18 #211
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62731557
Paxlie down Cyber Sunday nou maar eens, kijk je ook nog eens wwe
.....Kennedy
pi_62734132
Eweka down

had ik nu vanmorgen Cybersunday maar aangezet voor ik ging klussen in mn huisje

Was het wat?
Narf!
  maandag 27 oktober 2008 @ 22:42:16 #213
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62735646
Cyber Sunday
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door Tazmaniac op 27-10-2008 22:47:39 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_62735690
Cyber Sunday was goed
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 27 oktober 2008 @ 22:50:18 #215
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62735995
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 22:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Cyber Sunday was goed
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik je idd gelijk in geven, hij was stuk betere dan voorgaande jaren maar toch.. tis een van de minste PPV's van het jaar
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_62738693
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 00:21:07 #217
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_62738897
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 22:50 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Moet ik je idd gelijk in geven, hij was stuk betere dan voorgaande jaren maar toch.. tis een van de minste PPV's van het jaar
Met als sidenote dat de PPV's dit jaar kwalitatief behoorlijk hoog zijn geweest.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:16:48 #218
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_62749003
Adam Pierce is de nieuwe booker van ROH, nadat Gabe Sapolsky opgestapt was. Naar het schijnt is ie opgestapt omdat hij tegen een tv-deal was, die er nu alsnog lijkt te komen.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_62749936
Hmm, sc420 heeft RAW in 1 bestand geupload. Eens kijken of dit de kwaliteit ten goede komt

Niet echt dus

[ Bericht 24% gewijzigd door renwan op 28-10-2008 14:20:00 ]
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:56:38 #220
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_62752123
gewoon de HD versie meenemen, die ziet er stukken beter uit.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:14:56 #221
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_62754900
Trouwens de demo van Smackdown vs RAW 2009 is te downloaden in de playstation-store. De knoppen lijken tot nu toe hetzelfde, dat scheelt alweer.
Ik zal zo eens verder gaan met RAW, eerste stuk was wel aardig.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_62756674
Raw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62759288
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Raw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was geweldig ja..
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:41:25 #224
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62763160
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_62763548
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 00:13 schreef renwan het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus
pi_62765632
Sinds Batista HHH in de steek heeft gelaten in Vengeance 2005 kan ik hem ook niet uitstaan.
pi_62765696
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Raw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was echt goed, viel me wel 1 ding aan op:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_62766084
WWE is propaganda aan het worden... kijk naar Kozlov, "Russen vormen een gevaar voor de Amerikaanse samenleving" en het erge is dat al die kinderen haat gaan koesteren jegens de Russen. Maar ik klaag niet, de PPV was echt super
pi_62769641
Lieve Marcel dat is toch altijd zo geweest
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  Redactie Games woensdag 29 oktober 2008 @ 00:05:47 #230
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62769865
Misschien een spoilertje over Cena
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
pi_62769995
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 00:05 schreef Wessiej het volgende:
Misschien een spoilertje over Cena
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, dat zag ik al aankomen helaas.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en: Marcel
  Redactie Games woensdag 29 oktober 2008 @ 00:13:36 #232
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62770023
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 00:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Tja, dat zag ik al aankomen helaas.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en: Marcel
Garcon ;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
pi_62770077
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 00:13 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Garcon ;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het punt niet,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62770729
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There I said it!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  woensdag 29 oktober 2008 @ 01:00:08 #235
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_62770781
Moeten geruchten nu ook al met een spoilertag voorzien worden. Iig goede ontwikkeling als gebeurd wat ik niet zonder spoilertag mag zeggen

Nu CM Punk nog
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_62770930
Half waar ik over praat gaat ook nog over Cyber Sunday hoor.
pi_62772190
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 01:44 schreef Unstoppable het volgende:
Een fucking gogoplata
Goedemorgen, die move gebruikt hij al een jaar ofzo..

Dag,
pi_62773523
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 00:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]


Oh en: Marcel
  woensdag 29 oktober 2008 @ 09:25:05 #240
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62773765
Cena als heel terugkomen? Dat zie ik niet gebeuren met al die commercials die ze voor hem maken en zeker niet als hij terug komt in Boston zn thuisstad.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 29 oktober 2008 @ 09:31:56 #241
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62773938
Wie zouden jullie dan als double main event op WM willen zien??

Ik ga voor Orton, Edge, UT en Cena (Batista) (HHH)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games woensdag 29 oktober 2008 @ 09:33:44 #242
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62773979
Ik verwacht dit jaar iig dat of SCSA terugkomt voor 1 wedstrijd, of Hulk Hogan....
.....Kennedy
pi_62776128
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 07:25 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Goedemorgen, die move gebruikt hij al een jaar ofzo..

Dag,
Ik ben pas een maand geleden ofzo weer begonnen met kijken
pi_62776278
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 09:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Wie zouden jullie dan als double main event op WM willen zien??

Ik ga voor Orton, Edge, UT en Cena (Batista) (HHH)
Orton zit nog wel een paar maanden op een rolstoel.
pi_62776462
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:55 schreef roepdeman het volgende:
Lieve Marcel dat is toch altijd zo geweest
Jawel, maar nu komt het veel vaker voor.
Is Vince de kloon van Bush?
  Redactie Games woensdag 29 oktober 2008 @ 11:00:59 #246
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62776572
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 10:53 schreef -Marcel het volgende:

[..]

Orton zit nog wel een paar maanden op een rolstoel.
Ja
.....Kennedy
pi_62776704
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:00 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Ja
Kijk naar the facts alvorens " " te posten.
pi_62776979
Ik erger me echt mateloos aan Cena, CM punk en MVP. Waardeloos in alle opzichten, maar schijnbaar denken een heleboel mensen, incl de GM's daar heel anders over. Jammer.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:39:59 #249
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62777890
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 10:57 schreef -Marcel het volgende:

[..]

Jawel, maar nu komt het veel vaker voor.
Is Vince de kloon van Bush?
Uhm......nee.....gewoon....nee

Ik roep maar wat hoor maar....

Iron Sheik
Nicolai Volkoff
Sgt. Slaughter
Mr Fuji

en die waren echt duidelijk anti amerika , Kozlov is dat niet zo heel duidelijk, die wil alleen maar Ass kicken en is toevallig echt Russisch
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games woensdag 29 oktober 2008 @ 11:57:14 #250
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62778366
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:13 schreef -Marcel het volgende:
Ik erger me echt mateloos aan Cena, CM punk en MVP. Waardeloos in alle opzichten, maar schijnbaar denken een heleboel mensen, incl de GM's daar heel anders over. Jammer.
Nah, je bent het gewoon niet waard om te antwoorden...maar toch.

Orton nog in een rolstoel? Dit is even een CS spoiler maar dat mag op woensdag, hij kan wel rustig Stunner's ontvangen maar ja rolstoel is nodig, hij komt waarschijnlijk rond SS terug.

MVP waardeloos noemen, je kijkt zeker alleen naar de WWE op dit moment zelf ipv het toaalproductje
.....Kennedy
  woensdag 29 oktober 2008 @ 12:00:46 #251
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_62778470
ja

RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paar puntjes:
Sinds Matt Hardy de ECW champ is, is hij behoorlijk saai geworden. Hij was altijd al aardig stijf enzo in de ring, maar dat valt nu wel heel erg op.
Laat Cody Rhodes er AUB niet zo uitzien als een jobber. Als ik Dibiasi zie, zie ik een jonge ster met natuurlijke heat overzich heen. Als ik Rhodes zie, moet ik lachen. Ooohjah als ik Manu zie denk ik, die is niet helemaal goed.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_62781479
ECW was ok
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games woensdag 29 oktober 2008 @ 16:58:26 #253
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62786829
Evan Bourne is de nieuwe Mr. Kennedy

4 maanden geblesseerd....
.....Kennedy
  woensdag 29 oktober 2008 @ 17:39:43 #254
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62787826
hahaha neuh....Bourne kan ook echt wat in de ring
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games woensdag 29 oktober 2008 @ 18:01:45 #255
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62788343
Maar dus ook geen Bourne in brussel

.....Kennedy
pi_62788958
Of in Engeland
pi_62789961
RAW:

Santino
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Excuses

Dacht dat er ooit hier keer eerder over gediscuseerd was dat op maandag SD! niet gespoilerd hoeft te worden en woensdag RAW. Maar zal het niet meer doen

[ Bericht 38% gewijzigd door Pieter-utd op 29-10-2008 19:47:49 ]
  woensdag 29 oktober 2008 @ 19:29:24 #258
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_62790377
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 18:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Of in Engeland
tis 4 maand, dus ik heb nog hoop hoor.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  Redactie Games woensdag 29 oktober 2008 @ 19:44:56 #259
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62790879
Bedankt Pieter, ik start net pas RAW op, echt top dit
.....Kennedy
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:03:27 #260
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62791463
Ik weet niet welke match jullie hebben gekeken maar Dreamer/Swagger was de slechte match die ik in maaaanden heb gezien

werkelijk te beschamend voor woorden hoor

De rest was ok
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:39:08 #261
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62792619
Santino word ik heel langzaam een beetje zat, de man achter Santino heeft bizarre judoskills....laat die aub een x zien ipv chickenshit te zijn, humor brengt je maar zover....
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:41:23 #262
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62792697
quote:
Dacht dat er ooit hier keer eerder over gediscuseerd was dat op maandag SD! niet gespoilerd hoeft te worden en woensdag RAW. Maar zal het niet meer doen
Ik blijf erbij dat dit een goede constructie is, woensdagmiddag/avond is lang genoeg om Raw normaal te kunnen bespreken, heb je het nog niet gezien blijf je hier gewoon even weg...
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_62792728
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 19:29 schreef The_Crippler het volgende:

[..]

tis 4 maand, dus ik heb nog hoop hoor.
Ja, want 4 maanden geneestijd in 2 weken lukt altijd
  Redactie Games woensdag 29 oktober 2008 @ 20:44:46 #264
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62792830
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 20:41 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat dit een goede constructie is, woensdagmiddag/avond is lang genoeg om Raw normaal te kunnen bespreken, heb je het nog niet gezien blijf je hier gewoon even weg...
Niet na een PPV
.....Kennedy
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:44:49 #265
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62795130
PPV is dinsdagmiddag/avond een mooie tijd om te bespreken vooral als je ziet hoe snel iedereen de PPVs enzo binnen heeft....

Zoals al maanden geleden gezegd
Raw = woensdagmiddag veilig
ECW = Donderdagmiddag veilig
SD! = zondagmiddag veilig
PPV= Dinsdagmiddag veilig

Nog niet gezien blijf je weg vanaf die dagen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_62796633
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:44 schreef kidkash19 het volgende:
PPV is dinsdagmiddag/avond een mooie tijd om te bespreken vooral als je ziet hoe snel iedereen de PPVs enzo binnen heeft....

Zoals al maanden geleden gezegd
Raw = woensdagmiddag veilig
ECW = Donderdagmiddag veilig
SD! = zondagmiddag veilig
PPV= Dinsdagmiddag veilig

Nog niet gezien blijf je weg vanaf die dagen
Helemaal eens, het is hier neem ik ook aan een plek voor discussie. Dat gaat moeilijk als alles tot een week later in spoiler moet
pi_62799034
waar blijft Edge
  woensdag 29 oktober 2008 @ 23:42:51 #268
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_62799235
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:34 schreef DJ_Ryow het volgende:
waar blijft Edge
Die moet eerst z'n baard weer afscheren.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 00:00:30 #269
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62799643
en wat kilootjes afvallen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 30 oktober 2008 @ 09:33:39 #270
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62803484
quote:
PWInsider.com is reporting that WWE Diva Layla El is being advertised locally as Layla London. It appears as if this will be her new ring name from this point forward.
Hoe zit het eigenlijk met Paul?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 09:41:25 #271
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62803653
Had volgens mij wat familieproblemen en een blessure (waar die al van hersteld is) en wacht op een kans, wie weet gaan die 2 wel samen (al zitten ze op andere brands)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 30 oktober 2008 @ 11:40:28 #272
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_62806537
A Star is Bourne

At just 5'9", 185 pounds, very few people would have thought that Evan Bourne (formerly known as Matt Sydal) would ever become a WWE star.

His frame simply was just too small for WWE. Plus, he utilized an exciting, high flying style of wrestling that is usually frowned upon by WWE.

The best place for Evan Bourne to have been highlighted would have been in the WCW cruiserweight division.

Unfortunately, though, by the time Evan Bourne made his official debut, WCW was basically laying on its death bed.

Even with everything against him, though, Evan Bourne has managed to become a star in WWE.

The Initiative

WWE introduced a storyline where there was a "new superstars initiative" to allow the company to highlight a new wave of younger wrestlers.

Thus far, Evan Bourne has been the only one that has made much of an impact.

Of course, he had a bit more help from the creative department than the other guys did.

Instead of being thrown into a feud with Tommy Dreamer or wrestling random matches, Evan Bourne was thrown into a program with Rey Mysterio, who happens to be one of the most popular wrestlers in the entire industry.

Not only that, but Evan Bourne was also doing all of this on Monday Night Raw instead of the lesser watched ECW on Sci Fi.

Minor Setback

During last night's taping of ECW on Sci Fi, Evan Bourned suffered a minor setback.

Some ligaments in his ankle were torn during the six man tag team match.

The doctors have advised him to keep some weight off the ankle and rest up. They're also recommending that he take up to four months off from in-ring action.

However, Evan Bourne is said to be quite willing to work through the injury.

It's easy to understand the mentality from Evan Bourne because he's a young wrestler in the midst of a nice push.

He can't afford to lose any momentum from his match against Matt Hardy at Cyber Sunday.

While he didn't win the belt, it did provide him with quite a bit of credibility and momentum. Taking time off could kill that momentum.

Of course, it's also a smart move to stay healthy as well.
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
pi_62808313
Mensen, weet iemand misschien of Chris Benoit en Eddie Guererro echt gestorven zijn, of zou het gewoon acting zijn..? Nou ja, voor de zekerheid: R.I.P
  donderdag 30 oktober 2008 @ 12:53:28 #274
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62808435
oh...
my....
god.....

nu weet ik het zeker...hij is een grapje
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_62808896
En een hele slechte.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:10:57 #276
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_62810706
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:49 schreef -Marcel het volgende:
Mensen, weet iemand misschien of Chris Benoit en Eddie Guererro echt gestorven zijn, of zou het gewoon acting zijn..? Nou ja, voor de zekerheid: R.I.P
Kan iemand hem mischien een crossface crippler of een 3 amigo's , 5 star frogsplash geven , en wel zo snel mogelijk ! ....Sad how sickening , retarded as mad cow kicking in ..
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:22:37 #277
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_62811053
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:49 schreef -Marcel het volgende:
Mensen, weet iemand misschien of Chris Benoit en Eddie Guererro echt gestorven zijn, of zou het gewoon acting zijn..? Nou ja, voor de zekerheid: R.I.P
kerel, het is nu wel een keer leuk geweest.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:24:11 #278
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_62811108
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 09:41 schreef kidkash19 het volgende:
Had volgens mij wat familieproblemen en een blessure (waar die al van hersteld is) en wacht op een kans, wie weet gaan die 2 wel samen (al zitten ze op andere brands)
paul london zit wel op RAW hoor, naja tot dat hij ontslagen word natuurlijk
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  donderdag 30 oktober 2008 @ 15:08:20 #279
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62812388
Ik dacht dat Layla op SD! zat... :S hoe de fuck kom ik daarbij? Ze zat idd met Regal enzo....brainfart
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 30 oktober 2008 @ 17:01:21 #280
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_62815767
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:51 schreef -Marcel het volgende:
Stelletje noobs... wat een lange tenen zeg... ik krijg niet eens antwoord.
Grappig dat je de term n00b gebruikt terwijl jezelf een vraag stelt met het niveau van George W. Bush Ik adviseer je om zoiets ergens anders te posten of je misschien iets meer te verdiepen. Er bestaat sinds kort een uitvinding genaamd Google (spreek uit KOEKLE) Mensen die wrestling waarderen zullen niet de humor inzien van zogenaamde "vraag".

Kunnen we nu weer on topic ?
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
pi_62816118
[quote]Op donderdag 30 oktober 2008 17:01 schreef CabinFever het volgende:

[..]

Er bestaat sinds kort een uitvinding genaamd Google.

Sinds kort?
Hoe dan ook, ( related weetje) Eddie gebruikte steriods, Vince bedekte dat met de mantel der liefde.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 17:34:37 #282
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62816450
Jep daarom was Eddie ontslagen in het begin....mantel der liefde....

BREAKING NEWSBREAKING NEWSBREAKING NEWSBREAKING NEWSBREAKING NEWSBREAKING NEWSBREAKING NEWSBREAKING NEWS

HHH marries Stephanie McMahon!!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_62816638
Al aan de mods gevraagd om hem weg te halen

Gewoon niet meer op reageren.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 17:43:12 #284
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_62816651
Finlay's Role
Finlay's role in ECW right now is basically the role that the company had originally planned for Chris Benoit before his death.

Wat voor rol ??? Nooit een belt winnen , amper een clean win en een midget als zoon ?
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
pi_62816983
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:49 schreef -Marcel het volgende:
Mensen, weet iemand misschien of Chris Benoit en Eddie Guererro echt gestorven zijn, of zou het gewoon acting zijn..? Nou ja, voor de zekerheid: R.I.P
allemaal acting net als dat The Undertaker al jaren dood is

und nu opsouten
Narf!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 18:05:49 #286
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62817137
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:43 schreef CabinFever het volgende:
Finlay's Role
Finlay's role in ECW right now is basically the role that the company had originally planned for Chris Benoit before his death.

Wat voor rol ??? Nooit een belt winnen , amper een clean win en een midget als zoon ?
Ik denk meer het begeleiden van jongere worstelaars en de veteraan zijn voor problemen....
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_62817251
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:43 schreef CabinFever het volgende:
Finlay's Role
Finlay's role in ECW right now is basically the role that the company had originally planned for Chris Benoit before his death.

Wat voor rol ??? Nooit een belt winnen , amper een clean win en een midget als zoon ?
ik denk dat ze bedoelen een beetje leider van de lockerroom en iedereen pointers geven en ze puschen om beter te worden.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_62827482
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:43 schreef CabinFever het volgende:
Finlay's Role
Finlay's role in ECW right now is basically the role that the company had originally planned for Chris Benoit before his death.

Wat voor rol ??? Nooit een belt winnen , amper een clean win en een midget als zoon ?
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:49:42 #289
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_62830683
Lackluster Return
A lot of wrestling fans were excited when word spread that JBL was leaving the commentating booth and returning to the ring.
Being a former world champion, JBL become another main event wrestler, which the company was lacking at the time of his return.
Thanks to his superb work as the color commentator for Smackdown, JBL even picked up some new fans during his time away from the ring.
With a little it of hype behind him, many were expecting some good things from JBL's return.
Unfortunately, though, he's been saddled with lackluster feud after lackluster feud.
His momentum has completely dwindled away.
Texas Tussle
The feud between Shawn Michaels and JBL was started at Cyber Sunday.
Shawn Michaels, who was one of the possible choices to be the special guest referee for the World Heavyweight Championship match, came down to the ring when Steve Austin was knocked out.
JBL was out there as well, providing interference for Chris Jericho.
The two crossed paths, and a new feud was born.
With both guys being great mic workers, this is a feud that has potential to be great.
Plus, JBL has shown that he can be carried to a great match if he's in the ring with a great worker (i.e. Eddie Guerrero).
Aftermath
A lot of things would have to go wrong for the feud between JBL and Shawn Michaels to not be entertaining.
That means that JBL should be coming out of this program with a lot more momentum than he has now.
With a babyface holding the World Heavyweight Championship again, there's going to be a need for heel challengers.
JBL has the credibility to challenge Batista for the title. However, it might not be a wise move to have them work together.
The two big men simply do not have any chemistry with one another. A feud between them (even though it involves the title) could end up killing JBL's momentum once again.
Another unfortunate thing is that there's not a lot of babyfaces left on Raw for JBL to feud with.
It might be time to switch him back to Smackdown after his program with Shawn Michaels ends.
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:08:11 #290
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62835729
tsja.......niet echt boeiend aangezien het om JBL gaat
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:57:30 #291
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_62840602
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 13:08 schreef kidkash19 het volgende:
tsja.......niet echt boeiend aangezien het om JBL gaat
Dat bedoelde ik ook , waarom word er altijd zon big deal gemaakt van JBL.. . . .
Alleen achter de commentary boot was ie wel grappig al hoewel ie soms doordraafde tot het irritante toe
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
  Redactie Games vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:05:44 #292
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62842477
Damme zeg, TNA ziet er niet uit als je niet de HD versie neemt, heel erg blauw/rood achtig.
.....Kennedy
pi_62843570
Waar blijft SD!
  Redactie Games vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:52:04 #294
140137 Wessiej
A.F.C.A.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:14:27 #295
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_62844133
vanavond ingepland voor wrestling
blijkt mijn schoonzusje het vanavond te vieren ipv morgen

dat wordt dus niks inhalen
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:14:51 #296
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_62844144
ow en geef Wessiej en mij eens credits voor het waanzinnig levendig houden van het SD vs Raw 2009 topic
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_62844685
Smackdown en Impact waren ok

Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Impact:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:41:06 #298
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62844791
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 18:14 schreef Paxlie het volgende:
vanavond ingepland voor wrestling
blijkt mijn schoonzusje het vanavond te vieren ipv morgen

dat wordt dus niks inhalen
Aha ze viert ''het''

Doe ik ook wel 3x per maand.
.....Kennedy
pi_62845330
Ik vier "het" iedere dag denk ik :$
pi_62845335
En dan nu, een nieuw topic
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')