SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:47 schreef kidkash19 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:58 schreef kidkash19 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prive Trackers, moet je eerst registreren. En dan kan je altijd met full speed alles downloaden en altijd de beste kwaliteit. Enige nadeel is dat je ook moet terug uploaden zeg maar. Om je ratio goed te houden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:14 schreef Pieter-utd het volgende:
Mag ik vragen waar jullie raw/smackdown en de ppv vandaan halen? Normaal kon je op thepiratebay.org de dag erna het er direct vanaf halen. Maar nu kan dat ineens niet meer. Heb gister pas smackdown kunnen krijgen...
Ben erg beniuwd naar Summerslam en heb er moeite mee niet jullie spoilers te lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Me = sorry
[ Bericht 15% gewijzigd door Tazmaniac op 28-08-2007 18:05:20 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Via usenet. Voor ¤7.50 per maand kan je van een Eweka payserver gebruikmaken. Retentie is vrij goed; shows van 4 weken terug kon ik een keer nog downloaden omdat ik die vergeten was te downloaden [ik liep nogal achter het afgelopen half jaar] Ik gebruik zelf newsbin pro en dan icm binsearch.info haal ik alles binnen. Voordeel van usenet is dat je niks hoeft te uploaden om te kunnen downloaden en alle shows zijn gewoon binnen een [halve] dag te downloaden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:14 schreef Pieter-utd het volgende:
Mag ik vragen waar jullie raw/smackdown en de ppv vandaan halen? Normaal kon je op thepiratebay.org de dag erna het er direct vanaf halen. Maar nu kan dat ineens niet meer. Heb gister pas smackdown kunnen krijgen...
Ben erg beniuwd naar Summerslam en heb er moeite mee niet jullie spoilers te lezen
Ik heb hem net voor de 3e keer op gezet, wel tof idd!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:28 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik krijg nog steeds kippenvel als ik die return van HHH opzet![]()
dat was idd de complete shiggydybomdropquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:11 schreef kidkash19 het volgende:
MSG is wel wat anders he? dat was super getimed....dat overtref je niet meer
omdat triple h goud isquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:14 schreef Tazmaniac het volgende:
waarom was Rey trouwens helemaal zilver
kon zo meespelen in een alien film uit 1980
Van The Truth?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Whehe die bash Cena rap is geweldig op youtube
Ik hoor die gister pas eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |