quote:Top 100 van maandag 13 oktober 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 229 BarraCupraCuda
02. 221 Briggy
03. 211 debbie_19
04. 172 KingOfPop
05. 171 tong80
06. 169 Moozzie
07. 163 Logician
08. 154 ItaloDancer
09. 151 Viking84
10. 137 tjaenwatnu
11. 132 Sm0keZ
12. 126 Sgele
12. 126 Runx
14. 125 Piles
15. 107 Kali-Mist1
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mogguh!!!!!!!!!
Zo, ik heb geen zin meer....
5,5 uur slaap is niet genoeg
Koffie, had ik net nodig... thx man!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
goedemorgen allemaal![]()
Zo, zie er weer lekker tegenop vandaag.
* -Madskillz28TH Doet iedereen een rondje koffie
Ik heb nu geluid voor zo'n sukkel aan de lijn...quote:
Goed bezig!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
goedemorgen allemaal![]()
Zo, zie er weer lekker tegenop vandaag.
* -Madskillz28TH Doet iedereen een rondje koffie
Ik zou er een moord voor doen, voor die 7 uur!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
Droxz! Ik heb ook geen zin, en wat je slaapt betreft... zelfs 7 uur is niet genoeg![]()
![]()
ik heb aan 8 al te weinigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
Droxz! Ik heb ook geen zin, en wat je slaapt betreft... zelfs 7 uur is niet genoeg![]()
![]()
Hehe, ik moest stiekem lachenquote:
Goede morgen!quote:
Omgquote:
Wij posten hier zoveel dat we wel eens wat vergetenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:32 schreef RedDevil085 het volgende:
Jawel... vrijdag of zaterdag hing ik hier ook al rond... de parkeerwacht, je weet toch?
Niets mis met vergeten...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wij posten hier zoveel dat we wel eens wat vergeten
Zoals je ziet aan het topic nummer, gaan we nogal hard
Mogguh
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:36 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Niets mis met vergeten...
Het is voor mij bijna een dagtaak om te vergeten dat ik mijn leven op aan het offeren ben voor wat knaken...
Ik zal het gemist hebben, maar welkom!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:32 schreef RedDevil085 het volgende:
Jawel... vrijdag of zaterdag hing ik hier ook al rond... de parkeerwacht, je weet toch?
Thnx but no thnx... zit hier al aan m'n 3de bak... als ik niet om 12 uur klaar was geweest had ik nog een kan gezetquote:
Gaat we weer!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wij kringrukken hier zoveel dat we wel eens wat vergeten
Zoals je ziet aan het topic nummer, gaan we nogal hard
Mogguh
Yup... in een parkeergarage.. best job ever!!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zal het gemist hebben, maar welkom!
Parkeerwacht ?! ...
quote:
aha, en ik maar denken dat IT'er een good job wasquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:39 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Yup... in een parkeergarage.. best job ever!!!
Is Fok ooit snel geweest?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
Is fok! nou weer zo snel vandaag, of ligt dat aan het internet hier + nieuwe versie van Opera?
ITquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, en ik maar denken dat IT'er een good job was![]()
Welke stad zit je als ik vragen mag?
hahahquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
Wanneer je in januari 2006 voor ¤ 1000,-- aandelen hebt
gekocht van Versatel,
heb je vandaag nog ¤ 36,--
gekocht bij UPC
heb je vandaag nog ¤ 18,--
gekocht bij Ahold,
heb je vandaag nog ¤ 100,--
Wanneer je echter verleden jaar voor ¤ 1000,--
volle kratten Bier hebt gekocht
en dus voor ¤ 1000,-- verzopen hebt, heb je vandaag nog
statiegeld ter waarde van ¤ 390,--
Dus : de hele dag in de luie stoel naar de TV kijken,
met een flesje bier in je hand levert het meeste op !
Holadijee,……………………………proost!!
Uw beleggingsadviseur
opera is een relaxte browserquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
Is fok! nou weer zo snel vandaag, of ligt dat aan het internet hier + nieuwe versie van Opera?
Stuur 'm een mail terugquote:"Sgele!!! Gefeliciteerd met je verjaardag!!![]()
![]()
![]()
"
Kan dit?quote:Probeer het morgen nog maar eens, al moet je wel zorgen dat je geen bernbom raakt ofzo
![]()
Allah Akhbar!!!
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
gekocht van Versatel,
heb je vandaag nog ¤ 36,--
gekocht bij UPC
heb je vandaag nog ¤ 18,--
gekocht bij Ahold,
heb je vandaag nog ¤ 100,--
Wanneer je echter verleden jaar voor ¤ 1000,--
volle kratten Bier hebt gekocht
en dus voor ¤ 1000,-- verzopen hebt, heb je vandaag nog
statiegeld ter waarde van ¤ 390,--
Dus : de hele dag in de luie stoel naar de TV kijken,
met een flesje bier in je hand levert het meeste op !
Holadijee,……………………………proost!!
Uw beleggingsadviseur
Zkr weten! Ben erg tevreden met die nieuwe versie moet ik zeggen!quote:
Makkelijk!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
Krijg net een mailtje van een vriend van me die in Uruzgan zit.
[..]
Stuur 'm een mail terug
[..]
Kan dit?
yup , ik heb firefox en opera ,vindt ze allebei wel heel erg fijn werkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zkr weten! Ben erg tevreden met die nieuwe versie moet ik zeggen!
Beter dan die Firefucks
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
Krijg net een mailtje van een vriend van me die in Uruzgan zit.
[..]
Stuur 'm een mail terug
[..]
Kan dit?
Zal 'm eens downloaden danquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zkr weten! Ben erg tevreden met die nieuwe versie moet ik zeggen!
Beter dan die Firefucks
Ja maar... .voor welk land vecht ie? Als ik jou zo bekijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:55 schreef Runx het volgende:
[..],
kameraad van mij wordt in januari uitgezonden naar kandahar afghanistan .
Wegens mijn pols wil ik zo weinig mogelijk doen, en ik vind die muis commando's om b.v nieuwe pagina's te openen en te sluiten wel erg makkelijk, en deze functie heeft FF nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:54 schreef Runx het volgende:
[..]
yup , ik heb firefox en opera ,vindt ze allebei wel heel erg fijn werken
hahahquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja maar... .voor welk land vecht ie? Als ik jou zo bekijk
Mogguh Runx!!![]()
idd voor jou is dat een stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wegens mijn pols wil ik zo weinig mogelijk doen, en ik vind die muis commando's om b.v nieuwe pagina's te openen en te sluiten wel erg makkelijk, en deze functie heeft FF niet
Mogguh RunX!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:55 schreef Runx het volgende:
[..],
ik moet steeds denken aan oprah winfreyquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:58 schreef Sgele het volgende:
En nu aan het Fok!ken met een Opera browser
Hou je rechtermuisknop eens ingedrukt, en trek je muis naar beneden... en laat je knop eens losquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:58 schreef Sgele het volgende:
En nu aan het Fok!ken met een Opera browser
naja ik heb toch niet veel te doen dus , op zich vind ik het ook niet erg om op stage te zijn , maar ik haat vroeg opstaanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh RunX!!!!!!!!!
En... hebben wij er een beetje zin in?
he da's hendig!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hou je rechtermuisknop eens ingedrukt, en trek je muis naar beneden... en laat je knop eens los
Zo maak je een nieuw tabblad....
Zelfde als hierboven, maar maak een "L", en je sluit pagina's... kan handig zijn
Mogguh WLquote:
mogge sgelequote:
Ja hoor, alles goed hier.quote:
Heb je "Bad Taste" gezien ? Dan weet je hoe het moetquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh WL
Ruim je die kots wel even op ja?
Wil ik het zien?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Heb je "Bad Taste" gezien ? Dan weet je hoe het moet
jawel, zit weer alleen vandaag & morgenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja hoor, alles goed hier.
Daar ook? :
Lekker rustig tochquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:08 schreef crazy987 het volgende:
[..]
jawel, zit weer alleen vandaag & morgen
alleen ? je hebt ons tochquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:08 schreef crazy987 het volgende:
[..]
jawel, zit weer alleen vandaag & morgen
WLLLLLLLLLL!!!!!!!!! Mogguh!!!!!!!!!!!!quote:
jawelquote:
das waarquote:
Ik ben je bitch niet!quote:
ik zit te etenquote:
Hoiquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge bitches!
Morgen Runx,quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:55 schreef Runx het volgende:
[..],
What's crackin' homey?quote:
goedemorgen thomasquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Morgen Runx,
Julez? Naar afghanistan ja?
harde shit..voor hoe lang?
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... want je hebt geen ogenquote:
ziet die een keer wat ik ziequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... want je hebt geen ogen
heeft die lekkerding bij jou op stage dat gehaald voor jou ? , die zwartharige , met een mindere kop maar met een lekker lichaam ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
net werkoverleg gehad![]()
ging wel lekker snel
en nu heeft iemandvoor mij gehaald
![]()
* -Madskillz28TH doet een victory dance op zijn bureau
Denk niet dat ik zaterdag mee ga,quote:
zoiets heet een PLORKquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:16 schreef Runx het volgende:
[..]
heeft die lekkerding bij jou op stage dat gehaald voor jou ? , die zwartharige , met een mindere kop maar met een lekker lichaam ?
aha pussyboyquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Denk niet dat ik zaterdag mee ga,
moet zondag voetballen en daarna lekker naar Weesp kaggelen.
Plus dat ik dan de nieuwe pro heb
nee..deze is dik, en een kerel..maar goed..hij neemt koffie meequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:16 schreef Runx het volgende:
[..]
heeft die lekkerding bij jou op stage dat gehaald voor jou ? , die zwartharige , met een mindere kop maar met een lekker lichaam ?
nothing muchquote:
quote:
pussyboy zegt ie, volgende ochtend lekker vroeg eruit om lekker potje te voetballen en daarna even naar de andere kant van het land rijden om daar netwerkje voor iemand te fixen. Nee daar zit ik op te wachtenquote:
Jij ook alquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nothing much
vroeg brak griep
ah jongen erwin gaat ook altijd mee en hij moet ook volgende ochtend naar de Kerkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
pussyboy zegt ie, volgende ochtend lekker vroeg eruit om lekker potje te voetballen en daarna even naar de andere kant van het land rijden om daar netwerkje voor iemand te fixen. Nee daar zit ik op te wachten![]()
dan heb ik een mooi weekend..oh nee wacht, dan heb ik geen weekend
erwin werkt geen 6 dagen in de week, en doet niet aan sport.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:22 schreef Runx het volgende:
[..]
ah jongen erwin gaat ook altijd mee en hij moet ook volgende ochtend naar de Kerken hij moet er ook 9.30 ofzo eruit
nee hij werkt 5 dagenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
erwin werkt geen 6 dagen in de week, en doet niet aan sport.
je kent em ?quote:
klopt, dus hij heeft weekend..quote:
De term Plork wel ja... alleen had 'm al lang niet meer gehoordquote:
laat maar , je weet waarom ik het zeg dus , je moet het zelf weten , er zijn genoeg mensen die werken/sporten blabla en nog uit kunnen , bijvoorbeeld joris om een voorbeeld te noemenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
klopt, dus hij heeft weekend..
Prachtig Lichaam Ongelovelijke Rot Kopquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
De term Plork wel ja... alleen had 'm al lang niet meer gehoord
zie mijn reactiequote:
Goedemorgen mr,p00pboxquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
GOOOODMOOOOOOOORNING VIETNAM GRTDOJW!...![]()
Eindelijk eens een beetje fatsoenlijk slaap gehad!(maar ben nog steeds moe
)
aha naisquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:29 schreef crazy987 het volgende:
[..]
Prachtig Lichaam Ongelovelijke Rot Kop
oftewel een PLORK
hehe drukke jijquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:30 schreef renedis het volgende:
goede morgen! eindelijk heb ik tijd gevonden om hier even te posten
bang voor de aliens ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
today is the end of days... you will all die
Kan het enkel hopen... iig beter dan die laatste 2.5 uur proberen uit te werkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ohja?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
oke dan stellen we het een weekje uit!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ohja?
Da's kut... ik ben morgen jarig
de Duitsers hebben ufo'squote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
er is er een jarig hoera hoeraquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ohja?
Da's kut... ik ben morgen jarig
Morgen!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
er is er een jarig hoera hoera
alvast gefeliciteert hequote:
Waar ben ik aan begonnenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:40 schreef crazy987 het volgende:
[..]
alvast gefeliciteert he![]()
![]()
![]()
![]()
speciaal voor jou nog een bakje![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb weer een puik topic gemaakt!wayoooooo
verwacht dat de hele crew zich vandaag op me af gaat reageren!
als je er een einde aan maakt krijg ik gelijk hequote:
jaa gaat lekker.. alleen vandaag weer druk, ondanks mijn baas er niet isquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:30 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe drukke jij![]()
goedemorgen renedisalles goed >?
ik ehb alvast je stoel versiertquote:
link plsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb weer een puik topic gemaakt!wayoooooo
verwacht dat de hele crew zich vandaag op me af gaat reageren!
Torentje bouwen of heb je een Turd Twister om figuurtjes te maken?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:43 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik zat trouwens voorzichtig te denken om zo eens even te gaan poepen... doet er nog iemand mee? :p
Hij's fijn!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ehb alvast je stoel versiert
[ afbeelding ]
wbquote:
neuh hij kan alweer dichtquote:
Gewoon free-stylen, manquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:46 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Torentje bouwen of heb je een Turd Twister om figuurtjes te maken?
Zal me een puinhoop worden zegquote:
"bijvoorbeeld joris om een voorbeeld te noemen"quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:28 schreef Runx het volgende:
[..]
laat maar , je weet waarom ik het zeg dus , je moet het zelf weten , er zijn genoeg mensen die werken/sporten blabla en nog uit kunnen , bijvoorbeeld joris om een voorbeeld te noemenmaar ok , ik zeg het alleen maar omdat wij het gezellig vinden . maar als je niet kan kan je niet dus houd het op .
woo gelukkig heb je een oplossing , dat wou ik ook altijd weten , ik krijg namelijk 1 pm per maand ,quote:
whehehequote:
Sodeju da's behoorlijk prijzigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
Bruut dingetje zeg! 1 TB, kan ISO's afspelen en shit... alleen zo duurKLIK
Dan stream ik wel vanaf m'n PCquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:46 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Torentje bouwen of heb je een Turd Twister om figuurtjes te maken?
Dank u, dank u!quote:
Yo:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:52 schreef crazy987 het volgende:
pfff kutproblemen hier
wie heeft een Asus repair kit ?
hij kent emquote:
Google kwam hiermeequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:52 schreef crazy987 het volgende:
pfff kutproblemen hier
wie heeft een Asus repair kit ?
HDMIquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
Hehe... vind die van jou leukerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Google kwam hiermee
*edit* feck te laat![]()
Yep, hij was ziekjes...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:57 schreef Runx het volgende:
is gisteren aap weer terug gevonden ?
Die text eronder ook echtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Google kwam hiermee
*edit* feck te laat![]()
quote:Here’s an ASUS Motherboard Repair Kit you can use while saying “Motherfu**er!”.
ja neem jij ff je pc mee naar iemand toequote:
Laptop danquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja neem jij ff je pc mee naar iemand toe
Zetten of laten zetten?quote:
laten zetten , ik wil graag een tatoeage maar weet nog niet precies wat , maar ik zocht een goede shop , dit lijk mij een aardig goede tattoshop http://www.inkstitution.com/ , in Enschede heb je er wel wat zitten maar ik heb gehoord dat ze niet echt goed zijn ?quote:
ga naar miami ink dan?!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:04 schreef Runx het volgende:
[..]
laten zetten , ik wil graag een tatoeage maar weet nog niet precies wat , maar ik zocht een goede shop , dit lijk mij een aardig goede tattoshop http://www.inkstitution.com/ , in Enschede heb je er wel wat zitten maar ik heb gehoord dat ze niet echt goed zijn ?
ja hahah was dat maar waar ,quote:
Tattoo's zijn zo yesterdayquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:04 schreef Runx het volgende:
[..]
laten zetten , ik wil graag een tatoeage maar weet nog niet precies wat , maar ik zocht een goede shop , dit lijk mij een aardig goede tattoshop http://www.inkstitution.com/ , in Enschede heb je er wel wat zitten maar ik heb gehoord dat ze niet echt goed zijn ?
auwwquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Tattoo's zijn zo yesterday![]()
Brandmerken is nu in![]()
[ afbeelding ]
Maar wel ISO's en shit, das wel erg makkelijk!quote:
Dudequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan hoeft mijn pctje niet aan te blijvenquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:08 schreef crazy987 het volgende:
we gaan niet TE snel he mensen.
mn vriendin heeft me weer utigeput gisteren
was ik ook gisteravondquote:
Be a man! ...boyquote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
this is where we separate the boys from the men
smack my bitch upquote:
Lekker dan...een dildo van een gozer...de assnuggets zullen je maar om de oren vliegenquote:
Daar gaan we weerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:08 schreef crazy987 het volgende:
we gaan niet TE snel he mensen.
mn vriendin heeft me weer uitgewoond gisteren
Gadverdammequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:18 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Lekker dan...een dildo van een gozer...de assnuggets zullen je maar om de oren vliegen
hij voelde zichzelf vast hard beetGENOMENquote:
quote:Jongens stelen bus en bieden gratis vervoer aan
Drie dronken jongemannen hebben in de Kroatische hoofdstad Zagreb een stadsbus gestolen. Ze reden met de bus langs de gebruikelijke haltes en namen vijf passagiers mee die niets hoefden te betalen, aldus de lokale media woensdag. De passagiers waren blij dat ze niets hoefden te betalen en voelden geen nattigheid. In een buitenwijk stopte de bus en vluchtten de drie drinkebroers voor de inmiddels gealarmeerde politie.
Mogguh!!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:22 schreef Crazy-p het volgende:
goeie morgen mensen!
over 8 minuten al weg.. en dan ergens vannacht wel weer terug.. of nou ja.. waarschijnlijk ergens in Logi's posts ook nog wel.. lol
Tuul'k...laat mij maar hier alleen zitten op 't werk...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:22 schreef Crazy-p het volgende:
goeie morgen mensen!
over 8 minuten al weg.. en dan ergens vannacht wel weer terug.. of nou ja.. waarschijnlijk ergens in Logi's posts ook nog wel.. lol
lekker.. hou die taart maar bij mij uit de buurt.. anders hoest en nies ik er zo over heen..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!!!
* Dr.Droxz heeft weer taart gehad een klant... soms doe ik wel wat goeds
Nice! Doe maar een stukkiequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!!!
* Dr.Droxz heeft weer taart gehad een klant... soms doe ik wel wat goeds
dat doe je al.. ik werk niet op dinsdag.. net als Logiquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:25 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Tuul'k...laat mij maar hier alleen zitten op 't werk...
goedemorgenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:22 schreef Crazy-p het volgende:
goeie morgen mensen!
ja werk is maar hobby hehquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:26 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dat doe je al.. ik werk niet op dinsdag.. net als Logi
ik heb andere bezigheden.. en minder makkelijk als werk..
Ooh spannend...van wie?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:26 schreef Runx het volgende:
[..]
goedemorgen![]()
![]()
wat ga jij snachts doen meisie
![]()
woooow ik heb weer 1 pm
de robinhoodquote:
laturquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:30 schreef Crazy-p het volgende:
en ik ben hardstikke schor.
maar ik moet er nu vandoor..![]()
![]()
![]()
misschien tot later vandaag!
morningquote:
* Dr.Droxz zet door klant zelfgebakken appeltaart neer!quote:
iedereen is vrij .. , logi, crazy p ,debbie , gekke aap is ziekquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
Wat is het trouwens rustig hier?
Aha, maar ik mis wel meer mensen hieroquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:33 schreef Runx het volgende:
[..]
iedereen is vrij .. , logi, crazy p ,debbie
Cheersquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet door klant zelfgebakken appeltaart neer!
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
quote:<forum.fok.nl>
Er is een fout opgetreden met code 0
t is maar wat je lekker vindquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet door klant zelfgebakken anustaart neer!
berggeit , of een gewone geitquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
code 0 ik herhaal code 0
de geit is gemolken
Hij's fijn!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wat zeggie ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
code 0 ik herhaal code 0
de geit is gemolken
quote:
Yo Dribzquote:
.... *zucht*........quote:
Wat?...quote:
wtf :xquote:
In heb vanmiddag een gesprek met mijn baas hier, mijn baas van mijn detacheringsdinges en mijn kut collega... gaat lachen worden dus!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:40 schreef Crazy-M het volgende:
I repeat, A code 5 has been started
All employees please leave the building and go home.
ICT dont want to work !!
Niet te snel he, anders heb je straks niets te doenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:40 schreef Runx het volgende:
ik ga even een computer plaatsenben er straks wel weer
tot zo
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:41 schreef debbie_19 het volgende:
Goodmorning GRTDOJW'ers![]()
Debbie is here![]()
goeiemorgenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:41 schreef debbie_19 het volgende:
Debbie is here![]()
Mogguh Deb!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:41 schreef debbie_19 het volgende:
Debbie is here![]()
over zijn werk?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In heb vanmiddag een gesprek met mijn baas hier, mijn baas van mijn detacheringsdinges en mijn kut collega... gaat lachen worden dus!EINZZZZZZZZZZ
what the...FUCK!!!!quote:<forum.fok.nl>
Er is een fout opgetreden met code 0
Mogguh Droxzzzquote:
quote:
Nope, gisterenavond moest ik pleite... een maatje van me zat prive nogal in de shitquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mogguh Droxzzznog aan het soepen geweest?
Ooowquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope, gisterenavond moest ik pleite... een maatje van me zat prive nogal in de shit
Zal vanmiddag even kijken
Over zijn werk ja, ik ben het ZAT, SPUUGZAT... viel het al een beetje op?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
over zijn werk?
Ik heb btw in de afgelopen 2 dagen alweer bijna de Netwerkbeheerder uit het raam gegooid. Echt wat die gast flikt, in normaal bedrijf hadden ze hem al tig keer buiten gegooid maar hier .....
Teamleider vind het ook gewoon goed
[Crazy Modus]quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:41 schreef debbie_19 het volgende:
Debbie is here![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[Crazy Modus]
DEBBIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
* Crazy-M rent rondjes maakt salto en roept:
We hebben de D
We hebben een E
We hebben een B
We hebben nog een B
We hebben een I
We hebben de E
En wat krijgt u dan:
JAZEKER:
DEBBIE !!!!
[/crazymodus]
Goedemorgen Debbie, alles goed ?
Hooi Sgelequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:46 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Debbie!![]()
![]()
quoten gaat niet helemaal fijn vandaag
Jah die laatste 2 maanden trek ik hier nog wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Over zijn werk ja, ik ben het ZAT, SPUUGZAT... viel het al een beetje op?
Ongeveer het zelfde verhaal als hier dus hahahah
jah met mij gaat welquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]jaaa beetje koppijn..heb te lang geslapen
maar verder
![]()
Je bent weer lekker druk aanwezig zie ik?
Met jou ook alles goed?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:41 schreef debbie_19 het volgende:
Debbie is here![]()
Heeej hartstikke goedquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah met mij gaat wel
beetje over van alels aan het nadenken en niet echt op werk aan het concentreren maar goed.
Verder gister gehorod dat ik contract voor onbepaalde tijd krijg dus is ook lekker
Ik trek mijn bek wel open, anders ga ik hem straks gewoon echt slaanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah die laatste 2 maanden trek ik hier nog wel.
maar goed. i kzeg er ook gewoon niks meer van want ze vinden het schijnbaar wel goed
dank uquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heeej hartstikke goedgefeliciteerd
![]()
hey schat!quote:
Alles goedquote:
tjah, zelfs de klanten hier zeggen het.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik trek mijn bek wel open, anders ga ik hem straks gewoon echt slaan
En nu hij wat klachten heeft, snapt mijn baas er hier misschien meer van.
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, zelfs de klanten hier zeggen het.
Echt zo van:
Hey is netwerkbeheerder weer aanwezig? Want het systeem ligt er weer uit.
Of:
Kan hij niet beter elke dag vrij nemen dan draaid het tenminste.
Of:
Ja we hebben liever dat jullie storing opnemen want bij jullie weet ik dat het wel goed komt.
Ik bedoel: Wtf moet je tegen zulke klanten zeggenHet is en blijft een collega maar TL wil het gewoon niet zien
Ik zeg gewoon tegen die mensen: Heeft mijn kut collega toevallig als laatste aan je laptop gezeten?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, zelfs de klanten hier zeggen het.
Echt zo van:
Hey is netwerkbeheerder weer aanwezig? Want het systeem ligt er weer uit.
Of:
Kan hij niet beter elke dag vrij nemen dan draaid het tenminste.
Of:
Ja we hebben liever dat jullie storing opnemen want bij jullie weet ik dat het wel goed komt.
Ik bedoel: Wtf moet je tegen zulke klanten zeggenHet is en blijft een collega maar TL wil het gewoon niet zien
ik heb er onrustig door geslapenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Alles goedheb je zo lang niet gesproken
Neeeej toch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb er onrustig door geslapen
tjah, ik zeg er maar niet teveel overquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]omg heb jij net zo'n kutcollega als Droxz?
ja of nee was voldoendequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, ik zeg er maar niet teveel over
Ik weet niet hoe snel die klok bij jou gaat.... maar.... das geen 2 uur geleden?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Was ik weer.
Ik ben ff 2 uurtjes zoet geweest met werk.
jah, maar zo zijn wij nog net nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon tegen die mensen: Heeft mijn kut collega toevallig als laatste aan je laptop gezeten?
Dan kan ik me voorstelen dat het idd niet werkt hahah En dan vooral booskijken... dat werk!
Ja dusquote:
OMFGquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij gaat lekker![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe snel die klok bij jou gaat.... maar.... das geen 2 uur geleden?![]()
fak had ik het maar eerder gelezenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet te snel he, anders heb je straks niets te doen
Nee wel van me vrije dagenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:05 schreef Runx het volgende:
Hoi debbie![]()
ben je aan het genieten van je vrijdag(en) ?
* Dr.Droxz pakt Crazy-M op, en zet hem buiten neer om af te koelen... hier een koffie en een peuk!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Nu breekt mijn FUCKING KLOMP
wel een goede smoes had hij klaar liggen maar gelukkig had ik al met de klant gesproken op wie hij die smoes wou neerleggen
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij gaat lekker![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moet je niet eerst een peuk geven en daarna vragenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz pakt Crazy-M op, en zet hem buiten neer om af te koelen... hier een koffie en een peuk!
(rookte jij nou?)
laat je vriend dat maar doen met de handquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee wel van me vrije dagen
Ik moet stofzuigenecht, maar die is stuuk
Edit: EN hoooooi natuurlijk![]()
Neeeuu dat vind ik toch wel zielugquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:08 schreef Runx het volgende:
[..]
laat je vriend dat maar doen met de hand
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee wel van me vrije dagen
Ik moet stofzuigenecht, maar die is stuuk
Edit: EN hoooooi natuurlijk![]()
Whehehequote:
nee ik rook nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz pakt Crazy-M op, en zet hem buiten neer om af te koelen... hier een koffie en een peuk!
(rookte jij nou?)
kan wel met fotosoepquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Whehehenooouuu
![]()
Hoop niet dat ik op hem lijk
Eigenlijk wel he?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je niet eerst een peuk geven en daarna vragen
Daar heeft Droxz al een x voor gezorgdquote:
Hoop ook niet dat je vriend erop lijktquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Whehehenooouuu
![]()
Hoop niet dat ik op hem lijk
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:12 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hoop ook niet dat je vriend erop lijkt
Hier kan je knuffelen:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee ik rook niet
Hehe, mede collega belt op, hij zo hoe is het?
Ik: Ik zeg maar niks meer.
Hij wist al genoeg
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:12 schreef GilaMonyet het volgende:
Goeiemorgen
Deze aap is nog steeds ziek
hahahaha, ik heb mijn best gedaan, zoals afgesproken toen hahahquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daar heeft Droxz al een x voor gezorgd
Jij ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
debbie is veel lekkerder
haaai zieke gekke aap
Hoi Aapquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:12 schreef GilaMonyet het volgende:
Goeiemorgen
Deze aap is nog steeds ziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |