abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 3 februari 2007 @ 14:10:58 #1
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45941393
Welkom in het centrale topic over Pro Wrestling

Is veel van dat worstelen nou echt, of is het nep
Veel van dit alles is wel ingestudeerd. Toch zijn er een hoop dingen echt. Als iemand van een ladder af springt of van een kooi wordt dat natuurlijk gevoeld. Het bloed is ook altijd echt.

Wat zijn nu de grootste organisaties tegenwoordig
Op dit moment zijn er 2 grote worstel organisaties:

WWE

Dit is op dit moment de allergrootste worstel organisatie. De WWE heeft 3 brands op het moment, bestaande uit:

RAW

Het Live programma, in principe wordt dit als de beste show van de WWE gezien, omdat hier de grote namen zitten en hier meer aandacht aan wordt besteed.

Voor Rosters en meer info kan je terrecht op de RAW site.

RAW wordt elke Maandag in Amerika uitgezonden.

Smackdown!

Smackdown! is de 2de show van WWE. Deze is niet live maar wordt eerder opgenomen. Smackdown! wordt vaak gezien als de show waar het nieuwe talent zit dat dan vervolgens naar RAW gaat als ze genoeg ervaring hebben.

Voor Rosters en meer info kan je terrecht op de Smackdown! site.

Smackdown! wordt elke vrijdag in Amerika uitgezonden.

ECW
Het oude ECW ging falliet, maar WWE heeft de rechten gekocht en het weer teruggebracht onder de WWE vlag. Het grote verschil met de nieuwe en oude ECW is dat de nieuwe ECW standaard regels heeft bij elke match, in tegenstelling tot de oude ECW waar elke wedstrijd Extreme Rules was.

Voor Rosters en meer info kan je terrecht op de ECW site.

ECW wordt elke dinsdag in Amerika uitgezonden.

Meer informatie over de WWE kan je vinden op de WWE site.

TNA

Dit is de andere grote organisatie. Deze organisatie krijgt binnenkort tv uitzendingen op het kanaal waar eerst de WWE zat die nu verhuist naar een ander tv station. Meer informatie over TNA kan je vinden op de TNA site

ROH (Ring of Honor)

ROH is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstelfederatie die \'pure\' matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE). Laat je daardoor overigens niet van de wijs brengen, want ze hebben er zeker ook wel aardige storylines. Op dit moment zijn ze zeer snel in opkomst, wat ook doet denken aan ECW. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat ze de fans iets geven wat de twee groten niet geven: echte wrestling matches.
In ROH is het de bedoeling dat je met eer worstelt. Dus geen regels breekt. Indien dat wel gebeurd, kan je tegenstander een \'bloodfued\' aanvragen, waarbij de ere-regels niet gelden.
Voor meer info: http://www.rohwrestling.com

Verder zijn er ook nog Indy\'s. Dit zijn worstel matches voor kleinere organisaties die meestal eenmalig zijn en daardoor verhaallijnen missen. Als je niet vaak kijkt blijft dit toch erg vermakelijk en vaak worden er meer zogenaamde high-risk moves uitgehaald. Meer spectakel dus.

Als laatste is er ook nog backyard wrestling. Dit is worstelen wat meestal gedaan wordt door jongeren bij iemand in de tuin (backyard). Hier worden de meest krankzinnige dingen uitgehaald en om te zien dat dat niet goed altijd goed gaat zijn er voldoende filmpjes op internet te vinden. Van gebroken nekken tot aan bizarre acties met grasmaaiers.

Ik weet nog steeds niet genoeg en heb nog een hoop vragen
Stel ze in dit topic. Er zitten hier een aantal mensen die er veel vanaf weten en altijd bereid zijn om je te helpen

Veel plezier hier!

De nieuws sites: *let op, op de meeste sites staan vaak spoilers!*
Impactwrestling
Lords Of Pain
Pro Wrestling.com
Wrestling View
Wrestling Inc

De vorige topics:
[centraal] Pro-Wrestling topic
[centraal] Pro-Wrestling topic #2
[centraal] Pro-Wrestling topic #3
[centraal] Pro-Wrestling topic #4: WM 22 in Chicago
[centraal] Pro-Wrestling topic #5: Voor Eddie
[centraal] Pro-Wrestling topic #6: LIVE !
[centraal] Pro-Wrestling topic #7 - 4, 6 of 8 kanten?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #8 - Biggest Party Of The Summer
[Centraal] Pro-Wrestling topic #9 Cena Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #10 All hail King Booker!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #11 DAMN!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #12 TNA vs WWE
[Centraal] Pro-Wrestling topic #13 Game Over
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_45941520
Die van jou is beter.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 14:17:54 #3
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45941521
TVP maar weer Game On WWE is echt goed bezig nu, zoals in het vorige topic al gezegd is de brand extension is echt goed!!! Maar ik denk ook dat ze het niet té vaak moeten doen door het jaar heen want dan gaat het speciale er een beetje vanaf!!

TNA viel deze week een beetje tegen imo, maar Smackdown! was tof
WSX is net klaar dus die ga ik dan zometeen ook maar ff bekijken!!

[ Bericht 9% gewijzigd door Tazmaniac op 03-02-2007 14:29:56 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_45941711
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 14:17 schreef Tazmaniac het volgende:
TVP maar weer WWE is echt goed bezig nu, zoals in het vorige topic al gezegd is de brand extension is echt goed!!! Maar ik denk ook dat ze het niet té vaak moeten doen door het jaar heen want dan gaat het speciale er een beetje vanaf!!

TNA viel deze week een beetje tegen imo, maar Smackdown! was tof
WSX is net klaar dus die ga ik dan zometeen ook maar ff bekijken!!
Een TVP in het topic dat je zelf gemaakt heb?
  zaterdag 3 februari 2007 @ 14:28:54 #5
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45941744
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 14:27 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Een TVP in het topic dat je zelf gemaakt heb?
hahaha hoezo onnozel
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_45942847
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_45943239
Ook maar een tvptje
  zaterdag 3 februari 2007 @ 15:51:03 #8
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45943501
Heb net ff naar WSX zitten kijken.. ondanks dat ik er vorige week nog wel wat potentieel in zag was dat dit keer ver te zoeken imo! Die special effects moeten ze echt snel schrappen en dat commentaar moet echt beter als ze verder willen met het uizenden van wrestling.. ik vind die announcer wel grappig
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zaterdag 3 februari 2007 @ 16:04:48 #9
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_45943749
Smackdown net gezien, goeeeeeed
.....Kennedy
  zaterdag 3 februari 2007 @ 17:09:56 #10
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_45945331
dat elektrocuteren bij WSX is echt tè triest
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_45946975
As first reported by WWE Mobile Alerts, immediately at the start of Raw this Monday night at 9/8 CT, Undertaker will name which champion he will face at WrestleMania 23.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 19:54:12 #12
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_45950226
zometeen Smackdown maar kijken
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_45965365
Tvp!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_45978416
OMFG! Was dit gewoon de show van de week/maand/afgelopen half jaar of niet? te goed, te goed te grappig!

King Booker...5x WCW en zn laatste Big Gold title dan? Telt die niet meer mee?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_45982693
Haha idd

FIVE TIME!

FIVE TIME!

FIVE TIME!

FIVE TIME!

FIVE TIME!

WCW Champion

Dat was een leuk stukje, ik denk dat hij de laatste niet meetelde omdat dat niet bij de catchphrase hoort. Dat is toch echt 5 time
  zondag 4 februari 2007 @ 22:41:51 #16
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_45991788
haha ja smackdown was absoluut top, het commentaar was ook weer helemaal prima
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 5 februari 2007 @ 00:14:09 #17
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_45995194
hmmz tna lijkt bezig te zijn hun eigen graf te delven imho. Medewerkers die niet betaald krijgen en alleen de echte groten kunnen er een beetje van leven bij hun.
pi_46004743
quote:
Op maandag 5 februari 2007 00:14 schreef Magneet het volgende:
hmmz tna lijkt bezig te zijn hun eigen graf te delven imho. Medewerkers die niet betaald krijgen en alleen de echte groten kunnen er een beetje van leven bij hun.
Inderdaad, en Kip die zegt dat hij zo naar WWE zou gaan als hij er goed voor betaald kreeg
Angle die steeds gekker word. Mensen krijgen slecht betaald.

Ze gingen best goed, maar opeens zakt het weer net zo hard in.
  maandag 5 februari 2007 @ 16:44:50 #19
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_46011308
Toch vind ik TNA de laatste wel een van de shows dat de moeite waard is. ECW zakt steeds vaker af helaas, maar misschien dat ze over een tijdje wel weer iets goeds hebben.
Smackdown van afgelopen week viel wat tegen, maar het einde was wel weer goed. Ik hoop alleen wel wat meer cruiserweight matches te zien, wnat ik wil het liefst Helms elke week op SD zien.
WSX episode 2 viel erg tegen. Ik geef ze nog een paar kansen, om dingen goed te maken, anders hoef ik het niet meer te zien.

Mensen nog leuke voorstellen voor op WM23?
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_46012718
Wat zeg je me? SD! viel wat tegen? Gozer je kreeg onder andere een Benoit - Finlay title match om mee te beginnen, JBL die Micheal Cole uit zn rol kreeg , Hilarische Booker en een vette cliffhanger (voorspelbaar maar toch) op het eind. Vertel me behalve de slechte Vicky skits en Jillian die Britney zo slecht vertolkte wat wil je nog meer?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  maandag 5 februari 2007 @ 20:48:18 #21
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_46020017
Ben me nu helemaal aan het suf downloaden van het Attitude era.OMG OMG wat geweldig!!!!!!!

Tevens tvp
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  Redactie Games maandag 5 februari 2007 @ 23:23:08 #22
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_46026299
Ik zit nu trouwens altijd te kijken wanneer RAW en SmackDown erweer opstaan, SD heb ik door, vrijdag avond 21.00

Maar hoelaat komt gemiddeld altijd Raw?
.....Kennedy
  maandag 5 februari 2007 @ 23:28:32 #23
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_46026518
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:23 schreef Wessiej het volgende:
Ik zit nu trouwens altijd te kijken wanneer RAW en SmackDown erweer opstaan, SD heb ik door, vrijdag avond 21.00

Maar hoelaat komt gemiddeld altijd Raw?
dinsdagochtend
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_46026569
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:23 schreef Wessiej het volgende:
Ik zit nu trouwens altijd te kijken wanneer RAW en SmackDown erweer opstaan, SD heb ik door, vrijdag avond 21.00

Maar hoelaat komt gemiddeld altijd Raw?
Ligt er ook aan waar je het haalt.

Ik heb Raw dinsdag ochtend
ECW woensdag ochtend
Smackdown Vrijdag ochtend

Ik zit bij BTZone
  maandag 5 februari 2007 @ 23:45:32 #25
167723 sanni
Acima de seu
pi_46027132
Ik ben er al een hele tijd uit en ben benieuwt wie er dit jaar meedoen,wanneer het
wordt uitgezonden en welke zender en waar die evt is te ontvangen.
De laatste WM die ik ooit zag was tussen Hogan en The Rock!
Superwedstrijd!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')