abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:17:35 #176
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_62652890
Ik vind die 6-men HIAC maar een overrated en overbooked geval. Desondanks goede en non-stop actie.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:06:50 #177
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62654347
Ik wilde het niet zeggen maar dat is idd 1 vd meest overrated HIAC die er is maar zo zijn er wel meer die dat zijn, zo vind ik die van Taker-Mankind ook overrated het enige waarom die "goed" is is om die 2 stunts die Foley doet......
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_62655245
Ik vind het meer leuk om naar te kijken van wegen alle namen die erin staan. De match zelf valt best tegen. De cell word er amper gebruikt ook.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:48:31 #179
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_62655531
'Taker - Bossman WM XV
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:25:48 #180
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_62656580
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:48 schreef Mr_Brownstone het volgende:
'Taker - Bossman WM XV
Dat meen je niet hè?
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:06 schreef kidkash19 het volgende:
Ik wilde het niet zeggen maar dat is idd 1 vd meest overrated HIAC die er is maar zo zijn er wel meer die dat zijn, zo vind ik die van Taker-Mankind ook overrated het enige waarom die "goed" is is om die 2 stunts die Foley doet......
Met die ben ik het dan weer niet helemaal eens. Je kunt zeggen wat je wilt over dat het een "2-bump match" was, dat vind ik bullshit, er kwam veel meer bij kijken. Misschien kwam dat zo op je over omdat dat het enige was in de match wat er voor jou uitblonk (en niet onterecht). Dit ging om een MENS.. niet een lappenpop, niet een dummy.. een MENS die door een fysieke hel ging. Hij ging KO. Hij brak zijn ribben. Hij verloor tanden. Ik zou niet weten hoeveel meer hechtingen, wonden en blauwe plekken hij had, maar het feit was dat hij DOORGING. Hij ging zelfs naar het OFFENSIEVE op moment. Hij werd geslammed op punaises, geramt met steel stairs, tegen de cell, piledrived om maar een paar dingen op te noemen en dan ook nog eens het BEKLIMMEN van de cell NADAT hij er zo gruwelijk vanaf werd gegooid door een tafel.

Het was niet alleen historisch maar het maakte de hele wereld aan het praten. Het maakte veel WCW fans geinteresseerd in de WWF. DDP zei het nog het best; "if they weren't going to show it, we would have." Het was goed voor professional wrestling en het was het bepalende moment van Mick Foley's carrière. (En hij heeft er veel gehad)

Dit is zeker niet de BESTE Hell in a Cell (ik zou het desondanks in de top 5 plaatsen voor gewelddadigheid alleen) maar het is zeker de meest historische en zal NOOIT worden vergeten. Nog steeds wordt er dagelijks over gepraat, zoals je nu ziet.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:32:45 #181
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_62656727
Nee, dat meen ik niet.

Wat betreft de HIAC van KOTR '98, een groot compliment moet ook gaan naar the Undertaker, en niet alleen omdat hij met een gebroken enkel liep. Hij heeft Mick een kwartier lang gespoonfeed.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_62656775
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:25 schreef Wes_FR het volgende:
Met die ben ik het dan weer niet helemaal eens. Je kunt zeggen wat je wilt over dat het een "2-bump match" was, dat vind ik bullshit, er kwam veel meer bij kijken. Misschien kwam dat zo op je over omdat dat het enige was in de match wat er voor jou uitblonk (en niet onterecht). Dit ging om een MENS.. niet een lappenpop, niet een dummy.. een MENS die door een fysieke hel ging. Hij ging KO. Hij brak zijn ribben. Hij verloor tanden. Ik zou niet weten hoeveel meer hechtingen, wonden en blauwe plekken hij had, maar het feit was dat hij DOORGING. Hij ging zelfs naar het OFFENSIEVE op moment. Hij werd geslammed op punaises, geramt met steel stairs, tegen de cell, piledrived om maar een paar dingen op te noemen en dan ook nog eens het BEKLIMMEN van de cell NADAT hij er zo gruwelijk vanaf werd gegooid door een tafel.

Het was niet alleen historisch maar het maakte de hele wereld aan het praten. Het maakte veel WCW fans geinteresseerd in de WWF. DDP zei het nog het best; "if they weren't going to show it, we would have." Het was goed voor professional wrestling en het was het bepalende moment van Mick Foley's carrière. (En hij heeft er veel gehad)

Dit is zeker niet de BESTE Hell in a Cell (ik zou het desondanks in de top 5 plaatsen voor gewelddadigheid alleen) maar het is zeker de meest historische en zal NOOIT worden vergeten. Nog steeds wordt er dagelijks over gepraat, zoals je nu ziet.
Eens Hij had ook nog gescheurde organen trouwens. En een hersenschudding. Hij vroeg aan de scheids of hij punaises had gebruikt (terwijl hij er helemaal vol mee zat op dat moment). Ook de reacties van JR/King op de hele match zijn gewoon klassiek en prachtig eigenlijk.

En als je die DVD kijkt merk je echt dat het gewoon 1 groot verhaal is geworden door alle cell matches heen. Het naar buiten komen en naar boven gaan wacht nu steeds iedereen op. En dat komt toch echt door Foley. HBK deed een soortgelijke val. Maar nog lang niet zo hoog als Foley, want HBK hing al half beneden.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:02:39 #183
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62657351
Ik zeg ook niet dat het een 2 bump match was maar het maakt de match nog steeds niet zo goed als dat men doet geloven....was er een shockfactor? ja die was er. Was het iets wat nog nooit vertoond was? Ook dat was het....was de match zelf goed? nee die viel extreem tegen juist door die 2x vallen (waarvan 1 ongepland was).
Waardoor kwam er meer bij kijken? Zn injuries? Die kwamen door die 2 bumps. De hele match heeft 3 dingen die historisch waren....de 2 bumps van de Cell en de Punaises....meer niet omdat hij simpelweg amper nog iets kon

Al de injuries en schade die hij heeft opgelopen maken nog geen goede match.....daarom vind ik hem overrated. Is hij leuk om naar te kijken? dat zeker weten maar het is geen Shawn-Taker, Brock-Taker, Orton-Taker, HHH-Jack, HHH-Michaels (45 min lang!)

Shawn is de pionier Foley zegt zelf in zn boek dat hij met Taker ging praten omdat hij over de val van Shawn heen moest gaan omdat de match anders niks zou zijn, Taker wilde het niet eens doen eigenlijk.

[ Bericht 12% gewijzigd door kidkash19 op 25-10-2008 00:08:09 ]
Luck is for losers
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:28:45 #184
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_62657873
Jammer dat je in die lijst nou weer HHH/HBK moet noemen.. wat een galbak vond ik dat zeg. Maarja ieder zijn ding.

Overigens is Taker/HBK nog altijd met afstand de beste HIAC match en één van de beste matches aller tijden.
  Redactie Games zaterdag 25 oktober 2008 @ 01:43:49 #185
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62659050
WWE Presents: Cyber Sunday

Ojee wat een feest, het is Cyber Sunday bazen en heren
De jaarlijkse PPV waarbij jij de amerikaan met een telefoon kunnen stemmen! Ja maar dat doen ze toch al met de verkiezingen ? JA MAAR DIT IS BELANGRIJKER.
Nu dat allemaal achter de rug is, kunnen we over 2 dagen toch nog genieten, en ook jij,ja jij paxlie kan stemmen op de match van Kane vs Mysterio, wat een feest

Triple H vs YOU CHOOSE OH MY GAWD voor de WWE Championship
HHH staat nog steeds eenzaam aan de top, en daar staat die nu ook, hmm zullen wij even een lijstje erbij pakken wat HHH heeft gedaan sinds hij bij Smackdown zit?
quote:
HHH 2 brawls met familia, uiteindelijk samen met Batista huisgehouden.
HHH dolt een beetje samen met MVP over Edge en Vickie maakt de wedstrijd tussen Edge en HHH.
HHH bt Chavo
HHH bt Chavo w. Nealy
HHH verpest Edges wedding
HHH Khali face-off
HHH arm wrestling vs Khali, Khali haalt HHH neer.
HHH bt Kenny en gooit Khali uit de ring
HHH bt Shelton, aftermath wordt hij aangevallen door Shelton en daarna Khali.
HHH bt Khali in een lumberjack match, daarna twist of fate door Jeff
HHH face off met Jeff, Jeff nr. 1 contender
HHH bt MVP, Kozlov valt HHH aan
HHH en Jeff bt MVP and Kendrick, met HHH die MVP pint
HHH brawl samen met Jeff tegen Kozlov en Khali, Kozlov en Khali trekken zich terug
HHH bt Matt vs Jericho, na match door Kozlov aangevallen
Big Show vs HHH voor de titel, alsof Show die zou winnen, no contest, na de wedstrijd komt Kozlov weer, Jeff en HHH gooien hem eruit en daarna twist of fate op HHH.

PPV results; HHH bt Cena op NOC
GAB: HHH bt Edge
Summerslam: HHH bt Khali
Unforgiven: HHH wint scramble
No mercy: HHH bt Jeff
Zoals u ziet, Cena is superman. Maar nu naar Cyber Sunday, waar HHH tegen Hardy, Kozlov, of alle 2 moet. En zal het de russian ''I Lov double double e'' man worden die erop zweert dat hij HHH zal verslaan, of mag Jeff Hardy het nog eens proberen, waar hij vorige maand nog zo triest faalde?

Undertaker vs Big Show in een nader te bepalen wedstrijd
Nader te bepalen? Wat zijn de keuze's dan?!?!? Dat zijn een ''I Quit match'' een ''Last Man Standing match'' of een ''Knock out match''. Knock out match is Big Show heer en meester natuurlijk met zijn mooie punch, waarmee die The Undertaker vorige maand nog versloeg. En een I Quit match tussen deze 2 heren, dan zijn wij tijdens Survivor Series nog steeds bezig met deze match, want geen van deze 2 zie ik ooit I Quit roepen, en het is sowieso een kut wedstrijd, met die referee die steeds met zijn mic in hun bek zit te roffelen. Dan is er de laatste en mooiste optie, een last man standing match. Een match waarin 1 van de 2 10 seconden lang op de grond moet blijven liggen wil de ander winnen, en dat levert altijd goede matches op.

Undertaker is natuurlijk nog steeds boos op Vicky voor 5 maanden geleden ofzo, en aangezien Vicky opeens op dikke behaarde mannen valt, en The Big Show haar nieuwe lovertje is, gaat ze ver voor hem, o o o wat een mooie setting voor deze wedstrijd

Jericho vs Batista met special referee voor de WHC
Heuj een nieuw jaar een nieuwe special referee, en nu is de keuze uit Randy Orton HBK en Austin (smileys naar logische wijze neergezet)

Batista, tja, wat kan je daar over zeggen? Its a monkeh, wat doet die op dit niveau? Maar goed, als hij de titel maar niet wint. Y2J is alweer een paar maanden de champ, nadat die die prijs mooi van Batista had afgepakt, maar nu wilt die hem terug. Maar dat kan nogal erg liggen aan de special referee, is het bijv. Orton gebeurt er zeer weinig, Austin weet je het maar nooit, en HBK zal de wedstrijd nog wel kunnen veranderen.
We are going to see it, Liiiiiiiiveeeeee, next!

Kane vs Mysterio
Que? vraagt Mysterio zich af, moet hij nou weer tegen deze grote man? Jawel, alleen nu hoeft hij niet zijn masker af te doen als hij verliest. Het gaat hier om een 2 out of 3 falls match, no holds barred match en een falls count anywhere match (wat is het verschil tussen die laatste 2 ? ). Maar het komt erop neer, 1e is gewone match maar dan 3 achter elkaar, en die laatste 2 zijn hardcore matches, no dq, no holds barred, falls count anywhere, hoe je ze ook wilt noemen, het komt op hetzelfde neer, Mysterio die door een tafel wordt gechockeslammed, hot

Matt Hardy vs ? voor de ECW Championship
Matt Hardy heeft de titel, en nu mogen de amerikanen stemmen, wordt het de supervette cruiserweight Mark Henry, de ierse Evan Bourne of de vette negert Finlay? Als ze een goede match willen, moeten ze natuurlijk voor Bourne kiezen, de nieuwe super high flyer, ITS EVAN AIR-BOURNE MY GAWD HE IS BROKEN IN HAV.

Shelton vs ? voor de US title
Niggahs! Shelton nigger mag het opnemen tegen R-TRUTH, MVP of FESTUS
Wel grappig dat R-TRUTH en Shelton precies hetzelfde op de foto staan, maar dat terzijde.
De King of Bling, WASSUP of de belidioot willen de titel van Benjamin afpakken, die hij een paar maanden geleden mooi won, maar kan dat ze lukken, het is jouw stem!!!?! Natuurlijk moet dit MVP worden en die moet het ook winnen, maar het zal wel Wassup worden

Santino Marella vs ? voor de IC title
Iet issa Santino, who is he up to. Ies iet Goldeduster, the braver man who think he is hot because he is golden. He is really old, just like JR. Or will it be Rodney the piper, o look at me i am irish en wear this stupid pyama. Oh could it be, The honk-a-tonk man, who has been IC champon for 64 weeks, i SANTINO MARELLA, am IC champon for. 10 WEEKS. If you do the mathemath, you see that it is only 54 weeks to go, and than i, SANTINO MARELLA am the greatest champon of world.

Ja, je kan kiezen tussen 3 wedstrijden, welke wil je zien?
Kofi + Punk tegen Priceless voor de titles, M&M vs Cryme Tyme of Regal en bitch vs James en Noble?
Kofi + Punk zitten al een lange tijd tegen team priceless te vechten, en het houdt maar niet op, zal hier dan hun reis eindelijk stoppen, of wordt dit de nieuwe tag team champions? Of de geweldige Miz en Morisson mogen tegen de hoodnegers, Cryme Tyme, incl. bling tanden. Of nog de niet-boeiende-kan-ook-in-10-minuten-op-Raw-match?

EXTRAVAGANZA DAMES EN HEREN, WIJ MOGEN LIVE TIJDENS CYBER SUNDAY WAAR WIJ ALLEN NOG WAKKER ZIJN STEMMEN OP HET BESTE HALLOWEEN PAKJE, EN DAN KUN JE ZO VAN STEMMEN EN DAN HEB JE JE STEM UITGEBRACHT JIPPETEEWOO, DANKU WWE DAT U ONS DEZE KANS GEEFT
.....Kennedy
pi_62659830
Ik heb maar eens wat oude RAW eps gedowload (1999)

Het WWE waar ik nog steeds naar terug verlang. Ik heb elke keer dat ik kijk nog steeds het idee "was het maar zo gaaf als vroeger"

Helaas zal ik me erbij moeten neerleggen dat die gouden tijden niet terug komen en we het hier mee moeten doen

Groot verschil trouwens, nu zijn de storylines meestal zo lame, vroeger was dat juist waarom je keek. Het worstelen was bijzaak, de feuds waren zo gaaf

Toch verschrikkelijk gaaf om terug te kijken

edit/ HHH die bij de Pedigree nog gewoon de armen vast houd en het hoofd tussen zijn dijen houd vastgeklemd. Toen zag die move er toch heel wat indrukwekkender uit

Undertaker die een baseball bat op Big Slow's hoofd kapot slaat werd er wel uitgeknipt, net als JJ die even een gitaar los laat op een random chick, dus kwa censuur weet ik het nog niet

King was toen al even gek op "puppies" en JR had het ook over "whipped as an goverment mule"

Ach het zal ook wel een stukje "jeugd-sentiment" zijn

[ Bericht 12% gewijzigd door Unstoppable op 25-10-2008 04:48:30 ]
pi_62660030
Ik denk dat het ooit nog wel terug komt. Maar precies hetzelfde zal het nooit zijn. Kort door de bocht kijkend, de attitude era was eigenlijk 1 van de meest succesvolle tijden voor de WWE, dat kwam natuurlijk mede omdat er ook grote concurrentie was. Maar de kijkcijfers waren ook gewoon veel hoger omdat alles zo leuk was.

Nu focussen ze meer op kinderen, met Cena en Mysterio en dergelijken. En dat levert dus veel minder kijkcijfers op. Dan denk ik bij mezelf, verzin dan een nieuw soort attitude era. Tuurlijk krijgen we geen Stone Cold vs The Rock op WM meer. Maar die 2 kwamen wel voort uit die tijd. Nu is Amerikaanse TV tegenwoordig zwaar gecensored en dergelijke, misschien dat het daar aan ligt..

Of Vince is een beetje soft aan het worden op zijn oude leeftijd

Ik ga maar eens slapen!
pi_62660100
Kwa censuur zou het nu gemakkelijk kunnen. Ik denk dat vooral drie dingen het verschil maken.

1) Je had absoluut supersterren die alles kwa mic en ringskills gewoon geweldig waren. Worstelaars die de tijd kregen hun perfecte characters te ontwikkelen en te perfectioneren.

2) De feuds die mede daaruit voortkwamen, gedragen door enkele personen vaak. Om maar eens wat te noemen als maandenlange verhalen tussen The Rock en Stone Cold, wars tussen de McMannon's waar de hele lockerroom in meespeelden. Absoluut ook betere writers.

3) Alles zag er ook beter uit. Nu word er geen move meer gedaan in de WWE waar ook maar iemand die niet weet wat hij doet gewond door kan raken. Ze namen de bumps, hoe hard ze ook waren, want het hoorde er bij. Ik zal morgen een kort sample uploaden hoe een Raw is War eindigde. Dat zul je tegenwoordig nooit meer zien. Dat was een bump te vergelijken met wat Abyss deed bij de laatste TNA PPV (slam van de entrance door tafel) zonder het vuur. En dat was nog gewoon op een wekelijkse uitzending.
Het is aan de ene kant natuurlijk maar beter dat ze dat niet meer door, want het is wel duidelijk geworden dat zulk soort extremen mensen levenslang tekenen. Maar toch, ik was al niet de enige die een bepaalde HIAC match geweldig vond gebaseerd op een paar zieke bumps. Dus dat zal ook zeker het specialer hebben gemaakt. Toch wil ik even opmerken dat WWE hier tegenwoordig te ver in gaat en heel veel moves verbied die met wat kunde goed kunnen worden uitgevoerd.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 09:16:25 #189
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62660601
Die gif tussen CS in

* Tazmaniac gaat maarus wat wrestling kijken
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_62660877
Een voorspelling (uiteraard wat ik zou willen zien en niet wat ik denk)

HHH vs Jeff vs Kozlov - HHH zou ik nog mee kunnen leven, aub geen Jeff
UT vs Big Show - maar mag Big Show ook wel worden.
Jericho vs Batista - aub GEEN Batista
Kane vs Rey - couldn't care less, liever geen Rey, maakt het wel heel ongeloofwaardig
Matt vs Bourne -
Shelton vs MVP - Zou leuk vinden als ze keer weer wat serieus doe met MVP (gebeurd toch niet aangezien we in een geweldige storyline zitten dat hij alles moet verliezen ( !))
Santino vs Honky-Tonk Man - deze match had over een jaar gemoeten, als Santino op 62 weken IC zit, en dan laten verliezen van de Honky-Tonk Man.
Priceless - Kofi & Punk - DiBiase (Maar zal wel M&M vs Crime Time worden, ook goed )
Maria, Maryse of James moet winnen! (edit! Kelly Kelly mag ook )

[ Bericht 2% gewijzigd door Pieter-utd op 25-10-2008 11:00:49 ]
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 10:37:06 #191
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62661584
HHH vs. Hardy vs. Kozlov
Kozlov kan perfect in een tripple treat getest worden, hij hoeft de match niet te dragen. Het enige wat van hem verwacht wordt zijn 3 gut kicks en 5 headbutts.. helaas is meneer HHH veel te slim voor Hardy en Kozlov en weet ie met een matige pedigree de title te behouden. Maar Kozlovs 5e headbutt vind plaats na het einde van de wedstrijd waardoor HHH geraakt wordt. Gelukkig is er dan redder in nood Jeff Hardy nog die Kozlov een lesje leert en de hand van HHH kan schudden

The Undertaker vs. Big Show
Dit wordt overduidelijk een last man standing match, of het publiek er nou op stemt of niet

Lange match die volgens mij best saai gaat worden, waarin uiteindelijk Big Show de overwinning pakt nadat UT 6x op de 9e tel zijn sit-up moment doet.

Jericho vs. Batista
Hmmz.. deze is niet zo voorspelbaar als je zou denken.. Batista heeft van de afgelopen 20 title matches waarschijnlijk 18 keer verloren.. er kan vast nog wel een keertij bij. Jericho staat op dit moment heel erg lekker in zijn schoenen en zou het lekkere heat opleveren als hij Batista én HBK weet te screwen en toch op een slinkse manier weet te winnen. Het zou me ook totaal niet verbazen als HBK, Batista op het einde zou naaien..

Kane vs. Reyrey
De perfecte mogelijkheid om een (nieuwe) superstar te introduceren/ te pushen die Reyrey aan een overwinning helpt.. de match tussen Kane en Rey (of het nou een fca of een no dq match is) hebben we al vaak genoeg gezien.. vraag me alleen nog af wie reyrey zou willen helpen...

Hardy vs. Bourne
Een 6minuten durende title match die op en af gaat, Henry komt naar de ring.. duwt Bourne van de top rope af.. hardy denkt dat het een slip was want die zag de reus Mark Henry toevallig niet door een vuiltje in zijn oog waarna hij enkt.. tja.. ik pin hem maar dan mag ik mijn belt behouden..goedzo Matt, je retained!!

Benjamin vs. R-Truth
Wouwzers, een title change!! En dat nog wel op Cyber Sunday.. nou nou, doe maar ruig!!
Arme Shelton zag het helemaal voor zich, de enige neger met een beetje talent in de 'division', hij krijgt de belt en opeens wordt Ron als een gek gepushed.. het zit onzer Shelton ook niet mee

Santino vs. tja.. hmmz.. Goldust gok ik maar op!
Honky Tonky man komt over een jaar denk ik en nu nog niet.. hoe het ook zij: Santino retained the title!!!!!!!
O-M-GUT

Punk/Kofi vs. Priceless
Punk en Kofi hebben de laatste weken niet meer echt wat gewonnen dus ga er maar niet vanuit dat ze op een PPV wel de winst gaan pakken. Priceless bij MURDAH

Kelly Kelly Kelly vs. The World
I wonder who will win
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 10:50:54 #192
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_62661861
leuke preview weer Wes

nu ben ik ook weer op de hoogte
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 11:14:34 #193
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62662331
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 10:50 schreef Paxlie het volgende:
leuke preview weer Wes

nu ben ik ook weer op de hoogte
Ik moest ook hardop lachen

Zijn jullie het trouwens met de volgende stelling eens:
"In een I Quit match moet de loser ook écht quit'n (iig voor een lange periode)"
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 11:29:01 #194
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_62662587
TNA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smackdown
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:17:48 #195
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_62663481
Cyber Sundayy

Ik ga gewoon wat lullen over CS, en over de matches die ik daarin wil zien.
Graag begin ik eerst even met een klein irritatie puntje en dat is: The WWE Universe!!! Echt waar, kan het nog lamer klinken??

WWE Title match
Dit zal hoogstwaarschijnlijk ook de match worden die ik wel wil zien, en dat is natuurlijk de triple treat. Nu ben ik geen groot fan van deze 3 mannen, maar gelukkig weten 2 van de 3 nog wel een goede match neer te zetten. Ik zie HHH als winnaar en op Survivor Series een match tussen HHH en Kozlov.

Undertaker vs Big Show

Een match waar ik niet op zit te wachten, aangezien deze 2 gewoon niet klikken. Weer geen fan van beide, maar ik zie hier Taker als winnaar. Mijn keuze zal de I Quit match zijn, maar ik denk dat het een Last Man Standing word.

World Title Match
Jericho vs Batista met SCSA als de ref.
Dit is een heel gemakkelijk keuze. HBK is dan wel way over bij het publiek, alleen tegen Austin kan hij gewoon niet op. Jericho wint. Stunner op Jericho na de match.

Kane vs Baby Rey Rey
Geef mij hier maar een Falls Count Anywhere match, dit puur omdat als Rey wint, het er niet zo lame uit ziet. Ik ben deze feud ook erg zat, want erg geloofwaardig komt het niet over. Rey wint, maar als het moet maakt Kane hem kapot.

ECW Title Match
Matt Hardy vs Evan Bourne
Het word Bourne, maar maybe ook wel Finlay. Niet iedereen kijkt ECW (snap het ook niet), dus misschien is Bourne wel niet zo bekend. Maargoed als niet iedereen ECW kijkt, zullen ze hun geld ook niet verspillen aan deze match. Bourne mag van mij zeker, en zelfs als winnaar. Matt mag hem ook houden, dit word zeker een goede match tussen deze 2.

(Pre Show Match)
US Title match
Shelton vs Killings
Killings wint de stemmen zeker, ookal heb ik liever MVP. Aangezien dit een pre-show match is, wint Killings de title niet. De matches tussen deze 2 top lui zijn goed, en het mag van mij nog wel even doorgaan. Maybe moet er iets fris tussen komen, zoals The Brian Kendrick. Al met al Shelton houdt zijn title nog wel even vast.
Ooohjah nog iemand kan mee doen... Festus?? Wie??? ik bedoel maar.

IC Title Match
Santino vs Goldust / Piper.
De rede dat ik The Honkey Tonkey Man er niet in heb zitten is dat dit een match in de toekomst zal moeten worden. Om er nog wat van te maken stem ik voor Goldust, aangezien er we dan nog iets te zien krijgen. Rodney The Piper kan deze dagen niet zoveel meer. Santino behoud zijn title door onze Beth Phoenix.

Pick The Tag Match
Mijn stem gaat voor The Dirt Sheet vs Word Up!, deze 2 teams vechten hun ruzie uit op WWE.com, maar dat mag nu wel eindigen. Een andere keus zal zijn dat de Tag Titles op het spel staan. Kunk en Kingston kunnen dit dus ook erg goed gaan winnen (de stemmen, niet de titles).
Mooie Mickie James (en Noble) vs Mooie Layla El (en Regal) mag van mij wel maandag op RAW.

Halloween Costume Contest
Maryse!!!!!

maar natuurlijk wil ik het volgende lijstje ook wel zien:
Mickie, Layla, Kelly Kelly Kelly, Phoenix, Katie Lea, Melina (die zal toch dr comeback maken?) Lena Yada en zelfs Mario wel zien.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_62663953
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 12:17 schreef The_Crippler het volgende:
The WWE Universe!!! Echt waar, kan het nog lamer klinken??
Hahaha precies wat ik ook dacht
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 12:17 schreef The_Crippler het volgende:
Halloween Costume Contest
Maryse!!!!!
[ afbeelding ]

[ Bericht 62% gewijzigd door Pieter-utd op 25-10-2008 12:53:30 ]
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 15:38:18 #197
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62667348
Impact!

wel een paar matige matches deze week
pi_62670465
Impact was vet hoor
SPOILER
  zondag 26 oktober 2008 @ 00:27:12 #199
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_62678973
Een paar van jullie zouden toch naar de shows in Manchester gaan? Blijkbaar zijn er wat aanpassingen gemaakt aan het taping schedule, ik zou maar even kijken.
  zondag 26 oktober 2008 @ 00:38:41 #200
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62679181
pffffffffffffffffffffff RESPECT........RESPEEEEEEEECT....mijn god......laat maar

New Blood - Millionaires Club 2......Russo booking.

SD! is op dit moment niet veel beter..Kendrick gaat van (Semi) Main Event naar Super Crazy toe....Festus was dan wel lachen opzich, Michelle the Robot heb ik verder niks over te zeggen. Gelukkig redde Taker - HHH de show nog een klein beetje.
Suffe pop-up van Helms heel de tijd.....ga hem nu alweer haten ook al is het de bedoeling dat ie face is volgens mij.
MVP
Kung-Fu-Naki?? alleen de muziek is kick
Ik wacht op Kizarny....die heeft wel potentie denk ik.

[ Bericht 49% gewijzigd door kidkash19 op 26-10-2008 00:44:14 ]
Luck is for losers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')