ahahhahahahaahahahahaHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:41 schreef -Marcel het volgende:
Downloaden jullie het?!![]()
Op skysports zijn de pay per views live te volgen! Op RTL9 is Smackdown elke vrijdag om 20:30 te volgen!
@Brahma-Bull: Jij bent zeker een van die fans die pas om de hoek zijn komen kijkenIk keek al sinds WWF toen Stone Cold Steve Austin samen met The Rock, Rob Van Dam en Brock lesnar de boel onveilig maakte, toenertijd was het te volgen op SBS, nu volgens mij niet meer. Anyway.. RAW en Smackdown zijn TV shows hoor! kijk maar op www.wwe.com , daar krijg je te zien hoe laat de shows op TV beginnen.
omgquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:46 schreef -Marcel het volgende:
Vladimir koslov op Smackdown is echt fantastisch! Nog geen match verloren sinds zijn debut een paar weken geleden, hij is nu al een van mijn favo superstars.
Ik heb TNA gekeken vandaag, niet live maar toch.. Volgens mij is dat niet de echte Kurt Angle op TNA... Toen hij op smackdown zat had hij blauwe ogen, deze heeft bruine ogen. Raar...
whehequote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Nou ik ben het echt niet, zo dom wil ik niet eens spelen
pijnlijk... geen goed iets om te zeggen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:41 schreef -Marcel het volgende:
Downloaden jullie het?!![]()
Op skysports zijn de pay per views live te volgen! Op RTL9 is Smackdown elke vrijdag om 20:30 te volgen!
@Brahma-Bull: Jij bent zeker een van die fans die pas om de hoek zijn komen kijkenIk keek al sinds WWF toen Stone Cold Steve Austin samen met The Rock, Rob Van Dam en Brock lesnar de boel onveilig maakte, toenertijd was het te volgen op SBS, nu volgens mij niet meer. Anyway.. RAW en Smackdown zijn TV shows hoor! kijk maar op www.wwe.com , daar krijg je te zien hoe laat de shows op TV beginnen.
Hij ziet er zo best wel evil uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
quote:Wesley says:
NU GAAN MENSEN ZO DENKEN VAN, WHEHEHH HIJ IS HET
Wesley says:
maar toch niet
Wesley says:
neem ik ze dubbel hard
Wesley says:
want dan weten ze het niet meer
Denk het ook ja. Amerikaanse reclame is echt zo vaak. Lekker downloaden en dan is het er nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:13 schreef Cubeforc3 het volgende:
Kloon?!
RAW was matig, live RAW kijken is trouwens bagger met al die commercials![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |