quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
RawDat was echt goed, viel me wel 1 ding aan op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:05 schreef Wessiej het volgende:
Misschien een spoilertje over CenaTja, dat zag ik al aankomen helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en: Marcel![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Tja, dat zag ik al aankomen helaas.Garcon ;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en: MarcelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Garcon ;Dat is het punt niet,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There I said it!Ik ben vergeten wat ik als signature had...
Ik ben pas een maand geleden ofzo weer begonnen met kijkenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:25 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Goedemorgen, die move gebruikt hij al een jaar ofzo..
Dag,
Orton zit nog wel een paar maanden op een rolstoel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Wie zouden jullie dan als double main event op WM willen zien??
Ik ga voor Orton, Edge, UT en Cena (Batista) (HHH)
Jawel, maar nu komt het veel vaker voor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:55 schreef roepdeman het volgende:Lieve Marcel dat is toch altijd zo geweest
Jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:53 schreef -Marcel het volgende:
[..]
Orton zit nog wel een paar maanden op een rolstoel.
Uhm......nee.....gewoon....neequote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:57 schreef -Marcel het volgende:
[..]
Jawel, maar nu komt het veel vaker voor.
Is Vince de kloon van Bush?
Nah, je bent het gewoon niet waard om te antwoorden...maar toch.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:13 schreef -Marcel het volgende:
Ik erger me echt mateloos aan Cena, CM punk en MVP. Waardeloos in alle opzichten, maar schijnbaar denken een heleboel mensen, incl de GM's daar heel anders over. Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |