SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ECWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paar puntjes:
Sinds Matt Hardy de ECW champ is, is hij behoorlijk saai geworden. Hij was altijd al aardig stijf enzo in de ring, maar dat valt nu wel heel erg op.
Laat Cody Rhodes er AUB niet zo uitzien als een jobber. Als ik Dibiasi zie, zie ik een jonge ster met natuurlijke heat overzich heen. Als ik Rhodes zie, moet ik lachen. Ooohjah als ik Manu zie denk ik, die is niet helemaal goed."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses
Dacht dat er ooit hier keer eerder over gediscuseerd was dat op maandag SD! niet gespoilerd hoeft te worden en woensdag RAW. Maar zal het niet meer doen
[ Bericht 38% gewijzigd door Pieter-utd op 29-10-2008 19:47:49 ]
tis 4 maand, dus ik heb nog hoop hoor.quote:
Ik blijf erbij dat dit een goede constructie is, woensdagmiddag/avond is lang genoeg om Raw normaal te kunnen bespreken, heb je het nog niet gezien blijf je hier gewoon even weg...quote:Dacht dat er ooit hier keer eerder over gediscuseerd was dat op maandag SD! niet gespoilerd hoeft te worden en woensdag RAW. Maar zal het niet meer doen
Ja, want 4 maanden geneestijd in 2 weken lukt altijdquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:29 schreef The_Crippler het volgende:
[..]
tis 4 maand, dus ik heb nog hoop hoor.
Niet na een PPVquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:41 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat dit een goede constructie is, woensdagmiddag/avond is lang genoeg om Raw normaal te kunnen bespreken, heb je het nog niet gezien blijf je hier gewoon even weg...
Helemaal eens, het is hier neem ik ook aan een plek voor discussie. Dat gaat moeilijk als alles tot een week later in spoiler moetquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:44 schreef kidkash19 het volgende:
PPV is dinsdagmiddag/avond een mooie tijd om te bespreken vooral als je ziet hoe snel iedereen de PPVs enzo binnen heeft....
Zoals al maanden geleden gezegd
Raw = woensdagmiddag veilig
ECW = Donderdagmiddag veilig
SD! = zondagmiddag veilig
PPV= Dinsdagmiddag veilig
Nog niet gezien blijf je weg vanaf die dagen
Die moet eerst z'n baard weer afscheren.quote:
Hoe zit het eigenlijk met Paul?quote:PWInsider.com is reporting that WWE Diva Layla El is being advertised locally as Layla London. It appears as if this will be her new ring name from this point forward.
Kan iemand hem mischien een crossface crippler of een 3 amigo's , 5 star frogsplash geven , en wel zo snel mogelijk ! ....Sad how sickening , retarded as mad cow kicking in ..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:49 schreef -Marcel het volgende:
Mensen, weet iemand misschien of Chris Benoit en Eddie Guererro echt gestorven zijn, of zou het gewoon acting zijn..? Nou ja, voor de zekerheid: R.I.P
kerel, het is nu wel een keer leuk geweest.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:49 schreef -Marcel het volgende:
Mensen, weet iemand misschien of Chris Benoit en Eddie Guererro echt gestorven zijn, of zou het gewoon acting zijn..? Nou ja, voor de zekerheid: R.I.P
paul london zit wel op RAW hoor, naja tot dat hij ontslagen word natuurlijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:41 schreef kidkash19 het volgende:
Had volgens mij wat familieproblemen en een blessure (waar die al van hersteld is) en wacht op een kans, wie weet gaan die 2 wel samen (al zitten ze op andere brands)
Grappig dat je de term n00b gebruikt terwijl jezelf een vraag stelt met het niveau van George W. Bushquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:51 schreef -Marcel het volgende:
Stelletje noobs... wat een lange tenen zeg... ik krijg niet eens antwoord.
allemaal acting net als dat The Undertaker al jaren dood isquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:49 schreef -Marcel het volgende:
Ik denk meer het begeleiden van jongere worstelaars en de veteraan zijn voor problemen....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:43 schreef CabinFever het volgende:
Finlay's Role
Finlay's role in ECW right now is basically the role that the company had originally planned for Chris Benoit before his death.
Wat voor rol ??? Nooit een belt winnen , amper een clean win en een midget als zoon ?![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:43 schreef CabinFever het volgende:
Finlay's Role
Finlay's role in ECW right now is basically the role that the company had originally planned for Chris Benoit before his death.
Wat voor rol ??? Nooit een belt winnen , amper een clean win en een midget als zoon ?![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:43 schreef CabinFever het volgende:
Finlay's Role
Dat bedoelde ik ook , waarom word er altijd zon big deal gemaakt van JBL.. . . .quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:08 schreef kidkash19 het volgende:
tsja.......niet echt boeiend aangezien het om JBL gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Impact:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha ze viert ''het''quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:14 schreef Paxlie het volgende:
vanavond ingepland voor wrestling
blijkt mijn schoonzusje het vanavond te vieren ipv morgen
dat wordt dus niks inhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |