idd voor jou is dat een stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wegens mijn pols wil ik zo weinig mogelijk doen, en ik vind die muis commando's om b.v nieuwe pagina's te openen en te sluiten wel erg makkelijk, en deze functie heeft FF niet
Mogguh RunX!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:55 schreef Runx het volgende:
[..],
kameraad van mij wordt in januari uitgezonden naar kandahar afghanistan .
ik moet steeds denken aan oprah winfreyquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:58 schreef Sgele het volgende:
En nu aan het Fok!ken met een Opera browser
Hou je rechtermuisknop eens ingedrukt, en trek je muis naar beneden... en laat je knop eens losquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:58 schreef Sgele het volgende:
En nu aan het Fok!ken met een Opera browser
naja ik heb toch niet veel te doen dus , op zich vind ik het ook niet erg om op stage te zijn , maar ik haat vroeg opstaanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh RunX!!!!!!!!!
En... hebben wij er een beetje zin in?
he da's hendig!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hou je rechtermuisknop eens ingedrukt, en trek je muis naar beneden... en laat je knop eens los
Zo maak je een nieuw tabblad....
Zelfde als hierboven, maar maak een "L", en je sluit pagina's... kan handig zijn
Mogguh WLquote:
mogge sgelequote:
Ja hoor, alles goed hier.quote:
Heb je "Bad Taste" gezien ? Dan weet je hoe het moetquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh WL
Ruim je die kots wel even op ja?
Wil ik het zien?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Heb je "Bad Taste" gezien ? Dan weet je hoe het moet
jawel, zit weer alleen vandaag & morgenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja hoor, alles goed hier.
Daar ook? :
Lekker rustig tochquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:08 schreef crazy987 het volgende:
[..]
jawel, zit weer alleen vandaag & morgen
alleen ? je hebt ons tochquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:08 schreef crazy987 het volgende:
[..]
jawel, zit weer alleen vandaag & morgen
WLLLLLLLLLL!!!!!!!!! Mogguh!!!!!!!!!!!!quote:
jawelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |