Hehe... vind die van jou leukerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Google kwam hiermee
*edit* feck te laat![]()
Yep, hij was ziekjes...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:57 schreef Runx het volgende:
is gisteren aap weer terug gevonden ?
Die text eronder ook echtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Google kwam hiermee
*edit* feck te laat![]()
quote:Here’s an ASUS Motherboard Repair Kit you can use while saying “Motherfu**er!”.
ja neem jij ff je pc mee naar iemand toequote:
Laptop danquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja neem jij ff je pc mee naar iemand toe
Zetten of laten zetten?quote:
laten zetten , ik wil graag een tatoeage maar weet nog niet precies wat , maar ik zocht een goede shop , dit lijk mij een aardig goede tattoshop http://www.inkstitution.com/ , in Enschede heb je er wel wat zitten maar ik heb gehoord dat ze niet echt goed zijn ?quote:
ga naar miami ink dan?!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:04 schreef Runx het volgende:
[..]
laten zetten , ik wil graag een tatoeage maar weet nog niet precies wat , maar ik zocht een goede shop , dit lijk mij een aardig goede tattoshop http://www.inkstitution.com/ , in Enschede heb je er wel wat zitten maar ik heb gehoord dat ze niet echt goed zijn ?
ja hahah was dat maar waar ,quote:
Tattoo's zijn zo yesterdayquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:04 schreef Runx het volgende:
[..]
laten zetten , ik wil graag een tatoeage maar weet nog niet precies wat , maar ik zocht een goede shop , dit lijk mij een aardig goede tattoshop http://www.inkstitution.com/ , in Enschede heb je er wel wat zitten maar ik heb gehoord dat ze niet echt goed zijn ?
auwwquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Tattoo's zijn zo yesterday![]()
Brandmerken is nu in![]()
[ afbeelding ]
Maar wel ISO's en shit, das wel erg makkelijk!quote:
Dudequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan hoeft mijn pctje niet aan te blijvenquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:08 schreef crazy987 het volgende:
we gaan niet TE snel he mensen.
mn vriendin heeft me weer utigeput gisteren
was ik ook gisteravondquote:
Be a man! ...boyquote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
this is where we separate the boys from the men
smack my bitch upquote:
Lekker dan...een dildo van een gozer...de assnuggets zullen je maar om de oren vliegenquote:
Daar gaan we weerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:08 schreef crazy987 het volgende:
we gaan niet TE snel he mensen.
mn vriendin heeft me weer uitgewoond gisteren
Gadverdammequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:18 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Lekker dan...een dildo van een gozer...de assnuggets zullen je maar om de oren vliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |